Jump to content

Recommended Posts

Posted

Wij gaan er weer voor!!!!!!

Midden september verwacht ik mijn menstruatie en moet dan beginnen met de pil. We gaan het lange schema doen.

Zijn er nog dames van de oude garde :)

Wie begint er nog meer???

Posted

Hi mijnbaby, welkom terug! Ik ben er nog....zijdelings. Als de artsen het nog met me aandurven zou ik ook over een paar weekjes weer starten. Lang protocol voor jou dus. Spannend!

Nog even genieten van de relatieve rust nu dus...

Liefs,

Moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Posted

Hallo mijnbaby en Moes,

Ik ben niet van de oude garde, maar zou wel graag mee schrijven :)

Afgelopen februari is mijn kleine grote wonder geboren. Een cryo uit de tweede IVF poging. Hiermee al zo ontzettend gelukkig! We hopen stiekem op nog zo'n geluk. Aangezien ik over twee maanden 39 word, hebben we niet de tijd om rustig te wachten. De borstvoeding heb ik net afgebouwd en zodra mijn menstruatie weer op gang komt kan ik weer een afspraak voor een nieuwe intake maken. Ik merk altijd aan mijn lichaam als de eisprong er aan zit te komen en ik verwacht deze nu binnen een paar dagen. Dus over een week of drie hoop ik weer te kunnen starten met het hele proces. Van de vorige IVF poging heb ik nog drie 1 dag oude cryo's in de vriezer. Daar gaan we dus mee beginnen. Van de ene kant zin om weer te starten, maar van de andere kant ook weer spannend en opzien tegen telkens die wachtweken.

Posted

Mijnbaby, wij willen zo snel mogelijk starten. Eerst menstruatie afwachten, dan intake en dan starten. Ben bang dat het niet meer gaat lukken om in volgende cyclus terugplaatsing te hebben maar die daarna vast wel. Jij dus nu ook aan het wachten op menstruatie. Raar is dat hè, normaal wil je in dit proces niet dat ie komt en nu juist hoor eerder hoe beter. Hoe lang duurt het lange schema? Ik heb beide keren het flare up schema gehad.

Moes, wanneer heb jij weer een afspraak en weet je of je door kan?

Posted

@Tien, spannend dat je weer gaat beginnen...of eigenlijk verder gaat...

Ik moet nog even wachten, volgende menstruatie eerst een echo. Kijken wat er nog "hangt" zegmaar. En dan beslissen of deze maand of een maand later slimmer is.

Liefs voor alle dames hier!

Moes

Posted

Tien spannend!! Heerlijk dat jullie nog een cryo hebben.

Moes voor jou gaat het dus ook bijna beginnen!

Ik verwacht mijn menstruatie midden september, maar mijn vorige cyclus was zo lang ( nog nooit eerder gehad) spannend dus!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use