Ga naar inhoud

zwanger 2016

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Eatpraylove heel spannend weer nu de wachtdagen af wachten duim heel hard voor je. Mila was een matige of een slecht cryootje en zo zie je maar weer een van de twee is blijven plakken en de uitkomst ligt nu lekker in haar bedje geef de hoop niet ik heb met deze eitjes meer geluk gehad dan met de verse.

Remmir hoe ver ben je nu? Hoeveel weken ben je dan als je gaat bevallen? Heel vervelend de bekken en aangezien je nog een kleine hebt kun je weinig rust pakken wel voorzichtig doen he.

Hier gaat het super goed op mijn vermoeidheid na dan. Als ik denk nu ga ik even rusten is mevrouw bezig ik geef fles voeding ik voelde me niet op me gemak bij de borst Mila drinkt het super goed werkt elke fles 100cc naar binnen kleine heeft altijd honger. Volgende week naar het cb dan hoop ik dat ik op 120cc mag over gaan en 1 fles minder dan heb je toch iets meer tijd om de deur uit te gaan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Eatpraylove heel spannend weer nu de wachtdagen af wachten duim heel hard voor je. Mila was een matige of een slecht cryootje en zo zie je maar weer een van de twee is blijven plakken en de uitkomst ligt nu lekker in haar bedje geef de hoop niet ik heb met deze eitjes meer geluk gehad dan met de verse.

Remmir hoe ver ben je nu? Hoeveel weken ben je dan als je gaat bevallen? Heel vervelend de bekken en aangezien je nog een kleine hebt kun je weinig rust pakken wel voorzichtig doen he.

Hier gaat het super goed op mijn vermoeidheid na dan. Als ik denk nu ga ik even rusten is mevrouw bezig ik geef fles voeding ik voelde me niet op me gemak bij de borst Mila drinkt het super goed werkt elke fles 100cc naar binnen kleine heeft altijd honger. Volgende week naar het cb dan hoop ik dat ik op 120cc mag over gaan en 1 fles minder dan heb je toch iets meer tijd om de deur uit te gaan.

Ja we blijven altijd hopen liantje.. wachten is zo moeilijk maar het gaat toch wel snel..

Fijn dat het goed met jullie gaat.. geniet ervan

Geplaatst

Eatpraylove.. wat blijft het toch weer spannend en moeilijk hè. X op x.succes

Liantje wat fijn te lezen dat de dame het zo goed doet! Wat genieten dan hè! Zou fijn zijn dat ze een fles minder kan doen. Geeft weer iets meer ruimte! En zo te lezen lust ze ook wel een vollere fles

Ik ben zondag 30wk

En de bedoeling is rond de 38 weken.

Olijfje en de rest.. hoe gaat het met jullie????

Geplaatst

Remmir zondag al weer 30wk schiet lekker op geniet nog maar lekker van je buik, ik mis de buik wel hoor de bewegingen die ze maakte ook al was ze een drukte maker wat ze nu nog is we gaan haar nu inbakeren vooral overdag kan ze haar slaapje minder goed vinden dinsdag naar het cb voor het eerst.

Geplaatst

Deze dame is ook goed aanwezig in mijn buik. Ik zal het straks ook missen. Vind het wel spannend hoe het straks gaat samen met mijn zoontje. Hij heeft veel aandacht en hulp nodig. Hij heeft beperkingen en dus snel gefrustreerd. Straks moet hij nog meer geduld hebben en dat is nu net het probleem

Spannend v het eerst naar cb. Kijken wat ze nu weegt en hoeveel qua lengte.

Geplaatst

Fijn dat Mila het goed doet, Liantje! Remmir komt wel goed met jouw kleintjes, voor oudste een veilige omgeving om (voor zover mogelijk) te leren met frustratie om te gaan.

Wij waren er even tussenuit. Baby volgt gemiddelde lijntje en ik nu +10 kg op bijna 29 wk, ben de buik al aardig zat. Oudste loopt nu goed en kan zelf de trap op en af, maar er zit nog wel een kloof tussen willen en kunnen... Tillen is wel zwaar nu (maar ook gezellig). Ik vind t vooral lastig dat er zoveel extra taken in en om huis zijn en dat die grotendeels op manlief neer komen terwijl kind op mij neer komt (waardoor hij ook weer meer naar mij toe trekt). Zo krijgen we allemaal wat weinig rust en is er veel dat 'moet'. Best zwaar (en hoe moet dat straks...?!) en tegelijk geniet ik er enorm van.

Geplaatst

Dag dames hoe is het hier?? Ik had een vraagje. Dames die zwanger zijn kunnen jullie vertellen wat er met jullie lichaam is gebeurd na tp en zijn er mensen die na een tp de pregnyl hebben gebruikt.. kan het zijn dat je niks voelt tot aan je testdata maar toch wel zwanger zijn.

Geplaatst

Eatpraylove ik voelde me totaal niet zwanger toen ik toch zwanger bleek te zijn kwaaltjes kwamen pas later ik had alleen pregnyl gebruikt. Hoeveelste dag zit je nu

Geplaatst
Eatpraylove ik voelde me totaal niet zwanger toen ik toch zwanger bleek te zijn kwaaltjes kwamen pas later ik had alleen pregnyl gebruikt. Hoeveelste dag zit je nu

Na mijn laatste pregnyl spuit zit ik nu op de dag 7. En mijn tp is op 10 april plaatsgevonden. Alleen k heb nu ook meer pijn aan mijn onderbuik naar mijn geslschtsdeel toe lijkt wel de ongi pijn?

Geplaatst
Na mijn laatste pregnyl spuit zit ik nu op de dag 7. En mijn tp is op 10 april plaatsgevonden. Alleen k heb nu ook meer pijn aan mijn onderbuik naar mijn geslschtsdeel toe lijkt wel de ongi pijn?

Hier had ik met verse tp krampen in de tweede week ook 1 keer steken was toen wel zwanger verder geen kwaaltjes gehad in het begin dat kwam later pas

Geplaatst

Olijfje ik snap wat jij bedoelt. Hier precies het zelfde qua werk en taken. We hebben een ruim huis met veel grond er rond om heen. Hij is altijd bezig! Soms voel ik mij best schuldig naar hem toe. Hij heeft het met de zaak ook al zo druk.. maar goed het einde is inzicht. Mijn buik ben ik ook zat. Ik ben al 14,5kilo aangekomen

Maar dat getrappel niet heb bijna alles klaar v de komst. Het blijft nog steeds onwerkelijk dat we straks weer een meisje erbij krijgen.

Ik wil overleg of het toch niet verstandiger is dat ik straks een keizersnee moet doen. Kans op complicaties v de kleine is dan minder ga ik vanuit. Behalve voor mijzelf, maar dat maakt mij niet uit!

Eatpraylove ik heb geen pregnyll gebruikt. Ik heb een beetje steekjes gehad rond de innesteling en verder niet. Doordat ik al heel vroeg ben begonnen met testen dacht ik juist dan ben ik bewust van de kwaaltjes.. maar niet gehad.. later pas!

Liantje hoe gaat het met jullie?

Geplaatst

Hoi dames

Zwaar he de laatste loodjes, herkenbaar ik mis het getrappel ook wel hoor maar nu zie ik haar druk trappelen. Hier gaat het tot nu toe top geniet van meisje en ze doet het super goed laatste fles nu om 00uur ongeveer en ze slaapt tot half 7 vaak door dus lekker meer rust nu. Ze wil graag wakker zijn en beneden maar leg haar lekker in haar bedje af en toe zeuren valt van zelf in slaap. Lacht echt al vol op en begint nu geluidjes te maken ze is een klein wijs meisje en loopt daar mee ietsjes voor zei het cb.

Geplaatst

Dat klinkt goed liantje! Hoeveel weken is ze nu. Wat fijn dat ze het s'nachts zo goed doet! Zou er voor willen tekenen!!

Geplaatst

EatPrayLove ik werd altijd misselijk van de Pregnyl en heel emotioneel. Het is tzelfde spul als de hCG die je lichaam aanmaakt bij zwangerschap maar dan plotselinge hoge dosis, dus logisch dat je je dan zwanger voelt. Balen dat t mis was... sterkte en hopelijk volgende meer succes. Hou vol!!

Remmir jij ook aan t worstelen met rolverdeling dus! Het is allemaal een grote les in loslaten... Waarom denk je dat een keizersnede beter is voor de baby? Zou ik idd goed met arts bespreken! Word je anders ingeleid, dat je schreef 'bedoeling is met 38 wk'?

Liantje lekker op de roze wolk, heerlijk joh! Jijzelf alweer goed hersteld?

Wij woensdag 30wk-echo, zin in. Dat jullie dat getrappel leuk vinden, ik word er helemaal door afgeleid en het voelt niet heel prettig, maar ik kijk erg uit naar de baby in mijn armen, wil zo graag weten hoe hij eruit ziet, hoe hij kijkt, en wat voor karakter!

Geplaatst
EatPrayLove ik werd altijd misselijk van de Pregnyl en heel emotioneel. Het is tzelfde spul als de hCG die je lichaam aanmaakt bij zwangerschap maar dan plotselinge hoge dosis, dus logisch dat je je dan zwanger voelt. Balen dat t mis was... sterkte en hopelijk volgende meer succes. Hou vol!!

Remmir jij ook aan t worstelen met rolverdeling dus! Het is allemaal een grote les in loslaten... Waarom denk je dat een keizersnede beter is voor de baby? Zou ik idd goed met arts bespreken! Word je anders ingeleid, dat je schreef 'bedoeling is met 38 wk'?

Liantje lekker op de roze wolk, heerlijk joh! Jijzelf alweer goed hersteld?

Wij woensdag 30wk-echo, zin in. Dat jullie dat getrappel leuk vinden, ik word er helemaal door afgeleid en het voelt niet heel prettig, maar ik kijk erg uit naar de baby in mijn armen, wil zo graag weten hoe hij eruit ziet, hoe hij kijkt, en wat voor karakter!

Precies! Maar olijfje k heb in nederland geen hoop meer. Het is de laatste poging want heb al 2 gehad maar denk niet dat ik de laatste ga gebruiken. Trouwens enig idee als je je verzekering veranderd dat je weer wordt vergoed met 3 opnieuw?

Geplaatst

EPL slaap er nog een nachtje over, na de wanhoop kokt vaak toch weer (een sprankje) hoop. Misschien dat België of Düsseldorf je nog iets te bieden hebben? Een intake kan altijd, zie je daarna wel of je er verder wilt! Qua verzekering verandert het nogal snel, mijn eigen verzekering had eerst geen contract met Gent en toen opeens wel. Er zijn verzekeringen die 5 pogingen vergoeden, dus als je overstapt, zou ik letten op aantal pogingen en op contracten met buitenlandse ziekenhuizen. Maar eerst aan de chocola, jij! En dan naar de Efteling want daar mag je nu overal in en dan pas weer besluiten wat je volgende stap wordt

Geplaatst

Hahaha dankjewel olijfje ik ga er maar eens samen met mijn man over nadeken.. jaa chocolaa hmmm maar eerder aan de Paracetemol want dit is de ergste ongi. Het is niet de normale pijn die je krijgt tijdens de menstruatie.. foeiii

Geplaatst

Erg he al die spuitjes. Maar geef niet op Eatpraylove, ik had het ook opgegeven maar mijn wonder is toch nog gekomen.

Ik ben zo als hersteld volgens mij van de bevalling heb ook maar twee weken gevloeid nu wachten op me eerste ongi. Zal me benieuwen hoe dat weer is totaal niet gemist. Ga ook niet meer aan de pil volgende artsen zit ik dicht door de endo mocht er toch een wonder gebeuren is het welkom.

Geplaatst

Olijfje succes en kijkplezier morgen met de 30wk echo❤️

Met een keizersnee is de kans op zuurstof te kort vele malen kleiner. En nog een kindje met een hersenbeschadiging wil ik voorkomen. En daar heb ik wel een keizersnee voor over! Alleen het stomme is is dat mijn gevoel zegt dat een natuurlijke bevalling wel kan en goed komt.. maar om op mijn gevoel te gokken.. daarom wil ik een overleg met de artsen.

Geplaatst

Ieks waarom heb je al die spuiten nog, weg ermee!! Behalve als ze nog vol zitten en nog houdbaar zijn natuurlijk Ik duim voor jou en alle andere dames hier op het forum die tussen hoop en vrees leven...

Liantje oei dicht door de endo, hopelijk niet al teveel last van...? Maar wel fijn, niet aan de pil!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden