Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ja klopt . maar ik ben nog niet gaan vloeien en mag ook nog niet stoppen met de medicatie tot het zeker is en ook echt op nul staat.

gisteren was het 5 wat nog wel kan maar erg laag is nu was het 4 .

alleen ook met bloed kan het wat fluctueren dus ze durven het niet met 100 procent zekerheid te zeggen

Oh , ik ken iemand die vorige week op haar testdag hcg 11 had en tegen haar zeiden ze dat kan stoppen met de utrogestan , dat het er niet goed uitziet en de maandag nog eens bloedprikken. Ze had daarna hcg 4.

En het dus mislukt is. Over enkele dagen werd ze ongesteld.

Mijn uitslag krijg ik morgen hoorde ik net van afgelopen vrijdag. Ben ook wel benieuwd hoeveel hcg ik had op mn testdag.

Ik duim echt op een mirakel voor je meid!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 508
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dankje yamila. Ik mag morgen bellen om 10 uur hoe de ontdooiing is gegaan en hoelaat ik de terugplaatsing heb🍀😊

Ik begreep dat 50% van de cryo's goed ontdooid. Het blijft altijd spannend.

Geplaatst

Ach nee Judy , wat een klote nieuws! Ontzettend kak. Hoop voor je dat de hcg waarde snel stijgt !! 🍀😞

Geplaatst
Dankje yamila. Ik mag morgen bellen om 10 uur hoe de ontdooiing is gegaan en hoelaat ik de terugplaatsing heb

Ik begreep dat 50% van de cryo's goed ontdooid. Het blijft altijd spannend.

Spannend Sas omg!

Geplaatst

ik ben ook benieuwd hoeveel hcg je had op je nod yamila

ik ben inmiddel's 5 dagen na nod gisteren bloedtest dus 5 ongeveer .

vanmorgen getest om te kijken of ik al blanco teste . Maar nee weer een licht streepje en ook de clearbleu positief hoe kan dat nou met zo'n lage waarde?

Geplaatst
ik ben ook benieuwd hoeveel hcg je had op je nod yamila

ik ben inmiddel's 5 dagen na nod gisteren bloedtest dus 5 ongeveer .

vanmorgen getest om te kijken of ik al blanco teste . Maar nee weer een licht streepje en ook de clearbleu positief hoe kan dat nou met zo'n lage waarde?

Oh , gelukkig heb je nog een streepje en positief.. nu nog stijgen!

Blijkbaar had ik ook zo laag en testte ik woensdags positief en vrijdag gezakt naar negatief..

Ik heb net weer gebeld om te vragen of mn bloeduitslag binnen is van hcg, ze hebben het binnen en het was negatief die vrijdag (ja dat weet ik, maar wilde weten hoeveel hcg ik had), maar dat hebben ze niet doorgekregen..

Ik moet morgen weer proberen te bellen erover..

Maar zoiets krijg je tegelijk..ze hebben mn hcg niet gemeten of doorgegeven, alleen dat het negatief was omgosh..pff

Geplaatst

@judy bij 5 hcg slaat de cb normaal niet meer positief uit fus lijkt dan toch te stijgen.. soms laat een embryo los omdat het plekje waar het nesteld niet oke is om zich erna weer in te nestelen.. wellicht is dit gebeurd.. ik ga heel hard duimen!

@yamila wat stom dat ze niet zeggen hoeveel hcg..

Geplaatst

yamila wat stom dat ze niet kijken naar hoeveel hcg hoor namelijk ook verhalen van dokters die waardes van 10 ook als negatief beschouwen wat dus helemaal geen negatieve waarde is .

@voor nu ben ik even helemaal blanco geen idee meer wat ik moet denken ik blijf de aankomende dagen toch maar wat testen doen

om te kijken of het stijgt of daalt .

je zou toch zeggeniet dat je hcg anders als bijna nul moet zijn en niet meer meetbaar in je urine als het fout is gegaan .

ik ben ook al dagen aan het overgeven en nog steeds pijn aan mijn borsten .ik houd jullie op de hoogte

Geplaatst

Wat ontzettend vervelend judy, hoop dat er gauw duidelijkheid komt. Wel gek dat je bij een lage hcg een positieve test hebt inderdaad helemaal bij cb.

Sterkte in iedergeval. En veel beterschap!! 🌸

Geplaatst

Hoeveel hcg moet het eigenlijk zijn na 2 weken na terugplaatsing? Als ik bloed mag prikken over twee weken. Ik lees overal iets vanaf 25, dat dat positief is? Klopt dat.

Geplaatst
alles vanaf 5 is in principe positief .heb hier een schema bijgevoegd die liet de arts me zien
Zie geen schema, of kan je het niet zien via je mobiel? 😊
Geplaatst

Hoii heb ff een vraagje. Ik heb vrijdag de tp gehad en ben sinds zaterdag al misselijk. Niet extreem maar in vlagen. Maar kan er niks over terug vinden op internet. Hebben jullie hier ervaring mee en heeft het met de zwangerschap te maken of zou het pure toeval zijn..

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Geplaatst

dat is wel heel vroeg denk niet dat het al van de emmy kan komen..wellicht door de tp en het gerommel? maar joh gewoon volhouden die misselijkheid de komende maanden:) spannend succes

Geplaatst
dat is wel heel vroeg denk niet dat het al van de emmy kan komen..wellicht door de tp en het gerommel? maar joh gewoon volhouden die misselijkheid de komende maanden:) spannend succes

Ja het leek mij ook te vroeg haha. Maarja omdat het maar niet weggaat dacht ik vragen kan geen kwaad.

Geplaatst

hoe oud was je emmy? en hoeveel cellig? soms kan je van de innesteling al misselijk zijn dus het kan wel als de emmy al flink op weg was:)

Geplaatst
hoe oud was je emmy? en hoeveel cellig? soms kan je van de innesteling al misselijk zijn dus het kan wel als de emmy al flink op weg was:)

4 dagen oud maar ze zeiden niet hoeveeel cellig. Maarja mag maandag al testen dus moet maar geduld hebben

Geplaatst
spannend ik ga heel hard duimen:)

Dankjewelll ik ook voor jouu als het zo ver is :)

Geplaatst

Hoii marii , hoe gaat het met je? Ik heb gisteren mijn terugplaatsing gehad en ben sinds vanmiddag ook af en toe misselijk en weeiig ik hoop dat het een goed teken is voor ons allebei. Ik Had een terugplaatsing van een compactie morula. Wanneer mag jij testen?

Geplaatst
Hoii marii , hoe gaat het met je? Ik heb gisteren mijn terugplaatsing gehad en ben sinds vanmiddag ook af en toe misselijk en weeiig ik hoop dat het een goed teken is voor ons allebei. Ik Had een terugplaatsing van een compactie morula. Wanneer mag jij testen?

Hoii jaa het gaat nog hetzelfde. Ik hoop het ook eccht. Wat houdt dat in dan?? Nooit van gehoord. Mijn testdag is maandag kan echt niet wachten.

Geplaatst

Spannend Zeg! Ik ga denk ik ook maandag een test proberen, zal wel heel vroeg zijn maar kan het altijd proberen.. dan is het 6 dagen na mijn terugplaatsing. Een morula is al ontelbaar cellig, daarna wordt het een blaster en gaat die meteen iinnestelen. Ben benieuwd hoeveel cellig jouw cryo was. Duimen Maar!!!!

Geplaatst
Spannend Zeg! Ik ga denk ik ook maandag een test proberen, zal wel heel vroeg zijn maar kan het altijd proberen.. dan is het 6 dagen na mijn terugplaatsing. Een morula is al ontelbaar cellig, daarna wordt het een blaster en gaat die meteen iinnestelen. Ben benieuwd hoeveel cellig jouw cryo was. Duimen Maar!!!!

Ja ik zit ook al te denken om vrijdag 1 te doen. Dan is het bij mij een week na de tp. Maar ben ook bang om teleurgesteld te worden. Dus moet het ff aanzien. Ja ik ben ook echt benieuwd hoe veel die van mij was. Was het echt vergeten te vragen door al doe zenuwen. Klinkt bijzonder een morula. Hoop dat het extra geluk brengt.

Geplaatst

Ja precies het is heel dubbel. Je wil eigenlijk wachten omdat je niet teleurgesteld wil worden, maar je hoort ook van veel dat ze positief testen na een week. Dus dan denk ik waarom kan dat niet bij ons. In principe is die al 4 dagen oud dus dat zou je eraf kunnen trekken... ik hoop op goed nieuws voor onss beiden meid!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden