Ga naar inhoud

wie start er in januari 2015

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
ik reageer later even op iedereen.

Maar ben nu te duf om dat te doen sorry.

Net punctie achter de rug 5 follikels leeg en 3 gevuld. Waren 3 mooie eieren dus ben benieuwd.

Gek dat ze leeg waren heb dit nog nooit eerder gehad.

En ook niet dat het er 3 zijn. Vind het wel eng. Aangezien we nooit veel bevruchtingen hebben.

Waren erg geschrokken.

Wel erg fijn dat ik onder narcose ben geweest en mijn man heeft er gelukkig ook weinig van gevoelt.

Nu wachten op het appje morgen of er bevruchtingen zijn. Wel draaierig en temiedde.

hi wachten, jullie zijn nu al zo ver en wel drie hele mooie eitjes, probeer positief te blijven, morgen hoor je meer.

fijn dat je mannetje er ook weinig van heeft gevoeld. Verwen jezelf, neem je rust en klinkt misschien raar maar praat met je kanjers, vraag aan de engelen of ze jullie kanjers willen helpen.

duim voor jullie, liefs Hope&Faith xx

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
ik reageer later even op iedereen.

Maar ben nu te duf om dat te doen sorry.

Net punctie achter de rug 5 follikels leeg en 3 gevuld. Waren 3 mooie eieren dus ben benieuwd.

Gek dat ze leeg waren heb dit nog nooit eerder gehad.

En ook niet dat het er 3 zijn. Vind het wel eng. Aangezien we nooit veel bevruchtingen hebben.

Waren erg geschrokken.

Wel erg fijn dat ik onder narcose ben geweest en mijn man heeft er gelukkig ook weinig van gevoelt.

Nu wachten op het appje morgen of er bevruchtingen zijn. Wel draaierig en temiedde.

Hoi wachten, rust lekker uit en laat je maar goed verwennen. 3 is toch nog altijd beter dan niks, nu maar hopen dat er een mooie bevruchting komt.

@pigster: nog steeds niks gehoord?

Geplaatst

@wachten spannend!! Zal voor je duimen!!

@tammy hier alles goed rustig aan de pil ;-) ben al aan het aftellen ;-) en hoop voor jou ook dat het je laatste wijntje was ;-) en morgen heb je toch echo? Succes!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst
Welkom op dit forum, spannend voor jullie, hoop het ook voor jullie. In welk zkh lopen jullie?

liefs Hope&Faith.

mamapapa wil jij Kirsten op het lijstje zetten? Lukt mij niet vanaf de iPad. Xx

[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_grid, width: 750]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Soort traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]Datum terugplaatsing:[/TD]

[TD]Testdatum:[/TD]

[TD]Zwanger:[/TD]

[TD]Waar[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wachten[/TD]

[TD]5de icsi/fna 1ste afspraak zh.

5 jan, 2e fm 9 jan 3de fm 12 jan, 4de fm 14 jan, 5de fm 16 jan.[/TD]

[TD]31 dec pilstop. 5 Januari start elonva. 9 januari echo, 9 t/m 16 januari orgalutran t/m 15 januari fostimon.[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Istanbul[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]10 januari start menopur[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]Start decapeptyl 9 januari.[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Leuven[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]6 januari start Lucrin uitgangsecho 16 januari[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]Punctie 11 Januari[/TD]

[TD]16 Januari

Hope en Faith[/TD]

[TD]27 januari[/TD]

[TD][/TD]

[TD]Gent

Woerden[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]6 januari start decapeptyl 20 januari uitgangsecho[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwijndrecht/Rotterdam [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]28 januari gesprek[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]9 januari start pil, 12 januari gesprek vervolg traject.[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa[/TD]

[TD]Cryo tp 5 daagse blastocyste [/TD]

[TD]15 jan vervolgafspraak?[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Nijgeertgenkliniek[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Kirsten isala kliniek Zwolle ?

liefs Hope&Faith

Hoop zo voor je dat je zwanger raakt!

Wanneer mag je testen?

Geplaatst

Wow wat een vol bankje dames. Hopelijk starten we het jaar met heel veel groen. Ik duim enorm hard en kom af en toe even spieken hoe het gaat.

Heel veel sterkte aan de dames in de wachtweken. Dat waren voor mij de zwaarste dagen. ToiToiToi!!

Geplaatst

We zijn net gebeld! Woensdag is de terugplaatsing. Ze konden nog niets zeggen hoeveel er bevrucht waren of de kwaliteit maar stap 1 is er. Pfff zo dan. X

Geplaatst

attachment.php?attachmentid=5989&stc=1

Beetje humor om te relativeren, nou lach wat af hoor...

@mamapapa de 27ste mogen we testen, dat doen we middels een bloedtest. En tot nog toe niet de drang om te testen stoer he?

@pigster toppie pffff op naar woensdag en dat is nog maar twee nachtjes slapen op naar jullie kanjer(s)

@dhana lief van je om met ons mee te spieken, hoe gaat het met jou?

droom ervan om het nieuwe topic uitgerekend in te mogen openen.

@amf tot wanneer ben je aan de pil?

@cerah, Stephanie en Quinten, AJC, wachten, summerbeach, olijfje, tammy, Kirsten hoe gaat het met jullie?

Liefs Hope&Faith deze week een spannende week voor iedereen xxxx

Geplaatst

@pigster: wow super woensdag al een tp! Jeetje je zeg ze hebben jullie wel in spanning gelaten.

@amf: morgenmiddag idd de uitgangsecho, dus hopelijk morgen ook beginnen met genol f. Sinds vandaag gelukkig geen "ongesteldheid" meer. Dus niks staat meer in de weg om mooie eitjes te gaan maken

@hope: ik weet niet waar je doe plaatjes steeds vandaan haalt hahaha, maar deze is ook weer erg leuk!

@dhana: gezellig dat je hier even komt spieken. Hopelijk gaat hope het jaar goed beginnen!

Geplaatst

yes pigster wat goed. Woensdag mag je hem of haar of haar en hem weer bij je hebben. Weet niet of je er 1 of als je het geluk heb 2 laat terugplaatsen.

Geeft ons weer moed.

Sorry meiden maar ik kan het nog steeds even niet opbrengen om op iedereen te reageren.

Geplaatst

@wachten thanks. Sterk jij nog Ff aan. Ik heb vandaag ook nog last van m'n buik en erg moe. Neem de tijd.

Ik durf nog niet superblij te zijn ook bang voor n telefoontje morgen dat ze zijn gestopt met delen. Maar natuurlijk beseffen we dat stap 1 is gezet. En daar zijn we dankbaar voor.

Succes allemaal xxxx

Geplaatst

Lekker druk hier! Ik houd het ook niet meer helemaal bij. Fijn pigster en wachten dat jullie allebei drie eitjes hebben! Driemaal is scheepsrecht

Tammy succes morgen!

Wij zijn weer klein stapje verder: vanmorgen kennis gemaakt in lokaal ziekenhuis zodat we voor de kleine tussendoordingen niet helemaal naar Gent hoeven maar daar terecht kunnen. Nu alleen nog de diepvrieszaadjes in Gent zien te krijgen...

Geplaatst

Hier gaat alles goed hoor vandaag de 20 wkn echo gehad en alles was oké. Ik duim hard voor je Hope. En dat erna maar veel dames mogen volgen. X

Geplaatst
Hier gaat alles goed hoor vandaag de 20 wkn echo gehad en alles was oké. Ik duim hard voor je Hope. En dat erna maar veel dames mogen volgen. X

Hi Dhana, dat is ook weer zo'n mijlpaal he? Fijn dat alles goed is, wanneer heb je weer een echo?

dank je voor het duimen xxx positieve energie is altijd goed xx

iedereen succes en een fijne avond, kan me niet zo goed concentreren sorry.

liefs Hope&Faith

Geplaatst

Hahaha Hope, dat doet een mens lachen

Je bent natuurlijk op steeds thuis, dus lekker de hele dag op Internet.

@olijfje: wat goed zeg. En gelukkig dat het zo goed ging met het gesprek. Maar de diepvrieszaadjes hoeven jullie toch niet zelf te brengen? Daar hebben ze toch die speciale ziekenhuis vervoer voor.....maar ii weer een stap dichterbij.

@wachten: doe lekker rustig aan joh. Kijk maar wanneer je zin hebt om hier alles bij te lezen, geen haast hoor. Eerst zelf weer even op de been zijn.

@pigster: probeer positief te denken. ....ook al is het moeilijk. Maar begrijp ik goed dat jullie nog nooit zo ver gekomen zijn?

Ja morgen is dan eindelijk de echte start. Ben heel erg benieuwd hoor. Weten jullie hoelang het duurt tussen straten met genol f en de punctie? Ik dacht zelf ongeveer 2wk, maar echt geen idee of dat klopt natuurlijk. Weet dat het bij iedereen verschillend is, maar ikzelf heb nergens last van. Ik heb normale cyclus, meewerkende eierstokken enzo. Niet gek bedoelt hoor, maar ter indicatie

Geplaatst

Wat super leuk Diana. Geniet dus lekker van je zwangerschap!

Geplaatst
Hahaha Hope, dat doet een mens lachen 😂😂😂

Je bent natuurlijk op steeds thuis, dus lekker de hele dag op Internet.

@olijfje: wat goed zeg. En gelukkig dat het zo goed ging met het gesprek. Maar de diepvrieszaadjes hoeven jullie toch niet zelf te brengen? Daar hebben ze toch die speciale ziekenhuis vervoer voor.....maar ii weer een stap dichterbij.

@wachten: doe lekker rustig aan joh. Kijk maar wanneer je zin hebt om hier alles bij te lezen, geen haast hoor. Eerst zelf weer even op de been zijn.

@pigster: probeer positief te denken. ....ook al is het moeilijk. Maar begrijp ik goed dat jullie nog nooit zo ver gekomen zijn?

Ja morgen is dan eindelijk de echte start. Ben heel erg benieuwd hoor. Weten jullie hoelang het duurt tussen straten met genol f en de punctie? Ik dacht zelf ongeveer 2wk, maar echt geen idee of dat klopt natuurlijk. Weet dat het bij iedereen verschillend is, maar ikzelf heb nergens last van. Ik heb normale cyclus, meewerkende eierstokken enzo. Niet gek bedoelt hoor, maar ter indicatie 😊

Lieverd dat is helemaal afhankelijk van de groei van de eicellen. En of ze geleidelijk groeien ze hebben het liefst rond de 20 mm, maar ze nemen ook de kleintjes mee tijdens de punctie.

succes xxxx neem wel vrij van je werk want je kunt wel last van je onderbuik hebben daarna.

xx

Geplaatst

Tnx both!

Ja ik meld me gewoon ziek. Ga echt geen vrijnemen hoor. Lekker ziek melden, daarbij weten ze ervan. Dus zeg gewoon wanneer de punctie is en dan zoeken ze maar lekker uit wat ze doen.

Ik ga me niet meer inzetten voor hun als ze mij ook niet helpen 😈

mss erg onaardig maar helaas voor hun haha.

Nou ja we zien wel hoor. Morgen eerst maar eens de echo afwachten.

Geplaatst

Meiden, wat een drukte hier! Na een dagje werken weet ik echt niet meer wie wat allemaal geschreven heeft en om nou alles na te zoeken met mijn vermoeide hoofd.. sorry!

@wachten, fijn je hebt het achter de rug. 3 mooie eicellen, het kan genoeg zijn! Lekker uitrusten meid.

@Tammy, succes morgen. Ik ga er ook vanuit dat na ongeveer 2 weken de punctie zal plaats vinden, maar inderdaad heel afhankelijk van hoe je lichaam reageert.

@Hope, je maakt het spannend met je kwaaltjes en gevoel van innesteling. Sterkte met de ellendige wachtweken..

@Olijfje, fijn je bent weer een stapje verder!

@justmekir, welkom hier! We lopen vrijwel gelijk, leuk! Ik ben afgelopen vrijdag begonnen met Gonal en heb komende vrijdag mijn eerste fm. Spannend, erg benieuwd hoe het er van binnen aan toe gaat. Ik loop volledig in Zwolle, jij dus deels. Het is lekker druk in Zwolle, er zitten meerdere meiden hier op het forum die daar lopen. Dat van die obsessie dat herken ik helemaal hoor, is ook onze eerste keer en hoop ook met mijn hele hart dat het de eerste keer direct raak is. Maar weet inmiddels dat de mmm zo wispelturig als het weer is, dus ik wacht rustig af..

Hier gaat het goed, maar voel wel van alles groeien bij mijn eierstokken. Nog een paar daagjes dan weten we meer :)

Geplaatst

@cerah, wat leuk om iemand te hebben die geijk met je op gaat. Aanstaande vrijdag heb ik ook FM. Spannend allemaal zeg. Kan niet wachten tot het eindelijk zover ver is. Hoe gaat het verder? Veel last van bijwerkingen?? Wel fijn om op dit forum te kunnen lezen hoe anderen het ervaren.

Geplaatst
[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_grid, width: 750]

[TR]

[TD]Naam:

[/TD]

[TD]Soort traject:

[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:

[/TD]

[TD]Datum terugplaatsing:

[/TD]

[TD]Testdatum:

[/TD]

[TD]Zwanger:

[/TD]

[TD]Waar

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wachten

[/TD]

[TD]5de icsi/fna 1ste afspraak zh.

5 jan, 2e fm 9 jan 3de fm 12 jan, 4de fm 14 jan, 5de fm 16 jan.

[/TD]

[TD]31 dec pilstop. 5 Januari start elonva. 9 januari echo, 9 t/m 16 januari orgalutran t/m 15 januari fostimon.

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Istanbul

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]10 januari start menopur

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster

[/TD]

[TD]3e IVF

[/TD]

[TD]Start decapeptyl 9 januari.

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Leuven

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah

[/TD]

[TD]1e ICSI

[/TD]

[TD]6 januari start Lucrin uitgangsecho 16 januari

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith

[/TD]

[TD]1e ICSI

[/TD]

[TD]Punctie 11 Januari

[/TD]

[TD]16 Januari

Hope en Faith

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Gent

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy

[/TD]

[TD]1e ICSI

[/TD]

[TD]6 januari start decapeptyl 20 januari uitgangsecho

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwijndrecht/Rotterdam

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984

[/TD]

[TD]1e ICSI

[/TD]

[TD]28 januari gesprek

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Zwolle

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]9 januari start pil, 12 januari gesprek vervolg traject.

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa

[/TD]

[TD]Cryo tp 5 daagse blastocyste

[/TD]

[TD]15 jan vervolgafspraak?

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Nijgeertgenkliniek

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Fertiliteitskliniek Hengelo. Lab gedeelte Zwolle isala kliniek.

Geplaatst

attachment.php?attachmentid=5993&stc=1 Lady's,

het lijstje is niet compleet want olijfje en Stephanie en Quinten staan er niet meer op.

kan mijn concentratie slecht vasthouden, zal het lijstje wanneer ik me helder voel aanpassen.

morgen over een week een bloedtest, goh wat heb ik daar zin in.

@pigster nog maar een nachtje slapen en dan kan je lekker gaan broeden.

@tammy succes vandaag

de anderen hebben vrijdag tp's toch?

@stephanie en Quinten hoe gaat het prikken?

liefs Hope&Faith xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden