Ga naar inhoud

Wachtbankje November

Aanbevolen Berichten

• Reacties 589
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
En eslief al een kleintje, en jij tweety?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik zie het al:) twee mooie jongens:))

Geplaatst

Ikke 33.. maar spuit maar 100gonalf.. lichaamsgewicht en bouw heeft er ook mee te maken.. we hopen in ieder geval op genoeg Emmy's dit keer. Eitjes altijd genoeg maar overblijvers.. daar gaat het meestal mis. Wat spuiten jullie?

Geplaatst
Ikke 33.. maar spuit maar 100gonalf.. lichaamsgewicht en bouw heeft er ook mee te maken.. we hopen in ieder geval op genoeg Emmy's dit keer. Eitjes altijd genoeg maar overblijvers.. daar gaat het meestal mis. Wat spuiten jullie?

Ik denk ook bouw en gewich.

En hoop zekers op iets meer dit keer.

Spoot 187,5 nu naar 225 volgens mij.

En de scratch ook erbij, iemand ervaring daarmee?

Geplaatst
Ik ben 26 en mijn man 25. Wat is een scretch als ik vragen mag?

Een scratch maken ze op je baarmoederslijmvlies. Zo zou evt de kans op innestelen beter te kunnen gaan.

Geplaatst
En eslief al een kleintje, en jij tweety?

Ja wij hebben al 2 mannen idd. Van 5 en 3

Verstuurd vanaf mijn GT-S7580 met Tapatalk

Geplaatst
Heb ik goeie verhalen over gehoord spannend essie

Het is een test in nl, als we niet waren ingeloot waren we naar het buitenland gegaan. Daarom heel blij dat we in ons eigen zh kunnen blijven.

Geplaatst

De resuktaten in het buitenland zijn dermate efectief dat ik zo en zo niet snap waarom nl zo achter blijft.. wij willen evetueel de stap maken naar dusseldorf maar we twijfelen nog.

Geplaatst

Het blijft kut maar ja..hun werkwijze blijkbaar. Maar ja weer eens wat anders weer een nummer zijn.

Eslief spannend zou een mooi kerstcadeautje zijn!

Nikki mij zie je als het goed is ook terug in Januari!

Hood mij hebben ze ook gezegd dat je GEEN dubbelkans heb, dat het vaak moeilijk er is om een zwangerschap te behouden.

In de tijd dat ik bezig was voor Hailey waren er 2 meiden ook zwanger, beide van een tp van 2 embryo's. Dus beide zwanger van een tweeling!

Mooie echo's gehad en bij beide: 1 kindje overleden en die nam het levende kindje ook mee... dus ik heb ooit 1 x 2 cryo's terug gekregen maar nooit meer!!

Damessssssss ik ben vandaag ongesteld geworden, joepie!! Dus hopelijk begin Januari weer ongesteld en dan bellen...

Geplaatst

Ow ja soort pipelle dus?! Ik krijg dat ook doen ze een cyclus voor je poging?! Maar dit doen zen in ons ziekenhuis alleen bij de 3de poging.. ik beben ook ongesteld aan het worden. Dus de 24ste december een tp, maaar dan is het erg druk bij ons op het werk. Ben kapster namelijk. Heb overleg gehad met mijn arts en kan dan de estradiol iets langer slikken dat we of 2de kerstdag een tp hebben of erna! Owja en toch maar 1 terug laten plaatsen want dan verspreid je de kansen weer zei mijn behandeld arts.

Fijn dat er in januari weer mensen naar het wachtbankje mogen! Succes

Geplaatst

Oh ja komt allemaal lekker uit met de feestdagen. Wel fijn dat ze gewoon doorgaan met behandelen tijden deze dagen

Moet nu eerst idd ongi worden dan scratch en dan gaan prikken weer. Dus punctie zal wel ergens eind jan begin feb worden.

Geplaatst

Hoi allemaal daar ben ik weer

Is er nog geen wachtbankje december?

Afgelopen zaterdag mijn 2e terugplaatsing gehad. Worden weer spannende wachtdaagjes.

Zal morgen even alle berichtjes doorlezen zodat ik weet wie er nog meer wacht en hoe alles gaat 😀

Geplaatst
Oh ja komt allemaal lekker uit met de feestdagen. Wel fijn dat ze gewoon doorgaan met behandelen tijden deze dagen

Moet nu eerst idd ongi worden dan scratch en dan gaan prikken weer. Dus punctie zal wel ergens eind jan begin feb worden.

Hey essie wij beginnen in dezelfde periode zo een beetje. Ik moet ook weer de punctie krijgen. Hopelijk is het dit keer niet zo pijnlijk als eerst. Maar dat scratch kies je daar zelf voor moet je daar zelf mee komen ,want mijn dokter verpleegkundige hebben daar niks over verteld als dat goed en beter is zou ik het ook willen..

Geplaatst

Essie is altijd fijnog als je weer vooruitzicht hebt wanneer je beginnen mag! Dat heeft weer kracht na een teleurstelling vind je niet?!

Emmy30 heel veel succes in de wachtweken!! Ik kom je eind december pas vergezellen in het december wachtbankje.. hopelijk ben je dan al naar het zwanger topic!

EatPrayLove mijn arts kwam er zelf mee, bij ons doen ze dit alleen in de 3de poging. Schijnt dat je er ook littekenweefsel aan over kan houden en dan kan dat de innesteling weet tegen werken daarom doen ze dat bij ons alleen voor poging 3.

Ik ben vandaag ongesteld geworden dus jeej 3 dagen hormoon loos geweest en nu weer beginnen met de estradiol.

Geplaatst
Hey essie wij beginnen in dezelfde periode zo een beetje. Ik moet ook weer de punctie krijgen. Hopelijk is het dit keer niet zo pijnlijk als eerst. Maar dat scratch kies je daar zelf voor moet je daar zelf mee komen ,want mijn dokter verpleegkundige hebben daar niks over verteld als dat goed en beter is zou ik het ook willen..

Jij had idd een hele vervelende punctie idd.

Ik hoop voor je dat t beter gaat.

De scratch is in dit geval nog een test en ben daarvoor geloot of ik mee mag dan. Mag alleen in je tweede ivf poging. Je zou evt kunnen vragen of jou zh er ook aan meedoet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden