Ga naar inhoud

wie start er in januari 2015

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mamapapa wat balen sterkte voor jullie!

Tammy doe maar lekker rustig aan! Wanneee heb je tp? Heb je al wat van de bevruchting gehoord?

Stephanie ook maar lekker rustig aan doen:-)

Hier gaat het redelijk goed. Pijn wordt wat minder maar blijft gevoelig. Ik heb vandaag ook kort dagje gewerkt morgen weer vrij!

Pff ben wel erg gespannen over de test. Ben wel bang voor teleurstelling...

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@amf: super dat je nu ook verder mag gaan met de genol f. Hopelijk volgende week mooie eitjes te zien

@summerbeach: wij horen donderdag ochtend hoeveel er bevrucht zijn en dan meteen wanneer de tp is. Bij het erasmus laten ze alles echt paar dagen met rust en pas na 3dg gaan ze kijken.

Verder lekker rustig aan doen en lekker genieten van je dagje vrij.

Geplaatst

Ooo Mamapapa, wat rot Sterkte, zeg. Hoe gaat het met je?

Stephanie, fijn dat het goed ging. Kermismolentje, hihi! Straks ga ik me er nog op verheugen...

Amf fijn dat je verder mag!

Summerbeach niet aan de test denken (ok, onmogelijk, geef ik toe), het is nog te vroeg om je zorgen te maken, kan altijd nog! Sterkte.

En alle anderen ook sterkte en geduld en rust gewenst!

Het ochtendprikken is me gelukt, al moest ik mezelf wel weer even oppeppen om naar werk te kunnen. Gelukkig nog steeds mijn eigen humeur en nog niet veranderd in een huildoos. Morgen 'pakje bezorgen' in Gent! Wat zal ik blij zijn als alles op de goede plaats is.

Geplaatst

Goed bezig olijfje gelukkig heb je niet veel last van de emoties :-)

Ik heb weer meer last van mijn eierstok lijkt wel.

Vanavond ook buikpijn/ menstruatie gevoel...

En nu vooral bij mijn eierstokken. ..

Kan toch niet eeuwig rustig aan blijven doen. .

Geplaatst

Vorige keer had je overstimulatie, toch? Heb je overlegd met de arts dat je zo'n last hebt? Pas maar goed op jezelf, liever nu iets langer niks doen dan straks echt in de problemen... Sterkte!

Geplaatst

dag lieve dames!

net telefoon gekregen van het UZ Gent!

4 van de 6 eitjes zijn met succes bevrucht!!!!!

2 door icsi en 2 door ivf.

Aanstaande vrijdag is het de TP.

Weet iemand of mijn man hiervoor een dag omstandigheidsverlof krijgt?

LIefs stephanie!

@mamapapa veel sterkte !

Geplaatst
dag lieve dames!

net telefoon gekregen van het UZ Gent!

4 van de 6 eitjes zijn met succes bevrucht!!!!!

2 door icsi en 2 door ivf.

Aanstaande vrijdag is het de TP.

Weet iemand of mijn man hiervoor een dag omstandigheidsverlof krijgt?

LIefs stephanie!

@mamapapa veel sterkte !

hi Stephanie,

gefeliciteerd alvast, fijn hoor xx

in nl bestaat er kortdurend zorgverlof, hij kan het beste aan personeelszaken vragen hoe dit voor hem geregeld is.

succes vrijdag, na twee jaar eindelijk jullie beloning. Op naar de test, hoop zo dat jullie zwanger blijven xx

liefs Hope&Faith

Geplaatst
Goed bezig olijfje gelukkig heb je niet veel last van de emoties :-)

Ik heb weer meer last van mijn eierstok lijkt wel.

Vanavond ook buikpijn/ menstruatie gevoel...

En nu vooral bij mijn eierstokken. ..

Kan toch niet eeuwig rustig aan blijven doen. .

Summer, luister naar je lijf lieverd, drink je veel water? Sterkte en succes

liefs Hope&Faith

Geplaatst

Zo, dat is nog eens goed nieuws zeg. Dat is echt veel!

Gaan ze er nu 1 terugplaatsen?

En nee, ik denk niet dat je man er verlof voor krijgt. Mijn man gaat bij mij voor de TP ook alleen mee als hij niet hoeft te werken, hij neem er geen vrij voor. Maar de meeste meiden willen liever wel hun man mee.

Mijn man is trouwens bakker dus die kan ook meestal wel mee omdat hij 's middags al thuis is, maar bij mij is het ZH ook niet ver dus ik ben ook zo heen en weer voor de TP. Jij moet helemaal naar Gent dus daar zou ik ook niet zo'n zin in hebben omdat even in mijn eentje te moeten doen. Je man zal er waarschijnlijk gewoon verlof voor op moeten nemen.

Op naar vrijdag!!!

Geplaatst
Summer, luister naar je lijf lieverd, drink je veel water? Sterkte en succesliefs Hope&Faith
Drink niet zoveel meer als ik deed maar wel genoeg volgens mij.Vandaag ben ik vrij eens kijken of ik nu ook last krijg. ..
Geplaatst
Drink niet zoveel meer als ik deed maar wel genoeg volgens mij.Vandaag ben ik vrij eens kijken of ik nu ook last krijg. ..

Zit je in je wachtweken? Sorry ben het ff kwijt.

duim voor je xx

Geplaatst
Op het lijstje missen nog wel wat datums, maar die kon ik zo snel niet terug vinden.

@summerbaech en justmekir: wat zijn jullie test datums?

@mamapapa: voor jou is het vandaag test dag??? Goed of slecht nieuws???

@stephanie: hoe is het bij jullie gegaan met de punctie?

Zit nu lekker nog een dagje thuis. Voelde me toch nog niet goed genoeg om te gaan werken, mss ook maar eens goed dat ze er daar achter komen dat je het niet alleen kan doen hihi.

Doe alles lekker rustig aan en op het gemakje. Staat lekker een pan met runderriblappen op het vuur voor vanavond jammie!!!

Geen testdatum. Traject is gestopt vanwege overstimulatie. Geen terugplaatsing gehad. Hopelijk kunnen we volgende maand beginnen met cryo terugplaatsing. Nu wachten op menstruatie en advies gynaecoloog.

Geplaatst
Dankjewel lieve dames

Helaas! Net vreselijke huilbuien en manlief wist niet hoe hij me moest troosten.

Wat erg om te horen!! Pff steeds meer slecht nieuws hier op het forum! Hoop dat jullie je rust kunnen vinden.

Geplaatst
Geen testdatum. Traject is gestopt vanwege overstimulatie. Geen terugplaatsing gehad. Hopelijk kunnen we volgende maand beginnen met cryo terugplaatsing. Nu wachten op menstruatie en advies gynaecoloog.

Ow lieverd. Leef helfmaal met je mee.

zo ontzettend dubbel de een feliciteer je oprecht en met de ander leef je weer oprecht mee.

wat een rollercoaster, sterkte voor jou en je man. Op naar de cryos xxx

liefs Hope&Faith

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden