Judy1990 Geplaatst 22 Maart, 2017 Geplaatst 22 Maart, 2017 spannend judy is ook eng..morgen horen wij of de cryo goed ontdooid..we hebben er 3 en dan vrijdag tpspannend heb je al eens gehad dat de cryo niet goed ixx ontdooid ? en wee't je ook hoeveel cellig de embryo's waren bij het invriezen? hoeveelste poging is dit voorestaurant jullie ? Quote
eslief Geplaatst 22 Maart, 2017 Geplaatst 22 Maart, 2017 onze dochter is anderhalf en geboren na 5 icsi pogingen en cryo's etc. we hadden van haar 4 cryo's en deze zijn allemaal niet goed ontdooid..over het algemeen ontdooien ze nooit goed bij ons maar ze hebben een nieuwe invriesmethode. de vorige poging hadden we 1 cryo en die is wel goed ontdooid dus spannend! ze zijn 8 cellig ingevroren op dag 3 en bestempeld als goed. deze zijn van de 2de icsi poging voor een brusje Quote
yamila Geplaatst 22 Maart, 2017 Geplaatst 22 Maart, 2017 hahaha @amf ik test altijd vroeg.. geeft me controlle en zo kan ik er beter mee om gaan..dat is ook prima.. @judy1990 de kruidvat 2 voor 5 euro meet al vanaf 5 hcg en meeste andere vanaf 25/30.. aangezien het verdubbeld in 24 uur ongeveer kan je de meeste testen dus pas positief zien een dag of 4 later Oh dat wist ik niet, zijn die testen van de kruidvat net als die early testen? Of beter? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
eslief Geplaatst 22 Maart, 2017 Geplaatst 22 Maart, 2017 persoonlijk vind ik ze beter en goedkoper. ik heb early gehad en die liet niks zien terwijl kruidvat het wel liet zien Quote
yamila Geplaatst 22 Maart, 2017 Geplaatst 22 Maart, 2017 persoonlijk vind ik ze beter en goedkoper. ik heb early gehad en die liet niks zien terwijl kruidvat het wel liet zien Oh top, ik ga ze morgen meteen halen ook , thnx xxx Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Judy1990 Geplaatst 23 Maart, 2017 Geplaatst 23 Maart, 2017 onze dochter is anderhalf en geboren na 5 icsi pogingen en cryo's etc. we hadden van haar 4 cryo's en deze zijn allemaal niet goed ontdooid..over het algemeen ontdooien ze nooit goed bij ons maar ze hebben een nieuwe invriesmethode. de vorige poging hadden we 1 cryo en die is wel goed ontdooid dus spannend! ze zijn 8 cellig ingevroren op dag 3 en bestempeld als goed. deze zijn van de 2de icsi poging voor een brusjewat ongelofelijk balen . ik had geen idee dat er zo weinig goed ontdooiden maar fijn dat de techniek is verbeterd.en mooi dat jullie al een kindje heben.bij mij ligt het probleem bij mij .ik heb geen eileiders meer gelukkig wel goede eicelaanmaak en bij man ook alles goed.we zitten nu nog in onzeeerste poging terugplaatsing 2 eerste cryo en hierna nog 5 in de vriezer hopelijk hebben ween die niet nodig .waar ligt het probleem bij jullie als ik vragen mag ? Quote
eslief Geplaatst 23 Maart, 2017 Geplaatst 23 Maart, 2017 het probleem ligt vooral bij mijn man hij heeft te weinig zwemmers:) er is wel gebleken dat ik een lage eicelopbewngst heb echter mijn bms is altijd heel netjes dus dat moet verder geen problemen geven. Quote
Judy1990 Geplaatst 24 Maart, 2017 Geplaatst 24 Maart, 2017 het probleem ligt vooral bij mijn man hij heeft te weinig zwemmers:) er is wel gebleken dat ik een lage eicelopbewngst heb echter mijn bms is altijd heel netjes dus dat moet verder geen problemen geven.hoe is het gegaan ? ontdooien goed gegaan? Quote
eslief Geplaatst 24 Maart, 2017 Geplaatst 24 Maart, 2017 de eerste is het gaan doen! 8 cellig erin en 8 cellig eruit.. vanacht gedeeld naar 12 rn vanmiddag als ontebaar terug geplaatst..dus spannend:) Quote
Judy1990 Geplaatst 24 Maart, 2017 Geplaatst 24 Maart, 2017 de eerste is het gaan doen! 8 cellig erin en 8 cellig eruit.. vanacht gedeeld naar 12 rn vanmiddag als ontebaar terug geplaatst..dus spannend:)waauw super !! mijne was ook een blastocyste en dinsdag teruggeplaatst nog geen idee wanneer ik beetje reëel kan testen wanneer ga jij testen? Quote
Judy1990 Geplaatst 24 Maart, 2017 Geplaatst 24 Maart, 2017 de eerste is het gaan doen! 8 cellig erin en 8 cellig eruit.. vanacht gedeeld naar 12 rn vanmiddag als ontebaar terug geplaatst..dus spannend:)oh en bij welk ziekenhuis loop jij? Quote
eslief Geplaatst 24 Maart, 2017 Geplaatst 24 Maart, 2017 isala zwolle:) normaal zou ik een week na de terugplaatsing testen.. maar nu zit ik dan een weekend op texel dus test volgende week maandag Quote
Judy1990 Geplaatst 24 Maart, 2017 Geplaatst 24 Maart, 2017 isala zwolle:) normaal zou ik een week na de terugplaatsing testen.. maar nu zit ik dan een weekend op texel dus test volgende week maandagde 3de zegmaar of nu maandag al? kijk.je ook nog naar of het een cryo is of een verse wanneer je test ? Quote
eslief Geplaatst 24 Maart, 2017 Geplaatst 24 Maart, 2017 @judy1990 de meeste mensen testen 10 dagen na punctie voorzichtig positief als dag 12 echt niks te zien is moet je je seireus zorgen maken. je trekt de dagen van je embryo eraf bij een cryo mits goed gaan delen.. mijne is dan 3/4 dagen dus dat zou betekenen dat ik over een week positief zou kunnen gaan testen..dit hou ik normaal altijd aan maar nu ik juist van woensdag tot zondag weg ben hoop ik dat ik het kan laten of dat ze op texel een kruidvat hebben Quote
Judy1990 Geplaatst 24 Maart, 2017 Geplaatst 24 Maart, 2017 @judy1990 de meeste mensen testen 10 dagen na punctie voorzichtig positief als dag 12 echt niks te zien is moet je je seireus zorgen maken. je trekt de dagen van je embryo eraf bij een cryo mits goed gaan delen.. mijne is dan 3/4 dagen dus dat zou betekenen dat ik over een week positief zou kunnen gaan testen..dit hou ik normaal altijd aan maar nu ik juist van woensdag tot zondag weg ben hoop ik dat ik het kan laten of dat ze op texel een kruidvat hebben dus als ik dinsdag een terugplaatsing heb gehad van een 5 dagen oude cryo zou het as zondag kunnen ? "dat i's dan toch tien dagen na de punctie zegmaar .hahaha ik denk dat texel wel een kruidvat heeft . Ben benieuwd of je het kan laten . lijkt me ook lastig als het dan negatief mocht zijn op je weekendje weg kan natuurlijk ook een domper worden . dat staat mij ook tegen met een doordeweekse dag testen da't je dan nog moet werken . Quote
eslief Geplaatst 24 Maart, 2017 Geplaatst 24 Maart, 2017 ik kan eigenlijk heel goed met de teleurstelling omgaan.. huil een keertje..pak mezelf bij elkaar en het is goed. het zou idd vanaf zondag kunnen maar onthou wel dat het vroeg is en er ook niks te zien kan zijn als dat je een klap geeft dan kan je beter tot dinsdag wachten dan zou je echt wel wat moeten zien op de kruidvattest;) ik denk niet dat ik het volhou hoor.. denk dat er gewoon een doosje mee gaat en ik vrijdag al ga testen Quote
yamila Geplaatst 24 Maart, 2017 Geplaatst 24 Maart, 2017 Ik heb vanochtend getest met de kruidvat 2v5 en een hele lichte streepje te zien Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Judy1990 Geplaatst 24 Maart, 2017 Geplaatst 24 Maart, 2017 Ik heb vanochtend getest met de kruidvat 2v5 en een hele lichte streepje te zienVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk oooh wauw wat een super goed nieuws !.wanneer heb je je tp gehad en hoe oud was je embryo.alvast voorzichtig gefeliciteerd! en hoeveelste tp was dit voor je Quote
yamila Geplaatst 24 Maart, 2017 Geplaatst 24 Maart, 2017 oooh wauw wat een super goed nieuws !.wanneer heb je je tp gehad en hoe oud was je embryo.alvast voorzichtig gefeliciteerd! en hoeveelste tp was dit voor je Ja ik ben ook voorzichtig blij.. 16 maart was mn tp, 2daags. Mn eerste keer ivf/icsi Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Rian2017 Geplaatst 24 Maart, 2017 Geplaatst 24 Maart, 2017 Hoi dames! Hier een positief bericht! Ik heb vandaag overduidelijk positief getest! (Vandaag was officiële testdatum) Over 3 weken naar het ziekenhuis voor check. Ik zag het helemaal niet aankomen, omdat ik nog niet zoveel voelde in mijn lijf(en dat wat ik voelde kwam dacht ik door de Utrogestan). Kan het nog niet bevatten! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
yamila Geplaatst 24 Maart, 2017 Geplaatst 24 Maart, 2017 Rian wow gefeliciteerd meid!! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
amf Geplaatst 24 Maart, 2017 Geplaatst 24 Maart, 2017 Gefeliciteerd Rian!! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
eslief Geplaatst 24 Maart, 2017 Geplaatst 24 Maart, 2017 @rian wouww gefeliciteerd @yamila wouw dat ziet er ook al goed uit! dit is het moment dat hij moet gaan oplopen dus een licht streepje is super! Quote
Rian2017 Geplaatst 25 Maart, 2017 Geplaatst 25 Maart, 2017 Dankjewel allemaal! Hopelijk hebben jullie ook binnenkort een positieve test in handen! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Judy1990 Geplaatst 25 Maart, 2017 Geplaatst 25 Maart, 2017 nou ik heb super eigenwijs vanmorgen een test gedaan 4 dagen na de tp van een 5 dagen oude blastocyste. maar natuurlijk negatief . ik ben nu gelijk bang dat hij niet meer positief word . terwijl eigelijk nog helemaal niet kan testen :p Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.