Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ook wij hebben het deze keer niemand verteld.. vooral omdat het traject hiervoor erg lang was veel vragen etc... nu willen we het rustig doen en hopelijk als verassing brengen

• Reacties 464
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ohhh Remmir, jij ook weer bezig. Wat super spannend. Ik hoop dat het bij jou net zo gaat als bij ons, gewoon hoppa de eerste keer zwanger. Dat mag wel na zo'n traject wat jullie vorige keer hadden. En bij Eslief natuurlijk ook (maar dat had ik al eens geschreven).

Hebben jullie je vandaag kunnen bedwingen? Ik lees nog niets over testen vandaag. Moet wel om jullie lachen hoor, met jullie getest. (mag eigenlijk niet lachen, want ik heb dit keer vanaf een paar dagen na TP getest om te zien hoe dat nu ging, pregnyl eruit HCG erin. Dat had ik nog nooit gedaan in dat super lange traject van ons. Best een goede reden om zo vroeg te mogen testen. Hahaha. En inmiddels ruim 10 weken zwanger. echt ongelooflijk.)

Geplaatst

Hoi okaasan. Gefeliciteerd!! Ik wens je een goede zwangerschap. Ongelofelijk hè na al die jaren en zoveel tp en miskramen.. dan nu in 1x raak. Wauw!!

Ja heel spannend en haalt toch ook emoties op ( nou werken de medicijnen ook niet mee) maar als we Fem niet waren verloren dan was ik hier niet geweest. Het plaatje was zo compleet.... te mooi om waar te zijn..

Ik heb vanmorgen weer getest en nog steeds Omo wit. Voel ook niets raars.. het was een blasto met een zeer goed ontwikkeling 3aa, maar ja dat hoeft niets te zeggen.

Ben benieuwd naar Eslief?!

Sfa de behoefte om het met meer mensen te delen wordt steeds kleiner. En hoe mooi zou het zijn om ze te kunnen verrassen!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Ja dat is ook een rede

Maar vooral dat ik zoizo heel slecht tegen stres kan word ziek altijd door stres

En mensen maken me gestrest met hun vragen bemoeizucht en hopeloze gezeur dat we geen hoop moeten hebben en dat het geen echt kindje is en het is niet levensvatbaar enzo alsof dat het minder erg maakt

Nee dan hou ik me liever still

Heb het gesprek naar mn zusje laten vallen en die zij ik moet hangen zijn bij vrienden daaaag

Nix meer gehoord ben je een week verder

Heb ze niet nodig ik heb jullie op t forum daar heb ik veel meer aan

Geplaatst

Ik durf niet.. heb al een paar keer op het punt gestaan maar dat hij spierwit was gister op wd9 is wat eng.. nu wd10.. laten we eerlijk zijn nu zou ik wel wat moeten gaan zien.. een tuurstreepje..of iets.. en ik durf niet ik denk dat ik hem morgen doe en als er dan niks is weten we wel hoelaat het is..

Geplaatst

Miss wd 11 of 12 de een heeft meer hcg dan de ander anders via bloed bij de docter?

Geplaatst

Ze doen het niet via bloed en hoeft ook niet oficieel mag ik pas over 6 dagen testen.. ik heb altijd wd10 positief getest als het positief was.. en bij negatief bleef dat ook zo..dus ik sla een dagje over en test morgen.. als er dan op kruidvat niks te zien is ga ik me voorbereiden op.. en dan test ik later nogmaals om dan te stoppen met de bollen.. maar mijn gevoel zegt dat het niet gelukt is gezien hoe ik me voel.. fijn die wachtweken:)

Geplaatst

Ai eslief ik snap je.. je kent je eigen lichaam het beste.. je weet hoe het kan reageren. Ook al is het nog steeds vroeg en dat weet je zelf ook.. je stelt je ergens op in en trekt je eigen grens. Verstandig om het nu maar even los te laten en straks de definitieve test te doen.. ik hoop dat ie je verrast! Want het kan nog erg goed!

Geplaatst

Je kan ook bijna niet geloven dat het zou kunnen lukken de eerste poging na zo een lang traject van 4x icsi de vorige keer.. ik weet dat het kan maar ergens stel ik me dan weer in op een lang traject en teleurstellingen.. maar het kan.. kijk naar de mooie 10 weken zwangerschap van ons lotgenootje😊

Geplaatst

Snap ik.. mijn geloof daarin is ook erg laag. Naar 4 1/2jaar 5 ivf/icsi verder ineens na de 1e tp zwanger.. zal vast niet voor ons weggelegd zijn denk ik dan( kan morgen weer anders zijn) mijn emoties zijn heeeel erg op dit moment. Huil om niets.. mijn lichaam is niets meer gewend haha.. hormonen komen meer binnen dan vroeger( 2 1/2j geleden)

Toch weet je dat het idd kan, maar ook okaasan kan het haast niet bevatten denk ik dat haar dit is overkomen!

Geplaatst

Oh eilief en Remmir, nog niet de moed verliezen hoor. Hier ook echt een super tuurtest op 10 dagen na punctie. Echt nog maar een ienieministreepje. Zo ieniemini, dat als ik nu kijk, ik niet snap hoe ik er toen een streepje in zag. Het is echt niet of nauwelijks te zien en op de foto krijg ik hem zeker niet. Op 11 dagen na punctie was het al een stuk duidelijker.

Hou vol hoor en hou moed, en blijf zeker je bollen gebruiken.

En klopt hoor, het is zo raar en onwerkelijk dat ik met 1 embryo zwanger ben. Dat had ik ook nooit durven dromen. En vorige keer waren er wel 20 nodig. Het is echt bizar, maar het kan dus echt! En ik ben niet de zus van de nicht van de buurvrouw die weer via via hoorde, blablabla. Maar gewoon jullie forumgenoot Okaasan. Houd moed hoor. Je lichaam heeft het een keertje gedaan, je bent zwanger geweest, je heb een hartstikke mooi kind, dus het kan! (maar witte testen blijven gewoon k#t!).

Geplaatst

Tnx okaasan! Hij kwam toch wel aan.. rottest..hellemaal niks..zelfs geen schaduwstreep.. ik blijf zo en zo tot vrijdag de bollen gebruiken dat is mijn niet ongi-dag en als er dan niks te zien is kap ik het af.. ik heb nog een cryo en als er een volgende behandeling nodig is denk ik dat ik overstap naar duitsland of belgie. Ik kom er gewoon niet met die 225 menopur en mijn eicelvooraard is oke.

Geplaatst

Eslief

Wauw zit gewoon te janken als ik dat lees

Gun het jullie allen zo erg

He bahh wou dat ik je een knuffel kon geven

Ik hoop zo dat je morgen toch een streepje hebt een klein streepje roze blauw paars groen maakt niet uit

Geplaatst

Fijn om te lezen okaasan. Geeft mij iig nog moed!

Ik snap je keuze voor vrijdag eslief. Tegen die tijd moet er wel een klein streepje zijn. Maar dat is nog 4 dagen

DD of Gent maakt volgens mij niet zo heel veel uit dacht ik.. hooguit de afstand. Wat raar ik heb in NL wel 300eh gespoten. Dat mag jij niet? En je amh waarde is dus nog gewoon goed. Wat vreemd dat er niet meer eitjes komen dan zeg.. je bent een bijzondere.

Geplaatst

300eh dat is die prikpen?

Ben niet zo bekent met de afkortingen enzo nog80883698438a51b829db3bb9907883de.jpg

Geplaatst

Nee ik gebruik menopur en ons ziekenhuis hanteerd een max van 225.. mijn amh waarde was nog prima toch groeien er max 5 eiblaasjes per keer.. dus ik kan 2 dingen doen.. of zelf gaan sparen en 300 spuiten kijken wat dat doet..of toch naar buitenland gaan. Maar ik loop te hard van stapel dit maar afwachten maar ik heb weinig hoop nog

Geplaatst

Eslief wat raar dan dat ik in Hengelo wel 300eh mag spuiten. Ik heb er ook over gedacht om mocht de tp' niet lukken zelf een hogere dosis te gebruiken net zoals in DD. Weet je wat je amh is? Je zou haast denken dat ie echt niet zo heel hoog is. Je kan altijd vragen voor nog een check?

Ik heb niet getest vanmorgen.. durf eigenlijk niet zo goed. Ik laat het ff.. Heb wel ovulatietest gedaan ivm met mijn ei die er zit. Nu is die meer verkleurd( nog heel vaag) dan de vorige.. geen idee wat dat ei gaat doen straks! Iemand enig idee.. kan die springen of krimpt ie in?

Geplaatst

Hij is in augustus nog getest..zal straks eens opzoeken wat hij was maar was nog voldoende. Wil ik ophogen moet ik aardig gaan sparen aangezien ik nu ook 3 weken moest stimuleren.. en ze zijn hebberig met de medicijnen;) Hier omo wit.. eigenlijk voelde het gister al als "klaar" ik blijf de bollen nog even gebruiken tot vrijdag de nod en gooi er nog wat testen tegenaan maar eigenlijk weet ik wel genoeg op wd11

Geplaatst

Dus nog Omo wit wat dik vet balen zeg.. sterkte! Iddnog ff doorgaan met de bollen..

Ik heb tussen de middag toch test gedaan. Ook Omo wit. Mijn lichaam houdt mij aardig voor de gek, want heb tussendoor best ongigevoel en gisteravond steekjes bij baarmoeder en lies.. dacht dat het dan toch weleens raak kon zijn, maar niet dus.. moed zakt mij ook weg.. nu 4 dagen na de tp. Dan had er wel een heeeel klein vaag tuurstreepje kunnen staan..

Geplaatst

Ik herken het gevoel.. maar komop remmir jouwe kan nog he!! Hier had er wel een tuurstreep moeten zijn maar zelfs in de verste verte nog geen schaduw.. ik heb me er alweer bij neergelegd..ik test nog ff door en vrijdag is het klaar en gaan we door voor de cryi

Geplaatst

Remmir wanneer heb jij de terugplaatsing gehad dan?

Ik heb gister voor de grap een test gedaan zaterdag tp gehad maar geloof niet wat er op de test staat dat kan nooit na 3 dagen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden