Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hoi allemaal, hier even een kort berichtje.. inmiddels duidelijk dat het definitief niet gelukt is. Ben ongesteld geworden. Nu maar afwachten hoe de cryo's verder verlopen. Ik zal nu weer wat rustiger zijn op het forum, even hiervan balen en weer verder. Succes allemaal!! Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Sterkte!!
  • Reacties 508
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ik moet met ovulatietesten testen zodra deze positief is bellen en krijg ik die dag nog een echo. dan word gekeken of alles er goed uitziet en mag je savonds de spuit zetten.

Geplaatst
Heb vanmiddag even gebeld, en dag klopt echt! Moet jij zelf dus bepalen wanneer je de spuit zet? Geen echo?!
Ja dat klopt dan wel. Als je do spuit zet en woe tp, dan is dat dus 6 dagen. Dan is je embryo 4 dagen oud. 2 dagen na je spuit is je ovulatie. En dan 4 dagen verder vanwege hoe oud je embryo is. Nee ik krijg echo's vanaf cycluadag 10, om het eitje te volgen wanneer die 18-20 mm is dan ovulatietest doen positief 5 dagen later tp. Negatief spuit zetten en 6 dagen later tp. 😊 Het wordt de eerste cryo terugplaatsing. Dus heb het nog niet eerder moeten doen, spannend. Maar zo is het aan mij uitgelegd in ieder geval dus dat zal bij jou dan ook wel kloppen!
Geplaatst
Ja dat klopt dan wel. Als je do spuit zet en woe tp, dan is dat dus 6 dagen. Dan is je embryo 4 dagen oud. 2 dagen na je spuit is je ovulatie. En dan 4 dagen verder vanwege hoe oud je embryo is. Nee ik krijg echo's vanaf cycluadag 10, om het eitje te volgen wanneer die 18-20 mm is dan ovulatietest doen positief 5 dagen later tp. Negatief spuit zetten en 6 dagen later tp. 😊 Het wordt de eerste cryo terugplaatsing. Dus heb het nog niet eerder moeten doen, spannend. Maar zo is het aan mij uitgelegd in ieder geval dus dat zal bij jou dan ook wel kloppen!
Ja dan is het hetzelfde! Bij mij is het ook eerst cryo tp, dus duimen dat er morgen 1tje goed ontdooid!! Spannend allemaal weer 🤗
Geplaatst

Dag reageren met citaat werkt bij mij niet...dus even zo:

@ Eslief, ik heb een afspraak staan voor een gesprek. Ik ben benieuwd. Bij de cryo behandeling voor onze dochter had ik een keer Dr. Kuchenbecker bij een controle. Die vond een ei op dag 18/19 ( dat was toen zo) en een cyclus van 28 dagen het progesterononderdoek waard. De arts die me later de uitslagen gaf, vond dat overdreven voorzichtig. Dus ze meten niet allemaal met dezelfde maten. Maar ik was heel erg blij dat het wel even serieus onderzocht was.

@sas: al ongesteld? Niet te ongeduldig zijn hoor! Je lichaam heeft zo op zijn donder gehad met al die hormonen. Wees er een beetje lief en geduldig mee, je wordt ( als je geen menstruatiestoornissen hebt) echt wel ongesteld op het moment dat je lichaam er klaar voor is. Dat lichaam van jou is immers wel degene die, als het allemaal lukt, straks een zwangerschap mag gaan voldragen!

Geplaatst

@maaike ik vind dat citaat altijd irritant dus doe het ook zo:) kuchenbecker een hele fijne arts.. het scheelt idd wel wie je hebt en ik vind ze ook echt niet allemaal even leuk😉 ik ga deze keer voor de asprine en alles wat ik al weet door de oudgediende hier. ik begin het weekend met de sensitesten en we zullen zien..ergens volgende week verwacht ik mijn ei toch wel

Geplaatst

Nog 1 week en dan begint alles weer opnieuw

Begin nu met de grote schoonmaak alles van boven na beneden schoon elk hoekje en gaatje

Een week alles poetsen grote boodschappen doen en alle groente snijden en in de vriezer

en dan gaan we een week van te voren in de rust modus

Doe het een x anders

Hopen dat het helpt en dat we de bollen deze x mogen gebruiken

Hoop dat de bollen bij jou ook gaat werken eslief

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

@sfa ik hoop het ook! mocht je ze niet krijgen en toch willen geef je een gil? ik heb genoeg om te delen;) ik begin dit weekend met testen voor de eisprong

Geplaatst
@sfa ik hoop het ook! mocht je ze niet krijgen en toch willen geef je een gil? ik heb genoeg om te delen;) ik begin dit weekend met testen voor de eisprong

Ja dan gil ik heel erg hard

Spannend toch weer hoor

Geplaatst

Plof weer neer hier! Net mijn eerste cryo tp gehad. Was de eerste van de 7 die ontdooid was en meteen goed. Nu de komende 2 weken doorkomen.. Alles in natuurlijke cyclus dus ook geen bollen 😁

Geplaatst
Plof weer neer hier! Net mijn eerste cryo tp gehad. Was de eerste van de 7 die ontdooid was en meteen goed. Nu de komende 2 weken doorkomen.. Alles in natuurlijke cyclus dus ook geen bollen 😁
Wat fijn! Succes Wilhelmina! 😊 Lekker broeden.
Geplaatst
Dag reageren met citaat werkt bij mij niet...dus even zo:@ Eslief, ik heb een afspraak staan voor een gesprek. Ik ben benieuwd. Bij de cryo behandeling voor onze dochter had ik een keer Dr. Kuchenbecker bij een controle. Die vond een ei op dag 18/19 ( dat was toen zo) en een cyclus van 28 dagen het progesterononderdoek waard. De arts die me later de uitslagen gaf, vond dat overdreven voorzichtig. Dus ze meten niet allemaal met dezelfde maten. Maar ik was heel erg blij dat het wel even serieus onderzocht was. @sas: al ongesteld? Niet te ongeduldig zijn hoor! Je lichaam heeft zo op zijn donder gehad met al die hormonen. Wees er een beetje lief en geduldig mee, je wordt ( als je geen menstruatiestoornissen hebt) echt wel ongesteld op het moment dat je lichaam er klaar voor is. Dat lichaam van jou is immers wel degene die, als het allemaal lukt, straks een zwangerschap mag gaan voldragen!
Hoi Maaike, ja dat klopt zeker. Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Moet morgen een test doen voor de zekerheid en anders bellen en langskomen dan krijg ik iets om t op te wekken en misschien een echo voor de zekerheid. Spannend allemaal weer.
Geplaatst

Zo ik plof hier ook neer net tp gehad het was een vijf cellige dus heel hard duimen draaien

Geplaatst
Zo ik plof hier ook neer net tp gehad het was een vijf cellige dus heel hard duimen draaien Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik duim voor je mee! Klopt het dat de cryo na ontdooing een stadium teruggaat in ontwikkeling? Of deelt die wel meteen verder door? Dan is die bij 4 cellig ingevroren? Vriezen ze bij jou in het ziekenhuis alles in of alleen de beste?
Geplaatst

Nee was 5 cellig er uit gekomen geloof dat ie minder was geworden door ontdooiing hij had nog niet verder gedeelt hoop dat ie dat nu wel gaat doen warm in me buik

Geplaatst

Stukje sneller nu en ze gaan niet meer met rietje over de gang

Geplaatst
Zo ik plof hier ook neer net tp gehad het was een vijf cellige dus heel hard duimen draaien Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Spannend weer hè! Bij mij was het een blastocyste. Dus weet eigenlijk niet hoeveel cellig dat is. Is mijn eerste cryo, dus allemaal nog nieuw!
Geplaatst

Die is goed toch?

Ik had eerste poging 4 cellig geen zwangerschap

Tweede ronde 8 cellig dit zien ze ook het liefst Op dag drie

En nu 5 cellig cryo

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden