Ga naar inhoud

wie start er in januari 2015

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_grid, width: 750]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Soort traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]Datum terugplaatsing:[/TD]

[TD]Testdatum:[/TD]

[TD]Zwanger:[/TD]

[TD]Waar[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wachten[/TD]

[TD]5de icsi/fna[/TD]

[TD]31 dec pilstop. 5 Januari start elonva. 9 januari echo, 10 januari orgalutran zo en zo t/m maandag.

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Istanbul[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]31 dec. Pilstop[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]Start decapeptyl 9 januari.[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Leuven[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]6 januari start Lucrin uitgangsecho 16 januari[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]Punctie 11 Januari[/TD]

[TD]16 Januari

Hope en Faith[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]6 januari start decapeptyl 20 januari uitgangsecho[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwijndrecht/Rotterdam [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]28 januari gesprek[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]9 januari start pil, 12 januari gesprek vervolg traject.[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa[/TD]

[TD]Cryo tp 5 daagse blastocyste [/TD]

[TD]12 jan vervolgafspraak?[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Heey meiden,

@pigster, fijn dat je mag starten, heb het lijstje aangepast😊

@eslief, gek genoeg zijn we hier hartstikke blij mee, de waarde is ook heel goed 979, zitten er dus waarschijnlijk 2 eicellen in. Maandag mag jij voor je echo, spannend.

@ noah we zijn allemaal benieuwd naar je xxxx

anderen allemaal sterkte, succes en een fijn weekend.

Liefs Hope&Fait met Hope en Faith onze kanjers x

Geplaatst

@hope@faith, twee mooi gelijkmatige follikels! Spannend hoor! Een zondagskind gezien de punctie..

@pigster, aftrap voor jou! Zet m op. Veel relaxen en eitjes laten groeien.

Bij mij geen nieuws. Ik moet nog eerst even een tandarts behandeling. Maar ik zou wel graag willen starten......bleh.

Liefs Moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

@wachten: gefeliciteerd! !!!!!!! Hopelijk toch nog een beetje je verjaardag kunnen vieren daar in Istanbul. En dan ook nog het goede nieuws dat alles volgens plan verloopt.

@hope&faith: dit moeten gewoon 2 kanjer zijn! Het kan gewoon niet anders.

@pigster: super je mag ook gaan beginnen! Lekker deca spuiten, ik vind het echt reuze mee vallen.

Ja ik ben echt blij dat moeders en schoonmoeders zo enthousiast waren! Toch iets makkelijker praten over sommige dingen. En hoef je iig geen smoes te verzinnen als je ineens geen alcohol drinkt ofzo. Of last hebt van de extra hormonen ;-)

Geplaatst

@hope&faith wat goed nieuws zondag de punctie. Zie je er tegen op? Ik ben benieuwd hoe je dat zal ervaren. Heel veel succes alvast!

Grtzz

Geplaatst

Pigster super dat je mag starten hoe laat ga je spuiten?

Hope hoe laat moet je de laatste spuit zetten?

Gisteren al om 20 uur naar bed gegaan en nu pas weer wakker. Zo moe waren we. We hebben niet veel gedaan met mijn verjaardag. In de ochtend lekker lang in bad gezeten met een boek. Lekker gescrubt en ingesmeerd met bodylotion. Na het zh was het al half 2 uur toen we in ons appartement aankwamen.Toen geluncht. Mijn man heeft een hernia en is met de gladheid die dag ervoor gevallen. Had veel pijn 9 jan. Dus we hebben op de bank gezeten en een serie genaamd masters of sex gekeken. Gaat over de begin fase van fertiliteit. We zijn nu bij seizoen 2 en dat is ook het laatste seizoen. Hierna een harder gehaald bij de visboer die vast zit aan een visrestuarant. Dit is bij ons aan de overkant.Hadden deze vis nog nooit gegeten en klaargemaakt. Heb hem in de oven gedaan. Was erg lekker. Goed voor de omega 3.

Geplaatst
@hope&faith wat goed nieuws zondag de punctie. Zie je er tegen op? Ik ben benieuwd hoe je dat zal ervaren. Heel veel succes alvast!

Grtzz

Hi ACJ, ja zeker goed nieuws, zondag idd de punctie en ik zie er niet tegenop, ik weet nu "wat" me te wachten staat.

deze ronde ervaar ik totaal anders in zijn geheel, ze zijn in Gent heel lief en heel kundig, de punctie is een stap dichterbij onze kanjers.

Hoe gaat het met jou?

liefs Hope&Faith met Hope en Faith

Geplaatst
Pigster super dat je mag starten hoe laat ga je spuiten?

Hope hoe laat moet je de laatste spuit zetten?

Gisteren al om 20 uur naar bed gegaan en nu pas weer wakker. Zo moe waren we. We hebben niet veel gedaan met mijn verjaardag. In de ochtend lekker lang in bad gezeten met een boek. Lekker gescrubt en ingesmeerd met bodylotion. Na het zh was het al half 2 uur toen we in ons appartement aankwamen.Toen geluncht. Mijn man heeft een hernia en is met de gladheid die dag ervoor gevallen. Had veel pijn 9 jan. Dus we hebben op de bank gezeten en een serie genaamd masters of sex gekeken. Gaat over de begin fase van fertiliteit. We zijn nu bij seizoen 2 en dat is ook het laatste seizoen. Hierna een harder gehaald bij de visboer die vast zit aan een visrestuarant. Dit is bij ons aan de overkant.Hadden deze vis nog nooit gegeten en klaargemaakt. Heb hem in de oven gedaan. Was erg lekker. Goed voor de omega 3.

Hi wachten, lekker relaxed dus, hoop dat je mannetje minder last heeft van zijn hernia, zodat hij ook kan genieten.

ik heb gisteren om 23.00 uur de pregnyl gezet.

Nu op naar morgen, heb er heel veel zin in.

succes daar en geniet van jullie vakantie.

Liefs Hope&Faith met Hope en Faith

Geplaatst

@hope en Faith Jee spannend hee de punctie.! Hoe doen ze je verdoven?

@tammy dankjewel Deca zit erin Vnvd de Menopur, groei groei eitjes!!

Moes nog Ff geduld ...

Cerah hoe is t met jou??

Geplaatst
@hope en Faith Jee spannend hee de punctie.! Hoe doen ze je verdoven?

@tammy dankjewel Deca zit erin Vnvd de Menopur, groei groei eitjes!!

Moes nog Ff geduld ...

Cerah hoe is t met jou??

Heey pigster, dank je voor je opbeurende berichtjes xxx

via een infuus en plaatselijk.

xx

Geplaatst
Spannend morgen Hope&faith. Morgen je kanjer eruit en dan morgen ze goed gaan delen!

Hoeveel krijg jij er teruggeplaatst? 1 of 2?

Hi Tammy,

we gaan voor een blastocyste, dat betekent dat ze dan vijf dagen oud zijn en de cultuur hebben overleefd, wij hebben er alle vertrouwen in dan we de tp donderdag hebben.

tot dan is alles spannend, alles of niets.

maar daar gaan we niet van uit xx

Geplaatst

Spannend Hope, morgen is het dus alweer zover. Is ook wel weer snel gegaan of niet? Lekker op tijd naar bed en morgen vroeg uit de veren voor jullie kleine hope & faith :) Heel veel succes!!

Pigster, lekker aan het spuiten dus. Hoe gaat het met de bijwerkingen?

Wachten, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Lijkt me een rare dag zo, in het buitenland en volop in de behandeling. Lekker rustig aan doen, niet alleen voor jou maar ook voor je mannetje. Sterkte!

Moes, hopelijk kan je binnenkort ook van start.

Hier gaat het op zich wel goed, gister de laatste pil geslikt dus over een paar dagen mijn menstruatie als het goed is. Het zh gaf aan dat het soms ook wel tegengehouden kan worden door Lucrin, wat zijn jullie ervaringen? Breekt het door of niet?

Geplaatst
Spannend Hope, morgen is het dus alweer zover. Is ook wel weer snel gegaan of niet? Lekker op tijd naar bed en morgen vroeg uit de veren voor jullie kleine hope & faith :) Heel veel succes!!

Pigster, lekker aan het spuiten dus. Hoe gaat het met de bijwerkingen?

Wachten, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Lijkt me een rare dag zo, in het buitenland en volop in de behandeling. Lekker rustig aan doen, niet alleen voor jou maar ook voor je mannetje. Sterkte!

Moes, hopelijk kan je binnenkort ook van start.

Hier gaat het op zich wel goed, gister de laatste pil geslikt dus over een paar dagen mijn menstruatie als het goed is. Het zh gaf aan dat het soms ook wel tegengehouden kan worden door Lucrin, wat zijn jullie ervaringen? Breekt het door of niet?

heey Cerah, wat lief van je.

ik heb zelf geen Lucrin maar decapeptyl, ik ben in beide pogingen gaan menstrueren. De eerste keer schrok ik me kapot, maar het hoort er gewoon bij.

wat Noah en haar man nu door moeten maken laat me maar niet los.

natuurlijk gaan we voor onze kanjers, maar we gunnen het hun ook zo.

Ik denk dat iedereen geschrokken is, dit is dan de harde realiteit. Pffff pieptraject.

gek genoeg zijn wij beide heel rustig, donderdag is voor ons een spannende dag.

succes cerah en fijn weekend.

alle meiden succes en sterkte

Liefs Hope&Faith met Hope en Faith

Geplaatst

hope succes morgen.

Vandaag ging het gelukkig beter met mijn man zijn rug. En hebben we de stad een beetje kunnen verkennen. Regende wel. Waardoor nu de sneeuw weg is.

Heb een hele droge mond weet niet of ik dit ook de vorige keren heb gehad. Hebben jullie daar ook last van. Verder voel ik me wel goed. Zo lekker relaxt.

Cerah ik heb geen ervaringen daar mee. Hopelijk breekt het snel voor je door.

Pigster hoe laat spuit jij? En heb je last van bijwerkingen?

Geplaatst

Hoihoi,

Ik heb al even niet meegeschreven..

Ben gisteren begonnen met gonal F.

En heb gisteren buikgriep gehad of verkeerd gegeten, in ieder geval heeel veel overgegeven en diarree gehad :-(

Fijne combi!

Voor de kerst was ik ook al ziek :-(

Voel mij gelukkig weer wat beter, alleen nog hoofdpijn en gaar..hoop morgen weer te kunnen werken.... zucht...

Acj; jullie hebben ook al een heel traject achter de rug! Hoop dat dit jullie mag helpen!

Ik vind het spuiten wel meevallen...

De punctie bij ons krijg je een infuusje met pijnstille.

Werkt voor mij prima, maar ook dat is heel verschillend! Ben ook even in Zwolle geweest maar zit nu in Nijmegen vanwege TESE bij mijn man.

Mamapap; spannend! Leuk :-) Hoeveel cryos hebben jullie? ??

Geplaatst

Heey meiden,

wij zijn stomverbaasd maar o zo blij, we hebben 4 eicellen die waarschijnlijk ook rijp zijn.

wat een geweldig nieuws is dit voor ons zeg. Morgen worden we gebeld aantal bevruchtingen etc.

vrijdag gaan we terug, voor tp 5 daagse blastocyste, volledig ICSI

moest weer ff denken aan het forum van augustus, toen had de man van een forum

lid de afstandsbediening meegenomen en konden ze weer terug.

wij hebben het even gezellig voor onszelf gemaakt☺️

En vervolgens weer terug met het potje, de arts gaf aan,verwendagen voor de vrouw etc en geen sex.

nou als iets sexloos is, is dat dit traject wel.

nu lekker bedje op de bank en rust nemen.

net zelfgemaakte tomatensoep op, natuurlijke antibiotica.

vorige keer zat ik tegen koorts aan bij de tp, en dat wil ik nu graag "voorkomen"

verder heb ik deze punctie helemaal niet gevoeld heerlijk.

lieve meiden allemaal heel veel succes en sterkte.

Liefs Hope&Faith met Hope en Faith xx

Geplaatst

@hope&Faith: WOW!!!

Wat goed hee!!! Ik heb vndg gemountsinbiket en op de fiets nog aan he gedacht te gek nieuws zeg!!!

Ga jij lekker aan je soep laat je man je lekker (sxloos) verwennen en geniet Ff van dit topmoment.

Xxxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden