Jump to content

Vakantie!

Bianca

Recommended Posts

Meiden, ben ff benieuwd waar jullie deze zomer naar toe gaan met vakantie... Van een aantal heb ik het al gelezen.

Wij zitten helaas gebonden aan de bouwvak, het is dan zo duur om echt met vakantie te gaan... En we gaan liever nog een weekendje of zo buiten de bouwvak lekker er tussenuit, maar we hebben nog niets geboekt. We willen in de bouwvak met de tuin verder, als ie dan nog niet klaar is... En anders lekker genieten van de tuin.

We zitten er over na te denken om nog een paar dagen naar de Panne in Belgie te gaan en het park van Studio 100 te bezoeken. Lijkt ons erg leuk voor Marissa. Zijn jullie er al eens geweest, en wat vond je er van?

Groetjes, Bianca

ondanks dat ik op een reisbureau werk zijn we er nog niet uit!!!!!!!

erg hoor maar we weten het niet, ik wil kamperen, lijkt me wel leuk of lekker griekenland , manlief denkt aan scandinavie maar dat trekt mij weer niet dus..................

studio 100 is erg leuk !mijn zus is hier indoor plopsaland geweest met haar kids.

cyn

Guest estrhalita

Wij gaan naar Zuid Frankrijk in de buurt van Montpellier een privehuis gehuurd met prive zwembad en 2500 m2 omheinde tuin. We hebben 2 honden dus dit is eigenlijk onze enige mogelijkheid. Heb er zin in nu al. Lekker 2 weken zon, geen andere mensen dan ons gezin, hondjes en bruin worden en zwemmen. Zalig

Guest Amanda

studio 100, wat is dat? Is niet het zelfde als plopsaland, of wel?

is wel leuk volgens mij, plopsa land.

Wij gaa naar harderwijk, op een camping http://www.riviera.nl

Hubbie is hier vroeger heel veel geweest, en er is vanalles in de buurt te doen.

(dolfinarium, dierentuin, ijselmeer, walibi)

We gaan met de caravan van schoonouders.

Eigenlijk hou ik niet van camperen.. doe mij maar een luxe hotel met all-inn formule en veeeeel zon.

Maar goed, als Len het leuk heeft, hebben wij dat ook.

En in een caravan is toch wel lekker(der dan een tent!!)

Dus het enige waar ik op hoop is goed (droog) weer!!!!!!! :toothy2:

Wij gaan van de zomer een weekje op vakantie naar Denemarken. Een huisje met alle gemakken. De dochter van mijn man gaat mee met een vriendinnetje, en natuurlijk gaan onze twee hondebeesten ook mee!

Verder is ons huisje groot genoeg om eventueel ook mijn schoonouders te herbergen, dus die hebben we ook uitgenodigd.

Die zien hun kleindochter ook niet zo heel veel, en hebben ook wel rust en vakantie verdiend.

En eh, Cynthia, ik vind Scandinavie helemaal het einde. Met name wat natuur betreft. Lekker einden sjouwen. Maar ja, dat kan met mijn mannetje weer niet zo goed.

Ik weet niet of ik er naar toe zou gaan met kleine kinderen. Maar goed..... Succes met uitvogelen waar jullie heen gaan!

Groetjesssssssss

wij gaan in mei naar kos...en dan in september weet ik het nog niet!

Leuk zo dit topic......zo kan je ook weer ideeen opdoen!

En amanda...kamperen moet er niet aan denken....hahahahaha....knap hoor dat je het toch gaat doen als je er zelf niet zo van houd.....petje af meis....doe het je niet na!

Ik zeg altijd...het moet beter zijn dan thuis anders ga ik niet...hahahahahah...erg hè ben ik!

Guest Amanda

hahaha Joos.. ik heb wel mijn eisen hé?

Caravan van schoonouders, ik ga NIET op zo'n openbaar toilet en in een vieze muffe caravan..

Maar camping is voor kindjes wel ideaal.. dus vandaar. Kan Len lekker ravotten en spelen met andere kindjes.

Vroeger gingen wij ook naar campings of huisjes in nederland, ik heb daar echt altijd hele leuke vakanties gehad.

En als hij wat ouder is, halen we dat luxe wel in.

Leuk om alle plannen te lezen! Inderdaad, daar doe je weer ideetjes mee op.

Wij zijn geen mensen die in een tentje zouden gaan kamperen (wel ooit eens gedaan hoor, maar toen was ik nog wat jonger -ben nog niet echt oud hoor- en dat was in de jaren dat ik nog geen partner en kind had, toen een rondreis met auto en tent door Scandinavie gemaakt en een bezoek gebracht aan de Noordkaap, samen met een vriendin.) we zouden wel in een stacaravan of iets dergelijks willen kamperen op een camping. Maar daar betaal je ook zo 800 euro voor voor een weekje in de bouwvak. En voor dat geld kun je ook luxere vakanties hebben buiten de schoolvakanties om. Nou ja, we zien nog wel even wat we gaan doen. Misschien nog een lastminute ofzo, maar ook niet naar de zon hoor. Want dan heb je ook vaak dat je in juli alleen maar verkoeling opzoekt en bij de airco zit. We zijn wel mensen die houden van er op uit gaan met een autootje of-zo-iets... En we willen natuurlijk dat de kleine meid zich kan vermaken, want als de kinderen het naar hun zin hebben op vakantie, dan hebben de ouders dat ook!

Guest Vonnie

Poeh he, vakantie, daar zijn we wel aan toe....!

Maar of het er in zit dit jaar, dat waag ik te betwijfelen. Niet alleen gezien de verbouwing (die bij lange na nog niet af is), de tuin (waar we pas als de verbouwing klaar is aan kunnen beginnen) en de financien, vind ik het moeilijk om te besluiten waar we naar toe gaan met een knulletje van vier jaar en een tweeling van 1 jaar. Dat knulletje vind natuurlijk alles schitterend maar ik voorzie "laadproblemen" wat betreft de meiden. Als je naar het buitenland gaat (vliegen), neem je dan hun eten/luiers mee? Zo ja, dat is dan snel overgewicht vrees ik. Blijven we in Nederland, dan moeten we onderhand de aanhangwagen meenemen, want alleen al met de kinderwagen ligt de kofferbak vol......

Acht, het is een luxeprobleem, er zijn veeeeele ergere dingen. Wellcht stellen we het nog een jaartje uit, en proberen we dit jaar de verbouwing en de tuin af te ronden zodat we volgend jaar ergens heen kunnen. Dan zijn de meiden ook weer een jaartje ouder en een stuk "handzamer".

vonnie...luiers alleen voor onderweg...en eten.....nee hoor...ze mogen alles hebben...dus niet nodig!

Maar voor de zekerheid neem ik 4 van die olvarit bordjes mee...zijn niet zwaar!

Maar nodig is het niet...ze hebben daar ook kinderen!

Is mijn ervaring van de laaste vakantie met anne-meya!

Balen Bianc dat jullie alleen maar in de bouwvak kunnen, ik zou dan ook alternatieven zoeken hoor, is eccccccccccht duuuuuuuur dan. Succes met zoeken, das meestal al het begin van de voorpret he??

Vonnie, groot gelijk hoor, kosten rijzen de pan uit en je moet niet gaan stressen voor een vakantie hoor meis!

Aman, goed geregeld via je schoonouders!!

Es, eerlijk een huis in Frankrijk, klinkt super hoor.

Zo zie je maar iedereen heeft zijn voorkeur voor iets, gelukkig maar. Anders werd t wel erg druk aan de costa brava hahaha.

Voor ons is kamperen brrrrrrr, heb een paar keer in een tent geslapen met de hockey, vre-se-lijk gewoon! Ooit eens 6 weken in een sta-caravan gewoond omdat ons huis nog niet opgeleverd was. Nou, van mijn leven geen camping meer. Ook niet voor de kinderen. Ieder zijn ding natuurlijk maar wat is het verschil tussen een camping en een appartement voor de kids?? Bovendien ben ik een luie vakantieganger en wil ik t net zo luxe en lekker hebben als thuis anders is t geen vakantie voor mij. Ohhhhhhhhhhh wat ben ik verwend he?? Is de schuld van mijn ouders hoor!! En wij gaan Carolijntje ook verpesten....want we gaan in een appartement. Op de wintersport hadden we een hotel en sliep Carolijn bij ons op de kamer maar dat was de laatste keer, we moesten zo sluipen elke avond....Wat een luxe probleem he meiden..zucht...tis zo erg dat we de wintersport voor volgend jaar een ander (meer luxe) hotel gaan boeken met een super grote kamer met afscheidingswand, zodat Carolijn haar eigen plekje heeft en wij dus ook hahaha.

We zitten er over na te denken om nog een paar dagen naar de Panne in Belgie te gaan en het park van Studio 100 te bezoeken. Lijkt ons erg leuk voor Marissa. Zijn jullie er al eens geweest, en wat vond je er van?

Groetjes, Bianca

Wij zijn er in oktober geweest en hadden een bed and breakfast gedaan bij www.hetzonneke.be

Echt een aanrader en niet duur. We hebben enorm genoten daar en gaan volgend jaar vast weer.

Wij gaan aankomend weekend naar slagharen, wij zijn eigenlijk ook nog aan bouwvak gebonden maar dan heb ik zwangerschapsverlof en gaan we toch echt niet weg, plus dat we nu het geld wel beter voor andere dingen kunnen gebruiken.

Guest Vonnie
vonnie...luiers alleen voor onderweg...en eten.....nee hoor...ze mogen alles hebben...dus niet nodig!

Maar voor de zekerheid neem ik 4 van die olvarit bordjes mee...zijn niet zwaar!

Maar nodig is het niet...ze hebben daar ook kinderen!

Is mijn ervaring van de laaste vakantie met anne-meya!

Hoi Seetje,

Ik weet het, ik weet het, alles is in het buitenland ook te krijgen. Maar mijn ervaring is dat het vaak toch een stuk duurder is. Toen onze oudste 8 maanden was zijn we een week naar Menorca geweest. Ik heb toen alles meegenomen en daar was ik maar wat blij om. Het was heeeeel duur (eten, luiers etc.) en ook nog weinig variatie. Nou zijn de meiden natuurlijk alweer ruim 1 jaar en kunnen ze met de pot meeeten. Ach, we zullen er nog eens goed over nadenken, eerst maar eens zien hoe de verbouwing en de daarbij behorende financien aflopen....

ja kan ik me wel voorstellen hoor vonnie...en met 1 op vakantie is natuurlijk altijd eenvoudiger dan met 3.

En sab je bent wel erg verwend hoor...hahahahahaha.......ik niet...hahahahahah

Is trouwens een hele goede met die 2 kamers...ik ga is ff kijken hoe wijm dat gedaan hebben..weet ik eigenlijk niet....en vliegen jullie ook comfort sab?

ola! Wij kunnen niet comfortklasse want we vliegen met Transavia. Arke vliegt niet op dat appartement zeg maar haha. welgeprobeerd los te boeken maar ging niet lukken helaas. Ach dan maar ff krap zitten. Ga gewoon vroeg naar R'dam Airport voor een goeie plek vooraan of zo...

roos daar zijn wij ook geweest en is het een heerlijk hotel...en zo leuk voor milan...is een soort kinderkermis bij en heel veel glijbanen...eten is heel goed en de kamers ook...echt een top vakantie gehad daar meis.

Ook de shows savonds zijn er goed.....ff meteen een tip...als je gaat kijken naar de shows neem dan meteen twee kussentjes voor ieder mee...1 voor je bibs en 1 voor je rug....doen hoor.,....en milan kan gewoon mee savonds...deden heel veel mensen.

Leuk hoor!

hallo,

wij gaan 31 mei naar turkije!!

naar lara in het Royal wings resort!!

het is super all-inclusive en schijnt prachtig te zijn

ben benieuwd!!

ooh wat heerlijk meis, wij gaan voor 3 weken naar antalya, naar hotel perla mare.

en mijn schoonfamilie woont daar, dus 2 in 1.

turkije is prachtig hoor!!

hey joos,

ja klopt wat je zegt..

mn vriendin is daar ook geweest en vertelde met hetzelfde als jij!

en nog bedankt voor de tip!

het arzu,

Dit is mn 7e jaar turkije dus ben al op heel wat plaatsen geweest!!

maar nog nooit in lara!!

jij ook alvast een fijne vakantie!!

Leuk te lezen waar iedereen heen gaat :)

Voor sommigen komt het al echt dicht bij.

Plopsaland is leuk, vroeger was het de meli ( ja in mijn jonge tijd).

Zelf ga ik regelmatig de grens over ( ik ben een belg), onze zomervakantie gaat dit jaar richting Amerika.