Ga naar inhoud

Endometriose en nu starten met ivf...

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Wow 22 blaasjes! Waarvan 19 goede grote.. woe punctie en dan vrijdag tp.. tp is nog afwachten omdat ik tegen overstimulatie aanzit dan mogen ze hem niet tp en wordt het ingevrorenVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Jeetje! Een zeer goede oogst! Heb je geen klachten van je bijna overstimulatie?? Ik hoop dat het toch vrijdag word. Ga voor je duimen ☺
  • Reacties 408
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Jeetje! Een zeer goede oogst! Heb je geen klachten van je bijna overstimulatie?? Ik hoop dat het toch vrijdag word. Ga voor je duimen ☺

Begin nu wel last te krijgen van mn buik.. hoop ook op vrijdag! Vind t wel spannend nu.. vanavond spuit en dan morgen een spuitloze dag

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Begin nu wel last te krijgen van mn buik.. hoop ook op vrijdag! Vind t wel spannend nu.. vanavond spuit en dan morgen een spuitloze dagVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Veel drinken 3 liter enn niks doen veel rust nemen. Dan gaat het hopelijk snel weg.... het is ook allemaal spannend. En mijn punctie is nog lang niet in het zicht. A.s zondag start ik met Gonal f... dus ik mag nog ff... wat fijn dat het bij jou in had bereik is.... gaat helemaal goed komen😚
Geplaatst
Veel drinken 3 liter enn niks doen veel rust nemen. Dan gaat het hopelijk snel weg.... het is ook allemaal spannend. En mijn punctie is nog lang niet in het zicht. A.s zondag start ik met Gonal f... dus ik mag nog ff... wat fijn dat het bij jou in had bereik is.... gaat helemaal goed komen

Moet morgen eigenlijk nog werken maar twijfel nu of dat wel verstandig is.. wat denken jullie? Heeft iemand ervaring met overstimulatie?

Geplaatst
Moet morgen eigenlijk nog werken maar twijfel nu of dat wel verstandig is.. wat denken jullie? Heeft iemand ervaring met overstimulatie?
Mij is verteld in het ZH dat bij overstimulatie ik 3 liter water moet drinken en volledige rust... maar ik ben (gelukkig) geen ervaringsdeskundige😉
Geplaatst

Gevoelsmatig zou ik vrij nemen, maar ik heb er ook geen verstand van.

Ik kreeg nu wel het advies om nog een paar dagen rustig aan te doen. Met de operatie in juli hebben ze een deeltje van mijn linker eileider verwijderd daarom is mijn eierstok nog flink geïrriteerd.

Dus bij overstimulatie zou ik het rustig aan doen. Veel drinken heb ik ook van gehoord.

Geplaatst

Ben toch maar thuis gebleven.. mn buik doet best pijn dus doe het rustig aan.. kvg hoe gaat het met jou?

Geplaatst
Ben toch maar thuis gebleven.. mn buik doet best pijn dus doe het rustig aan.. kvg hoe gaat het met jou?

Wat een goed en moedig besluit. Hoe gaat het met je zenuwen/stress?

Voel me vandaag iets beter. Ik heb mezelf een dagje in bed gegeven en ben lekker aan het lezen en tv kijken.

Geplaatst

Voel me vandaag iets beter. Ik heb mezelf een dagje in bed gegeven en ben lekker aan het lezen en tv

Zenuwen beginnen te komen nu.. ben benieuwd morgen!

Geplaatst

Voel me vandaag iets beter. Ik heb mezelf een dagje in bed gegeven en ben lekker aan het lezen en tv

Zenuwen beginnen te komen nu.. ben benieuwd morgen!

Heeeel veel succes morgen. Ik zal duimen voor je.

Geplaatst

Punctie overleefd! Was wel flink pijnlijk bijna knock out.. nu gaat het weer. Ze hebben 3 follikels laten zitten daar kwamen ze niet bij. Er zijn 16 eitjes gevonden morgenvroeg krijgen we te horen hoeveel bevrucht zijn ben benieuwd!

Geplaatst
Punctie overleefd! Was wel flink pijnlijk bijna knock out.. nu gaat het weer. Ze hebben 3 follikels laten zitten daar kwamen ze niet bij. Er zijn 16 eitjes gevonden morgenvroeg krijgen we te horen hoeveel bevrucht zijn ben benieuwd! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wow flower! Wat goed en fijn! Ik ben ook benieuwd voor je! Ik ga duimen voor een mooi aantal😚
Geplaatst
Punctie overleefd! Was wel flink pijnlijk bijna knock out.. nu gaat het weer. Ze hebben 3 follikels laten zitten daar kwamen ze niet bij. Er zijn 16 eitjes gevonden morgenvroeg krijgen we te horen hoeveel bevrucht zijn ben benieuwd!

Wow 16 is mooi zeg. Gefeliciteerd.

Doe rustig aan vandaag

Geplaatst

Das een mooie en flinke score, Flower!

Geplaatst

Ik ben ook gerust gesteld... ik had maar 1 dag gevloeid en ook heel weinig😖 en was bang dat dat niet genoeg zou zijn om as zaterdag te mogen starten met de gonal. Maaarrrr ik mag gewoon starten met de gonal😆 nog 2 dagen en dan mag ik er 2 zetten elke avond☺ ik ben benieuwd hoe ik reageer op de gonal f....

Geplaatst
Ik ben ook gerust gesteld... ik had maar 1 dag gevloeid en ook heel weinig en was bang dat dat niet genoeg zou zijn om as zaterdag te mogen starten met de gonal. Maaarrrr ik mag gewoon starten met de gonal nog 2 dagen en dan mag ik er 2 zetten elke avond☺ ik ben benieuwd hoe ik reageer op de gonal f....

Oo wat fijn dat je ook mag starten!

Geplaatst
Oo wat fijn dat je ook mag starten!Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja super fijn. Ik denk ook dat die week stimuleren snel gaat... het zal zo de 31ste zijn en dan hoor ik hoeveel follikels ik heb.... ik hoop zo op een goede oogst.
Geplaatst
Ja super fijn. Ik denk ook dat die week stimuleren snel gaat... het zal zo de 31ste zijn en dan hoor ik hoeveel follikels ik heb.... ik hoop zo op een goede oogst.

Ik vond het stimuleren ook snel gaan.. hopelijk krijg je een goede oogst, zal voor je duimen

Geplaatst

Jeej 8 bevrucht maandag bellen hoeveel er ingevroren kunnen worden.. hopelijk vrijdag tp als de overstimulatie niet doorzet

Geplaatst
Ik vond het stimuleren ook snel gaan.. hopelijk krijg je een goede oogst, zal voor je duimen
Dat is lief, dank je😚8 dat is ook een mooi aantal!Ook ik ga voor je duimen voor de tp en hopelijk 8 goede cryos!
Geplaatst
Jeej 8 bevrucht maandag bellen hoeveel er ingevroren kunnen worden.. hopelijk vrijdag tp als de overstimulatie niet doorzet

Wowwwwww 8 wat goed zeg. Ik ga duimen dat de overstimulatie niet doorzet. We gaan voor vrijdag, toch!!!!

Geplaatst

Ik hoop ook dat het snel de 31ste is, want als het snel 31 is houdt dit in dat het de 30ste is geweest (en dan mag ik testen).

Maar dat stimuleren gaat helemaal goed komen joh dat weet ik zeker.

Geplaatst
Ik hoop ook dat het snel de 31ste is, want als het snel 31 is houdt dit in dat het de 30ste is geweest (en dan mag ik testen). Maar dat stimuleren gaat helemaal goed komen joh dat weet ik zeker. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat is lief van je! Ik hoop het ook!De 30ste mag je dus testen, ik ga super veel duimen voor je!Ik gun het je zooo☺
Geplaatst

Hier geen tp..bloedwaardes en echo waren niet goed alles wordt ingevroren.. de bloedwaardes waren zo slecht dat ze me wilden opnemen mocht toch naar huis als klachten erger worden alsnog opname.. maandag weer controle. Nu medicatie om menstruatie op gang te laten komen dan maand de pil en dan terugplaatsing in eigen cyclus...

Pff wat een tegenvaller... zit er echt ff door

Geplaatst
Hier geen tp..bloedwaardes en echo waren niet goed alles wordt ingevroren.. de bloedwaardes waren zo slecht dat ze me wilden opnemen mocht toch naar huis als klachten erger worden alsnog opname.. maandag weer controle. Nu medicatie om menstruatie op gang te laten komen dan maand de pil en dan terugplaatsing in eigen cyclus...

Pff wat een tegenvaller... zit er echt ff door

O Flower, wat een tegenslag!! Sterkte!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden