Ga naar inhoud

wie start er in januari 2015

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Het is hier zo druk dat ik het lijstje begon te missen! Hope&Faith, ik ben nog hormoonloos en helder dus ik ben zo vrij geweest 'm even te updaten. Ik hoop dat iedereen er zo goed in staat? (en dat de kleurtjes ook weer goed terugkomen!)

Pigster, vandaag dus terugplaatsing, jeeeh! En mamapapa morgen...? Of klopt dat niet meer?

[TABLE]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Soort traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]Datum terugplaatsing:[/TD]

[TD]Testdatum:[/TD]

[TD]Zwanger:[/TD]

[TD]Waar[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wachten[/TD]

[TD]5de icsi/fna[/TD]

[TD]geen geschikte eitjes[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Istanbul[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]21 januari FM[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]Punctie 18 januari[/TD]

[TD]TP 21 januari[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Leuven[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]23 januari FM[/TD]

[TD][/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]Punctie 11 Januari[/TD]

[TD]TP 16 Januari

Hope en Faith[/TD]

[TD]test 27 januari[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent

Woerden[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]28 januari FM[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwijndrecht / Rotterdam[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]28 januari gesprek[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]12 januari gesprek vervolg traject[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa[/TD]

[TD]Cryo tp 5 daagse blastocyste[/TD]

[TD]15 jan vervolgafspraak?[/TD]

[TD]TP 23 januari[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Nijgeertgen kliniek[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Olijfje[/TD]

[TD]2e ICSI[/TD]

[TD]28 januari uitgangsecho en start.[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Stephanie[/TD]

[TD]1e ivf[/TD]

[TD]26 januari uitgangsecho[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Justmekir[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]23 januari FM[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Hengelo / Zwolle[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Hi olijfje dank je,

de kleurtjes klik je de A aan en dan krijg je more colours klik je aan en dan kies je de kleur uit.

dan ga je in het vakje staan van en klik je op selecteer dan wordt het blauw en klik je nog een keer op de a waar dan ook de kleur in staat.

liefs Hope&Faith

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi All,

WoW wat is dit toch n onbeschrijflijke ervaring.

We hebben twee kanjers aan boord!

Er waren drie bevruchtingen eentje heeft t af laten weten. Een zescellig embryo en een tiencellig embryo. De kwaliteit was niet top maar gewoon goed werd er gezegd. Er was wat fragmentatie te zien maar wel mooie symmetrie.

Maandag 2 feb de bloedtest en nu.. Broeden!

Geplaatst
Hi All,

WoW wat is dit toch n onbeschrijflijke ervaring.

We hebben twee kanjers aan boord!

Er waren drie bevruchtingen eentje heeft t af laten weten. Een zescellig embryo en een tiencellig embryo. De kwaliteit was niet top maar gewoon goed werd er gezegd. Er was wat fragmentatie te zien maar wel mooie symmetrie.

Maandag 2 feb de bloedtest en nu.. Broeden!

heey Pigst⭐️R,

joeppie op naar 2 februari lekker broeden en doen wat je leuk vindt.

dikke knuff van mij,

Hope&Faith

attachment.php?attachmentid=5999&stc=1

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Soort traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]Datum terugplaatsing:[/TD]

[TD]Testdatum:[/TD]

[TD]Zwanger:[/TD]

[TD]Waar[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wachten[/TD]

[TD]5de icsi/fna[/TD]

[TD]geen geschikte eitjes[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Istanbul[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]21 januari FM[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]Punctie 18 januari[/TD]

[TD]TP 21 januari[/TD]

[TD]2 februari[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Leuven[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]23 januari FM[/TD]

[TD][/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]Punctie 11 Januari[/TD]

[TD]TP 16 Januari

Hope en Faith[/TD]

[TD]27 januari[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent

Woerden[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]28 januari FM[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwijndrecht / Rotterdam[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]28 januari gesprek[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]12 januari gesprek vervolg traject[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa[/TD]

[TD]Cryo tp 5 daagse blastocyste[/TD]

[TD]15 jan vervolgafspraak?[/TD]

[TD]TP 23 januari[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Nijgeertgen kliniek[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Olijfje[/TD]

[TD]2e ICSI[/TD]

[TD]28 januari uitgangsecho en start.[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Stephanie[/TD]

[TD]1e ivf[/TD]

[TD]26 januari uitgangsecho[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Justmekir[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]23 januari FM[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Hengelo / Zwolle[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Piaster geen idee wat dat zegt....

hebben ze dat er niet bij gezegd?

bij ons zeggen ze of het à,b of c kwaliteit is.

ik heb vandaag wel heel vol gevoel en hard gevoel in mijn buik.

Ga mij maar even rustig houden vanavond..

Geplaatst

Pigster, jeeej 2 aan boord! Ik heb geen verstand van kwaliteit, fragmentatie etc. Ze hebben gezegd dat het van goede kwaliteit is, dus ik zou daar maar op vertrouwen.. je kan er helaas toch niets aan veranderen, dus probeer beetje vertrouwen te hebben (makkelijk gezegd, I know..) Sterkte met het aftellen van de dagen tot 2 feb.

Summerbeach, had jij vandaag ook weer een FM? Kan me voorstellen dat je een vol gevoel hebt, 30 is wel een hele grote leg ;) Heb je al een idee wanneer de punctie is of heb ik daar overheen gelezen? Hoeveelste ivf/icsi is dit voor jou?

Tammy, succes met het spuiten en op naar de 1e fm!

Geplaatst

@pigster: wauw wat super 2 kanjers aan boord!!! Geen idee over die andere dingen, maar ze zullen best goed zijn anders doen ze niet terug plaatsten. Nu op naar 2 feb.

@summerbeach: Je hebt ook wel erg veel eitjes 30 stuks haha. Niet heel erg vreemd dat je een vol gevoel hebt, probeer lekker rustig aan te doen en wanneer moet je weer terug voor de FM?

@cerah: tnx, maar ik moet zeggen dat ik de genol spuit veel minder erg vind dat de deca. Maar ik geloof dat ik toch wel steeds meer last van de hormonen krijg haha. Ben snel licht geraakt en bijna nu elke dag hoofdpijn. Maar dat kan ook door de verflucht komen op kantoor. Vanmiddag ben ik daar weggevlucht. Ik ben iets voor 1200 al naar huis gegaan, hield het daar echt niet meer vol. Morgen ga ik heel even de laatste spullen opruimen en daarna ook meteen weer weg.

@hope: Ze zijn weer geweldig hahaha. Verveel je je al thuis?

Geplaatst
Maak me wel wat zorgen over die fragmentatie..en dat zes-en tiencellig... Wat zegt dat dan precies?

Hi geen idee, wat dat betekent. Je kunt ze beter ff bellen, dan weet je het en ga je rustig de wachtdagen in. Xx

Geplaatst
Maak me wel wat zorgen over die fragmentatie..en dat zes-en tiencellig... Wat zegt dat dan precies?

Hoi Pigster, je hebt 3 daagse embryo's terug geplaatst gekregen toch? Deze zouden tussen de 7 en 10 cellen moeten zijn, dus ze zijn goed op schema. Zie verder onderstaande site voor meer info ook over fragmentatie. Zet hem op, ik duim voor je!

http://www.advancedfertility.com/embryoquality.htm

Geplaatst

@pigster dat is goed nieuws! Weer een stapje dichterbij 😉

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Gaat hem ook niet meer worden gok ik. En toch blijf je je op dit soort momenten denken: "ik zal toch niet zwanger zijn?" Dat zal heus niet denk ik dan omdat de arts aan heeft gegeven dat de kans op een spontane zwangerschap wel heel klein is...

@hope&faith heb je een goed gevoel over de terugplaatsing?

Geplaatst
@pigster dat is goed nieuws! Weer een stapje dichterbij 

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Gaat hem ook niet meer worden gok ik. En toch blijf je je op dit soort momenten denken: "ik zal toch niet zwanger zijn?" Dat zal heus niet denk ik dan omdat de arts aan heeft gegeven dat de kans op een spontane zwangerschap wel heel klein is...

@hope&faith heb je een goed gevoel over de terugplaatsing?

Hi ACJ, toch weer spannend dan, zou een mooi wonder zijn, is je gegund, wie weet?

volgende week heb je je gesprek toch?

en ja ik heb een goed gevoel bij deze wachtdagen, morgen alweer wachtdag 6 bijna dinsdag.

de hele week letterlijk rust gehouden en morgen ff op stap voor huis tuin en keukendingetjes samen met mijn mannetje.

wel gekookt vind ik leuk dus nu net een vriend gebeld, dat hij maar ff een pan soep moest komen ophalen.

natuurlijk weer aan de tomatensoep, geeft mij rust als ik dit doe ach ja,......

wat ga jij doen, testen of afwachten de 28ste?

Knuff Hope&Faith

Geplaatst

@Karin1979 thanks, ik zal er eens induiken! Aan de andere kant... t helpt me niets. Ik kan beter gewoon lekker op die wachtbank gaan zitten en hopen dat mijn lichaam doet wat de embryootjes nodig hebben. Dit zeg ik nu wel heel mans, maar toch ga je nadenken.

Summerbeach..geen idee hoe dat voelt 30 stuks...valt dat niet onder overstimulatie...zo dan...:D

@ACJ1984: kan me zo voorstellen dat je die gedachte hebt..dat heb ik ook elke maand..maar ik weet gewoon dat mijn lijf t niet kan.

Cerah, Tammy hoe is het meiden?

En de rest van de meiden...wat een drukte he in januari? Maar @hope&faith is het eerste aan de beurt...wat spannend!!!

:bum:

Geplaatst

Nee ga niet testen. Heb er nog 1 in huis liggen en heb mezelf voorgenomen die te gebruiken als ik het gevoel heb zwanger te zijn en dat is niet nu.

Fijn dat je er een goed gevoel over hebt. Wanneer ga jij testen hope?

Geplaatst

Hoi Pigster!

Geen zorgen hoor, fragmentatie dat zijn wat losse deeltjes aan de buitenkant van het embryo. Volgens de embryologen zegt dat , dat de kwaliteit minder is als dat ze "helder" zijn. Maar onze dochter van tien maanden was een vijfcellig ietwat gefragmenteerd driedagen embryotje en heb ze toch echt voldragen. Wij hebben gisteren twee 8-cellige en één 4-cellig embryotje teruggeplaatst gekregen. Advies van de gynaecoloog door mijn "hoge" leeftijd en gefragmenteerde embryo's. Druk is voor ons wel minder omdat we ons al gelukkig mogen prijzen! Maar zou zo leuk zijn als ze met iemand kan wedijveren als kind en puber :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

@pigster, je bent nu al zo ver gekomen, kom op samen op die bank. Lekker slap ouwehoeren, breien haken etc.

vertrouw op je lijf en op je kanjer xxx

@ ACJ, ik ga testen in het zkh, heb wel een test nog, maar wil ik niet gebruiken, mindsetting op de 27ste.

@tammy eentje nog dan

attachment.php?attachmentid=6001&stc=1

De anderen succes lieverds xxx

Geplaatst
Lees hier weer zoveel herkenning, succes dames het is jullie alle gegund!

Heey Sillie, wil je ook op het lijstje? Hoever ben je al met dit traject xc

liefs Hope&Faith

Geplaatst

Hij is weer leuk hope

@pigster: hier nog alles rustig hoor. Vanavond nog even heerlijk gesport, lekker uurtje body&shake. Moet er nu op van genieten om lekker buikspieren te doen, te springen enzo. Mss heb ik volgende week wel last van me buik en lukt t niet meer.

Verder spuiten we rustig verder

Neem jij lekker je rust nu maar en ga allemaal leuke dingen doen!

Geplaatst

Hoi pigster, ik lees lkkr met jullie mee en ga zelf in februari voor een cryo, maar wil even reageren op je bovenstaande vraag. Ik heb een zoon van een terugplaatsing van 2 embryo's, die waren 4 en 5 delig. Ze liepen 1 dag achter in groei zeiden ze toen maar ze deelden en dat was het belangrijkste. Dus bij ons was het iets minder maar we hebben er een geweldig mooie en gezonde zoon uit gekregen.

Hope en Faith en alle anderen, succes en goeie hoop en ik lees gezellig mee. voor jullie..

Geplaatst

attachment.php?attachmentid=6002&stc=1

Goedemorgen dames,

aangekomen in wachtdag 6 nu nog maar 5 dagen tot onze echte test.

snachts is echt vervelend maar klaag niet als dit een zwangerschapsverschijnsel is hoor :-)

@madelin bedankt voor je reactie, sterkt mij in het vertrouwen dat ik heb deze keer.

onze kanjer had een dagje vrij genomen en is toen weer vrolijk verder gegaan met delen.

@pigster ben je de eerste nacht doorgekomen? Laat jezelf verwennen en doe alleen de dingen die jij wilt xx

@ de anderen morgen staan er volgens mij wat echo's en puncties toch? Succes allemaal.

volgens mij was er toch ook een Millie die meeschreef? Sorry voor mijn wazige verhaal, momenteel geen gesprek mee aan te gaan.

in iedergeval iedereen een dikke knuff van mij, liefs

Hope&Faith XXX

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden