Ga naar inhoud

Wachtbankje November

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Dames ik kan pas in januari weer beginnen met alles vanwege de feestdagen. Maar ze gaan ook overleggen wat ze kunnen veranderen ,want ik had geen succesvolle punctie gehad. Zat heel erg vol (net een overstimulatie gevoel) ik had dus heel veel eitjes maar dan klein uiteindelijk kreeg ik er maar 4 grote goede vanuit zoveel eitjes. Omdat ik een allergie heb willen ze kijken wat ze kunnen doen ,want ik kan geen pil gebruiken door mijn allergie. En gynaecoloog heeft me verteld dat ik mischien glonal f minder en langer moet spuiten?? Ik gebruiktr namelijk 150 (ook weinig) ik dacht juist dat ik de volgende behandeling meer zou moeten spuiten maar goed dat is dus niet zo. Ahjaa nu maar wachten tot januari Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Super balen voelt dat dan! Over gonal f had ik de eerste keeronde ook 150 eenheden. Maar teveel eiblaasjes 26. Ik heb nu bij de 2de punctie 112,5 ? Moeten spuiten.. en had er 12... dus wel minder maar 1 cryo minder! Dus dat hoeft niets te zeggen! Succes en indd even proberen te genieten van de feestdagen ookal is dat heeel lastig
  • Reacties 589
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

*ploft op het wachtbankje* zojuist een super goed embryotje terug gekregen..gister met 5 cellen uit de vriezer en vandaag al ontelbaar. Eens zien wat er gaat gebeuren

Geplaatst
*ploft op het wachtbankje* zojuist een super goed embryotje terug gekregen..gister met 5 cellen uit de vriezer en vandaag al ontelbaar. Eens zien wat er gaat gebeuren

Heel veel succes eslief!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Hier nog steeds geen bloed, maar sinds vandaag wel veel vochtverlies..

En het loeren is begonnen hoor haha was het even vergeten maar its all coming back to me now...

Op werk:

07:30 start eerst naar de wc want ik voel wat, oh nee onderbroekje nog schoon

08:00 rapportage gelezen, eerst naar de wc want ik voel wat nee geen bloed

08:45 3 bewoners gewassen en nu is het echt zo ver ik bloed, na de wc en geen bloed

09:30 Overleg daarvoor even naar de wc want stel je voor.. geen bloed..

11:00 Overleg klaar als eerst naar die wc.. jeej nog steeds geen bloed.

11:45 Pauze eerst naar de wc.. tjonge jonge das gek dacht nu is het raak maar nog geen bloed.

12:15 Pauze klaar, even voor de zekerheid want ja ik voel toch.. woptie nog steeds geen bloed

Kan je je voorstellen hoe mijn middag is gegaan op werk? :happydance:

Wel nog steeds pijn in me borsten, ik moest vandaag rennen en dat deed me daar toch een zeer. En wat steken in de baarmoeder en enorm lage rugpijn.

Maaaarrrrrrrrrrrrr zaterdag pas testen.. NEE roxanne zaterdag pas FOEI .. ga maar leuke dingen doen .. afleiding zoeken.. ja hallo .. makkelijk hoor dat zeggen.

Geplaatst
Ik duim voor je eslief!! Dat dit het toppertje word!!
Geplaatst

Hahha heel herkenbaar roxanne!! Gelukkig hoef ik daar nu geen rekening mee te houden want zolang ik estradiol slik word je niet ongesteld dus maandag testen dan weet ik meer!

Geplaatst
Uhmm dames.. ik heb net gedoucht en ik verlies borstvoeding is dit ook zo'n bijwerking van Utrogestan?
Uh nee dat komt me niet bekend voor! Haha
Geplaatst
Uhmm dames.. ik heb net gedoucht en ik verlies borstvoeding is dit ook zo'n bijwerking van Utrogestan?

Uhh nee?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

Jaaa zeg wat is dit nu weer? Kan toch nooit goed zijn... ik denk ik ben maf dus ik een foto gemaakt van beide tepels (ik zal hem jullie besparen) maar uit de linker komt licht gelig vocht en rechter echt dat colostrum melk dat donkere..

Geplaatst
Echt hoor zaterdag.. denk ik.. ik heb nog een KV test liggen .. maar die brand als een malle in de kast..

Ja had ik gelezen hoor (k zat je ff te stangen), maar idd. Die branden zo erg. K hoop dat het een prachtig positieve test is zaterdag.

Bv heb k na mn oudste t/m na de geboorte van de tweede gehad.

En pas geleden ineens ook weer...terwijl ik niet zwanger was. Ik hoooop dat t bij jouw n goed teken is.

Verstuurd vanaf mijn GT-S7580 met Tapatalk

Geplaatst

Oh jij........grrrrrrrr hahaha...

Ik heb echt al 3 jaar en 4 maanden geen borstvoeding gezien hahaha.. hoop ook dat het een goed teken is maar ik vrees ervoor..

Ja had ik gelezen hoor (k zat je ff te stangen), maar idd. Die branden zo erg. K hoop dat het een prachtig positieve test is zaterdag.

Bv heb k na mn oudste t/m na de geboorte van de tweede gehad.

En pas geleden ineens ook weer...terwijl ik niet zwanger was. Ik hoooop dat t bij jouw n goed teken is.

Geplaatst

Haha dit lijkt sprekend op mijn dag! En wat duren deze dagen lang. Ik mag eigenlijk zaterdag pas testen, maar ik kan ook niet wachten. Vrijdag ben ik jarig...zou wel het mooiste cadeau ooit zijn. Maar tegelijkertijd ook weer bang voor een teleurstelling...(4de TP)Momenteel heb ik vooral last van borrelende darmen (onderbuik). Borsten doen nog niet heel zeer. Had ik de vorige keer wel toen ik positief testte (toen na 10 weken miskraam). Succes met wachten!!

Hier nog steeds geen bloed, maar sinds vandaag wel veel vochtverlies.. En het loeren is begonnen hoor haha was het even vergeten maar its all coming back to me now...Op werk:07:30 start eerst naar de wc want ik voel wat, oh nee onderbroekje nog schoon08:00 rapportage gelezen, eerst naar de wc want ik voel wat nee geen bloed08:45 3 bewoners gewassen en nu is het echt zo ver ik bloed, na de wc en geen bloed09:30 Overleg daarvoor even naar de wc want stel je voor.. geen bloed..11:00 Overleg klaar als eerst naar die wc.. jeej nog steeds geen bloed.11:45 Pauze eerst naar de wc.. tjonge jonge das gek dacht nu is het raak maar nog geen bloed.12:15 Pauze klaar, even voor de zekerheid want ja ik voel toch.. woptie nog steeds geen bloedKan je je voorstellen hoe mijn middag is gegaan op werk? :happydance:Wel nog steeds pijn in me borsten, ik moest vandaag rennen en dat deed me daar toch een zeer. En wat steken in de baarmoeder en enorm lage rugpijn. Maaaarrrrrrrrrrrrr zaterdag pas testen.. NEE roxanne zaterdag pas FOEI .. ga maar leuke dingen doen .. afleiding zoeken.. ja hallo .. makkelijk hoor dat zeggen.
Geplaatst

Ohoh erg he.. Oehh spannend ik heb een berekeningsfout gemaakt officieel pas zondag/maandag testen. Ga toch zaterdag testen hoor is het dan negatief is dat het zondag en maandag óók.Laten we hopen op een goede Sinterklaas avond zaterdag.

Haha dit lijkt sprekend op mijn dag! En wat duren deze dagen lang. Ik mag eigenlijk zaterdag pas testen, maar ik kan ook niet wachten. Vrijdag ben ik jarig...zou wel het mooiste cadeau ooit zijn. Maar tegelijkertijd ook weer bang voor een teleurstelling...(4de TP)Momenteel heb ik vooral last van borrelende darmen (onderbuik). Borsten doen nog niet heel zeer. Had ik de vorige keer wel toen ik positief testte (toen na 10 weken miskraam). Succes met wachten!!
Geplaatst

Hoi, nog een keer een laatste leuke berichtje over mezelf, gisterenmiddag een knal roze streep op de kv test. Net zo donker als de controlestreep. En vandaag is mn officiële testdag en nu net gaf de Clearblue 2 tot 3 weken zwanger aan! Woehoee Zo blij! Straks het ziekenhuis bellen.

Jullie allemaal nog heel veel succes, zal nog steeds blijven meelezen en hier en daar reageren. Zet hem op meiden!

Geplaatst
Hoi, nog een keer een laatste leuke berichtje over mezelf, gisterenmiddag een knal roze streep op de kv test. Net zo donker als de controlestreep. En vandaag is mn officiële testdag en nu net gaf de Clearblue 2 tot 3 weken zwanger aan! Woehoee Zo blij! Straks het ziekenhuis bellen.

Jullie allemaal nog heel veel succes, zal nog steeds blijven meelezen en hier en daar reageren. Zet hem op meiden!

Jeetje tatum wat fijn!!!

Gefeliciteerd

Geplaatst

Gefeliciteeerd

Geplaatst

Super Tatum... gefeliciteerd!

Vanochtend toch de kruidvattest gedaan.. en negatief .. zo wit als een omo doekje.. dus voor ons is het ook voorbij en zal ik aan een nieuwe poging moeten gaan starten.

Maar gok dat dat volgend jaar gaat zijn ivm de kerst enzo. :(

Geplaatst
Ohoh erg he.. Oehh spannend ik heb een berekeningsfout gemaakt officieel pas zondag/maandag testen. Ga toch zaterdag testen hoor is het dan negatief is dat het zondag en maandag óók.Laten we hopen op een goede Sinterklaas avond zaterdag.

Dan klopt t ook dat je van de week nog negatief testte toch?

Dat je dan ech nog te vroeg zou zijn?

Nog 1 nachtje slapen! Nou ja....slapen? eerst al niet goed in slaap kunnen komen om dan vervolgens ieder 1,5uur een keer wakker te worden en dan schiet t te binnen 'ik mag bijna testen' hartkloppingen slaan toe, vervolgens met n hartslag van 120 weer in slaap sukkelen, totdat je morgen ochtend wakker wordt, en je vertwijfeld jezelf afvraagd of je gek geworden bent, dat je gaag testen, want ineens voel je NIKS meer.... zoiets?

(Zo gaat t bij mij meestal ).

Geplaatst
Super Tatum... gefeliciteerd!

Vanochtend toch de kruidvattest gedaan.. en negatief .. zo wit als een omo doekje.. dus voor ons is het ook voorbij en zal ik aan een nieuwe poging moeten gaan starten.

Maar gok dat dat volgend jaar gaat zijn ivm de kerst enzo. :(

Onze berichtjes kruisteb elkaar net....

Gatsie zeg, dat meen je niet?

Hoe bestaat t zeg....zoveel kwaaltjes. K vind t gewoon stom

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden