Ga naar inhoud

zwanger 2016

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ha Judy, gefeliciteerd! Ik had de eerste echo met dik 7 wk. Die eerste weken zijn nog zo gek: je ziet nog niets, je voelt de baby niet, het is echt je tijd uitzitten totdat je weer bevestiging krijgt dat alles goed is... Sterkte!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sas gefeliciteerd! Top zeg.

Judy jij ook gefeliciteerd. Super. Het begin is er.

Herkenbaar jou kwaaltjes. Die heb ik nog wel een aantal wk gehad in het begin. Soms een dag nergens last van en dat maakt ook onzeker.

Waar je je wel zorgen om kan maken is heftig bloedverlies met pijn. Das meestal geen goed teken.

Spannend blijft het tot aan het eind wel. Nu vind ik het ook weer erg spannend..

Mijn verlof gaat pas na volgende week in. Nog ff doorbijten. Wel aangepast werken!

Nesteldrang al een tijdje. Bijna alles klaar( voor zover dat kan met een verbouwing) Moet mijn tas nog klaarmaken.

Moet jij nog veel doen Olijfje?

Liantje wat heerlijk zo'n vrolijke meid thuis ❤️ genieten!!

Geplaatst

Haha nou de kraamzorg attendeerde me er fijntjes op dat moeders van een 2e vaak denken dat ze alles wel zo'n beetje in huis hebben (check, guilty) maar dan even vergeten zijn dat ze alle maat 50-rompertjes hebben uitgeleend dus ik moet even sorteren wat we nog missen qua kleertjes. Wiegje enzo hebben we allemaal nog en baby slaapt eerste tijd bij ons op de kamer. Ik heb alleen een baby-badinzetje bijgekocht. Bevallingstas dus ook nog lang niet klaar. Heb van m'n zusje een Tense (pijnbestrijding) te leen maar die zit nog onuitgepakt in het zakje, soort ontkenningsfase nog. Zodra verlof begint, ga ik me openstellen voor al die dingen! En ergens t komende half jaar moet de doorschuifkamer voor zoontje klaar zijn natuurlijk... Ik maak me er niet druk om, komt allemaal wel en zo niet dan redden we het ook wel, als er maar melk en luiers zijn! O ja, miniluiers kopen...

Geplaatst

Geniet van jullie verlof dames voor je het weet is het weer voorbij. Vanaf 1 juni moet ik weer solliciteren totaal geen zin in wil nog langer van me meisje genieten

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Ja klopt Olijfje. Gelukkig kan ik het zelf een beetje bepalen. Nog zo'n 2 dagen gepland en dan verlof.

Volgende week loop ik alles maar even na!

Ja bij ons ligt ze ook zo'n 3maanden op de kamer. Maar dat is meer vanwege dat de hele bovenverdieping nog gerealiseerd moet worden

Tense ken ik niet. Zal eens googelen.

Vanaf week 37 begin ik al met handkolven. Met lactatiekundige afgesproken. Ben benieuwd!

Liantje dat snap ik heel goed. Gaat zo snel als je geniet!

Geplaatst

Hoi eslief ik vond het verschrikkelijk ik had de tranen in me ogen staan was blij dat me zusje mee was mijn man moest werken. Wat was Mila er slecht van begon savonds huilerig de fles niet leeg drinken niet kunnen slapen. Vandaag ging het iets beter morgen zal ze wel weer zich zelf zijn.

Geplaatst

ja hier ook altijd een dag of 3:( niet leuk.. de prikjes zijn stom..en hou ouder ze worden hoe vervelender het is..ze krijgen dan meer besef.. maar gelukkig doen we het niet om te pesten.. knuffel der maar lekker..verder alles goed?

Geplaatst

Och arme Mila. Wat zielig dan hè.. gaat je door merg en been. Gelukkig heeft ze het nu achter de rug! Wat een knappert is het

Geplaatst

Hier gaat het super goed eslief ondanks de twee vermoeide dagen ben nu ook echt gesloopt hoor. Hoe gaat het met jou al een idee wanneer jij eventueel een terugplaatsing krijgt?

Remmir nu verlof of nog een weekje? Trek je alles nog een beetje??

Geplaatst

@liantje helaas vandaag ongesteld geworden van de laatste cryo uit poging 2. op naR poging 3 en hopelijk meer succes. ik hoop morgen meteen weer te starten maar gezien de feestdag zal ik wel de volgende ongesteldheid pas mogen starten

Geplaatst

@eslief heb jij al weer 2 behandelingen er op zitten dan dacht dat je net je eerste had gehad wat gaat het snel.

Wat een teleurstelling weer. Vind het knap dat je het allemaal zo snel achter elkaar kunt kon ik echt niet.

Geplaatst

ja de laatstw behandeling was in december en vanaf toen elke maand een cryo terug..nu zijn ze op dus weer opnieuw starten. ach ik heb natuurlijk genoeg afleiding van de kleine meid dat scheelt echt wel heel veel. hopelijk meer geluk bij de 3 maal is scheepsrecht

Geplaatst

Liantje na zaterdag gaat ie officieel in! Erg aan toe

Vind het wel pittig met de kleine man die er nog rond loopt, maar ben er bijna!

Geplaatst

Ahh arm kleintje, prikjes zijn stom :-( Bij ons was die eerste het ergste qua er ziek van worden, daarna eigenlijk nooit meer koorts van gehad. Heeft ze ook last van de warmte nu?

Bah Eslief wat een pech toch weer en wat zit ik steeds hard te hopen dat je een plakker te pakken hebt. Driemaal scheepsrecht, lijkt me mooi streven! Nog een keertje Zwolle of wordt t Duitsland?

Remmir geniet ervan! Ik merk dat ik fysiek alles nog redelijk aan kan maar echt geen zin meer heb in werk, wil gewoon rompertjes tellen

Geplaatst

@olijfje zwolle nog in augustus gesprek in dd.. maar moet manlief nog steeds overtuigen.. die vind ruim 2 uur rijden best wel pittig.. gelukkig mag ik gelijk door dus de deca zit erin en morgen voor de uitgangsecho

Geplaatst

Spannend eslief duim voor jullie.

Tot nu toe kan Mila tegen de warmte maar het ergste komt nog heb 2 setjes T-shirt en korte broek en een jurkje en anders kan zo ook nog lekker in haar romper liggen dat getrek met verschonen in de hitte is ook niet wat. Het is wel een warm kindje merk dat ze snel zweet.

Geplaatst

eslief! Maar dat weet je

Straks elke dag de rompertjes tellen Olijfje! Tijd genoeg voor.

Denk dat ik volgende week maar eens zo'n doek( kom niet meer op de naam) op bed leg voor het geval de vliezen breken! Ze ligt nog steeds in een stuit.. en de datum v keizersnee staat al gepland. Best bizar...

zal eens een buikfoto plaatsen. Heb een enorme buik vind ik

Fijn dat het goed gaat met de warmte! Heb voor onze dame ook mooie rompertjes voor warme dagen zo schattig. Begin nu steeds nieuwsgieriger naar haar te worden

Geplaatst

Mooie ronde buik Remmir echt een bolle buik, ik had z'n laag hangende buik al met 30 weken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden