Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijn telefoonscherm is stuk gevallen dus ik kan niet goed zien of jullie het 2 de streepje kunnen zien 82d7d67505ea3825f538b80ec31b4599.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 464
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb eitje uit de vriezer en 3 oktober moest ik prikken 5000 prygnyl maar verder mn eigen cyclus heb veel hormonen van mezelf heb ook geen balletjes

Geplaatst

Ik heb hoop

maar Ik heb vanochtend 5 testen besteld dus test er gewoon 2 week oplos we zullen zien

Eerst zien dan geloven

Geplaatst

Waarom testen jullie zo vroeg als ik het vragen mag aangezien pregnyl vrij lang in je lichaam kan blijven zitten. Ik testte nooit eerder dan dag 12

Geplaatst

Balen Eslief. Hoe veel dagen oud was je embryo?

Ik moet inderdaad 15 dagen aan houden eingenkijk ik doe dat ook nooit ben een vroeg tester maar het ziekenhuis heeft mij zelf gezegd dat je de dagen oud van de embryo er af mag tellen stiekem. Dus mijn cryo was 5 dagen oud dus mag op dag 10 testen. Afgelopen zaterdag een tp gehad. Hoop dat je toch te vroeg getest hebt Eslief maar is moeilijke wordt ook altijd zo gek daarvan.

Remmir we lopen gelijk maar jij test wel erg vroeg. Pregnyl kan inderdaad nog in je lichaam zitten. Hoop het niet voor je en duim met je mee dst deze echt positief is maar ik vind het wel een risico je hebt dus ook ee verse tp gehad dus je embryo is 3 dagen oud?

Geplaatst

Het was een verse tp:) dus die is nu 12 dagen oud en had ik wel iets moeten zien..ik heb me er al bij neergelegd dat het niet gelukt is en gooi er vrijdag nog een test tegenaan voor de zekerheid voor ik stop met de bollen

Geplaatst

Hoi Marjon. Ik heb geen pregnyl gespoten. Mijn cryo was ook 5 dagen oud. En afgelopen vrijdag een tp gehad. Ik neem aan dat ik dan vandaag wel een 2e streepje kan zien?

Wanneer kun jij dan testen Marjon? 10dagen dpo? Of 10ewachtdag? Dan zit ik vandaag op dag 5?

Ben een beetje de kluts kwijt!

Geplaatst

Dik vet balen eslief.. ik heb een test gedaan vanmorgen. En ik denk wat te zien, maar dan moet ik hem kantelen en goed turen.. zo'n streepje zeg maar.. en als ik gewoon kijk van normale afstand lijkt ie Omo wit.. ik heb ook nog nooit zo vroeg getest. Morgen maar weer een test wagen.. geloof er niet in eerlijk gezegd. Als ik de test van Sfa zie...

Geplaatst

Wij hebben er nog 1.. mijn man wil geen ivf/icsi meer.. hij vind de spanning te hoog.. ik zie het als kansen. We hebben onze zoon en dat maakt het voor mij veel makkelijker.. sta er anders in daardoor!

Geplaatst

Ik zie hem wel heel vaag idd maar het kan de een maakt sneller en meer hcg aan dan een ander he

Ik heb net ook een test gedaan allemaal vlekken zie ik dus ik ga er ook niet van uit dat de vorige test klopte hoor

Geplaatst

Als die bij mij heel vaag is en ik weet het niet zeker doe ik de zaklamp van de telefoon aan de achterkant van de test als er dan een licht streepje zit is het het een ja schaduwtje die je dan ziet

Geplaatst

Dan moet ik de kV test slopen.. zal eens kijken.

KV test zijn wel heel fijn. Miss daar me testen Sfa!?

Geplaatst

Ja die bedoel ik ook lampje aan de achterkant houden en dan kijken wat je aan de voorkant ziet

Geplaatst

Oke ja dan weet ik het ook niet

Ik heb gister het gesprekje met esmee gehad

Ze is 23 oktober alweer 7

Ze heeft veel vragen waarom papa zovaak vrij is waar gaan papa en mama heen waarom heeft mama vaak pijn waarom zijn papa en mama soms verdrietig

Ze wist alleen dat mijn eilijders wat wij rietje noemen dat mijn rietje stuk is en dat de docter die probeert te maken en dat ik daarom medicijntjes moest prikken zodat we mischien ooit een broertje of zusje kunnen krijgen

Maar gister dus iets beter uitgelegd dat papa een zaadje heeft en mama een eitje en dat omdat de rietjes stuk zijn de docter moet helpen het in mama haar buik te brengen en dat dat nu ook in mama haar buik zit dat dat nix betekend nog maar dat het eitje nu vast moet plakken en als er een baby is dat zij de eerste is die het weet

Ik moet zeggen dat de onrust bij haar weg is en ze ook rustiger met me doet

Deze plaatjes had ik daar bij gebruikt

f178d3fc7cbc1e2168ffebe20fb3a03d.png

Geplaatst

Knap Sfa dat je haar dat zo uitlegt. Lijkt me best lastig vanaf wanneer je hoe en wat verteld. Zal per kind verschillend zijn.

Eslief jullie hebben ook nog een cryo toch? Mag je en wil je meteen verder of verplicht een maandje rust?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden