Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
claudia2505

Veiligheid kinderkleding

Aanbevolen berichten

Hallo!

Mijn naam is Claudia, ik ben Fashion & Management student op het Amsterdam Fashion Institute. Op dit moment ben ik bezig met het schrijven van mijn scriptie. Ik doe onderzoek naar de veiligheid van kinderkleding en ben op zoek naar moeders met kinderen t/m 14 jaar. Zouden jullie onderstaande enquête a.u.b. in willen vullen? Jullie zouden mij hier enorm mee helpen!

https://claudiasleegers.typeform.com/to/QsKXv3

Alvast bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen  

• Beste Dames, Vanmorgen was ik in Düsseldorf. Ik heb heel leuk zitten praten met een vrouw van 41 jaar uit Wageningen.  Indien deze vrouw op het forum zit dan contact opnemen? Ik vind het erg leuk om even te praten en ervaringen uit te wisselen. groeten, Catlover
    • Ik heb een ritje in de aanbieding! 62 km naar UTRecht  Vertrek max augustus '19 vanuit omgeving Zwolle, PB als je mee wil 🙂
    • Beste Caro-linn, DD heeft mij niet gebeld vanmorgen. Dus dan moet mijn embryo nog leven. Woensdag terugplaatsing.  Het is een en al ellende. Ik vind het zo naar dat ik het nu moet opgeven. Had ik maar een dikke bankrekening. Dan kon ik nog een laatste poging wagen. Dan ben jij nog druk zat met een verhuizing in zicht. Heel veel succes daarmee en heel veel geluk in jullie nieuwe huis!
    • Tjee wat heftig. Ik snap dat dit een tranendal is. Is er nu al iets bekend verder? Ik hoop met je mee😘  ja wij hebben nu nog 2 cryos van de 4e punctie uit 2012. Ik ga deze in april/ mei laten terugplaatsen mits goed ontdooit. We gaan nu eerst verhuizen en dit is dus een stressvolle periode. Heel veel sterkte en hopelijk geluk met die ene emmy. Mijn duimen draaien🤞🏼
    • Beste Caro-Lin, Wat naar dat deze embryo'tjes ook niet zijn blijven plakken. Ik leef met je mee. Heb je er nu nog 2 in de vriezer? Ik heb vrijdag van mijn vierde ivf poging een punctie gehad in Düsseldorf. Bij de controles hadden ze 7 folikels gezien. Na de punctie waren er maar 3 eicellen. Gisteren heb ik een telefoontje gehad dat er maar 1 is gaan delen. Het is de vraag of die morgen wel haalt, anders word ik voor 9.00 uur gebeld.  Er worden maar 4 behandelingen vergoed en over 3 maanden word ik 43. Voor mij houdt alles op. Ik ben er echt helemaal kapot van en doe niks anders dan huilen. Ik wens jou nog heel veel sterkte.
  • Topics

• Gerelateerde Inhoud

• Door VinceR
      Hoi!

Al enige tijd ben ik bezig met een aantal andere om een kinderboekje te maken over "Bo de Bij". Het moet een leuk verhaaltje worden voor kinderen van 2 tot en met 6 jaar oud. Met een vrolijk voorleesboekje in combinatie met het zelf kunnen planten van zaadjes wordt er soort van ingespeeld op de belevingswereld van de kinderen. Op deze manier leren kinderen over de natuur en het nut van bijen. Wij hopen hierdoor de bijensterfte terug te dringen en de wereld een stukje groener te maken, wat vinden jullie hiervan?

Zouden jullie, alsjeblieft, serieus een aantal vragen kunnen beantwoorden want we hebben jullie hulp echt nodig. Met jullie hulp kunnen wij ons boekje extra leuk maken voor de kinderen :)

Alvast heel erg bedankt!!!

https://www.enquetesmaken.nl/s/c51c6c6

Ps. Vergeet niet onze Facebookpagina te liken!!

https://www.facebook.com/DutchDepartmentOfEntrepreneurs/?ref=ts&fref=ts
    • Door Diego
      Ben jij in behandeling bij een IVF-kliniek die geen eigen laboratorium heeft? Hoe ervaar je het zelf vervoeren van de eicellen na de punctie van het ene ziekenhuis naar het andere ziekenhuis? Heeft de kliniek je voldoende instructies gegeven voor het vervoer?

Deel je ervaringen. Heb je nog geen ervaring? Ook dan horen ze graag hoe jij er tegenaan kijkt.

Je mening is belangrijk. Dit is een unieke kans om je ervaring met de ivf-centra te delen. Dit kan de toekomst van de transportprocedure verbeteren.

Meer info: www.ivf-transport.com/video

Alvast bedankt!

Diego Diaz de Pool
      http://www.ivf-transport.com

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden