Ga naar inhoud

Uitgerekend juli/augustus 2015

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@noah ik was al vroeg.. bij ons in het ziekenhuis doen ze het pas vanaf 8 weken.. ze vinden namelijk dat dat een eerlijk beeld geeft omdat het tot 8 weken nog vaak mis gaat.. ach ik heb 4 weken moeten wachten die laatste 5 daagjes gaan ook wel lukken..

• Reacties 440
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ow inderdaad echt die buikpijn! Vreselijk, niet echt over detop pijnlijk maar het maakt je zo onzeker. Maar als het dan weer even weg ismaak ik me daar weer ongerust over. Killing!

Ik heb morgenochtend echo en ik schijt er serieus voor inmijn broek. Ben gewoon zo bang om slecht nieuws te krijgen. Aaargh!

Geplaatst

Pffff heel herkenbaar allemaal! Zelf aardig wat zeurderig gevoel van tijd tot tijd in mijn onderbuik, dus ik doe nog steeds aan broek loeren. Erg he die onzekerheid! Had niet verwacht dat dit ook zo spannend zou zijn. Maar heb eerlijk gezegd ook niet verder gedacht dan een positieve test. Zuuske heel veel succes morgen! En noah en Eslief hoop dat de pijn snel minder wordt.

Geplaatst

@zuuske spannend morgen!! Veel kijkplezier.. :) het is vast goed maar zoww spannend.

Toch wel fijn al die herkenning ik dacht dat ik hierin alleen was en een beetje een zeur:) dan is het dus normaal.. ik ben wel al 2 kilo aangekomen!!

Geplaatst

Hihi Eslief dat denk ik ook steeds, maar gelukkig begrijpen we elkaar hier allemaal. Ik ben ook aardig aangekomen. Mijn favo broek vandaag meteen uitgedaan toen ik thuis kwam. Knelt erg. En heb ook geen zin meer om te sporten. Dus helaas pindakaas hihi.

Geplaatst

@eslief je bent geen zeur hoor. Ook hier regelmatig krampen. Gisteren nagevraagd en volgens ziekenhuis is het heel normaal. Komt door de groeiende baarmoeder, rommelende darmen maar ook de eierstokken zijn pas bij 12 wk terug op normaal formaat. Ik probeer me hier maar aan vast te houden. Maar wel herkenbaar voor iedereen dus.

@zuuske heel veel succes morgen!

Geplaatst

Heel veel succes ik hoop voor je dat t allemaal goed is suuzke !!

Hoe voel je je....jij ook van die heftige pijnlijke krampen?

Ik hoop dat het weg blijft zodat ik vannacht wel lekker slaap pffff

Geplaatst

Heey meiden, wat fijn dat jullie zwanger zijn, lees nu over jullie onzekerheden tot aan de eerste echo.

spannend allemaal, maar jullie zijn al zover gekomen. Vertrouw op jullie lijf en vertrouw op jullie kindje, wil niet voor niets bij jullie geboren worden hoor.

ben benieuwd naar de echo's van jullie kanjers.

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

Ooooooh super zuuske.wat een fantastisch gevoel .

Gefeliciteerd !!!!!!!

Hoop dat er nu wat van je afvalt en dat je kan genieten...al blijft het spannend.

Een heeeeele fijne dag!

Geplaatst
Hoe geweldig en ongelofelijk. We hebben een mooi kloppend hartje gezien!

Nu is het in een keer pas écht voor ons gevoel.

Wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd geniet ervan.attachment.php?attachmentid=5963&stc=1

Geplaatst

Uitgerekende datum

Simha 01-08-2015

Diana1974 02-08-2015

Karin 17-08-2015

Zuuske 21-08-2015

Eslief 25-08-2015

Eve1978

Noah 28-08-2015

afspraken

Noah 1e echo 09-01-2015

Eslief 1e echo 12-01-2015

Eve1978 1e echo 14-01-2015

Diana1974 combinatietest 20-01-2015

Simha

Karin

Zuuske

Geplaatst

Super nieuws Zuuske! Fijn he om de bevestiging te krijgen dat het goed is. Blijft nog wel spannend natuurlijk.

@noah zet hem op morgen! Hopelijk ook voor jou goed nieuws.

Geplaatst

@noah spannnend!! Morgen al.. lekker van genieten:) heel veel plezier.. ik hoop dat je een beetje op tijd mag! Ik mag maandag pas om 4 uur

Geplaatst

Wat een spanningen en prachtige berichten! Zuuske gefeliciteerd en noah succes !

Hoe gaat t met de krampen?

Ik had dat zondag, maar gelukkig maandag een perfecte echo.

Vanochtend echter plots een scheut bloedverlies... Grrr, daar gaat het beetje vertrouwen dat ik had...

Volgende afspraak gyn 20 of 22 jan, afhankelijk van welk ziekenhuis ik uiteindelijk ga kiezen. Dichterbij of het vertrouwde plekje.

Fijne dag!

Geplaatst

Het geluk zit ons wederom niet mee.

Voordat ik in de stoel ging zitten toen zei ze dat de bloedwaarden heel hoog waren,super goed!

Dus ging heel blij in de stoel.

En toen zei ze.........je baarmoeder is LEEG!!

Zoeken zoeken zoeken.toen moesten we naar gynacologie en die vond het.

In de rechtereileider en een heel mooi kloppend hartje.

Maar dus niet op de goede plek.

Ik moest gelijk blijven ,anders was het voor mij heel gevarlijk.en ben met spoed geopereerd + de eileider is verwijderd.

Meiden ik ben emotioneel verscheurd.ik was dus echt zwanger !

Waaaaarom waaaarom overkomt mij dit.

Dit gebeurt zo weinig.

Een bbz lees je vaker over maar dat t in de eileider groeit niet.

Hoe kom ik hier overheen...me man van slag ik van slag,vreselijk.

N het jaar begon zo mooi.....en zo lig je in je bedje in de o.k

Geplaatst

Och Noah. Wat een hel! Ongelooflijk wat een ongelooflijke pech. Getver zeg. Ben je eindelijk zwanger, heb je een bbz. Oh ik weet zo goed hoe je je voelt. En toch weet ik ik nu zo slecht wat ik tegen je moet zeggen.

In elk geval een hele dikke knuffel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden