Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Net bekend gemaakt op Facebook dat ik weer zwanger ben. Blijft leuk om weer mee te maken.Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk
Leuke reacties gehad? 😊
Geplaatst

Morgen voor de 12 weken echo vind het elke keer toch weer retespannend.

Als alles nu goed is gaan we het lekker van de daken schreeuwen. Heb gister pakket van de baby dump opgehaald wat een leuk pakket is dat! Er zat een speentje in .een fles ..een hydrofiel doek een washandje. Lepeltjes en een knuffel. Ben er echt heel blij mee van de jumbo een zwanger 9 maanden agenda en knuffel.

Ben benieuwd wat er in de andere pakketten zit

Geplaatst

Als alles nu goed is gaan we het lekker van de daken schreeuwen. Heb gister pakket van de baby dump opgehaald wat een leuk pakket is dat! Er zat een speentje in .een fles ..een hydrofiel doek een washandje. Lepeltjes en een knuffel. Ben er echt heel blij mee van de jumbo een zwanger 9 maanden agenda en knuffel.

Grappig! Welke pakketten heb je aangevraagd? Vanaf wanneer kan dat?

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

Enne, veel succes morgen!! Wij hebben donderdag de termijnecho. Dan zou ik 10+5 moeten zijn. Blijft spannend! Al ben ik nog zo misselijk. Wel heel fijn om weer die bevestiging te hebben.

Geplaatst
Grappig! Welke pakketten heb je aangevraagd? Vanaf wanneer kan dat?Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Kan direct als je zwanger bent er zijn er ook echt super veel .met allemaal gratis leuke spulletjes .De meeste kan je na 3 maanden ophalen. De box van ouders van nu schijnt ook heel leuk te zijn .Dan heb je ook nog de zwanger box van Etos Baby dump .prenetal ..kruidvat schijnt ook echt bomvol te zitten ook met luiers etc..en zo zijn er nog een aantal .Noem me maar een Nederlander hahaha ik houd ervan al die leuke gratis spulletjes
Geplaatst
Kan direct als je zwanger bent er zijn er ook echt super veel .met allemaal gratis leuke spulletjes .De meeste kan je na 3 maanden ophalen. De box van ouders van nu schijnt ook heel leuk te zijn .Dan heb je ook nog de zwanger box van Etos Baby dump .prenetal ..kruidvat schijnt ook echt bomvol te zitten ook met luiers etc..en zo zijn er nog een aantal .Noem me maar een Nederlander hahaha ik houd ervan al die leuke gratis spulletjes

Ik ga na een goede echo ook een lijstje maken en aanvragen, hihi :)

Heb nu in de uitverkoop een meegroeibh, leggings en jurkje gekocht voor tijdens fe zwangerschap. Ik noem dat slim met je geld omgaan, haha

Geplaatst

Oooh voor jou ook weer spannend ! Wel lekker vroeg dectermijnecho .Ik heb hem dus met bijna 12 weken .moet je daarna dan wachten tot 20 weken met weer een echo ?

Ik heb de 14de nog een echo voor de geslachtsbepaling. Maar daarna ook pas weer met 20 weken.lijkt me zoo lang overbruggen. Zo'n echo vind ik altijd weer een fijn punt om naar uit te kijken en dan weer wat gerrust stelling te krijgen . Je weet allemaal niet wat er binnen in gebeurt en dat vind ik soms erg lastig.

Geplaatst

Ja heel slim hoor vind ik ook ik houd van shoppen maar ook van de beste deals.

Ik heb een voedings bh en panty gekocht online bij de Lidl. Echt superfijne pantys zijn dat ze hebben ook tuniekjes en leuke jurkjes online.

Verder koop ik ook nu al luier en switsal knallers als ze in de aanbieding zijn ik knal gewoon me hele vooraadkast vol.

Geplaatst

Heb ze ook allemaal al aangevraagd. Alleen sommige winkels zoals de Prenatal zit hier niet in de buurt. Dus kan ik helaas niet ophalen.

@judy ben je al 12 weken dan?? Of krijg je de echo eerder?

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Geplaatst
Oooh voor jou ook weer spannend ! Wel lekker vroeg dectermijnecho .Ik heb hem dus met bijna 12 weken .moet je daarna dan wachten tot 20 weken met weer een echo ?

Ik heb de 14de nog een echo voor de geslachtsbepaling. Maar daarna ook pas weer met 20 weken.lijkt me zoo lang overbruggen. Zo'n echo vind ik altijd weer een fijn punt om naar uit te kijken en dan weer wat gerrust stelling te krijgen . Je weet allemaal niet wat er binnen in gebeurt en dat vind ik soms erg lastig.

Ja, ik vind het ook vroeg. Maar ik heb begrepen dat als het met 10 weken goed zit, dat met 12 vaak ook zo is. Ik denk dat wij ook rond 14-15 weken een extra echo plannen. En dan rond 26 weken een 3/4d echo in amsterdam.

Ik ywijfel nog steeds of ik het geslacht wil weten. Ik denk nu nee.

Geplaatst
Heb ze ook allemaal al aangevraagd. Alleen sommige winkels zoals de Prenatal zit hier niet in de buurt. Dus kan ik helaas niet ophalen.@judy ben je al 12 weken dan?? Of krijg je de echo eerder?Krijg hem een paar dagen eerder ik ben morgen 11+3 Jij bent twee dagen verder als mij toch?
Geplaatst
Heb ze ook allemaal al aangevraagd. Alleen sommige winkels zoals de Prenatal zit hier niet in de buurt. Dus kan ik helaas niet ophalen.@judy ben je al 12 weken dan?? Of krijg je de echo eerder?Krijg hem een paar dagen eerder ik ben morgen 11+3 Jij bent twee dagen verder als mij toch?

Aha vandaar! Ik krijg hem 14-7 pas.

Ja klopt ik ben nu 11+4

Geplaatst

Ik had het tijdens mijn eerste zwangerschap ook. En nu weer. Ik schrik enorm snel. Om het minste geringste schrik ik. Zo raar. Weet niet wat dat is. Herkennen jullie het?

Geplaatst
Ik had het tijdens mijn eerste zwangerschap ook. En nu weer. Ik schrik enorm snel. Om het minste geringste schrik ik. Zo raar. Weet niet wat dat is. Herkennen jullie het?

Nee! Wel bijzonder. Waar schrik je van? Ik merk vooral in mijn dromen dat ik angstiger ben. Heb vaker rare en ook nare dromen. Dat mn vriend dood gaat of dat soort dingen. Brrr.

Geplaatst
Oh Johanna wat lief een buikje 😍wat leuk om jou te zien 😀

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Hihi, ja echt anoniem is het zo niet meer. Ik zal mn hoofd er even afknippen en opnieuw plaatsen.. Ahum

Geplaatst
Nee! Wel bijzonder. Waar schrik je van? Ik merk vooral in mijn dromen dat ik angstiger ben. Heb vaker rare en ook nare dromen. Dat mn vriend dood gaat of dat soort dingen. Brrr.

Dat heb ik ook! Nou bijv. Ik verstapte mezelf net op de trap. Ging een hele schok door mijn lijf en schrik ook meer van geluiden enzo. Zat even google te raadplegen. Blijkt dus niet dat ik de enige zwangere ben die dit heeft. Komt veel voor. Ik dacht even polsen of jullie het herkennen

Geplaatst
Dat heb ik ook! Nou bijv. Ik verstapte mezelf net op de trap. Ging een hele schok door mijn lijf en schrik ook meer van geluiden enzo. Zat even google te raadplegen. Blijkt dus niet dat ik de enige zwangere ben die dit heeft. Komt veel voor. Ik dacht even polsen of jullie het herkennen

Hè, wat naar! Meer beschermingsdrang en daardoor alerter?

Geplaatst
Hè, wat naar! Meer beschermingsdrang en daardoor alerter?

Dacht ik ook al

Geplaatst
Ik had het tijdens mijn eerste zwangerschap ook. En nu weer. Ik schrik enorm snel. Om het minste geringste schrik ik. Zo raar. Weet niet wat dat is. Herkennen jullie het?Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk
Ik heb het een beetje met autorijden. Nu valt het weer een beetje mee maar had het een paar weken geleden wel. Schijnt vaker voor te komen dat je wat angstiger wordt. Probeer te relativeren in je hoofd dat t niks is en t meevalt dat hielp mij. (Je verbeeld het je zei ik tegen mezelf haha)
Geplaatst
Ik heb ze ook al aangevraagd een paar weken geleden inderdaad! Maar die van ouders van nu en de blije doos krijg je een ophaalbericht 3 maanden ong voor je bevaldatum om m op te halen. Dus nog even afwachten 😊
Geplaatst
Oooh voor jou ook weer spannend ! Wel lekker vroeg dectermijnecho .Ik heb hem dus met bijna 12 weken .moet je daarna dan wachten tot 20 weken met weer een echo ?Ik heb de 14de nog een echo voor de geslachtsbepaling. Maar daarna ook pas weer met 20 weken.lijkt me zoo lang overbruggen. Zo'n echo vind ik altijd weer een fijn punt om naar uit te kijken en dan weer wat gerrust stelling te krijgen . Je weet allemaal niet wat er binnen in gebeurt en dat vind ik soms erg lastig.
Is het al gelukt met de angelsound judy? Ik heb m vandaag weer gevonden na lang zoeken hihi. Ik zat de hele tijd rechtsonder een beetje te zoeken maar nu zat hij/zij links dus lekker aan t zwemmen geweest haha 😊

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden