Ga naar inhoud

zwanger 2016

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Piene wat superfijn!

Onze zoon is woensdagnacht geboren! Snelle bevalling zonder complicaties, dus herstel gaat heel goed. Met baby ook alles goed, al moet hij natuurlijk wel even wennen aan zijn nieuwe omgeving! Grote broer neemt het voor kennisgeving aan en heeft er nog geen mening over, maar is wel bezorgd als kleintje moet huilen. Het is wel echt zoeken naar hoe je alles voor elkaar krijgt dus we genieten erg van de kraamzorg. Ben heeeel blij en trots en geniet enorm van weer zo'n licht klein friemeltje aan mijn borst.

Geplaatst
Piene wat superfijn!

Onze zoon is woensdagnacht geboren! Snelle bevalling zonder complicaties, dus herstel gaat heel goed. Met baby ook alles goed, al moet hij natuurlijk wel even wennen aan zijn nieuwe omgeving! Grote broer neemt het voor kennisgeving aan en heeft er nog geen mening over, maar is wel bezorgd als kleintje moet huilen. Het is wel echt zoeken naar hoe je alles voor elkaar krijgt dus we genieten erg van de kraamzorg. Ben heeeel blij en trots en geniet enorm van weer zo'n licht klein friemeltje aan mijn borst.

Gefeliciteerd!!! Lekker genieten idd van de kraamzorg en van je mannetjes!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Olijfje van harte gefeliciteerd. Wat klinkt dat geweldig allemaal. Fijn dat de kleine het ook goed doet! Genieten..

Nog last van kraamtranen? Haha ik ben in huilen uitgebarsten toen de kraamhulp weg ging wou haar wel een baan aanbieden.. Haha.. wat een verwennerij zeg!

Geniet met z'n allen.. het gaat zooooo snel!

Geplaatst

Dank je wel allemaal! Weinig kraamtranen en hele fijne kraamhulp, ik ben heel benieuwd hoe het straks loopt als ze weg is, zal haar zeker missen...

We beginnen langzaam onze draai te vinden en vannacht hadden we wel 5 uur slaap dus voel me vandaag best goed. Ik vind het heerlijk allemaal en de baby is nog zoooo klein en zacht en warm ik kan hem wel de hele dag knuffelen. De oudste lijkt opeens enorm groot en zelfstandig. Zit heerlijk in de bubbel en blijf daar nog zo lang mogelijk in zitten, nog geen behoefte aan terugkeren naar de echte wereld!

Geplaatst
dames hier weer goed nieuws de guo met 16 weken was goed en ons meisje (jaa weer een meisje hihi) is helemaal door de keiring. doordat ze gunstig lag konden ze de volledige 20w guo doen. ben nu 16.5 week zwanger :)

hoe is het met de rest?

Ooh Piene wat lees ik goed nieuws zeg super nu nog meer genieten he.

Geplaatst

Hoi allemaal, ik ben al een tijd niet meer op het forum geweest. Misschien gek, maar toen ik eenmaal een aantal weken zwanger was had ik even heel erg de behoefte om het hele icsi/ziekenhuis gedoe te vergeten. En dat is heel goed gelukt. Alleen maar genoten van mn zwangerschap. Tot 36 weken doorgewerkt, dit is mn 2e week van mn verlof. Ben vandaag precies 37 weken en 4 dagen zwanger. Maar moest vandaag ineens weer even aan het forum denken en heb net alle berichten even terug zitten lezen. Blijft bijzonder, al jullie verhalen. Groetjes en veel geluk nog allemaal!

Geplaatst
Hoi allemaal, ik ben al een tijd niet meer op het forum geweest. Misschien gek, maar toen ik eenmaal een aantal weken zwanger was had ik even heel erg de behoefte om het hele icsi/ziekenhuis gedoe te vergeten. En dat is heel goed gelukt. Alleen maar genoten van mn zwangerschap. Tot 36 weken doorgewerkt, dit is mn 2e week van mn verlof. Ben vandaag precies 37 weken en 4 dagen zwanger. Maar moest vandaag ineens weer even aan het forum denken en heb net alle berichten even terug zitten lezen. Blijft bijzonder, al jullie verhalen. Groetjes en veel geluk nog allemaal!

Hoi Tatum

Wat fijn dat je nu verlof hebt, hoe voel jij je verder en weten jullie wat het word?

Wanneer ben je precies uitgerekend?

Geniet nog lekker van je zwangerschap en rust lekker uit.

Ons meisje is zaterdag al weer 4 maand gaat super snel ze doet het super goed.

Geplaatst
Hoi Tatum Wat fijn dat je nu verlof hebt, hoe voel jij je verder en weten jullie wat het word?Wanneer ben je precies uitgerekend?Geniet nog lekker van je zwangerschap en rust lekker uit.Ons meisje is zaterdag al weer 4 maand gaat super snel ze doet het super goed.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik voel me eigenlijk prima, snel moe, maar verder geen gekke dingen gelukkig. Ik ben 4 Augustus uitgerekend, dus over 2 weekjes.Ik zag wat foto's van je dochtertje voor bij komen, super schattig! Kan niet wachten om onze dochter straks te zien.... ben zo benieuwd naar haar!
Geplaatst
Ik voel me eigenlijk prima, snel moe, maar verder geen gekke dingen gelukkig. Ik ben 4 Augustus uitgerekend, dus over 2 weekjes.Ik zag wat foto's van je dochtertje voor bij komen, super schattig! Kan niet wachten om onze dochter straks te zien.... ben zo benieuwd naar haar!

Geloof je dat je niet meer kunt wachten had ik toen ook. Ik was een week en 2 dagen overtijd toen was daar eindelijk onze meid. Ze heeft me 2,5 dag ziekenhuis opname gekost. Ze had er nog geen zin in.

Geplaatst
Spannend Tatum! Succes met de laatste loodjes. Bijna genieten van de kleine ❤️Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bedankt! Jij ook nog gefeliciteerd he, met je kleintje 🎉
Geplaatst

Dank je Tatum. We genieten volop. Ze wordt al weer zo groot. Vandaag 5wk❤️

Olijfje hoe gaat het met jou? Heb je een beetje je draai kunnen vinden? Hoe vind grote broer het? En de bv gaat goed?

Hier gaat het top. Grote broer is zo lief voor z'n zusje. Ze mag alleen niet huilen Jula is heel makkelijk en slaapt na de laatste fles zo'n 5á6 uur. Luxe

Op en top genieten. Waarschijnlijk krijg ik haar miet meer aan de borst. Ik kolf alles. Maar ze krijgt iig haar melk!

Geplaatst

Succes met deze laatste 'wachtweken', Tatum!

Remmir dat klinkt heel fijn!

Met ons gaat het aardig. Borstvoeding kwam goed op gang en mijn herstel gaat goed. Kleintje is nog aan het wennen aan de wereld en grote broer vindt alles superleuk gelukkig.

• 3 weken later...
Geplaatst

hoi dames, ik dacht ik zal weer even wat laten horen. hoe is het met alle mama's? gaat het goed met de kleintjes?

ik ben inmiddels 21w en 5d zwanger en ook door de 20w echo heen gekomen , ze is helemaal goedgekeurd. dus we zijn ontzettend blij dat we toch echt papa en mama gaan worden :)

Geplaatst
hoi dames, ik dacht ik zal weer even wat laten horen. hoe is het met alle mama's? gaat het goed met de kleintjes? ik ben inmiddels 21w en 5d zwanger en ook door de 20w echo heen gekomen , ze is helemaal goedgekeurd. dus we zijn ontzettend blij dat we toch echt papa en mama gaan worden :)
Super fijn Piene! Mooi dat ze helemaal is goedgekeurd!Ik ben inmiddels sinds zaterdagavond 23:11 de trotse mama van Jera (spreekt het uit als djerra)Helaas heeft ze doordat ik langdurig gebroken vliezen had en zelf dragen ben van de gbs bacterie, hoge infectiewaardes en moeten we voor haar sowieso een week in het ziekenhuis blijven omdat ze daar 4x per dag antibioca voor krijgt.En toen werd ik zelf ook nog eens ziek.. vocht achter de longen, waarschijnlijk door de keizersnede. Maar ik heb ook continue hoge koorts... Dus onze bevalling en eerste kraamweek zijn tot nu toe, totaal niet zoals we zouden willen.Maar het belangrijkste is dat de kleine het verder heel goed doet. En ze zo super mooi is, als zeg ik het zelf 😉
Geplaatst

Piene superfijn dat het zo goed gaat, het is je gegund! Dan ben je nu over de helft!

Tatum gefeliciteerd! Maar jeetje wat een heftige start... Hopelijk snel alles een beetje op de rit.

Geplaatst

Piene wat een opluchting! Fijn!

Tatum wat een knappert. Gefeliciteerd. Wat een tegenvaller. Hopelijk knappen jullie beiden snel opEn dan lekker thuis genieten van de kleine.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden