Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart

Aanbevolen Berichten

• Reacties 508
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Spannend Marrii, ik hoop positief nieuws voor je!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jaa hoop het ook.. dankjewel

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Geplaatst
Ja wachtdag 6 is idd vroeg nou hopen dat die vd week positief is Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Ja hoop het ook! 🙏 Duim ook voor jou!! Hopelijk beide een mooie posi test 🍀🍀🍀🤞🏻🤞🏻🤞🏻
Geplaatst

hee allemaal ik ben er weer .

Vandaag naar het zh geweest voor de bloeduitslagen helaas hcg op nul.dus een vroege miskraam geweest .

nu wachten tot ik ongesteld word en dan gelijk door met de nieuwe ronde.

dit maar geen estradiol dat was schijnbaar de reden dat ik mega ziek was al de hele week overgeven onverdraaglijk buikpijn. Ben helemaal binnenstebuiten gekeerd in het zh en nu blijkt ik gewoon niet tegen deen prognova estradiol te kunnen .

@mari ik hoop voor je dat de streepjes nog duidelijker worden. bij mij bleven ze licht en bleek helaas dus een miskraam.

ik hoop dat het bij jou de andere kant op gaat.

@sas25 6 dagen is indd nog wat vroeg gewoon lekker over twee dagen nog eens testen .

had je een cryo? of een verse liefs

Geplaatst

Vandaag naar het zh geweest voor de bloeduitslagen helaas hcg op nul.dus een vroege miskraam geweest .

dit maar geen estradiol dat was schijnbaar de reden dat ik mega ziek was al de hele week overgeven onverdraaglijk buikpijn. Ben helemaal binnenstebuiten gekeerd in het zh en nu blijkt ik gewoon niet tegen deen prognova estradiol te kunnen .

@mari ik hoop voor je dat de streepjes nog duidelijker worden. bij mij bleven ze licht en bleek helaas dus een miskraam.

@sas25 6 dagen is indd nog wat vroeg gewoon lekker over twee dagen nog eens testen .

Oohh echt balen. Gelukkig weet je nu wsl wel de oorzaak op naar de volgende ronde.

Ik hoop ook echt dat mn streepjes gaan oplopen.

Geplaatst

Hè judy wat balen zeg, echt niet leuk. Had je het al een beetje aan zien komen of had je nog goeie hoop? Was je hcg 4 vanaf het begin of is het ook hoger geweest? Vanaf wanneer had jij je eerste posi test? Ja er is een cryo teruggeplaatst. Ik ga nu denk ik pas vrijdag weer een test wagen... dan is het wachtdag 10..

Geplaatst
Spannend marii ik duim met je mee! Ik heb getest vandaag inderdaad maar was negatief maar is nog wel heel vroeg wachtdag 6.. ik zal gewoon nog even moetenn wachtten.. moeilijk ...

Schat dit is ook echt te vroeg, en anders was het van de pregnyl.

Als je die hebt gespoten, weet je dat die in ieder geval uit je lichaam is nu.

Je kunt echt pas na dag 8 testen op een lichte test.

Succes!!

Geplaatst

Oh wat jammer.. ik zag het idd aan aankomen maar hoopte toch van niet. Sterkte meid.

Omdat dit ook zo bij mij ging helaas..

Wat adviseert jou ziekenhuis nu voor je?

Op natuurlijke cyclus?

Heb je nog cryo's?

Hopelijk ben je snel ongesteld zodat je snel weet door kan❤️

Geplaatst

@yamila mijn ziekenhuis doet eigelijk altijd in gestimuleerrde cyclus .ze gaan even kijken voor een alternatief voor de estradiol.

gelukkig heb ik nog 5 cryo's in de vriezer dan hoef ik igg niet gelijk weer het hele spuit en punctie circus weer opnieuw te doen .

@saskia ik had ook een cryo inderdaad ik tesste vanaf dag 6 positief . maar me hcg is niet hoger geweest als 30 .en daarna weer gaan dalen helaas .toen reageerde 16 dagen na de tp de clearbleu ook niet meer op het hormoon dus onder de 25 daarna is het hard gedaalt en nu een week later weer helemaal op nul.

Geplaatst

Dankje ik heb er wel van geleerd ben nu weer volledig afgeknapt op dat vroeger testen maarja heb nu wel ff die opbouwende stress ff los kunnne laten ofzo. Hoop gewoon echt dat ik eind deze week een positieve test in mn handen heb. 🙏 Wachten wachten wachten🤞🏻🍀.... Sterkte nog Judy😘. En Marii hopen dat jouw test oploopt!🍀

Geplaatst

Goeiemorgen ik heb vanmorgen getest met action. Action is wel wat donkerder geworden. De kruidvat is van gisteren die is zo licht dat je em op de foto haast niet ziet. Heb nu een echo op 4 mei staan. Echt super spannend allemaal.99466854be5c0cef9a6cd0b0a1135986.jpgb55dc32d26d22958a72a57f079d72a28.jpg

Geplaatst
owhhh mariii wouwwww gefeliciteerd! dat is een mooi begin..

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Jaaa zit nu echt vol emoties. Bens uper blij maar toch ook nog bang omdat ik zoveel slechte ervaringen heb gehad. Maarjaa ik kan niet wachten tot 4 mei dan heb ik wat meer zekerheid... :)

Geplaatst

ja snap ik hoor.. maar voor nu is het gelukt! en we duimen dat het mooi doorzet dat koet gewoon.. spannend! op naar 4 mei

Geplaatst
ja snap ik hoor.. maar voor nu is het gelukt! en we duimen dat het mooi doorzet dat koet gewoon.. spannend! op naar 4 mei

Dankjewel voor je positiviteit

Geplaatst
Dankjewel @amf

Dankjewel @yamila maandag was mijn nod.

Oh geweldig!!

Gefeliciteerd meid, dat geeft mij ook weer hoop xx

Geplaatst
Oh geweldig!!

Gefeliciteerd meid, dat geeft mij ook weer hoop xx

Okay fijn. Ik hoop dat het bij jou ook snel lukt

• 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden