Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_grid, width: 800]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]terugplaatsing:[/TD]

[TD]Testen:[/TD]

[TD]Zwanger?[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Karin1979[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD][/TD]

[TD]21 augustus[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]DeeDee[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]25 augustus 2e echo[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mama-in-love[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]30 augustus 2e echo[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mandy69[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]Eigen cyclus[/TD]

[TD]Rond 9 september[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eslief[/TD]

[TD]3e ICSI[/TD]

[TD]24 augustus 3e FM[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fenna88[/TD]

[TD]IVF[/TD]

[TD]19 augustus uitgangsecho[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Vlindermama[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]29 augustus 1e FM[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dhana[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]2 september echo+bloedonderzoek[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]10eke[/TD]

[TD]2e ICSI[/TD]

[TD]26 augustus punctie[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaatje1[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]24 augustus punctie[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]24 augustus 3e FM[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]MommySoonIHope[/TD]

[TD]6e IVF[/TD]

[TD]punctie niet doorgegaan i.v.m.[/TD]

[TD]verklevingen :([/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
De tussenstand: 12 folikels rechts en 10 links. Zeer waarschijnlijk gaat dit tot overstimulatie leiden. Nu ipv Pregnyl deca (nogwat) spuiten om overstimulatie te onderdrukken. Dinsdag punctie en dan wordt gekeken of er een verse tp komt of dat alles wordt ingevroren ivm mogelijke overstimulatie.

Alle anderen succes@!

Duim voor jullie, hoe zit dat dan met overstimulatie? Krijg je dan nog een punctie?

Liefs Hope&Faith

Geplaatst
De punctie staat vooralsnog gepland, op dit moment is het nog geen overstimulatie, maar afwachten dus wat dinsdag brengt. Ik ga er maar in mee en we zullen zien...

Ja, jezelf soort van overgeven aan de medici, succes dinsdag xx

Geplaatst
Ja dat is zo, hoe oud zijn ze? Ik heb een dochter van 18.

De ene net 2 jaar de andere 11 maanden. Echt kleintjes nog :)

Ben net terug, Baarmoederslijmvlies 6 mm geloof ik maar ze vond het net te weinig.

Moet volgende week zaterdag terugkomen en vanaf vandaag 2x 2 tabletten gaan slikken. In plaats van 3x 1.

Mocht het dan wel goed zijn wordt er na 5 dagen Utrogestantabletten een tp gedaan.

Geplaatst
De ene net 2 jaar de andere 11 maanden. Echt kleintjes nog :)

Ben net terug, Baarmoederslijmvlies 6 mm geloof ik maar ze vond het net te weinig.

Moet volgende week zaterdag terugkomen en vanaf vandaag 2x 2 tabletten gaan slikken. In plaats van 3x 1.

Mocht het dan wel goed zijn wordt er na 5 dagen Utrogestantabletten een tp gedaan.

Heey Mama-in-love,

Nog even afwachten dus..mmmh vervelend. Aan de andere kant kan je bms nu nog wel opbouwen voor een warm bedje.

Duim voor je. Alvast een dikke knuffel

liefs Hope&Faith xx

Geplaatst
Heey Mama-in-love,

Nog even afwachten dus..mmmh vervelend. Aan de andere kant kan je bms nu nog wel opbouwen voor een warm bedje.

Duim voor je. Alvast een dikke knuffel

liefs Hope&Faith xx

Valt mee hoor.

Ik heb alle tijd. Het is de eerste terugplaatsing na de geboorte van onze dochter.

De tijd vliegt ook nog eens dus het is vast zo zover. Enige jammere is dat dan bij de tp de scholen weer zijn begonnen en ik neem steeds een oppasmeisje mee die op de kinderen let als ik de afspraak heb. Ze loopt dan door het ziekenhuis of speelt in een speelhoekje met ze.

Maarja, wie dan leeft wie dan zorgt ;)

Geplaatst
Valt mee hoor.

Ik heb alle tijd. Het is de eerste terugplaatsing na de geboorte van onze dochter.

De tijd vliegt ook nog eens dus het is vast zo zover. Enige jammere is dat dan bij de tp de scholen weer zijn begonnen en ik neem steeds een oppasmeisje mee die op de kinderen let als ik de afspraak heb. Ze loopt dan door het ziekenhuis of speelt in een speelhoekje met ze.

Maarja, wie dan leeft wie dan zorgt ;)

ja je kunt niet altijd alles inplannen. Ik werk in het onderwijs, de tp is of in de eerste schoolweek of zondag 31 augustus.

Hoop dat het volgende week plaats vindt, om zelf niet het jaar op te starten voelt ook vreemd.

Geplaatst

Lieve Meiden ,

Vandaag was de dag van de punktie..........................helaas geen succes ,mijn eierstok was compleet verkleefd met mijn baarmoeder door de endometriose ,geen punktie mogelijk .hierdoor is onze droom geflopt we houden ermee op !

@ Moes ;ik duim voor je dat deze blijft plakken ,heel erg leuk je ontmoet te hebben !! Lief complimentje voor mijn zoontje ,hij word tweetalug opgevoed,papa is duitser.

@ 10eke jammer dat ik je niet gezien heb vandaag ,Maar ik duim voor jullie !!

Heel veel liefs van mij ....................

Geplaatst
Lieve Meiden ,

Vandaag was de dag van de punktie..........................helaas geen succes ,mijn eierstok was compleet verkleefd met mijn baarmoeder door de endometriose ,geen punktie mogelijk .hierdoor is onze droom geflopt we houden ermee op !

Wat erg

:sad11:

Dat vind ik echt heel rot voor jullie zeg :(

Héél veel sterkte.... En een dikke digitale knuffel!!

Geplaatst

Ach mommysoon wat een vreselijk naar bericht meid.. wat rot om te lezen het leek zo goed te gaan.. jeetje wat een tegenslag teleurstelling en verdriet.. heel veel kracht en sterkte om dit te verwerken

Geplaatst

@hope&faith veel succes morgen! Ben benieuwd hoe ze groeien en of er nog wat bijgekomen is.

@kaatje gaat het een beetje? Goed gedronken!? Hoop dat je niet teveel pijn hebt.. heel erg veel succes morge bij de punctie van al je mooie eitjes!!

Geplaatst
@hope&faith veel succes morgen! Ben benieuwd hoe ze groeien en of er nog wat bijgekomen is.

@kaatje gaat het een beetje? Goed gedronken!? Hoop dat je niet teveel pijn hebt.. heel erg veel succes morge bij de punctie van al je mooie eitjes!!

Voordat we de auto in stappen ietsjes later dan ik in gedachte had :-)

eslief succes met je echo en kaatje succes met je punctie

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

5 mooie van allemaal 16mm dus ben hellemaal happy dat ze evengroot zijn!! Bms was er al klaar voor ben ff vergeten hoe groot die was:) dinsdag terug en waarschijnlijk donderdag de punctie

Geplaatst

Wahhhhh super Eslief!! Dat wordt een geweldige opbrengst deze keer!

Ook fijn dat de punctie pas laat ingepland wordt.

Liefs, Moes

Geplaatst

Ben ook hellemaal blij.. niet weer extra lang spuiten tot de kleintjes net groot genoeg zijn en de grote bijna knappen..ik zou nu dan precies de punctie hebben na 2 weken stimuleren.. klinkt allemaal positief:) en ook nog 5.. de cyste is ook niet meer gegroeid dus voor nu lijkt alles precies te gaan zoals ik had gehoopt.. @moes voor jouw ga ik heel hard duimen.. denk dat ik die vieze thee ook maar ga maken

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_grid, width: 800]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]terugplaatsing:[/TD]

[TD]Testen:[/TD]

[TD]Zwanger?[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Karin1979[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD][/TD]

[TD]21 augustus[/TD]

[TD]5 september[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]DeeDee[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]25 augustus 2e echo[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mama-in-love[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]30 augustus 2e echo[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mandy69[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]Eigen cyclus[/TD]

[TD]Rond 9 september[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eslief[/TD]

[TD]3e ICSI[/TD]

[TD]26 augustus 4e FM[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fenna88[/TD]

[TD]IVF[/TD]

[TD]19 augustus uitgangsecho[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Vlindermama[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]29 augustus 1e FM[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dhana[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]2 september echo+bloedonderzoek[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]10eke[/TD]

[TD]2e ICSI[/TD]

[TD]26 augustus punctie[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaatje1[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]24 augustus punctie[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]25 augustus 4e FM[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]MommySoonIHope[/TD]

[TD]6e IVF[/TD]

[TD]punctie niet doorgegaan i.v.m.[/TD]

[TD]verklevingen :([/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

He eslief wat een fantastisch nieuws!!!Ik heb vanochtend om half 10 punctie gehad, wat een hel dit keer maar hopelijk wel de moeite waard. 14 eitjes komen in aanmerking voor bevruchting! Morgen na 15 uur weten wij hoeveel er daadwerkelijk bevrucht zijn. Woensdag waarschijnlijk terugplaatsing. Ik moet mij wel dagelijks even melden ivm de overstimulatie. Er wordt daarom sowieso maar 1 embryo terug geplaatst, maar ja ik heb er ook maar een nodig. Ik heb echt sinds vrijdag niets meer gedaan, alleen maar gelegen, gedronken en naar het toilet gelopen ;-) maar het heeft wel geholpen.

Geplaatst

Heey dames,

Ben weer thuis, fijn om te horen dat er maarliefst 5 de juiste maat hebben Eslief.

bedankt voor jullie berichtjes.

Wij mogen morgen weer terug.

1 follikel erbij links en de vijf die vorige keer van 0 rechts opkwamen, daarvan is er 1 rijp.Hoop

dat de andere follikels een spurt gaan maken :-)

blijft een emotionele rolercoaster, vanavond gewoon weer prikken na het avondeten, is wat anders dan een toetje.

Iedereen een hele fijne zondag en ik duim voor jullie.

dikke knuff van mij

Hope&Faith xxx

Geplaatst

Wowwww 14 prachtig kaatje!! Wat veel.. zonde van de pijn maar nu goed uitrusten voor de tp:) ben benieid hoe ze bevrucht zijn morgen.. jij hebt straks een heel elftal in de vriezer

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden