Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ach wat lief van jullie noes,moes en kim en de rest!! *bighug* bijzonder he hoe je elkaar leert "kennen" en een speciale band krijgt..ik knijp hem behoorlijk dat is voor het eerst.. komt denk ik omdat het vorige keer echt veel pijn deed omdat er 1 niet wou en natuurlijk zo slechte bevruchting.. ik heb een kalmeringsmiddel gekregen toen ik vertelde er tegenop te zien en heb die net ingenomen.. hoop dat hij werkt en ik kan slapen.. ik laat het morgen gelijk weten:)

@hope&faith hoe is het gegaan??

Geplaatst

Wow wat veel cryo's, @

10eke!

En @kaatje ook 5 cryo's! Super! En nu lekker broeden!

Dikke knuffel! En succes met wachten voor iedereen in welke fase dan ook. X

@Eslief, ik hoop niet dat ik je wakker maak maar veel succes morgen!

@mommysoon, een hele dikke knuffel voor jullie, wat een tegenslag. Sterkte met het verwerken van dit nieuws en toekomstbeeld...

Veel liefs Vlindermama

Geplaatst

Pfff Eslief, ja zal wel de spanning zijn, ik ga heel hard voor je duimen morgen.

Ik vind het zo spannend... Ben zo bang dat het gaat uitdraaien op een 'teleurstelling', omdat we de eerste keer natuurlijk 'verwend' waren met 6 cryo's. Waarvan er geen één is blijven plakken en nu moeten we dus nog maar zien wat het brengt. Maar toch ben ik wel positief en heb zelfs gedroomd dat ik zwanger was van de verse tp....

Veel liefs Vlindermama

Geplaatst

Nou zulke dromen zijn altijd goed.. maar snap het wel hoor.. voor jullie allemaal extra heftig.. het gaat gewoon lukken!! Het moet gewoon! Maar dan nog 40 weken worden zoww pittig voor jullie

Geplaatst

Nou 40 weken ga ik niet halen... Bij 36 weken moet het gehaald worden, want vorige keer ging het bij 36,5 week eigenlijk al niet goed... Maar goed, eerst maar eens zwanger zien te raken...

Vertrouwen is er, nu de nog de bevestiging

Maar pfff wel confronterend... Iedere keer weer als ik kindjes zie van haar leeftijd en die zijn er veel in mijn directe omgeving...

Dus ja, het moet gewoon lukken, voor ons allemaal!!!

Nu ga ik proberen wat te slapen, straks om 06:30 gaat de wekker weer...

Welterusten en toitoitoi! X

Veel liefs Vlindermama

Geplaatst

Truste!! Is ook zwaat maar het gaat vast lukken en dit kindje heeft een beschermengeltje.. die regenboog het moet gewoon.. slaap lekker ik ga nu ook.. anders als ze me een roesje moeten geven kug ik out hahzh

Geplaatst

Sorry meiden, ik hoop dat ik niemand wakker maak zo vroeg al, maar ook ik wel eslief nog heel veel succes wensen! Komt goed meid! We horen straks van je hoe het ging.

X

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table_grid, width: 800]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]terugplaatsing:[/TD]

[TD]Testen:[/TD]

[TD]Zwanger?[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Karin1979[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]21 augustus[/TD]

[TD]5 september[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaatje1[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]27 augustus[/TD]

[TD]8 september[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]DeeDee[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]30 augustus[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]27 augustus punctie 7:00[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eslief[/TD]

[TD]3e ICSI[/TD]

[TD]29 augustus belafspraak tussen 12-2 [/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mama-in-love[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]30 augustus 2e echo[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Vlindermama[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]29 augustus 1e FM[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mandy69[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]Eigen cyclus[/TD]

[TD]Rond 9 september[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fenna88[/TD]

[TD]IVF[/TD]

[TD]19 augustus uitgangsecho[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dhana[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]2 september echo+bloedonderzoek[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]10eke[/TD]

[TD]2e ICSI[/TD]

[TD]26 augustus punctie [/TD]

[TD]Volgende cyclus[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]MommySoonIHope[/TD]

[TD]6e IVF[/TD]

[TD]punctie niet doorgegaan i.v.m.[/TD]

[TD]verklevingen :([/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Nou daar ben ik weer.. de punctie deed echt gruwelijl zeer ik heb liggen janken op de stoel.. heb meer pijnstilling gekregen als toegestaan.. maar het resultaat is goed dus ik ben blij.. heb diclifinac voor vanmiddag en ga zo lekker mijn bedje opzoeken.. met 5 eiblaasjes heb ik kwa score geen klagen

[ATTACH]5770[/ATTACH]

Geplaatst

Ahhhhh Eslief, lekker bijkomen met je zielige buikje. Maar wat een goed nieuws!!! Vijf eitjes!!! Ik duim voor 100% bevruchting.

Liefs!

Geplaatst

Lieve allemaal,

We zitten allemaal in de spannende weken, @kaatje hoe is je tp gegaan?

mama in love wanneer heb jij je tp? En 10eke?

Ik wil jullie bedanken voor de lieve berichtjes van succeswensen.

@karin hoe voel je je?

@vlindermama succes morgen met je echo.

@deedee succes met de tp zaterdag.

@mandy en Dhana jullie weten volgende week meer, succes en sterkte met wachten.

@momysi hoe gaat het nu met je? Heb je het een plekje kunnen geven dikke knuff xx

Zoals jullie zien heb ik moeite met onthouden en concentratie, dat is wel lastig.

De punctie gisteren was geen feestje, ze waren allemaal zo lief in Gent leuke arts ook.

maar er waren wel 5 eicellen, er was er 1 vanuit het niets naar medium size gegaan.

Vanmiddag horen we hoeveel eicellen er bevrucht zijn en wanneer de tp is.

Ik ben heeeeel erg blij met jullie, door de discussie over de witte bolletjes, ging ik nadenken.

Ik had een recept gehad vanuit Gent, de apotheek in nl vond het veel en heeft me gewoon de verkeerde dosis gegeven.

met moeite kreeg ik 6 bolletjes van 100mg mee. Ik had dit gehaald tegelijkertijd met de overige medicatie.

dus gisteren vertelde ik dit, en ze was echt zeer verbaasd. Dus weer een recept meegekregen voor een Belgische apotheek.

hebben we 4 doosjes meegekregen van 200mg per tablet.

dus lieverds ontzettend bedankt xxxx

Iedereen heel veel succes dat we met zijn allen naar het volgende topic mogen.

heel veel licht, liefde en kracht ook voor onze bevruchte eicellen die zitten te popelen dat ze eindelijk bij ons in het warme bedje mogen gaan groeien:-)

xxxxxxx

Hope&Faith

Geplaatst
Nou daar ben ik weer.. de punctie deed echt gruwelijl zeer ik heb liggen janken op de stoel.. heb meer pijnstilling gekregen als toegestaan.. maar het resultaat is goed dus ik ben blij.. heb diclifinac voor vanmiddag en ga zo lekker mijn bedje opzoeken.. met 5 eiblaasjes heb ik kwa score geen klagen

[ATTACH]5770[/ATTACH]

Heey eslief,

wat fijn voor je dat er 6 eicellen zijn.

moes hoe gaat het met jou? Wanneer heb jij je tp?

xxx

hope&faith

Geplaatst

Oh 5 bij jou @hope&faith mooi aantal!! Spannend weet je hoelaat ze bellen.? Hier morgen tussen 12 en 2 en ben der nu al bang voor omdat onze bevruchting bagger is.. dus afwachten.. als alles goedvgaat heb ik zondag de tp

Geplaatst
Oh 5 bij jou @hope&faith mooi aantal!! Spannend weet je hoelaat ze bellen.? Hier morgen tussen 12 en 2 en ben der nu al bang voor omdat onze bevruchting bagger is.. dus afwachten.. als alles goedvgaat heb ik zondag de tp

hoi Eslief,

wij worden tussen 12.00 en 13.00 gebeld.

ik heb voor iedereen een kaarsje aangestoken en gevraagd om een mooie bevruchting voor iedereen.

wie weet....

blijft spannend iedere stap...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden