Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
ja ik wee't het echt ff niet meer .heb wel het idee dat hij donkerder is dan die van gisteren wat denk jij ?

Ja ik zie idd dat die donkerder is :)

Ik werd ook helemaal para met testen , ook verschillende testen. De ene werd donkerder en de andere juist lichter. Gek word je ervan

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 508
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ja ik zie idd dat die donkerder is :)Ik werd ook helemaal para met testen , ook verschillende testen. De ene werd donkerder en de andere juist lichter. Gek word je ervanVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
pfff ik vrees dat ik gewoon moet afwachten op de echo over een goede week .woensdag ofzo nog maar een keer een test wagen dan zou het toch echt donkerder moeten zijn .de gyn zeg't dat hele lichte testen op deze datum nog heel normaal zijn maar hoor hier niemand waarbij dat goed is afgelopen :(
Geplaatst

@judy bij mij wel;) mijn testen worden nooit zo donker als de controle streep..ik heb echt in zak en as gezeten met mijn dunne streepjes..

Geplaatst
@judy bij mij wel;) mijn testen worden nooit zo donker als de controle streep..ik heb echt in zak en as gezeten met mijn dunne streepjes..
ooh wat fijn om dat te horen doet me goed om te weten dat het dus niet perse foute boel hoeft te zijn . liefs
Geplaatst

Wat ontzettend klote yamila. Veel sterkte hopelijk gauw tijd voor je volgende terugplaatsing. Je had een verse teruggeplaatst gekregen of een cryo?

@ judy snap dat je er erg onzeker van wordt. Hopelijk gauw de echo , probeer wat afleiding te zoeken waar het lukt dan gaat de tijd wat sneller 🌷

Geplaatst
Wat ontzettend klote yamila. Veel sterkte hopelijk gauw tijd voor je volgende terugplaatsing. Je had een verse teruggeplaatst gekregen of een cryo?

@ judy snap dat je er erg onzeker van wordt. Hopelijk gauw de echo , probeer wat afleiding te zoeken waar het lukt dan gaat de tijd wat sneller

Dank je meid.

Ja het was mijn eerste ivf/icsi, verse tp.

Ik ga nu voor een cryo tp.. waarschijnlijk moet ik deze keer aan de progynova

Geplaatst

Oke hoeveel cryos heb je nog? En eerst een wachtmaandje denk ik? Na een verse terugplaatsing. Hoe gaat t nu met je ? Nog erg verdrietig.

Ik mag dinsdag voor m'n eerste cryo terugplaatsing uit poging 1 ☺️

Geplaatst
Oke hoeveel cryos heb je nog? En eerst een wachtmaandje denk ik? Na een verse terugplaatsing. Hoe gaat t nu met je ? Nog erg verdrietig.

Ik mag dinsdag voor m'n eerste cryo terugplaatsing uit poging 1

Ik heb echt geen idee over een rustmaand, liever niet. Ik heb geen idee hoe dat gaan in ons ziekenhuis. Heb wel aangegeven dat ik liever zsm door wil gaan voor de cryo.

Ik heb maar 1 cryo in de vriezer van poging 1 ook.

Dus hopelijk ontdooit die goed, anders een hele traject weer opnieuw ja..

Ik voel me verder wel oke hoor..ik ben niet verdrietig ofzo.. En ik ben nog niet ongesteld geworden..

Hey top, dinsdag al je tp! Hopelijk gaat alles goed deze keer ook voor je ;)

Geplaatst

hey allemaal hier nog steeds vage testen en inmiddels ook weer dezelfde pijn als mijn bbz had vrees voor hetzelfde ben nu naar het ziekenhuis voor een echo ben egt op vam de spanning

Geplaatst
hey allemaal hier nog steeds vage testen en inmiddels ook weer dezelfde pijn als mijn bbz had vrees voor hetzelfde ben nu naar het ziekenhuis voor een echo ben egt op vam de spanning

Ik duim voor een succes!

Geplaatst

ik ben net terug van het zh ze zien nog geen vrucht in de baarmoeder maar dat is heel normaal zeggen ze

de baarmoeder zier eruit zoals het hoort bij een zwangerschap. en zien geen vocht of iets wat op een bbz duid .

ook heb ik gevraagd naar de lage hcg waarde's dit zegt nog niks op dit moment de waardes van 4 5 weken zwangerschap verschillen tussen de 3 en de 480 dus dit is helemaal niet gek .

de pijn die ik heb gooien zen toch op flinke darmpijnen en groeipijnen.

voor nu dus afwachten mag ook niet keer testen van de gyn zwanger is zwanger .

volgende week weer echo hopelijk kunnen er dan wat meer zien op de echo

Geplaatst

Ben je een beetje gerustgesteld, Judy?

Het is super ellendig dat je die spannende tijd weer door moet. Eerst die wachtweken en nu deze komende tijd.

Er zit niks anders op, helaas.

Leuke dingen doen de komende week, dan is hij vast zo om!

Geplaatst
ik ben net terug van het zh ze zien nog geen vrucht in de baarmoeder maar dat is heel normaal zeggen ze

de baarmoeder zier eruit zoals het hoort bij een zwangerschap. en zien geen vocht of iets wat op een bbz duid .

ook heb ik gevraagd naar de lage hcg waarde's dit zegt nog niks op dit moment de waardes van 4 5 weken zwangerschap verschillen tussen de 3 en de 480 dus dit is helemaal niet gek .

de pijn die ik heb gooien zen toch op flinke darmpijnen en groeipijnen.

voor nu dus afwachten mag ook niet keer testen van de gyn zwanger is zwanger .

volgende week weer echo hopelijk kunnen er dan wat meer zien op de echo

Dat is mooi Judy :)

Geplaatst
zaterdag ongesteld geworden we gaan op voor de volgende cryo.. vervelend maar al verwacht;)

Oh jammer zeg..

Op voor de volgende cryo idd, en hopelijk dat daar meer succes x

Geplaatst

hey hey hier toch geen goed nieeuws vanacht alsnog opgenomen met buikpijn braken en hevige rugpijn .

hcg waarde's waren gedaalt .en ziet eruit als een vroege miskraam hcg is nu nog maar 4.

volgende week weten we het pa's zeker maar het ziet er slecht uit inmiddels weer thuis maar nog steeds honds beroerd

Geplaatst
hey hey hier toch geen goed nieeuws vanacht alsnog opgenomen met buikpijn braken en hevige rugpijn .

hcg waarde's waren gedaalt .en ziet eruit als een vroege miskraam hcg is nu nog maar 4.

volgende week weten we het pa's zeker maar het ziet er slecht uit inmiddels weer thuis maar nog steeds honds beroerd

O nee he..

Pff, zon voorgevoel had jij al he..

Hcg 4 is erg laag

Zo is het blijkbaar ook met mij gegaan..maar wat de reden daarvan is..?

Beterschap

Geplaatst

helaas gebeurd het heel vaak alleen wij zijn zo vroeg met testen..een ander zou gewoon denken ongesteld geworden te zijn.. zo jammer he dat het dan toch ergens vroeg mis gaat

Geplaatst
helaas gebeurd het heel vaak alleen wij zijn zo vroeg met testen..een ander zou gewoon denken ongesteld geworden te zijn.. zo jammer he dat het dan toch ergens vroeg mis gaat

Ja precies.

Geplaatst

Ja klopt . maar ik ben nog niet gaan vloeien en mag ook nog niet stoppen met de medicatie tot het zeker is en ook echt op nul staat.

gisteren was het 5 wat nog wel kan maar erg laag is nu was het 4 .

alleen ook met bloed kan het wat fluctueren dus ze durven het niet met 100 procent zekerheid te zeggen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden