Ga naar inhoud

Wachtbankje November

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Judy en myt, voor jullie ook een spannende tijd dus. Judy je hebt ook een heftige punctie gehad lees ik. Hopelijk is de pijndet allemaal waard geweest, fijn idee dat je nog wat cryos hebt.

Ik heb ook vaak rug en buikpijn gehad na de terugplaatsing. Dit kan alles betekenen. Zowel positief als negatief.

Essie, welke dag zit je nu? Wanneer mocht je officieel testen?

• Reacties 589
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hoi Judy, ik had ook in het begin van die steekjes en rugpijn. Nu voel ik niks meer behalve zere tepels. Ik heb vorige week zaterdag de eerste terugplaatsing gehad en weet dus ook niet of die pijntjes positief of negatief zijn. Ik hou het maar op positief. Hou vol dames!
Ooh wat spannend allemaal he wanneer mag jij testem ? Ik officeel woensdag over een week maar denk dat ik volgende week zondag voor het eerst een testje ga wagen ik ben super ongeduldig.het lijkt ook bijna te mooi om waar te zijn dat het in een keer raak is heb jij dat idee ook? Mag ik vragen wat bij jullie de oorzaak is of is dat niet bekend?Ook ben ik benieuwd naar je eerste ronde ivf hoeveel eitjes emvryos en De kwaliteit ervan etc. Jij ook heel veel succes en ik duim mee .voor alle dames hier
Geplaatst
Hoi judy,Welkom. Wat een verhaal en wat een geschiedenis al. Wel heel fijn dat er ook nog een stel in de vriezer liggen. Hopen op natuurlijk een goede afloop.Ben zelf 37 eerste poging, en niks in de vriezer helaas. Zit nu op wd 9, dus erg spannend. Had maar 4 follikels dus punctie viel mee gelukkig.Voel ook vanalles, paar dagen geleden dacht ik echt dat ik ongi ging worden maar dat bleef uit. Nu voel ik eigenlijk niets meer. Ben alleen ontzettend moe, denk dat dat voornamelijk door de utrogestan komt.Ik wens je heel veel succes!!Groet estherVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hey. Wat een spanning voor jou nog eem laar daagjes tot het Testen en wat jammer dat er niks in de vriezer ligt.Maar dat mag je hoop zeker niet ontnemem 1 embryo kan ook een zwangerschap geven. En positiviteit is denk ook heel goed.Had je verder eem goede embryo? En hoe is je gevoel erbij?Ik wens je ook heel veel succes en dat er maar een mooi wondertje mag komen liefs j
Geplaatst
Hoi Judy, ik had ook in het begin van die steekjes en rugpijn. Nu voel ik niks meer behalve zere tepels. Ik heb vorige week zaterdag de eerste terugplaatsing gehad en weet dus ook niet of die pijntjes positief of negatief zijn. Ik hou het maar op positief. Hou vol dames!

Vervelend he die onzekerheid, succes nog ff

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Hey. Wat een spanning voor jou nog eem laar daagjes tot het Testen en wat jammer dat er niks in de vriezer ligt.Maar dat mag je hoop zeker niet ontnemem 1 embryo kan ook een zwangerschap geven. En positiviteit is denk ook heel goed.Had je verder eem goede embryo? En hoe is je gevoel erbij?Ik wens je ook heel veel succes en dat er maar een mooi wondertje mag komen liefs j

Vandaag helaas negatief getest zit op

Wd10 nu. We hadden een 12cellerig B embryotje. Voel nu eigenlijk niet zoveel. Lijkt alsof ik ongesteld moet gaan worden. Heb bijna liever dat dat nu doorbreekt haha kunnen we ons klaar maken voor de volgende priksessie

Geplaatst
Judy en myt, voor jullie ook een spannende tijd dus. Judy je hebt ook een heftige punctie gehad lees ik. Hopelijk is de pijndet allemaal waard geweest, fijn idee dat je nog wat cryos hebt.

Ik heb ook vaak rug en buikpijn gehad na de terugplaatsing. Dit kan alles betekenen. Zowel positief als negatief.

Essie, welke dag zit je nu? Wanneer mocht je officieel testen?

Sjeetje die onzekerheid, mag offcieel vrijdag testen. Zit nu op wd10

Geplaatst
Sjeetje die onzekerheid, mag offcieel vrijdag testen. Zit nu op wd10Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat je het uithoud zonder te testem hoop dat ik het ook red .Welke zh loop je?En wat voor embryo had je?
Geplaatst
Dat je het uithoud zonder te testem hoop dat ik het ook red .Welke zh loop je?En wat voor embryo had je?

Haha nee hoor, gister en vandaag negatief getest. Redde t echt niet nameljjk.

Zitten in t radboud, en we hadden een 12cellerig B embryo. Morgen nog maar een keer testen.

Heb van die stripjes 20 voor 13€, zijn volgens mij ook vroeg testers vanaf 10ucl ofzo. Wanneer mag jij testen dan?

Geplaatst

Hier op wd4, alleen de dag na de terugplaatsing even hoofdpijn gehad. En ik heb 's avonds als ik eenmaal in bed lig stteds wat kramp/steekjes... hopelijk goede tekens. Fingers crossed.

Geplaatst
Ooh wat spannend allemaal he wanneer mag jij testem ? Ik officeel woensdag over een week maar denk dat ik volgende week zondag voor het eerst een testje ga wagen ik ben super ongeduldig.het lijkt ook bijna te mooi om waar te zijn dat het in een keer raak is heb jij dat idee ook? Mag ik vragen wat bij jullie de oorzaak is of is dat niet bekend?Ook ben ik benieuwd naar je eerste ronde ivf hoeveel eitjes emvryos en De kwaliteit ervan etc. Jij ook heel veel succes en ik duim mee .voor alle dames hier

Wij mogen zaterdag testen, ik zit nu op wd 9. Wij hadden 10 bevruchte eitjes en na 1 terugplaatsing nu nog 9 in de vriezer. Nog 4 goede en 2 redelijk. Dus een mooie score voor de eerste keer. Ik heb endometriose en ben 2 keer geopereerd. Nu is het rustig, maar tenminste 1 eileider is afgesloten. Alle testen waren heel goed bij zowel mijn man als bij mij. Ik denk dat het dus echt aan de eileiders ligt. Ik heb me nog kunnen inhouden om te gaan testen. Heb ook nog geen testen in huis gehaald, maar begint wel te kriebelen.

Geplaatst
Hier op wd4, alleen de dag na de terugplaatsing even hoofdpijn gehad. En ik heb 's avonds als ik eenmaal in bed lig stteds wat kramp/steekjes... hopelijk goede tekens. Fingers crossed.

Succes met wachten

Geplaatst
Wij mogen zaterdag testen, ik zit nu op wd 9. Wij hadden 10 bevruchte eitjes en na 1 terugplaatsing nu nog 9 in de vriezer. Nog 4 goede en 2 redelijk. Dus een mooie score voor de eerste keer. Ik heb endometriose en ben 2 keer geopereerd. Nu is het rustig, maar tenminste 1 eileider is afgesloten. Alle testen waren heel goed bij zowel mijn man als bij mij. Ik denk dat het dus echt aan de eileiders ligt. Ik heb me nog kunnen inhouden om te gaan testen. Heb ook nog geen testen in huis gehaald, maar begint wel te kriebelen.

mooie score zeg :) dan kun je even vooruit hihi ik had er 8! suc6 met wachten nog

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Geplaatst

Haai ladies, spannend voor diegene die nog aan t wachten zijn. Ik was er ff klaar mee en had ook geen zin om de berichten te lezen die ik gemist had. Ik was zo teleurgesteld dit keer omdat ik er heilig van overtuigd was dat het raak was. Maar goed.. laatste poging nu voor de verzekering. Tenzij ik het over kan zetten naar umc zodat de 4de en 5de poging ook vergoed worden. Weer fijn spuiten . 4de kuur dit jaar.. hopelijk ben ik de hormoontjes dit keer de baas.. zie jullie weer terug op het december wachtbankje....mits het goed gaat.

Geplaatst
Haai ladies, spannend voor diegene die nog aan t wachten zijn. Ik was er ff klaar mee en had ook geen zin om de berichten te lezen die ik gemist had. Ik was zo teleurgesteld dit keer omdat ik er heilig van overtuigd was dat het raak was. Maar goed.. laatste poging nu voor de verzekering. Tenzij ik het over kan zetten naar umc zodat de 4de en 5de poging ook vergoed worden. Weer fijn spuiten . 4de kuur dit jaar.. hopelijk ben ik de hormoontjes dit keer de baas.. zie jullie weer terug op het december wachtbankje....mits het goed gaat.

ow je 3e poging :( 3 x is scheepsrecht he dus wie weet gaat het dit keer goed 😃

Geplaatst

Idd wat piene zegt, 3x is scheepsrecht!!

Heel veel succes met prikken weer.

Liefs Esther

Geplaatst
Idd wat piene zegt, 3x is scheepsrecht!!

Heel veel succes met prikken weer.

Liefs Esther

Heb net ook even zitten te kijken.

Pno

Vvaa

Onvz

Vergoeden ook een vierde poging, mits ze je natuurlijk aannemen ivm eerdere pogingen.

Geplaatst
Heb net ook even zitten te kijken.

Pno

Vvaa

Onvz

Vergoeden ook een vierde poging, mits ze je natuurlijk aannemen ivm eerdere pogingen.

ik wist niet eens dat er waren die meer x vergoeden?

Geplaatst

Heb nu bij alle 3 een aanvraag gedaan. Maar moest idd een medische vragenlijst invullen, dus is de vraag of ze me willen

Laat wel ff weten of t is gelukt.

Geplaatst

Voor jou hoeft dat natuurlijk niet meer

Geplaatst
Voor jou hoeft dat natuurlijk niet meer

nee gelukkig niet :) dus houd ook allemaal hoop het kan altijd ! ♡ wel eigenlijk raar dat de punctie als een poging telt. ik had bv 8 in vriezer die poging is veel langer en kost toch ook meer elke keer medicatie en tp. een ander iemand heeft 1 tp en dan is poging al overm best krom

Geplaatst

Ik heb vanochtend testje gedaan, veeeel te vroeg natuurlijk, want ik zit pas op wd 6 (!) maar er was toch nu al een heel licht streepje te zien. Tenminste, dat denk ik haha ging bijna twijfelen of ik het wel echt zag. Maar ik denk het toch echt. Kon het niet laten, nu heb ik weer even de rust om weer een paar dagen te wachten en positief te kunnen denken. Wilde het toch even opbiechten ;)

Geplaatst
Ik heb vanochtend testje gedaan, veeeel te vroeg natuurlijk, want ik zit pas op wd 6 (!) maar er was toch nu al een heel licht streepje te zien. Tenminste, dat denk ik haha ging bijna twijfelen of ik het wel echt zag. Maar ik denk het toch echt. Kon het niet laten, nu heb ik weer even de rust om weer een paar dagen te wachten en positief te kunnen denken. Wilde het toch even opbiechten ;)

Oo super welke test heb je gebruikt?

Geplaatst

leeukk tatum!! spannend :)

Geplaatst
Umc neemt aan zonder vragenlijst:) wij zijn de vorige keer na poging 3 overgestapt en werden gewoon aangenomen

Maar moet je voor het umc een verbintenis hebben met het umc zelf?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden