Ga naar inhoud

Wachtbankje November


Nikki83

Aanbevolen Berichten

Ik heb vanochtend testje gedaan, veeeel te vroeg natuurlijk, want ik zit pas op wd 6 (!) maar er was toch nu al een heel licht streepje te zien. Tenminste, dat denk ik haha ging bijna twijfelen of ik het wel echt zag. Maar ik denk het toch echt. Kon het niet laten, nu heb ik weer even de rust om weer een paar dagen te wachten en positief te kunnen denken. Wilde het toch even opbiechten ;)

 

Spannend dus:)))

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 589
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Maar moet je voor het umc een verbintenis hebben met het umc zelf?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

De vraag is idd, zou ik evt kunnen overstappen naar een andere verzekering.

Heb nu 1 behandeling gehad. We kunnen er nu nog max 3 doen ivm de rietjes.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanochtend testje gedaan, veeeel te vroeg natuurlijk, want ik zit pas op wd 6 (!) maar er was toch nu al een heel licht streepje te zien. Tenminste, dat denk ik haha ging bijna twijfelen of ik het wel echt zag. Maar ik denk het toch echt. Kon het niet laten, nu heb ik weer even de rust om weer een paar dagen te wachten en positief te kunnen denken. Wilde het toch even opbiechten ;)

 

Spannend hoor, hoop voor je dat het sterker wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op welke wachtdag is bij jullie de menstruatie doorgebroken bij een mislukte poging? Ik zit nu op wd 11 van onze eerste poging en nog geen druppel gezien gelukkig.
bij mij de laatste keer op dag 16. Twee dagen nadat ik mocht testen. Maar op de testdag waren mn testen al negatief.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanochtend testje gedaan, veeeel te vroeg natuurlijk, want ik zit pas op wd 6 (!) maar er was toch nu al een heel licht streepje te zien. Tenminste, dat denk ik haha ging bijna twijfelen of ik het wel echt zag. Maar ik denk het toch echt. Kon het niet laten, nu heb ik weer even de rust om weer een paar dagen te wachten en positief te kunnen denken. Wilde het toch even opbiechten ;)
Wat een fijn nieuws . ! Alvast voorzichtig gefeliciteetd . egt killing dat wachten zit nu op wachtdag 7 en kam me ook bijna niet vedwingen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gebeurd er toch allemaal in mijn lichaam vraag ik me elke keer af. Is het goedof slecht. Ik heb al sinds get begin menstruatie achtige pijn. Buik en rug uitstralend naar me lies.pijnlijke borsten en sinds een dag of drie boeren laten .met soms maagzuur.komt dit jullie bekend voor?

Zit op wachtdag 7 maar elke ochtenf denk ik weer pak nu een test. Gelukkig tot zover nog kunnen inhouden. Ook heb ik mijn tempratuur opgemeten geen idee waarom eigelijk ligt wel elke ochtend rond de 37.0 normaal maar 36,4 ongeveer zou dat komen door de progestan? Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, a ff niet gereageerd.

 

Was zo chagrijnig dat onze 2e poging is mislukt! Wij gaan daarom ook pas in t nieuwe jaar starten aan 3. Hoe is t met jullie?

 

Tweety en piene, ik loop ook in ASZ. Wat een toeval haha

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

nou wat toevallig zeg! waar kom jij vandaan?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig, zo dichtbij.

 

Ben wel echt tevreden over het ziekenhuis. Maar m'n hoop is wel n beetje weg.

 

Icsi 1 heb ik 4 terugplaatsingen gehad en was er 1 niet goed ontdooit.

 

De 2e is een miskraam bij 8 weken geworden...

 

September aan Icsi 2 begonnen, verse tp mislukt en cryo niet goed ontdooit.

 

Zo gaat t wel erg snel allemaal he!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gebeurd er toch allemaal in mijn lichaam vraag ik me elke keer af. Is het goedof slecht. Ik heb al sinds get begin menstruatie achtige pijn. Buik en rug uitstralend naar me lies.pijnlijke borsten en sinds een dag of drie boeren laten .met soms maagzuur.komt dit jullie bekend voor?

Zit op wachtdag 7 maar elke ochtenf denk ik weer pak nu een test. Gelukkig tot zover nog kunnen inhouden. Ook heb ik mijn tempratuur opgemeten geen idee waarom eigelijk ligt wel elke ochtend rond de 37.0 normaal maar 36,4 ongeveer zou dat komen door de progestan? Liefs

 

Hi Juddy,

 

Ik begrijp precies wat je bedoelt ,want heb bijna hetzelfde. Pijn aan borst ,steeds weer naar de wc, heel veel trek hebben, menst pijn. Het is heel apart allemaal ik maak het voor het eerst mee zo. Maar we moeten blijven wachten. Ik mag volgende week gaan testen.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, ik ga me eigen aansluiten bij jullie.

 

Ik ben in 2013 bevallen van een prachtige dochter Hailey na 2 ICSI pogingen, en in 2014 weer begonnen voor een brusje. Na twee cryo terug plaatsingen van de poging van mijn dochter opnieuw gestart (verkeerde terugplaatsing en miskraam), 26/09/2014 punctie gehad.

1 verse terugplaatsing gehad miskraam en 3 cryo's blijkbaar.

 

Daarna besloot mij man een pauze in te lassen van minimaal een jaar. Domper en totaal niet mijn keuze, maar je moet het toch samen doen. Deze pauze was de kans voor mij om een gastric bypass te laten doen 4 februari laten doen inmiddels 30 kg kwijt.

 

Vandaag een terugplaatsing gehad van een dag vijf morula.

De andere twee cryo's waren zaterdag uit de vriezer gehaald en zagen er maandag goed uit 7 e 10 cellig maar dinsdag het hart verscheurende telefoontje dat ze het niet meer deden.

Per toeval kwamen we erachter dat ik nog een embryo van vier dagen in de vriezer had zitten.

Dit was niet goed doorgelinkt naar het systeem in de kliniek stnd wel in het laboratorium geregistreerd maar niet daar. Dus dat was een verrassing, die hebben ze gisteren ontdooit en vandaag teruggeplaatst!

 

3 december mag ik testen zo lang hou ik dat niet vol zeg ik nu al, beginnen meestal op dag zes.

Is er ergens een lijstje met gegevens van jullie wanneer tp is geweest wanneer testen?

 

Ik ga slapen truste en tot morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roxanne, wat een verhaal. Wat lijkt me dat moeilijk, een jaar pauze! Maar ook wel weer goed dat je man dat zo eerlijk aangeeft. Mijn tp was op 17-11-16 en ik mag eigenlijk pas op 01-12-16 testen. Maar had dit gisteren stiekem al een keer gedaan. Welkom op het wachtbankje. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roxanne, wat een verhaal. Wat lijkt me dat moeilijk, een jaar pauze! Maar ook wel weer goed dat je man dat zo eerlijk aangeeft. Mijn tp was op 17-11-16 en ik mag eigenlijk pas op 01-12-16 testen. Maar had dit gisteren stiekem al een keer gedaan. Welkom op het wachtbankje. Succes!
Ja was lastig maar ik heb Hailey nog natuurlijk dus ik had niet niks. Spannend zag inderdaad dat je getest had, ligt positief toch?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja was lastig maar ik heb Hailey nog natuurlijk dus ik had niet niks. Spannend zag inderdaad dat je getest had, ligt positief toch?
Ja klopt ja, ik heb met mn man afgesproken dat we volgende week maandagochtend, dat zou dan wd 11 zijn, dat ik dan weer mag testen. Spannend ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden