Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
claudia2505

Veiligheid kinderkleding

Aanbevolen berichten

Hallo!

Mijn naam is Claudia, ik ben Fashion & Management student op het Amsterdam Fashion Institute. Op dit moment ben ik bezig met het schrijven van mijn scriptie. Ik doe onderzoek naar de veiligheid van kinderkleding en ben op zoek naar moeders met kinderen t/m 14 jaar. Zouden jullie onderstaande enquête a.u.b. in willen vullen? Jullie zouden mij hier enorm mee helpen!

https://claudiasleegers.typeform.com/to/QsKXv3

Alvast bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen  

• Beste Dames, Vanmorgen was ik in Düsseldorf. Ik heb heel leuk zitten praten met een vrouw van 41 jaar uit Wageningen.  Indien deze vrouw op het forum zit dan contact opnemen? Ik vind het erg leuk om even te praten en ervaringen uit te wisselen. groeten, Catlover
    • Ik heb een ritje in de aanbieding! 62 km naar UTRecht  Vertrek max augustus '19 vanuit omgeving Zwolle, PB als je mee wil 🙂
    • Beste Caro-linn, DD heeft mij niet gebeld vanmorgen. Dus dan moet mijn embryo nog leven. Woensdag terugplaatsing.  Het is een en al ellende. Ik vind het zo naar dat ik het nu moet opgeven. Had ik maar een dikke bankrekening. Dan kon ik nog een laatste poging wagen. Dan ben jij nog druk zat met een verhuizing in zicht. Heel veel succes daarmee en heel veel geluk in jullie nieuwe huis!