Ga naar inhoud

starten in november/december


eslief

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Ik loop onder behandeling bij het sfg in Rotterdam en jullie allemaal

Wij zijn in Gent en een aantal in Zwolle enDüsseldorf

onze laatste kans we zijn 43 en 42, elkaar op late leeftijd leren kennen, UMC heeft ons aan het lijntje gehouden. Gelukkig weten we nu dat we wel zwanger kunnen raken, nu nog blijven. Vandaar kiezen we voor tp van 5 dagen oude embryo.

woensdag uitgangsecho.

wanneer heb jij je echo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga morgen beginnenn met urine op vangen en vrijdag de echo ik ben benieuwd diy is wel nieuw voor mij en vind het nu wel een beetje spannend al

Ja dat snap ik, vinden wij ook. Het hele traject is loodzwaar, zorg dat je samen met je mannetje ook andere dingen doet en de tijd neemt voor elkaar. Succes vrijdag, wij mogen woensdag naar Gent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eslief wat een lief hondje! Wij hebben vorig jaar een labrador gekregen ook als pup maar die is nu al groot haha. Maar wel ontzettend leuk zo'n beestje.

Wat een mooie dochter heb je!

Alweer begonnen! Spannend zeg!

 

Ik hoop volgende week ofzo weer te beginnen. Ik begin eerst weer met de pil en dan verder!

Hopen dat menstruatie weer op schema is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is het hier met iedereen? ik mag alweer aftellen naar de eerste fm over 3 dagen en schat de punctie op donderdag.. ik probeer maar positief te blijven en hopelijk groeit er wat.. voel geen donder behalve behoorlijk jankerig.. vind het deze keer gewoon echt eng.. zet de spuiten maar wil niet denken aan alles

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

@eslief spannend maandag, hoop ook voor je dat er veel goede bijzitten xx

@samantha wanneer heb jij weer een meting?

@summer beach, jij was toch ook in augustus op dit forum?

@Moes, ga waarschijnlijk samen met jou starten in jaunari

er is een afwijking geconstateerd aan mijn schildklier, UMC heeft echt slecht zijn werk gedaan, nu weten we wel waarom we niet zwanger blijven.

eerst nu dit middels medicatie onder controle krijgen, 19 december weer terug naar Gent om te kijken of we dan wel mogen starten.

iedereen succes xx

Liefs Hope&Faith

Link naar reactie
Delen op andere sites

@eslief, je gaat al bijtijds op maandag, dat is fijn. Poeh wat komt het alweer dichtbij voor je. En UMC heeft toch geen restricties bij de acceptatie? Je betaalt je scheel maar geeft wel weer extra pogingen vergoed! Rustige gedachte.

@hope&faith, wat prettig dat ze de schildklier gaan aanpakken. In de hoop dat het helpt bij een zwangerschap. Waar merkte je de schildklier problemen aan op? Maandje uitstel en een andere kerst dan je eerder bedacht had. Maar voor het goede doel! Sterkte.

 

Fijn weekend allen!

Liefs moes

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@moes klopt zonder problemen aangenomen maar vond het toch spannend.. ooit eens proberen over te stappen waar ze poging 4 vergoeden en toen kreeg ik een dikke nee.. dus was hellemaal blij met de brief;) ik ga idd wel geel zien van de rekening maar het geeft zoveel rust dat ik nog 2 pogingen heb.. ben ik toch heel blij met jouw tip!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@eslief, je gaat al bijtijds op maandag, dat is fijn. Poeh wat komt het alweer dichtbij voor je. En UMC heeft toch geen restricties bij de acceptatie? Je betaalt je scheel maar geeft wel weer extra pogingen vergoed! Rustige gedachte.

@hope&faith, wat prettig dat ze de schildklier gaan aanpakken. In de hoop dat het helpt bij een zwangerschap. Waar merkte je de schildklier problemen aan op? Maandje uitstel en een andere kerst dan je eerder bedacht had. Maar voor het goede doel! Sterkte.

 

Fijn weekend allen!

Liefs moes

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Lieve Moes,

Dank je, het was een standaardtest maar was bij mij nog nooit afgenomen.

ik snap nu wel waar mijn klachten vandaan komen, morgen naar de huisarts.

wanneer heb jij je uitgangsecho? Xx

Liefs Hope&Faith

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden