Ga naar inhoud

Wachtbankje November

Aanbevolen Berichten

• Reacties 589
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik zit op wd 9 en helaas is gister (op de verjaardag van mijn dochtertje) mijn menstruatie begonnen helaas

Zo balen!

Maar ik merk wel aan mezelf dat ik het toch eigenlijk wel had verwacht.... volgende ronde nieuwe kansen! We hebben nog 2 cryo's dus hopelijk nog een tp binnenkort....

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Gefeliciteerd tatum, ik hoop het beste voor jullie.

Ik helaas ongi

Aaaah balen zeg! Hier ook slecht nieuws!

Hopelijk gaat het volgende ronde beter!

Sterkte!

Geplaatst
Aaaah balen zeg! Hier ook slecht nieuws!

Hopelijk gaat het volgende ronde beter!

Sterkte!

Beetje zelfde meegemaakt dus. Ik zat er ook op te wachten ,maar had wel nog hoop hoor.. Juist up to next

Geplaatst
Beetje zelfde meegemaakt dus. Ik zat er ook op te wachten ,maar had wel nog hoop hoor.. Juist up to next

Volgende ronde hebben we allebei gewoon goed nieuws! Dat moet! Gaan we zwanger 2017 in!

Geplaatst

Top top gaat helemaal goed komen.Ik ga niet meer testen tot zaterdag met clear Blue tijdsindicator. Ik heb zoveel kwaaltjes die ik nog nooit van utrogestan heb gehad. Vannacht ook weer goed half uur misselijk geweest en had het warm niet normaal. En misschien belachelijk omdat ik niet vaak naar ze kijk maar mijn tepels zijn echt groot/groter. Dus zaterdag indien geen bloed testen, vandaag helaas wel een menstruatie gevoel maar ook dat.....

Tnx meiden:)
Geplaatst

Dat kan natuurlijk ook! Maar jij ook misselijk pijn in borsten en lage rugpijn?

Spannend rox.. zelf heb ik na de gbp veel meer last van de utro gekregen.. mijn lichaam reageert heel anders. Op naar een mooie clear bleu!
Geplaatst

Ja Eslief! Ik ben er eigenlijk toch wel van overtuigd dat het echt zo is.. maar goed vandaag menstruatie gevoel.. dus denk ik gelijk weer nee zit fout. Dus we zullen het zien.. geen bloed is goed maar bij mij houdt utrogestan alles tegen zoiezo.

Maar zaterdag een mooie test met cb indicator.

Nee wel zere borsten en buikpijn.. spannend klinkt wel positief! Je bent nog heel vroeg zaterdag is een mooie dag ik ga duimen:)
Geplaatst

Tnx okaasan zou tof zijn:) we gaan ervoor..ik heb de kinderasprine al genomen..de granaatappelsap alweer op en de frambozenbladthee staat netjes klaar.. die thee is zo vies! Maar joh als mijn emmy zijn best doet doen wij dat natuurlijk ook!

Geplaatst
Wouw.. morgen om kwart voor 3 neem ik ook plaats hier op de wachtbank..niet verwacht maar onze emmy heeft besloten sterk genoeg te zijn!! Ben super blij:)
Jeej! Wat fijn! Dat is al stap 1..😊
Geplaatst
Tnx okaasan zou tof zijn:) we gaan ervoor..ik heb de kinderasprine al genomen..de granaatappelsap alweer op en de frambozenbladthee staat netjes klaar.. die thee is zo vies! Maar joh als mijn emmy zijn best doet doen wij dat natuurlijk ook!

Mag ik wat vragen over de frambozenbladthee?

Ik had het ook gekocht en daar stond op dat je het juist de eerste 3 maanden van je zwangerschap niet mag drinken.

Ook op internet lees ik deze berichten. Waarom drinken jullie dit wel dan? Is daar een speciale rede voor?

Geplaatst

Natuurlijk mag dat! De frambozenblad thee zou helpen bij de innesteling vanwege goeie doorbloeding. Het is dan ook alleen de bedoeling hem te drinken in de dagen van de innesteling en dan te stoppen. Ik geloofde er niet zo in maar na 4x icsi wilde ik alles wel proberen. Er zaten hier toen de tijd heel veel meiden die van alles hadden uitgezocht en hun hebben me verteld wat ik kon nemen. En toen raakte ik zwanger dus deze keer doe ik het gewoon weer.. ik geloof erin

Geplaatst

Eslief wat fijn dat je weer op t wachtbankje zit. Duimen draaien.

Helpt die thee echt?

Klote Dsr, soms heb je gewoon zo'n voorgevoel al he? Dat had ik ook..

En meiden. Menstruatiegevoel, bloed. T zegt zo niks. Ik had in februari een positieve test. En daarna begon t , krampen...niet normaal, begon ook veel oud bloed te verliezen dus was echt wel overtuigd dat t een miskraam zou worden. Een 2 weken later kloppend hartje, had t echt niet meer verwacht. Helaas werd het een week er op alsnog een miskraam, maar bloed zegt echt niets!!

Ik heb zelf nu wel weer wat geks, hoop dat er iemand met ervaring is.

Heb dus eind oktober een terugplaatsing gehad (de 5e ondertussen)... die mislukte. Zou 2 weken geleden een cryo teruggeplaatst krijgen.... helaas niet Goed ontdooit. Dus wij wachten even tot t nieuwe jaar met poging 3.. anyway, ik verlies tijdens sex steeds bloed. Soms stopt t daarna, soms blijft t even aan.. hoop dat t allemaal komt doordat m'n hele cyclus in de war is enzo... toch maar ff uitstrijkje gemaakt. 3 weken wachten.... bah!

Dus zit ook op een soort wachtbankje, ondertussen duim ik voor jullie mee natuurlijk!

Geplaatst
Natuurlijk mag dat! De frambozenblad thee zou helpen bij de innesteling vanwege goeie doorbloeding. Het is dan ook alleen de bedoeling hem te drinken in de dagen van de innesteling en dan te stoppen. Ik geloofde er niet zo in maar na 4x icsi wilde ik alles wel proberen. Er zaten hier toen de tijd heel veel meiden die van alles hadden uitgezocht en hun hebben me verteld wat ik kon nemen. En toen raakte ik zwanger dus deze keer doe ik het gewoon weer.. ik geloof erin

Dank je wel voor je heldere uitleg!

Je krijgt ook zo ontzettend veel informatie, dan is dit soms wel handig.

Succes vandaag he:))

Geplaatst

Het is ook maar net waar je je zelf goed bij voelt natuurlijk.. helpt het echt? Geen idee.. door mijn ervaring zou het niet nemen van de extra dingen al voelen alsof ik er voor mezelf niet alles aan heb gedaan. Wand de vorige keer lukte het hiermee ook ook al kan dat natuurlijk toeval zijn..kwaad kan het in elk geval niet😉

Geplaatst

Jeetje marja dat is een andere minder leuke manier van wachten.. is het niet gewoon allemaal wat gevoeliger door wat er allemaal gebeurd is? Een soort wondje wat steeds open gaat? Succes met wachten hopelijk gewoon een fijne uitslag voor de kerst

Geplaatst

Dames ik kan pas in januari weer beginnen met alles vanwege de feestdagen. Maar ze gaan ook overleggen wat ze kunnen veranderen ,want ik had geen succesvolle punctie gehad. Zat heel erg vol (net een overstimulatie gevoel) ik had dus heel veel eitjes maar dan klein uiteindelijk kreeg ik er maar 4 grote goede vanuit zoveel eitjes. Omdat ik een allergie heb willen ze kijken wat ze kunnen doen ,want ik kan geen pil gebruiken door mijn allergie. En gynaecoloog heeft me verteld dat ik mischien glonal f minder en langer moet spuiten?? Ik gebruiktr namelijk 150 (ook weinig) ik dacht juist dat ik de volgende behandeling meer zou moeten spuiten maar goed dat is dus niet zo. Ahjaa nu maar wachten tot januari

Geplaatst

Awh klinkt wel begrijpelijk..minder meds betekend vaak dat ze iets minder hard groeien wat kan betekenen dat de kleintjes wel de tijd gaan krijgen om te groeien.. nu lekker rustig met je mannetje de feestdagen door en dan vol goede moed in het nieuwe jaar starten

Geplaatst
Awh klinkt wel begrijpelijk..minder meds betekend vaak dat ze iets minder hard groeien wat kan betekenen dat de kleintjes wel de tijd gaan krijgen om te groeien.. nu lekker rustig met je mannetje de feestdagen door en dan vol goede moed in het nieuwe jaar starten

Jaa idd eslief.. Lekker genieten van mijn rustmaand dan maar ik wens jullie heel veel succes

Geplaatst

Eslief, ben benieuwd of het helpt!! Baat het niet schaad het niet...

Maar bij mijn 5 terugplaatsingingen vanalles geprobeerd tarwekiem omega 3 vitamine D multi zwanger worden. Nu dacht ik van ik doe alleen de multi zwanger worden wie weet word dat wat hahah! We zullen het zien over 1 week!..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden