Jump to content
Aftellen naar Kerstmis...

Sign in to follow this  
Ar87

Vraagje!

Recommended Posts

Hallo allemaal,Na vorig jaar erg teleurgesteld te zijn geweest dit jaar weer opnieuw gestart!Vorige week zondag cryo terugplaatsing gehad en was vandaag een beetje aan het neuzen op internet en wat zag ik?!Veel mensen deden de test al veel eerder dan de 2 weken die gezegd werden, sommige al met 5 anderen al met 7 dus hoe stom ook.... heb net een test gedaan ( dag 7 ) maar negatief... hoort het nu al zo duidelijk te zijn? Of hebben jullie ook weleens meegemaakt dat het op dag 14 wel positief werd? Het was een blastosyst dus op andere fora zag ik staan dat het nu allang te zien moet zijn!Mag ik nog hopen of moet ik al teleurgesteld zijn?Ps. Weet dat het niet slim was maar nu ben ik dus wel erg bezorgd! Hoop op een antwoord!!!Liefs

ik testte altijd rond wd8. toen testte ik positief en die bleef ook positief. de 2 andere keren had ik negatief en bleef hij negatief. maar heb ook wel eens op het forum gelezen dat het pas later was.. hmm ik kan je dus niet heel erg geruststellen :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

ik testte altijd rond wd8. toen testte ik positief en die bleef ook positief. de 2 andere keren had ik negatief en bleef hij negatief. maar heb ook wel eens op het forum gelezen dat het pas later was.. hmm ik kan je dus niet heel erg geruststellen :)Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Haha nee het word er niet beter op :-( maar ik ga nu ook niet meer testen en wacht zondag weer af!

Ik testte (als ik het goed heb...) met de cryootjes positief op de ochtend van wachtdag 8. Maar wel met een tuurstreepje die pas enigzins te zien was na indrogen. Op wachtdag 9 was hij al ietsje beter te zien zonder op te laten drogen. Moeilijk dat wachten.... succes!

Ik testte (als ik het goed heb...) met de cryootjes positief op de ochtend van wachtdag 8. Maar wel met een tuurstreepje die pas enigzins te zien was na indrogen. Op wachtdag 9 was hij al ietsje beter te zien zonder op te laten drogen. Moeilijk dat wachten.... succes!
Ik durf het niet meer aan! Nu heb ik nog wat hoop de hele week dat hou ik liever nog even tot zondag :-( ookal zou ik mezelf beduvelen

Guest Sas25
Ik durf het niet meer aan! Nu heb ik nog wat hoop de hele week dat hou ik liever nog even tot zondag :-( ookal zou ik mezelf beduvelen
Spannend hoor, veel sterkte hou nog even vol! 🍀