Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Renee Lamboo-Kooij

Gezocht: na tig pogingen toch moeder in 2014

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Voor een interview in Libelle zoek ik een vrouw die na tig pogingen, behandelingen en misschien zelfs het proberen in het buitenland, in 2014 is bevallen van haar eerste kindje.

Het gaat om een mooi interview met fotografie.

Lijkt het je leuk of wil je meer weten? info@reneelamboo.nl

Dank jullie wel en allemaal gefeliciteerd met jullie kindjes.

Groeten, Renee Lamboo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen  

• Ze horen bij die icsi poging uit 2012. Echt de polisvoorwaarden napluizen. Ja, flauwekul behandelen tot 43 jaar. Er zijn er genoeg die na die tijd ook nog zwanger worden. Net zo raar als maar 3 ivf/icsi pogingen vergoeden. De meeste stellen zijn binnen 3 keer ook niet zwanger.  Zoals jij het beschrijft, is het precies. Je durft nergens meer op te hopen. Zo bang dat het weer niets wordt. Dan kun je mij helemaal gaan opvegen. Ik heb de afgelopen weken al zo vaak in tranen gezeten. Ik neem ook al extra B12 tabletten voor de zekerheid. 's morgens en 's avonds eentje.  Dankjewel dat je zo meeleeft! 😘    
    • Nou ik zou het eigenlijk echt raar vinden als je nog cryos hebt deze na je 43 jaar niet meer kan tp?? Ik vind het al oneerlijk voor ons dat er een leeftijdsgrens is van 43 jaar. Andere stellen hebben dat niet, die mogen gewoon spontaan zwanger worden op hun 47e, niemand die hun dat verbiedt. Om nog maar niet te spreken over mannen die op hun 70e papa worden😡 ik denk dan. Stel je bent 42 1/2 en je hebt een punctie en dan 10 embryo’s dan moet je achter elkaar tp en als er 1 lukt mag je dus niet meer voor een 2e.... echt vreemd beleid. Ik weet hoe je je voelt. Ergens geloof je er niet meer in en toch wil je er zo graag in geloven maar je wilt ook weer de teleurstelling voorkomen. De komende 2 weken nemen je emoties ook echt een loopje met je, je speurt Google af bij elk sympthoompje of vraag. Pffff moedeloos. ik heb in het verleden 4 miskramen gehad. Kwam erachter dat dit door b12 te kort komt. Toen ik b12 tabletten ging slikken bleef mijn dochter zitten. Dus onder het mom van baadt het niet dan schaadt het niet... Heel veel sterkte en leuk de komende weken😘  
    • Hoi Caro-lin, De verhuizing is dus binnenkort al. Kan me voorstellen dat je dan genoeg te doen hebt.  Wat waardeloos dat je een rekening hebt gehad van de gynaecoloog. Ik heb ook altijd begrepen dat de terugplaatsing horen bij de ivf/icsi poging waar ze zijn uit voortgekomen. Dat dat niet geldt boven de 43 jaar heb ik nog nooit gehoord. Zou dat even heel goed nakijken in de polisvoorwaarden als ik jou was.  Heel jammer dat je nu die laatste 2 niet meer terugplaatst.  Het embryo is gisteren terug geplaatst. Het zal wel weer niks worden.😓 Heel veel succes met verhuizen. Hopelijk is alles gauw achter de rug.
    • Hoi Catlover, hopelijk heb je nu een mooie terugplaatsing achter de rug en blijft deze 9 maanden zitten. ja druk met de verhuizing. Ik heb dat qua stressnivo echt ouderschap. 30 maart is al zo dichtbij en er moet nog zo veel ingepakt en verhuisd worden, en dan weer uitgepakt. Nu een dochter van 4 jaar erbij werkt ook niet erg vlotter😉 wij hadden een financiële tegenvaller. Ik ben inmiddels 43 jaar en heb nu dus 2 mislukte terugplaatsingen achter de rug van een punctie uit 2012. Ik ben bij zorgzaam goed verzekerd, ster 4 en kregen daar een 4e icsipoging vergoed. masr nu ontvingen wij een consultrekening van 320 euro van de gyn! Blijkt dat na je 43 jaar de tp niet meer gwordt vergoed. Dit was alleen nog de 1e rekening, dan komt tp en medicatie er nog bij. Nou onze dikke spaarrekening is door de verhuizing dus ook leeg😫 ik had voor de tp nog gekeken op de website daar stond dat als je nog embryo’s over hebt uit een eerdere poging je deze vergoed krijgt en er stond geen leeftijd bij, maar dat zal ik dan wel verkeerd geïnterpreteerd hebben🤨 onze 2 laatste cryos gaan we derhalve niet meer terugplaatsen😥  onze kans voor een 2e is ook verkeken helaas. Maar wij hebben al een dochter mogen krijgen en in Ons geval dat geld is maar geld, jammer maar helaas. Staat niet gelijk aan jouw situatie. Ik hoop echt met je mee voor een geslaagde tp😘
    • Beste Dames, Vanmorgen was ik in Düsseldorf. Ik heb heel leuk zitten praten met een vrouw van 41 jaar uit Wageningen.  Indien deze vrouw op het forum zit dan contact opnemen? Ik vind het erg leuk om even te praten en ervaringen uit te wisselen. groeten, Catlover
  • Topics

• Gerelateerde Inhoud

• Door Simone1989
      Hallooooo dames.

Na 5,5 Jaar en 1 miskraal te hebben gehad. zijn wij eindelijk zwanger !!!!
      Vandaag 5 weken precies.
      Nu heb ik afgelopen maandag bloed laten prikken en het HCG was 1255. 
      is dit laag of? vandaag nog een Clearbleu digitaal gedaan en er staat 3+.

iemand ervaringen of die ook zijn ei kwijt wil?
    • Door Anne Tel
      Het is haast een vanzelfsprekendheid om deel te nemen aan Moeders voor Moeders als je zwanger bent. Toch heb ik gemerkt dat er zelfs vrouwen die met IVF of ICSI zwanger zijn geworden, nog niet bekend zijn met Moeders voor Moeders. Moeders voor Moeders zamelt urine in van zwangere vrouwen.
      De urine die Moeders voor Moeders inzamelt wordt verwerkt tot het geneesmiddel Pregnyl. Dit verloopt via een ingewikkelde en kostbare procedure. Het geneesmiddel helpt paren met vruchtbaarheidsproblemen. Zonder de hulp van zwangere vrouwen kunnen we dit geneesmiddel niet maken.
      Zoals je wellicht weet is er op dit moment een tekort aan Pregnyl. Er is overigens een synthetische variant Ovitrelle als alternatief beschikbaar. Persoonlijk wil ik liever een natuurlijk produkt gebruiken met het HCG hormoon.

Je kunt je aanmelden bij Moeders voor Moeders tot en met week 11. Je kan deelnemen vanaf de 6e t/m de 16e week van je zwangerschap. Als je deze maand deelneemt, krijg je mijn boek Paaseitjes zoeken in het AMC cadeau. Mijn boek is een ervaringsverhaal en hierin beschrijf ik de impact van IVF op mijn dagelijkse leven.

Voor meer info kijk op www.moedersvoormoeders.nl/zomeractie/

Moeders voor Moeders is ook actief op
      www.facebook.com/moedersvoormoeders. Heeft al bijna 20,000 fans. Een pagina met leuke weetjes en mooie verhalen over zwanger worden, zwanger zijn en het moederschap. Dus als je fan bent van Moeders voor Moeders, like MvM ook op facebook.

• Door Jillz1976
      ik dacht laat ik vast de topic voor de zwangeren aanmaken die uitgerekend zijn in mei en juni:happy7:
      Kom hier gezellig schrijven, ook als je nog in de 12 weken zit, waarom ook niet:-)
      Wat voel jij? Hoe voel jij je? Wat is anders? Wat doe je nu anders? Deel je ervaringen met ons.
      De wet van het universum, denk positief, en ik hoop voor iedereen dat wij een gezonde zwangerschap mogen volbrengen!
    • Door yvje88
      Hallo

Ik heb 14 okt mijn eerste ICSI punctie gehad, waarbij er destijds al sprake was van overstimulatie nog 60 eiblaasjes.
      17 okt heb ik mijn terugplaatsing gehad, en ben daarna 2x opgenomen in het ziekenhuis met ernstige overstimulatie, de artsen zagen zelden iemand zo ziek. Ik heb 13 dagen in het ziekenhuis gelegen en omdat het op een gegeven moment zo slecht ging heb ik een buikdrain gekregen, daarna voelde ik me een stuk beter. In totaal 15 kg in vocht aangekomen in mijn buik, schaamlip en heupen.
      Daarnaast had ik een infuus, urinekatheter en zuurstof.
      Nu ben ik begin nov ontslagen in het ziekenhuis en thuis met rust verwachten ze dat ik verder herstel,
      het mooi is dat ik wel zwanger ben, dus daarom ook zo ziek. Nu bijna 10 wk.
      Mijn herstel duurt erg lang, langer dan dat de artsen hadden verwacht en weten het eigenlijk niet meer. Mijn buik is nu zo dik al 20 wk zwangerschap.
      Er is nog steeds vocht in mijn buik, mijn eierstokken zijn sterk vergroot komen ter hoogte van mijn lever en er zitten erg grote cysten op, daarnaast ben ik gelukkig wel uit bed maar kan ik alleen bank/stoel hangen en klein beetje lopen in huis, langer dan 10 min lopen geeft direct pijn in mijn buik (hard/gespannen/krampachtig gevoel) buik staat dan ook helemaal hard thv blaas tot iets hoger dan de navel. Ik ben natuurlijk super blij dat ik zwanger ben en dat het kindje hier geen last van ondervindt maar baal ontzettend dat ik nu in totaal al 8 weken thuis zit en niets mag en niets kan.
      De artsen hebben geen idee hoelang dit nog gaat duren en wat het beste is voor me (rusten of niet, na het lichaam luisteren of toch conditie op gaan bouwen etc etc)
      HEEFT IEMAND HIER ERVARING MEE? HOE LANG DUURDE HET BIJ JOU/JULLIE VOORDAT JE WEER GENEZEN WAS?? (vocht weg, eierstokken geslonken en dikke/harde buik weg)

Ik hoor het graag,

groetjes Yvje

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden