Ga naar inhoud

Wachtbankje december 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Jaah best wel irritant.. maar goed ik geloof erin.. waarschijnlijk omdat het de eerste week vaak fout gaat ofzo..

Bij mij doen ze echt niet eerder een echo dan met 8 weken. Eerder gewoon niet in Amersfoort, daar wijken ze ook niet vanaf.

Ik heb 10-12 de tp van een vers eitje gehad en mag van het ZH 22-12 testen. Omdat mijn man er dan niet bij kan zijn ga ik 1 dagje eerder testen maar meer ook niet. Het zal wel persoonlijk zijn maar probeer niet te vroeg te testen, het heeft zo weinig zin joh. Ik bedoel dit echt niet betweterig maar probeer gewoon vol te houden, daarom zitten we toch ook hier op het bankje om elkaar te helpen, bij te staan en elkaar doorheen te slepen.

Voor de nieuwelingen, welkom en schroom niet jezelf even op het lijstje bij te schrijven.

Kop op allemaal en succes in deze onzekere dagen

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Reacties 697
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Karin1979 ik voel me vrij goed. Maar ik heb de punctie onder narcose gehad dat is volgens mij wel een verschil. Alleen de linkerkant van mijn buik os nog gevoelig. Gelukkig ben ik lekker vrij en kan dus kalm aan doen.

Geplaatst

Naam TP Testdatum

Anjaowen 27-11-2014 helaas

Karin1976 12-12-2014 Zwanger!!

Minima 28-11-2014 helaas

Zuuske 1-12-14 / 13-12-14 Zwanger!!

Eslief 05-12-2014 / 17-12-2014 Zwanger!!

Jessi 06-12-2014 / 20-12-2014

Mamapapa 09-12-2014 / 20-12-2014

Madelin 10-12-2014 / 24-12-2014

Sally24 12-12-2014 / 24-12-14

Plien 11-12-2014 / 25-12-14

Carla 18-12-2014/30-12-2014

Geplaatst

Haha ja nog net in 2014..... Ik ben bang dat ik het ook niet helemaal volhou om te wachten met testen tot de 30ste maar ik ga mijn best doen.

@eslief. Hoe voel je je?

Geplaatst

Voel me prima.. wel wat steekjes en vanavond wat misselijk maar voor mijn gevoel verzin ik dat allema gewoon;) ondanks alle mooie testen blijf ik toch vegen als ik naar de wc ga.. kan het nog niet echt geloven maar probeer er stiekem van te genieten en hopelijk mag het goed blijven gaan

Geplaatst

Haha ik kan me dat zo goed voorstellen. Je hoofd denkt nog "anders"

Dat zal de komende tijd steeds beter worden, probeer te genieten

Geplaatst
Naam TP Testdatum

Anjaowen 27-11-2014 helaas

Karin1976 12-12-2014 Zwanger!!

Minima 28-11-2014 helaas

Zuuske 1-12-14 / 13-12-14 Zwanger!!

Eslief 05-12-2014 / 17-12-2014 Zwanger!!

Jessi 06-12-2014 / 20-12-2014

Mamapapa 09-12-2014 / 20-12-2014

Madelin 10-12-2014 / 22-12-2014

Sally24 12-12-2014 / 24-12-14

Plien 11-12-2014 / 25-12-14

Carla 18-12-2014/30-12-2014

Geplaatst

@mamapapa ik ben t eens met hilly. Niet negatief zijn omdat je nu te vroeg getest hebt. Digiknuf!

Ik begin langzaam vanalles te voelen. Continu honger en koud vandaag, vleugje misselijk soms en de knoop van mijn broek irriteert nu. Ik ben zo bang dat mijn lichaam me weer voor de gek houdt... Misschien morgen een voorzichtige test doen.

Geplaatst
Wd6 geloof ik he? Oei Dat is echt vroeg hoor! Zelf met een cryo.. hij moet eerst nestellen etc. Ik zou eerder wd8 aanhouden.. kom op!! Het kan echt nog meid.. tis echt te vroeg nog om uit te gaan van negatief

Niet meteen stressen! Zoals ik schreef kun je 'in de meeste gevallen' iets zien vanaf 12dpo. En dat is voor jou morgen! Maar zelfs dan is dat geen zekerheid. Pas als je op 14dpo nog steeds niks ziet zou ik er een harder hoofd in krijgen. Want zelfs dan zijn er nog genoeg verhalen bekend van vrouwen die pas verder na NOD positief testen.

Je wilde weten wanneer je op z'n vroegst kon testen, dan hoort het risico van een witte test erbij. Maak het jezelf dan niet onmogelijk door de moed op te geven terwijl je gewoon nog hartstikke vroeg bent en er echt geen reden is voor paniek.

Gewoon doorgaan met de bollen en zolang je nog niet voorbij NOD bent en er geen bloed is: houd moed!

Thanks meiden voor felicitaties.

@mamapapa niet meteen opgeven, het is nog heel vroeg. Weet je hoe gevoelig de test is die je hebt gebruikt? Daar zit ook nog we lees verschil in.

@plien en @sally wat spannend is het toch. Hopelijk een heel mooi kerst cadeau voor jullie allebei.

@carla wat super dat er 2 bevrucht zijn. Ben je al een beetje hersteld van de punctie?

@jessi je stukje is echt super herkenbaar. nog even volhouden, ik duim voor je.

@minima ik vind het zo shit voor je. Ik hoop dat gesprek met de gyn morgen wat opleverde en dat ze er wat aan kunnen doen. Volgens mij staan er ergens op het forum meer berichten over een niche, misschien heb je er wat aan.

@mamapapa ik ben t eens met hilly. Niet negatief zijn omdat je nu te vroeg getest hebt. Digiknuf!

Ik begin langzaam vanalles te voelen. Continu honger en koud vandaag, vleugje misselijk soms en de knoop van mijn broek irriteert nu. Ik ben zo bang dat mijn lichaam me weer voor de gek houdt... Misschien morgen een voorzichtige test doen.

Dankjewel lieve dames.

Ik zal proberen niet negatief te zijn.

Ik ga pas donderdag weer testen!

Ik heb getest met die van action en test op 25 hcg.

Ik begin ook van alles te voelen MAAR dat had ik de vorige tp ook gehad.

Onder in m'n buik soort van trekkende gevoel.

Beetje koud. Slaap loze nachten. Puisten hier en daar. Borsten die opgezet zijn maar niet gevoelig.

Dikke digiknuffel back!

Voel echt een druk daar beneden nu. Alsof ik ongi ga worden.

Verstuurd vanaf mijn Samsung Galaxy s4 met Tapatalk

Geplaatst

Owhh meis de meeste zijn heel negatief over action.. geeft heel laat zwanger aan.. er waren meiden al bijna 5 weken en hadden een ministreepje bijna niet te zien ..die van kruidvat 2 voor 5 euro zijn fijn die testen al vanaf 5 hcg

Geplaatst

Dames die nu zwanger zijn. Hadden jullie innesteling bloed gehad?

Moet je perse rekbare slijm krijgen?

Geplaatst
Owhh meis de meeste zijn heel negatief over action.. geeft heel laat zwanger aan.. er waren meiden al bijna 5 weken en hadden een ministreepje bijna niet te zien ..die van kruidvat 2 voor 5 euro zijn fijn die testen al vanaf 5 hcg

Ik heb hier nog 1 pak liggen van kv.

Die wou ik pas donderdag of vrijdag gebruiken haha. Dacht die van action heb ik nog genoeg. Effe opmaken.

Bij mij namelijk ook geen slijm ofzo.

Geplaatst

Ja het gaat wel Sally, wachten duurt zo lang! En ik ben al zo ongeduldig van mezelf... Ik heb nog gevoelige borsten, last van m'n onderrug, en trekkerig gevoel in mijn onderbuik, vaak honger, dat slijm had ik wel maar nu niet meer... het zou zo maar kunnen of niet. Wordt ik voor de gek gehouden door die bollen of wil ik te graag... Het zou echt een domper zijn.. Kom jij de dagen een beetje door?

Madelin, ik snap wat je bedoeld daarom ben ik ook van plan om niet te vroeg te testen.. Hoe gaat het met jou? Kom jij de dagen ook door?

Jessi, ik herken wel wat dingen in je verhaal, wat is het spannend..

mamapapa, ik ben blij dat je de moed nog niet opgeeft, het kan nog zomaar echt waar zijn....

Hoi Carla, wat leuk dat je ook op het wachtbankje gekomen bent! En je had de punctie onder narcose gehad, was dat in Nederland? Wanneer heb je dan de tp? Succes en sterkte!

Geplaatst

Dit is mijn allereerste keer ivf of uberhaupt proberen zwanger te worden dus ik zou mijn symptomen nergens mee kunnen vergelijken helaas. Maar heb nog wel een beetje gevoelige borsten. Menstruatiekrampjes en gisteren had ik een knallende koppijn terwijl ik bijna nooit hoofdpijn heb. En sinds gisteren merk ik ook dat ik veel meer afscheiding heb dan normaal. Erg slijmerig. Terwijl de afscheiding van de bollen gewoon echt wit was en best vast van structuur is het nu anders. Dus ja ik weet het niet

Geplaatst

Met mij gaat het nog (steeds) prima, beter dan ik verwacht had eigenlijk. Ik zit nu ook ruim in mijn 2e wachtweek en voel wel de hele dag mijn buik, een beetje een menstruatie-gevoel en gister een poosje steekjes in mijn onderbuik, links enrechts, maar ik weet van de voorgaande keren dat dat niet veel zegt of het nou wel of nietgelukt is en lukt me gelukkig ook nog om rustig te blijven. Toen ik bij mijn zoontje positief getest had, had ik daar de dagendaarna ook best last van, dus dat ik dat voel geeft mij denk een gerust gevoel omdat ik het toch een beetje herken....ik heb zoiets van; zolangik geen bloed verlies dan gaat het gewoon goed en hoop ik zondag te kunnentesten..

Succes voor de andere wachtenden en wat fijn dat het met de zwangere meiden ook goed gaat.

Eslief, worden je testen al donkerder??

Geplaatst

@madelin niks zegt wat vervelend he.. ik dacht echt deze keer ongesteld te worden maar ben toch echt zwanger:) de eerste test is van zaterdag en de onderste van vandaag

5c62ff078d7eba5f0fbd349d3d7d0ad8.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden