Ga naar inhoud
Diego

Oproep voor ervaringen met transport-IVF

Aanbevolen berichten

Ben jij in behandeling bij een IVF-kliniek die geen eigen laboratorium heeft? Hoe ervaar je het zelf vervoeren van de eicellen na de punctie van het ene ziekenhuis naar het andere ziekenhuis? Heeft de kliniek je voldoende instructies gegeven voor het vervoer?

Deel je ervaringen. Heb je nog geen ervaring? Ook dan horen ze graag hoe jij er tegenaan kijkt.

Je mening is belangrijk. Dit is een unieke kans om je ervaring met de ivf-centra te delen. Dit kan de toekomst van de transportprocedure verbeteren.

Meer info: www.ivf-transport.com/video

Alvast bedankt!

Diego Diaz de Pool

http://www.ivf-transport.com

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Topics

• Gerelateerde Inhoud

• Door RICAN
      Mijn naam is Anja ben 25 jaar oud en sinds 1,5 jaar getrouwd.
      Mijn man is CF patient waardoor het voor ons niet mogelijk is om op natuurlijk wijzen zwanger te worden. 18 januari 2011 heeft mijn man PESA ondergaan in het UMC St. Radboud. Afgelopen week hebben we een brief gehad dat ze 1 rietje hebben ingevroren. :happydance: 7 februari 2011 hebben we een telefonische afspraak over wanneer we langs mogen komen om de IVF behandeling door te nemen. Tevens hebben we ook te horen gekregen dat wanneer ze bij mij een ei-punctie gaan doen dat mijn man mogelijk nog een keer PESA moet ondergaan i.v.m. het feit dat ze 1 rietje hebben ingevroren.

Via dit forum hoop ik onze ervaringen te kunnen delen met ander die precies hetzelfde moeten ondergaan als ons. En hier steun te kunnen krijgen/geven tijdens deze ervaringen.

Lfs! Anja :happy11:
    • Door Choya777
      Dr. IVF is a one of a kind 3D In Vitro Fertilization app

Please visit the Dr. IVF web page : www.drivfapp.com

Dr. IVF is a one of a kind 3-D medical application that was developed for doctors, future parents and any interested parties who want to explore the world of In Vitro Fertilization. With the touch of a finger, couples are able to witness the magic of IVF and discover the world of fertility as they have never seen before. Gynecologists and embryologists can now demonstrate medical procedures like ICSI and IVF and create a unique and special approach for supporting their patients.

in few weeks we will release our new update which will include special user interface that will give the ability to read texts, reviews and tips from clinics all around the world.

App Store: http://itunes.apple.com/mk/app/dr-ivf/id433902852?mt=8&ign-mpt=uo%3D2
    • Door Dianne1991
      Hallo,

Wij zijn nu bezig met de opstart van een IVF behandeling. Wij zijn bij Geertgen onder behandeling.
      Ik vind het allemaal erg spannend, vooral omdat dit de eerste keer gaat worden dat we met "hulp" zwanger proberen te raken.
      Ik was benieuwd of iemand ervaring heeft bij Geertgen en hoe ervaringen van jullie waren de eerste keer IVF.

Liefs, Dianne
    • Door Matroosje
      Hallo,

Ik begin de komende week met mijn 4e (en laatste) IVF poging. Net als de vorige 3 keer erg spannend.

Ik ben op zoek naar andere dames om de komende 2 maanden het wel en wee mee te delen. Wie krijgt er in februari - maart ook een IVF behandeling?

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden