Ga naar inhoud

wie start er in januari 2015

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Stephanie, de eiblaasjes hebben ze het liefst rond de 20mm tussen 18mm en 22 mm doen ook mee, heel soms kleintjes.

heb je ook bloedgeprikt? Dan kijken ze naar de rijpheid van de eitjes.

meestal moesten wij ook twee keer achter elkaar maar dan was er bloedgeprikt en voor een punctie.

waarschijnlijk krijg je vandaag te horen wanneer de punctie is.

succes xxxx

liefs Hope&Faith

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi hoi,

Vanochtend getest.....een positieve test! Dinsdag is de eigenlijke dag van testen, dus wij zijn voorzichtig blij.

En dan weer afwachten....blijft het goed gaan.... Voel krampjes in mijn buik, dat voelt niet goed.... Ben er wat gespannen onder.

Stephanie: ze willen je elke dag zien als de eiblaasjes de juiste grootte hebben, waarschijnlijk hoor je vandaag of morgen wanneer de punctie is. succes

Geplaatst

Meis, wat gaaf!!!! Voorzichtig gefeliciteerd maar vast dan! Wow. Die krampjes heb ik bij mijn zwangerschap wel een week of twee dagelijks gehad zag ik in mijn dagboek pas. Niet hele dag door maar had ze wel. Net of de menstruatie er aan zit te komen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Hey dames!

Vandaag terug controle gehad.

Een andere Dr. Wilde ook eens kijken blijkbaar.

Er waren 2 eiblaasjes die meer op cystes leken... maar dit was vals alarm.

We hebben 8 mooie eiblaasjes.

Net telefoon gekregen.

Vanavond om 22uur pregnil prikken en dan disndag punctie.

Gaat zo snel nu.

Zenuwachtige groetjes stephanie

Geplaatst

Gefeliciteerd meis! Geweldig!

Succes stephanie, komt nu dichtbij hè

Ik heb net de tp gehad van een toppertje. De rest was iets minder van kwaliteit helaas, morgen bekijken ze of er nog wat ingevroren kan worden. Nog flink spannend dus. Wat een afvalrace is het ook, begonnen met 15 en nu de vraag of we cryos gaan krijgen.

Geplaatst

Ik zou zeker niet te snel gaan werken na een punctie. Ik heb die van mij donderdag gehad en twijfel of ik morgen weer ga beginnen. Heb best wat last gehad van mijn eierstokken en was erg moe. Dus doe lekker rustig aan!

Geplaatst

Pigster aaah lieverd. Een dikke knuffel. Had het je zo gegund!

Meis alvast een voorzichtige felicitatie.

Ik ga pas dinsdag testen. Ik voel soort van lichte menstruatie krampen. Verder niks bijzonders.

Andere dames heel veel succes! Blijf lekker broeden en op naar de plakkertjes.

Hope&Faith een dikke knuffel meissie

Geplaatst

Cerah, idd een afvalrace he, soms blijft er zo weinig over. Nu hopen dat dit kleine wurmpje lekker bij je blijft zitten. Nu spannend de wachtweken in.

Stefanie, zeker spannend nu he, nu wordt het serieus en gaat er echt iets gebeuren. Ik was de eerste keer dat ik Pregnyl moest spuiten zo zenuwachtig dat ik toen het erop aan kwam helemaal vergat dat ik die spuit moest zetten, ik was toen ruim een uur te laat, kreeg ook een afkeurende opmerking van het ZH..echt zo dom. Zet maar lekker een wekkker en begin 10 minuten van te voren met klaar zetten, ik vind die pregnyl spuiten klaar maken alltijd zo'n gedoe of hoef jij ze niet zelf klaar te maken? ik had dan van die glazen potjes die je zelf moest breken enzo.

Mamapapa, nog heel even, superknap van je hoor, houd vol nog een paar dagjes... de zwaarste dagjes he!

Geplaatst
Hoi hoi,

Vanochtend getest.....een positieve test! Dinsdag is de eigenlijke dag van testen, dus wij zijn voorzichtig blij.

En dan weer afwachten....blijft het goed gaan.... Voel krampjes in mijn buik, dat voelt niet goed.... Ben er wat gespannen onder.

Stephanie: ze willen je elke dag zien als de eiblaasjes de juiste grootte hebben, waarschijnlijk hoor je vandaag of morgen wanneer de punctie is. succes

Meis gefeliciteerd, wat fijn voor jullie xx

stephanie, de pregnyl zorgt ervoor dat de eitjes makkelijker uit de eiblaasjes komen tijdens de punctie.

dinsdag de punctie, dan moet je vertellen op welke tijd je de pregnyl hebt gezet. Als je op het bed ligt in de wachtkamer, zal je horen dat diegene voor jou een halfuur eerder heeft gezet en diegene na jou een half uur later. Daarom krijg je een tijdstip door.

als ik jou was zou ik gewoon thuis blijven hoor, even tijd voor jezelf. De arts geeft ook aan lief te zijn voor jezelf.

en het zijn niet voor niets de verwendagen de dagen daarna.

op naar een mooie punctie, spannen hoor we blijven je volgen.

cerah hoe is de punctie gegaan vandaag?

en wie had er vandaag de tp?

Wij proberen ons verdriet een plekje te geven, maar dat is nog niet zo eenvoudig.

merk dat het positief blijven lastig is, ben echt heel positief ingesteld, maar valt me nu heel zwaar.

wie weet gebeurd er nog een wonder.

wavhten, noah, pigster, moes hoe gaat het met jullie.

tammy wanneer heb jij de punctie? Vind jou zo krachtig xxx

de anderen ook allemaal heel veel geluk en succes en sterkte.

Liefs Hooe&Faith

Geplaatst
Madelin, ik wil niet eerder testen. Bang voor een teleurstelling. We zien wel dinsdag haha. Die laatste dagen zijn zo zwaar!

Weet er alles van lieverd, duim voor je xx

Geplaatst

@meis gefeliciteerd!

@stephanie succes met de punctie dinsdag!

@cerah hoe is de tp gegaan?? Nu lekker laten verwennen en broeden ;-)

@tammy succes met de punctie morgen!!

@mamapapa nog even volhouden en dan de test sterkte nog even met wachten!

Geplaatst

@acj1984 hoe gaat het met jou?? Ongi al gekomen??

Hier vandaag doorgekomen alleen met plassen zie ik geen bloed maar wel in maansverband wat wel rood is dus morgen even bellen en dan hoor ik het wel of ik morgen mag beginnen met prikken!

Geplaatst

Goedenavond dames!

@meis : heel voorzichtig alvast gefeliciteerd!

@cerah: je kanjer zit lekker binnen! Nu lekker blijven zitten. Succes met de wachtweken.

@mamapapa : op een paar dagen! Vind het erg knap dat je zo goed volhoud.

@stephanie : wij lopen dus bijna gelijk! Jij alvast veel succes voor dinsdag. Je kan je gewoon ziek melden voor de punctie, ik heb het doorgegeven maar bij mij weten ze ervan. Doe igg lekker rustig aan de dag van de punctie.

@amf : hopelijk mag je ook nu echt gaan beginnen! Je had alles toch al in huis?

@olijfje : lukt het allemaal met het prikken? Succes.

Hier nog alles rustig. Vanmorgen zijn we lekker met zn 2en 5km we ze hardlopen, met zoon op de fiets mee. Man lief nu nog lekker werken en ik ben lekker met zoon en oom naar de schaatsbaan gegaan. Dus kan wel zeggen een heel erg ontspannen dagje. Nu heerlijk op de bank met een lekkere warme kruik op me buik. En natuurlijk een kop thee

En Hope natuurlijk. Kan me goed voorstellen dat het ook allemaal nog wat onwerkelijk is. Probeer toch echt weer lekker te genieten vooral van elkaar met een lekker glaasje wijn .wijn+cartoon+2.gif

Geplaatst

Meis: wat leuk! Gefeliciteerd, op naar het volgende level!

Hope: begrijp heel goed wat je voelt, als ik jouw berichtjes lees zou ik je zoooo graag willen helpen/opvrolijken/watdanook maar goed dat is erg lastig. Sterkte meid xxx

Cerah: broeden!!! Rustig aan doen en probeer afleiding te zoeken. Ik had zelf mijn week vol gepland met leuke dingen! Had ik nu ook beter kunnen doen!

Stephanie en Tammy, succes met de punctie krijgen jullie lokaal of totale verdoving?

Pigster lieverd, hoe is het met jou?

Mamapapa: knap hoor dat je het volhoudt!

Geplaatst

@sillie: bij ons doen ze geen verdoving, maar hele sterkte pijnstillers en een soort relax pilletje.

ik zie er ook totaal niet tegenop, dus mss dat dat ook wel helpt hoor.

Geplaatst

Hi gurlz,

Tsja :Gister hele dag op m'n bed liggen huilen . Vandaag mezelf Vandaag n frisse neus wezen halen op de mountainbike. Ben slappig omdat ik gister nix gegeten heb maar had wel Ff zin om naar buiten te gaan.

Toen weer op de fiets janken omdat t niet ging zoals ik wilde " dat kan ik ook al niet boehoe"

Morgen de bloedtest. De bloeding is gestopt na vrijdag. Maar test was negatief. Voelt gek om alsnog bloedtest te doen als je de uitkomst al weet.

Stephanie en Tammy veel succes!!! En allemaal natuurlijk

Cerah hoe voel je je??

Allemaal: Dank je voor jullie lieve woorden super lief. Jullie vatten het natuurlijk...

Mamapapa geduld is schone zaak

Geplaatst
Weet er alles van lieverd, duim voor je xx

@meis gefeliciteerd!

@stephanie succes met de punctie dinsdag!

@cerah hoe is de tp gegaan?? Nu lekker laten verwennen en broeden ;-)

@tammy succes met de punctie morgen!!

@mamapapa nog even volhouden en dan de test sterkte nog even met wachten!

Goedenavond dames!

@meis : heel voorzichtig alvast gefeliciteerd!

@cerah: je kanjer zit lekker binnen! Nu lekker blijven zitten. Succes met de wachtweken.

@mamapapa : op een paar dagen! Vind het erg knap dat je zo goed volhoud.

@stephanie : wij lopen dus bijna gelijk! Jij alvast veel succes voor dinsdag. Je kan je gewoon ziek melden voor de punctie, ik heb het doorgegeven maar bij mij weten ze ervan. Doe igg lekker rustig aan de dag van de punctie.

@amf : hopelijk mag je ook nu echt gaan beginnen! Je had alles toch al in huis?

@olijfje : lukt het allemaal met het prikken? Succes.

Hier nog alles rustig. Vanmorgen zijn we lekker met zn 2en 5km we ze hardlopen, met zoon op de fiets mee. Man lief nu nog lekker werken en ik ben lekker met zoon en oom naar de schaatsbaan gegaan. Dus kan wel zeggen een heel erg ontspannen dagje. Nu heerlijk op de bank met een lekkere warme kruik op me buik. En natuurlijk een kop thee 😀

En Hope natuurlijk. Kan me goed voorstellen dat het ook allemaal nog wat onwerkelijk is. Probeer toch echt weer lekker te genieten vooral van elkaar met een lekker glaasje wijn 🍷.wijn+cartoon+2.gif

Meis: wat leuk! Gefeliciteerd, op naar het volgende level!

Hope: begrijp heel goed wat je voelt, als ik jouw berichtjes lees zou ik je zoooo graag willen helpen/opvrolijken/watdanook maar goed dat is erg lastig. Sterkte meid xxx

Cerah: broeden!!! Rustig aan doen en probeer afleiding te zoeken. Ik had zelf mijn week vol gepland met leuke dingen! Had ik nu ook beter kunnen doen!

Stephanie en Tammy, succes met de punctie krijgen jullie lokaal of totale verdoving?

Pigster lieverd, hoe is het met jou?

Mamapapa: knap hoor dat je het volhoudt!

Hi gurlz,

Tsja :Gister hele dag op m'n bed liggen huilen . Vandaag mezelf Vandaag n frisse neus wezen halen op de mountainbike. Ben slappig omdat ik gister nix gegeten heb maar had wel Ff zin om naar buiten te gaan.

Toen weer op de fiets janken omdat t niet ging zoals ik wilde " dat kan ik ook al niet boehoe"

Morgen de bloedtest. De bloeding is gestopt na vrijdag. Maar test was negatief. Voelt gek om alsnog bloedtest te doen als je de uitkomst al weet.

Stephanie en Tammy veel succes!!! En allemaal natuurlijk

Cerah hoe voel je je??

Allemaal: Dank je voor jullie lieve woorden super lief. Jullie vatten het natuurlijk...

Mamapapa geduld is schone zaak

Lieve dames

Dank je wel!

Na morgen nog 1 dag en dan testen.

Ik voel gewoon niks.

Ik hoop dat jullie allen worden verblijd!

Had vandaag een dip en nog eens heel prikkelbaar, ben bang dat ik ga menstrueren.

Geplaatst

@meis gefeliciteerd!

@cerah spannende tijd. Hopelijk zijn de wachtweken snel voorbij en is er straks goed nieuws.

@pigster&hope ik leef met jullie mee!

@amf wat goed nieuws! Eindelijk beginnen. Ben benieuwd wanneer je de eerste injectie moet zetten. Ik ben nog niet ongesteld. Heb nu 5 vd 10 tabletten geslikt. Moet dus geduldig blijven afwachten.

Geplaatst

Tammy;succes morgen! Cerah; succes met de wachtweken..Meis; gefeliciteerd! Ik heb niet zoveel geschreven laatste tijd. Vandaag dag 7 vd wachtweek pfff ik ben zo gespannen em bang voor teleurstelling. Ik voel steeds wat vandaag rustig maar wel soirtt druk in mijn buik soms kramp. ... En mijn borsten zijn wat millder geworden maar das misschien van de pregnyl?Ik kan al bijna gaan huilen als ik denk aan een negatieve test :-( dat gevoel overheerst zo!Morgen ga ik weer werken hopelijk scheelt dat! Ik heb er nog geen zin im! Ben bang dat ik mijn concentratie niet heb. ..Mja ik zie wel anders ga ik naar huis..Succes liebe dames!

Geplaatst

@pigster: knap dat je ondanks dat je je zo rot voelt, toch bent gaan mountainbiken. Mss vandaag weer even gaan, mocht je niet te hoeven werken. scheelt toch altijd wel om even te onspannen en je mind te verzetten.

@summerbeach: je bent over de helft!!! Nog een weekje geduld. Vandaag lekker gaan werken en even je gedachtes ergens anders. Sterkte.

De rest ook sterkte allemaal!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden