Ga naar inhoud

zwanger 2016

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Olijfje_76 ja ik ben begonnen. S'morgens en s'avonds na het douchen.. maar het werkt nog niet goed bij mij.. waarschijnlijk doe ik het niet helemaal goed, want er komt maar een druppeltje uit..

hopelijk is het al wel iets beter gestimuleerd voor straks.

Hoe gaat het met jou?

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wow, wat goed! Baby's eerste slokjes zijn ook maar druppeltjes, toch? En een druppeltje is al wel iets, er gebeurt wat! Met een echte baby aan je borst gaat het natuurlijk altijd makkelijker dan met zo'n kolf. Heb je handkolf of elektrische? Ik had t gevoel dat handkolf veel sterker en preciezer kon zuigen. Hé en als het toch niet gaat: no worries, babymelkpoeder is ongeveer de meest uitgebalanceerde gezondste voeding die je maar kunt bedenken. Ik vond boek 'de melkfabriek' van Sophie vd enk bijzonder verhelderend en relativerend.

Geplaatst

Met mij goed, merk wel dat mijn lichaam begint af te haken en naar me schreeuwt: hé, ga je nog met verlof of hoe zit dat? Tot nu toe nog niet echt een dag zonder afspraken of mamataken gehad en morgen 37 wk. Dus tijd voor meer slaap en minder actie!

Geplaatst

Ja klopt olijfje_76. Dat is ook niet veel, maar er komt net 1 druppel uit.. miss moet ik het minder hardhandig doen ik doe het dus met de hand. Ik heb ook een kolf in huis.. zal eens vragen of ik dat niet beter kan doen? Veel makkelijker.. 2 tegelijk. Een elektrische dus.

Nou en idd wat je zegt.. als het niet lukt lukt het niet.. maak er geen drama van. Met mijn zoon heb ik bijna 11maanden gekolfd.. had een top productie..maar die opgave gaat me nu echt niet lukken.. hoop dat ze iig wel wat binnenkrijgt. Vind het wel belangrijk, maar niet ten koste van alles.

Wat ga jij doen? Borstvoeding?

Ja dit zijn letterlijk de laatste loodjes hè.. vrijdag een echo om te kijken of er al ontsluiting is. Zo ja volgende week inleiden. Zo niet dan een ballonnetje plaatsen.. hoe dan ook.. volgende week is ze er

Geplaatst

Whoohoo klein meisje daar ben je bijna!! En jouw mama gaat jou hoe dan ook een zo goed mogelijke start geven!

Ik ben ook bv van plan, ging vorige keer in het begin vrij goed maar productie daalde en je ziet aan de groeicurve dat zoontje toen best meer had gelust. Dus als het in mijn verlof lukt en daarna stopt, ben ik blij. Alleen... HOE?! ga je 45 min (?!?) borstvoeden met een wakkere 1,5-jarige in de buurt die echt nog niet zo lang zichzelf kan vermaken als ik in de buurt ben? Weet nog dat ik vorige keer al pissig werd als ik in alle rust zat te voeden en mijn vriend vroeg me iets simpels. Gekke bv-hormonen, zorgen dat al je multitaskvermogens (voor zover aanwezig) direct verdwijnen.

Geplaatst

Jaaa.. ongelofelijk hè.. nooit verwacht weer moeder te mogen worden van een kindje. En dan ook weer een meisje.. zo bijzonder

Ik heb ook nog geen idee hoe ik dat moet doen.. heb alleen maar doemscenario Haha.. komt tijd komt raad!

Vandaag voor het eerst een dag niets.. heb lang geslapen en geluncht met een vriendin.. heerlijk. Zo wil ik elke dag wel verlof

Hopelijk gaat het je lukken om tijd vrij te maken voor jezelf! Een echte aanrader!

Geplaatst

wat een schatje!!

Hoe is het verder je moest weer solliciteren?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Haha ja lieverd he ben ook zo verliefd op haar.

Ik ben aangenomen kon rustig gastouder regelen begin 1-07 heb er ook echt zin in weer sociale contacten

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Zo Liantje dat gaat snel opeens! Spannend hoor. En superlieve foto!

Ik zit dinsdag op 38 wk en ben tussen de bedrijven door lakentjes aan het wassen en het wiegje aan het opzetten enzo, dus nog even een paar daagjes echt rust en dan ben ik er helemaal klaar voor! Baby is niet helemaal ingedaald maar koppie zit al wel beetje klem, schijnt voor n tweede al heel wat te zijn.

Remmir voor jou echt nog paar dagen, toch? Succes!!!!!!!

Geplaatst

Kom ook even om het hoekje kijken. Liantje, wat een schatje! Andere dames succes met de laatste loodjes!

hier gaat alles goed! Onze kleine man is alweer ruim 8 mnd! Hij kruipt, gaat al staan, het gaat zo hard!

Ik dacht dat we eruit waren dat ons gezin compleet is, maar nu begint manlief over een derde! Ik weet het zelf nog niet! Heb eigenlijk geen zin meer in spuiten, stress en spanning.

Dus weer een hoop stof om na te denken.

Geplaatst

hee liantje, ben vandaag 14 en 4 dagen en tot dusver zijn de echo s goed. inmiddels al 2 uitgebreide echo s gehad en over anderhalve week de 1e guo met 16 weken. ook de nipt uitslag was goed. het is nog wel spannend en ben zeker niet onbezonnen zwanger :) maar doe mn best en soms probeer ik ook even te genieten ;)

Geplaatst

Piene wat knap van je. En lekker vroeg, de GUO, lijkt me heel fijn om een maand eerder duidelijkheid te hebben dan bij Lotte.

Remmir wat ben je stil

Eslief ja t gaat nog, al word ik wel gek van bukken en tillen nu, veel harde buiken. Maar gelukkig niet teveel last van de warmte. Ik vind het zooooo fijn voor jullie dat de laatste Zwolle-poging gewoon een plakkerdje is!!

Geplaatst
hee liantje, ben vandaag 14 en 4 dagen en tot dusver zijn de echo s goed. inmiddels al 2 uitgebreide echo s gehad en over anderhalve week de 1e guo met 16 weken. ook de nipt uitslag was goed. het is nog wel spannend en ben zeker niet onbezonnen zwanger :) maar doe mn best en soms probeer ik ook even te genieten ;)

Hoi Piene, ben vandaag 13+4 en gelukkig ook een goede uitslag van de nipt!

Nou lees ik dat je de guo al met 16 weken krijgt, zou ik ook graag willen. Kan ik dit zelf regelen?

Alvast super bedankt!

Geplaatst

hee wilhelmina dit alles komt omdat bij mijn vorige zwangerschap afscheid heb moeten nemen na de 20 weken echo :(

alleen daarom krijg ik veel echo s deze zwangerschap en meerdere guo s , anders doen ze sag namelijk niet!

fij dat je nipt goed was, toch een opluchting he

Geplaatst

ja vind het ook ontzettend fijn! ik zal af en toe een update geven en bij jullie spieken of jullie wondertjes al zijn geboren 😁

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden