Ga naar inhoud

wie start er in januari 2015

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jaaaa zaterdag testen, pfffffffff vind het deze keer zoniet moeilijker dan andere keren. Vooral omdat dit onze laatste keer is, mijn partner wil voor een tweede niet meer zoveel centjes uitgeven aangezien we het niet meer vergoed krijgen door mijn leeftijd. Als alles beter was verlopen dan was ik uiteraard ook jonger geweest! Maar goed, dat is niet zo. Waar anderen 9 maanden over doen hebben wij vier jaar gedaan en we waren al laat!

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jeetje, jullie zijn niet te stuiten! Terwijl ik het lijstje bijwerk, komen er 5 posts bij! Maar hier is ’ie dan :-)

[TABLE]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Soort traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]Datum terug-plaatsing:[/TD]

[TD]Testdatum:[/TD]

[TD]Zwanger:[/TD]

[TD]Waar:[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sillie[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 20 jan[/TD]

[TD]test 31 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Punctie 22 jan[/TD]

[TD]TP 25 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]Punctie 18 jan[/TD]

[TD]TP 21 jan[/TD]

[TD]test 2 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Leuven[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]FM 27 jan, punctie 29 jan?[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]test 27 jan[/TD]

[TD]nee (of toch…?)[/TD]

[TD]Gent / Woerden[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]FM 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwijndrecht / Rotterdam[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]gesprek 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]gesprek 12 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa[/TD]

[TD]Cryo tp 5 daagse blastocyste[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 23 jan[/TD]

[TD]test 3 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Nijgeertgen kliniek[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Olijfje[/TD]

[TD]2e ICSI[/TD]

[TD]start 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Stephanie[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]uitg.echo 26 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Justmekir[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]Punctie 27 jan[/TD]

[TD]TP ?[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Hengelo / Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Snowflower_ Francisca[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]uroloog 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Meis[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 19 jan

[/TD]

[TD]test 3 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Hope&Faith, morgen bloedtest… ga je die toch doen? Ben wel reuze benieuwd, misschien nog een klein kansje…?

Summerbeach, sterkte met rustig aan doen, hopelijk ben je snel weer hersteld en gaan de wachtdagen snel voorbij.

Meis, welkom! Ik heb je in het lijstje gezet :-)

Pigster en mamapapa, houd moed, ik duim voor jullie dat de krampen niets te betekenen hebben. Pigster, hopelijk een innestelingsbloeding? Zou qua timing wel kunnen, 8 dagen na de punctie.

Justmekir succes morgen met de punctie! Krijg je een verdoving?

Tammy sterkte met de verflucht en de laatste prikloodjes. Houd je het nog uit?

Sillie, wachten is ook echt niet leuk! Maar je bent alweer over de helft! Dus dat mag je vieren ;-)

Geplaatst

Hier begint de stress wel een beetje toe te slaan m.b.t. ons zaadtransport. Woensdag weer naar Gent voor startgesprek, medicijnschema's enzo. En dan 2 weken daarna zo'n beetje meteen al de punctie, dus dan moeten de zaadjes er wel zijn, anders heb ik straks nog voor niks geprikt. Aangezien dat prikken niet m'n grootste hobby is, hoop ik echt echt echt dat het op tijd in orde komt.

Geplaatst
Ik verwacht dat ik niet eens hoef te testen.

Denk dat ik vrijdag t bokje ben.

Maar ik zou bloedtest op maandag moeten doen. Eerder zou ik ook niet testen maar ik ben heel braaf met doktersadvies.

@hope&Faith: hopelijk morgen HCG ondanks alles gevonden?

kop op pigster, blijf positief, xxxx

Geplaatst

Pigster, jouw tp was een dag na mij zonder Pregnyl toch? Ik had tp vorige week dinsdag en jij woensdag. Ik mag zaterdag een thuistest doen, zit zo dag tussen natuurlijk

Geplaatst

Heb ik een heel verhaal getikt, is die steeds weg, dus maar niet meer scrollen, ja en onthouden lukt me ook niet door de medicatie

summer en cerah, blijf lekker thuis hoor, dit zijn de bijwerkingen van de utrogestan.

tammy de geurtjes kan heel goed hoor, maar kies voor jezelf lieverd xxx

pigster probeer positief te blijven, je gaat dit varkentje gewoon wassen hoor 😳😘

justmekir succes met de punctie

acj en amf succes met jullie traject, met de afspraak morgen.

stepanie hoe was het gegaan vandaag?

olijfje best spannend komt wel goed hoor, zelf in de hand houden heb je ook geen stress

sillie herken je verhaal... Piepcenten

hoop dat ik niemand vergeten ben.

iedereen heel veel succes met alles.

liefs Hope&Faith

Geplaatst

@Sillie ja woensdag de TP maar met 10000 Pregnyl. Hoe lang duurt t voor t je lijf uit is eigenlijk?

Heb nog steeds n pronte voorgevel namelijk niet echt vervelend bijeffect vd Pregnyl .

Olijfje strakke planning!

Succes allemaal!

Geplaatst

Ken zelf Pregnyl niet maar lees dat 10000 wel een dikke week kan duren! Vandaar misschien 2 februari!

Geplaatst

Hoi,

Succes iedereen. Spannende tijden voor ons allen.

ik lees dat de pregnyl ook heel wat doet met je lichaam? Ook nog zo lang daarna? Heb namelijk sinds zondag geen last meer van kribbige buien. Ben nu alleen maar moe, maar ook niet meer zo sterk als eerst.

Wij willen twee dagen eerder gaan testen....ik moet volgende week dinsdag testen, maar dat is oo mijn werkdag. De dag daarna zijn wij ook druk. Zondag is het rustig en kunnen we -wat de uitslag ook is- dat rustig verwerken.

Deken jullie dat dat kan, eerder testen?

fijne dag

meis

Geplaatst
Dank je wel, Pigster!

Hope&Faith, ik zal m'n best doen om de lijstjes net zo goed bij te houden als jij. Alleen hebben ze dan geen randjes meer, helaas... Ik kopieer naar word, werk bij en kopieer dan terug en op mysterieuze wijze verdwijnen dan de randen. Maar zo is het denk ik ook wel te zien, toch? En op de telefoon zie je sowieso geen tabel (ik tenminste niet).

Als iemand anders tussendoor een keer wil updaten: feel free!

Snowflower_Francisca, wil je ook op het lijstje? Ik heb je er nu maar even ingezet.

[TABLE]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Soort traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]Datum terug-plaatsing:[/TD]

[TD]Testdatum:[/TD]

[TD]Zwanger:[/TD]

[TD]Waar:[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sillie[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 20 jan[/TD]

[TD]test 31 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]FM 21 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]Punctie 18 jan[/TD]

[TD]TP 21 jan[/TD]

[TD]test 2 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Leuven[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]FM 23 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]test 27 jan[/TD]

[TD]nee[/TD]

[TD]Gent / Woerden[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]FM 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwijndrecht / Rotterdam[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]gesprek 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]gesprek 12 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa[/TD]

[TD]Cryo tp 5 daagse blastocyste[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 23 jan[/TD]

[TD]test 4 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Nijgeertgen kliniek[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Olijfje[/TD]

[TD]2e ICSI[/TD]

[TD]start 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Stephanie[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]uitg.echo 26 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Jestmekir[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]FM 24 jan[/TD]

[TD]TP ?[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Hengelo / Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Snowflower_ Francisca[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]uroloog 28 jan[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Ja dank je Olijfje!

Mijn vriend heeft gisteren een hele tijd met zijn neef zitten praten. Normaal drukt hij alles weg. Zijn neef heeft nu een zoontje via KID, bij hem hebben de biopten niks opgeleverd. Deed hem toch goed dus ik ben blij dat ik het voorgesteld heb. Alleen kan zijn neef niet duidelijk zeggen waardoor hij geen kindjes kan krijgen. (Vrouwen ding dat wij wel precies het naadje van de kous (willen) weten?) Wij vroegen ons af of er misschien iets erfelijks aanwezig kon zijn?? Volgens hem was dit niet zo.

Geplaatst

Meis; ik hoor vaak genoeg dat meiden eerder testen. Als het negatief is kan het natuurlijk zijn dat je van nog niet genoeg hormoon aanmaakt en negatief test maar toch zwanger bent...

Weet niet of die kans groot is maar lees het wel eens

Sillie&pigster; spannend! Wanneer gaan jullie testen?

Ik heb ook vaak dat ik wat type en dat raakt dan kwijt.....

Hier gaat het rustig aan, voelt wel fijn om nog even thuis te zijn :')

De krampen om mijn eierstokken zijn er nog wel. ..maar mijn baarmoeder is erg rustig dat had ik normaal niet...

Hoop; heb je nog bloedtest vandaag? Is het bloeden nog steeds gestopt.

Geplaatst
Hoi,

Succes iedereen. Spannende tijden voor ons allen.

ik lees dat de pregnyl ook heel wat doet met je lichaam? Ook nog zo lang daarna? Heb namelijk sinds zondag geen last meer van kribbige buien. Ben nu alleen maar moe, maar ook niet meer zo sterk als eerst.

Wij willen twee dagen eerder gaan testen....ik moet volgende week dinsdag testen, maar dat is oo mijn werkdag. De dag daarna zijn wij ook druk. Zondag is het rustig en kunnen we -wat de uitslag ook is- dat rustig verwerken.

Deken jullie dat dat kan, eerder testen?

fijne dag

meis

hi meis, ik denk dat je miet doen waar jullie je goed bij voelen.

de testdatum is neergezet ivm het volgende, bij een innesteling ben je zwanger omdat er dan hcg aangemaakt wordt.

in deze week gaat het ook heel vaak nog mis, dat zijn de de verhalen van vrouwen die eerst twee streepjes hebben en dat de streepjes dan steeds lichter worden.

het kan ook zijn dat je lichaam nog onvoldoende hcg aangemaakt heeft zodat het nog niet waarneembaar is.

wij hebben er dit keer voor gekozen om de bloedtest af te wachten, in inmiddels ben ik het vruchtje verloren en loop ik soort van leeg.

Ik denk dat jullie zelf het beste in kunnen schatten wat het emoitioneel met jullie doet, zoals omschreven.

heel veel sterkte en duim voor jullie.

liefs Hope&Faith

Geplaatst
Ja dank je Olijfje!

Mijn vriend heeft gisteren een hele tijd met zijn neef zitten praten. Normaal drukt hij alles weg. Zijn neef heeft nu een zoontje via KID, bij hem hebben de biopten niks opgeleverd. Deed hem toch goed dus ik ben blij dat ik het voorgesteld heb. Alleen kan zijn neef niet duidelijk zeggen waardoor hij geen kindjes kan krijgen. (Vrouwen ding dat wij wel precies het naadje van de kous (willen) weten?) Wij vroegen ons af of er misschien iets erfelijks aanwezig kon zijn?? Volgens hem was dit niet zo.

heey snowflower, jullie zitten ook in ern heftig traject zeg, knap dat jullie hierzo mee om kunnen gaan.

ik weet dat Gent erfelijkheidsonderzoeken doet en daar vrij ver in zijn ivm samenwerking Brussel.

weet niet of dit iets voor jullie is?

wat goed dat je man er over kan praten met zijn neef, mijn man is net zo, geen prater. Zijn vrienden vangen hem gelukkig wel op nu, nalv een sms van mij aan zijn vrienden.

we zorgen wel voor onze mannetjes he?

heel veel sterkte en succes lieverd met jullie traject.

liefs Hope&Faith

Geplaatst
Meis; ik hoor vaak genoeg dat meiden eerder testen. Als het negatief is kan het natuurlijk zijn dat je van nog niet genoeg hormoon aanmaakt en negatief test maar toch zwanger bent...

Weet niet of die kans groot is maar lees het wel eens

Sillie&pigster; spannend! Wanneer gaan jullie testen?

Ik heb ook vaak dat ik wat type en dat raakt dan kwijt.....

Hier gaat het rustig aan, voelt wel fijn om nog even thuis te zijn :')

De krampen om mijn eierstokken zijn er nog wel. ..maar mijn baarmoeder is erg rustig dat had ik normaal niet...

Hoop; heb je nog bloedtest vandaag? Is het bloeden nog steeds gestopt.

summer denk aan jezelf hoor, je werk kan een week echt nog wel zonder je, deze week is belangrijk voor jezelf.

wij gaan vandaag naar het zkh, zondag het vruchtje verloren en loop nu zowat leeg.

wanneer heb je de tp?

duim voor jullie dikke knuff Hope&Faith

Geplaatst

Ik vond het ook knap van hem, bovendien schaamde hij zich ook in het begin dat kan hij gelukkig nu wel loslaten. En wat is nu fijner dan kunnen praten met iemand die in het zelfde schuitje zat en ook dichter bij je staat. Voor die mannen ook super gevoelig natuurlijk, zijn neef reageerde eerst ook wat terughoudend maar leeft nu echt met hem mee.

Omdat het zo weinig voorkomt dachten wij aan erfelijkheid. Maar misschien ook stom toeval. Ik weet nog dat ik tegen hem zei; maak je geen zorgen, het zijn echt maar een klein percentage mannen die geheel onvruchtbaar zijn en/of geen zaadcellen hebben in hun sperma...

Hoe laat heb je je bloedtest? Ik zal aan jullie denken hoor!

Geplaatst

@Snowflower_Francisca: wij hebben in Leuven n genetisch onderzoek gehad. Er wordt gekeken dan of er afwijkingen kunnen zijn die ervoor zorgen dat er geen "match" kan ontstaan. Bij ons was dat goed en ook gaf het rust om te weten dat dat uitgesloten was.

Geplaatst

Pfff ik houdt het echt allemaal niet meer bij haha, geheugen als een zeef en gisteren natuurlijk een off day.

Ik weet dat Hope vandaag een bloedtest heeft, veel succes!!!! Hoelaat moet je???

De rest, vertrouw op je eigen lijf!!! Het moet toch iemand lukken om zwanger te worden. Lijkt wel een doom op januari te liggen. Maar positief blijven allemaal!!!

Ik vind het wel heel erg jammer dat sommigen moeten stoppen omdat het niet meer vergoed wordt, alsof je leeftijd er iets aan kan doen. Je hebt het helaas niet altijd voor het zeggen. Veel sterkte meiden!!!

Hier alles rustig nog steeds, alleen erg slecht geslapen. Deze ochtend lekker thuis zitten werken en leuke is ook nog dat niemand even zal bellen waar je bent. Ik ga straks naar kantoor toe en zodra ik klaar ben weer lekker naar huis toe. Officieel werk ik toch maar tot 1230.

Prikken gaat nog steeds heel erg goed, valt me allemaal echt reuze mee.

Succes meiden :myfignerscrossed:

Geplaatst

Hi meiden,

bedankt voor het meeleven? We zijn net geweest, ze deden er alles aan dat voor 12.00 uur de uitslag bij Gent is, kreeg zo ongeveer voor mijn gevoel een VIP behandeling, ook wel eens lekker hoor Nederlandsepartsen die wel gevoel in hun mik hebben.

vanmiddag weer terug, afspraak met de gyneacoloog, over hoe en wat verder.

sta je daar aan de balie, mag ik advies vragen aan de arts met die van Bommel schoenen hihi.

toevallig kwam hij aanlopen, hilariteit ten top daar natuurlijk en vanmiddag met hem een afspraak.

ben zo benieuwd wat daar uit komt, mijn man ging hier helemaal in mee.

zo knap van hem hoe hij toch met zijn emoties om blijft gaan, ik sta daar half te janken, hij houdt het dan nog wel bij elkaar en in de auto weer andersom.

hoe is dat bij jullie?

wie weet....

snowflower, het is zo onmacht dat je er niets aan kunt doen en je wilt het heel graag. Respect voor jullie hoor.

ben benieuwd naar de anderen die niet zoveel schrijven, dat is natuurlijk ook prima hoor xx

mamainlove, Sillie en pigster, olijfje sterkte met de wachtweken xxx

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

Hallo allemaal, punctie is me toch tegen gevallen..veel pijn gehad bij de laatste die eruit gehaald werden.. Mannetje is nog niet terug dus nog geen idee hoeveel het er waren..donderdag bloed prikken en komen voor een echo om te kijken of ik vocht vast hou..lig nu nog lekker op de uitslaapkamer wachtend op mijn mannetje.....@cerah weet je al meer..? En alle anderen veel succes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden