Ga naar inhoud

wie start er in januari 2015

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hope&Faith hoop dat je zwanger bent! Ken iemand die deed vloeien en bij bloed prikken zeiden ze gefeliciteerd zwanger. Ik denk aan je. En voor de andere dames zet em op! We kunnen t wel, alleen wat geduld hebben.

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@summerbeach gewoon thuis blijven hoor. Een punctie is echt n ingreep. Geen kattenpis

In Belgie geven ze je n verklaring waar je drie dagen afwezig bent voor je werk..

Denk aan jezelf hoor!

Xx

Geplaatst

Jeetje zeg hope, je maakt het wel spannend zo. Doe heel rustig aan en mis toch nog een sprankje hoop. Succes morgen met werken weer, mss ook wel even lekker voor de afleiding.

Ik heb nog geen idee wanneer ik een punctie heb, woensdag pas de 1ste fm.

@meis: welkom hier! Veel succes in de wachtweken.

@summerbeach: hoe gaat het nu met je? Al wat beter? Lekker rustig aan doen. Gewoon lekker ziekmelding hoor, dit traject is al zwaar genoeg.

Ik blijf het echt zo vreemd vinden dat wel hier zoiezo maar 3 behandelingen vergoed krijgen, ik weet dat ze in België 6x aanhouden op dat na 6x je een veel hoger slagingspercentage hebt. En dat over je leeftijd wist ik niet eens......dat is helemaal te belagelijk voor woorden. We roepen t hardste dat we niet mogen discrimineren, maar onze geweldige overheid doet dat toch. Ik heb hier wel lees gelezen dat er een verzekering is die wel meer vergoed dan je basis pakket, weet alleen zo oven niet welke.

Sterkte allemaal.

Geplaatst

Hey @tammy Dat is PNO en UMC ... Die vergoeden n vierde en UMC zelfs n vijfde.

Ik zit op dag vier na TP en jawel... Menstruatiekrampen. Nu al met bijbehorende lage rugpijn.

En precies ook rechts ( ik heb t altijd alleen rechts de pijn). Grrrmmpppfff nu al...

Geplaatst
Hope&Faith hoop dat je zwanger bent! Ken iemand die deed vloeien en bij bloed prikken zeiden ze gefeliciteerd zwanger. Ik denk aan je. En voor de andere dames zet em op! We kunnen t wel, alleen wat geduld hebben.

Dat is lief van je mamapapa, lees dat je ook last hebt van krampen, dat maakt het onzeker en prut he? Vertrouw op je lijf en op je blastocyste nog een paar dagen volhouden.

@pigster las dat je dezelfde klachten hebt als Mp vervelend die onzekerheid ook voor jou vertrouw op jezelf en je kanjers xx

@meis succes met de wachtdagen, hoe voel jij je?

@stephanie en Quinten vandaag eindelijk de echo, duim voor jullie hoor xxxx laat je even weten hoe het is gegaan?

@ justmekir sterkte vandaag met de punctie, ben benieuwd naar het resultaat xxx

@ summer denk aan jezelf hoor, dan heb je met de tp rust voor jezelf xx

@ tammy succes woensdag ben heel benieuwd .. XXX

@ de anderen hoe voelen jullie je, nog een beetje uit te houden?

dikke knuff en iedereen heel veel succes en sterkte xxx

liefs Hope&Faith

Geplaatst

Mamapapa wanneer mag je testen????

Tammy, bij jou weer rustig op werk???

hier toch ziekgemeld, lukt ook nog niet te werken.

donderdag hoef ik pas terug te bellen, dus ff rust houden nog..

Daarna maar ff weer kijken...

Geplaatst
Mamapapa wanneer mag je testen????Tammy, bij jou weer rustig op werk???hier toch ziekgemeld, lukt ook nog niet te werken.donderdag hoef ik pas terug te bellen, dus ff rust houden nog..Daarna maar ff weer kijken...
Goed zo summerbeach! Goed aan jezelf denken.Hier is het nog steeds een drama. Alles is nu wel klaar, maar de heren zijn even vergeten om van het weekend de ramen enzo open te zetten. Dus nog steeds verflucht en kan er nu echt niet tegen. Hoofdpijn en pijn in mn ogen, ben ook erg emo op de een of andere manier. Maar ik ga het hoog nodige afmaken en dan wel weer thuis werken. Morgen mss ook wel.Mss toch door alle hormonen dat ik er nu zo slecht tegen kan. Woensdag ook eens vragen in het zh, wat zij ervan zeggen.Sterkte iedereen en hoop echt dat we hier een keer positief nieuws hebben!😙
Geplaatst
@mamapapa shake hands.. Stomme signalen die niets zeggen... Ook al weet je t je bent toch alert! Althans ik...

Hahaha of niet.

Dat is lief van je mamapapa, lees dat je ook last hebt van krampen, dat maakt het onzeker en prut he? Vertrouw op je lijf en op je blastocyste nog een paar dagen volhouden.

@pigster las dat je dezelfde klachten hebt als Mp vervelend die onzekerheid ook voor jou vertrouw op jezelf en je kanjers xx

@meis succes met de wachtdagen, hoe voel jij je?

@stephanie en Quinten vandaag eindelijk de echo, duim voor jullie hoor xxxx laat je even weten hoe het is gegaan?

@ justmekir sterkte vandaag met de punctie, ben benieuwd naar het resultaat xxx

@ summer denk aan jezelf hoor, dan heb je met de tp rust voor jezelf xx

@ tammy succes woensdag ben heel benieuwd .. XXX

@ de anderen hoe voelen jullie je, nog een beetje uit te houden?

dikke knuff en iedereen heel veel succes en sterkte xxx

liefs Hope&Faith

Ja wel lichte krampen dus geen heftige.

effe doorbijten en dan merken we t wel.

Mamapapa wanneer mag je testen????

Tammy, bij jou weer rustig op werk???

hier toch ziekgemeld, lukt ook nog niet te werken.

donderdag hoef ik pas terug te bellen, dus ff rust houden nog..

Daarna maar ff weer kijken...

Ik dacht 4 februari maar zie net op de brief al 3 februari. Vanaf wanneer kan ik eigenlijk al licht positief testen?

@mamapapa hoe gaat t met jouw krampen. Die van mij zijn flink aanwezig idee foute boel...

Hoop op een goed teken.

Ik voel niks meer. Alleen vannacht wat krampen. Vanaf wanneer ga jij testen?

Geplaatst

Ik verwacht dat ik niet eens hoef te testen.

Denk dat ik vrijdag t bokje ben.

Maar ik zou bloedtest op maandag moeten doen. Eerder zou ik ook niet testen maar ik ben heel braaf met doktersadvies.

@hope&Faith: hopelijk morgen HCG ondanks alles gevonden?

Geplaatst

Lieve Pigster, hoop dat je maandag wel mag testen! Nog even volhouden je lichaam is in de war nu!

Lieve Hope, jeetje ik hoop het zo voor je!

Summerbeach: wat een goed nieuws zeg!!! Nu wachten dan maar

Las ook wat over krampen, volgens mij zegt dat niets positiefs en niets negatiefs was er bij mijn 4e icsi ook van overtuigd dat de krampen niet goed waren en voelde me down en "ongesteld" worden. Dus niet, ze zit nu naast me

Succes met de punctie morgen! Ben even de naam kwijt maar hoop dat je me dat vergeeft. Kan zo moeilijk terugkijken op mn telefoon

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Verder voel ik niets meer, ben vorige week na de tp erg misselijk geweest. Vanaf zondag geen enkele last meer en voel me erg down. Wordt ff niet goed van het WACHTEN

Geplaatst

Lekker bezig sillie. Kan me voorstellen dat je niet goed wordt van dat wachten. Sterkte nog even met ........wachten

@hope: heel veel sterkte morgen! Ga zo hard voor je duimen!!!

En voor iedereen in de wachten natuurlijk

Geplaatst

Sorry meiden, ik kan het hier niet meer bijbenen en al helemaal niet onthouden wie wat gezegd heeft. Mijn hoofd is echt een vergiet door die hormonen.

Ik heb vandaag weer een fm gehad. Vrijdag had ik 12 follikels, nu zitten er 16. Morgen mag ik weer terug komen en dan heel waarschijnlijk donderdag de punctie. Dan kom ik jullie hopelijk gezelschap brengen op het wachtbankje. Wachten lijkt me ook heel ellendig hoor, @Sillie. Lekker spuien op dit forum, daar zijn we voor ;)

Justmekir, veel succes morgen!

Pigster, hou moed.. je weet maar nooit.

Hope, succes morgen met bloedtest. Je houdt het spannend, want bloeden was geloof ik gestopt of heb ik dat verkeerd?

Dikke knuffel voor de rest!

Geplaatst

Hey @sillie dank voor je lieve woorden.

Ik hoop dat t zo mag zijn. En voor jou ook!! Ik probeer realistisch te zijn. Net als voorgaande mislukte pogingen. Ik weet dat n BMS van 5,8 nou geen vetpot is en de kwaliteit embryo's niet bovenmatig goed was maar gewoon goed. En 39 lentes.

Merk dat ik beetje uit de euforie ben van "wooooow we hebben er twee aan boord"

Ook gevalletje zelfbescherming. Dan ben ik maar voorbereid op die ****-pijn van de teleurstelling. Maar ik denk dat @hope&faith me nu op m'n falie zou geven. Positief!!!

Wanneer had jij nu je TP? En zaterdag testen toch?

waar is het precious lijstje?aaah ik zit alleen via m'n telefoon op het forum en kan dan volgens mij niet met die lijstjes ad gang.

Je mag helemaal los gaan hoor van mij Haha ik ervaar hetzelfde. Af en toe kramp dat ik meteen denk: ongesteld!!

We moeten volhouden...

Geplaatst
Ik verwacht dat ik niet eens hoef te testen.

Denk dat ik vrijdag t bokje ben.

Maar ik zou bloedtest op maandag moeten doen. Eerder zou ik ook niet testen maar ik ben heel braaf met doktersadvies.

@hope&Faith: hopelijk morgen HCG ondanks alles gevonden?

Wel positief blijven hé haha.

Hoop zo erg dat het raak is.

Hope&Faith hoop alsnog op hcg in je bloed!

Geplaatst

@cerah! U r still alive

Spannend hoor donderdag wat ontzettend goed zeg 16 stuks *benijd*.

Wachten is ook vervelendste ja. Eerst zit je in die verschillende stapjes en dat gaat relatief snel en dan duurt dit eeuwen. ..

Succes!

Geplaatst
Lieve Pigster, hoop dat je maandag wel mag testen! Nog even volhouden je lichaam is in de war nu!

Lieve Hope, jeetje ik hoop het zo voor je!

Summerbeach: wat een goed nieuws zeg!!! Nu wachten dan maar

Las ook wat over krampen, volgens mij zegt dat niets positiefs en niets negatiefs was er bij mijn 4e icsi ook van overtuigd dat de krampen niet goed waren en voelde me down en "ongesteld" worden. Dus niet, ze zit nu naast me

Succes met de punctie morgen! Ben even de naam kwijt maar hoop dat je me dat vergeeft. Kan zo moeilijk terugkijken op mn telefoon

Dank je sillie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden