Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hee sas met mij gaat het niet super. Ik ben vabdaag bij de arbo geweest en moet mog minder gaan werken per vandaag nu om de dag n halve dag .wel fijn dat ze daar zelf mee kwamen igg en hoe is het met jullie ? :)

@danlon verschrikkelijk bij mij is dit in december ook zo gegaan niks te vinden en hoge hcg wel ging ik kapot van de pijn maar bij mij bleek het een bbz .Ik was toen bijna 8 weken toen ik geopereerd werd . Hoe lang ben je nu zwanger?

Als je nog pril bent is er nog een kansje dat ze het misschien niet zien maar vanaf week of 8 moet er helaas echt wel een beebje te zien zijn .

Ik leef met je mee weet hoe het is. Ik hoop dat het allemaal mee valt. Knuff

Dankjewel... Bbz kan het niet zijn omdat het vorige keer wel in de bm zat.. Ik ben nu 6+4..ook volgens hcg en alle andere hormoonwaarden. Vergeleken met mn zoon, daar was mn hcg hoger... Ben er bang voor..ik kn niet anders dan afwachten..

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh nee Danlon wat een nachtmerrie! Kan me voorstellen dat je in shock bent!

Ik hoop dat alles nog een positieve wending krijgt en dat de baby gewoon nu al een enorme eigenwijze is.. maar snap dat je daar nu even niet op durft te vertrouwen.

Hele dikke (digitale) knuffel!!

Liefs Inge

Geplaatst
Dankjewel... Bbz kan het niet zijn omdat het vorige keer wel in de bm zat.. Ik ben nu 6+4..ook volgens hcg en alle andere hormoonwaarden. Vergeleken met mn zoon, daar was mn hcg hoger... Ben er bang voor..ik kn niet anders dan afwachten.. Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk
En toch kan het nog wel eens gaan zwerven als het nog zo pril is . Maar onwaarschijnlijk is het wel . Laten we maar hopen dat je kleine popje zich gewoon verstopt heeft
Geplaatst

Haai dames ik ben even weg geweest ik Zie allemaal positieve verhalen gefeliciteerd allemaal❤️ik had in juni en mislukte ivf verse poging wAarbij ik net positief had getest en uiteindelijk alles toch misging. Ik heb een maand pauze gehad en heb 2 weken terug een cryo terugplaatsing gehad in natuurlijke cyclus zonder pregnyl. En dit keer weer gelukt heb al een paar keer positief getest donkerder dan de vorige keer toen maar blijft spannend ik mag 3-10 voor een echo als alles goed blijft zitten ik heb de hoop een beetje opgegeven maar ben toch stiekem ergens blij. Hoop dat alles goed gaat met jullie❤️

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Dankjewel blijft spannend ❤️❤️

Dan ben je precies op de goede plek; daar weten we alles van! En het houdt niet op ook. Ben nu 9,5 week en heb dat nog steeds.. Hou vol!

Geplaatst
Dan ben je precies op de goede plek; daar weten we alles van! En het houdt niet op ook. Ben nu 9,5 week en heb dat nog steeds.. Hou vol!
Hooi Inge.Besef je het nu al een beetje? Heb je het al tegen iemand durven te vertellen of wacht je nog een poosje?
Geplaatst

Nou, best wat vrienden weten van onze 'nu of nooit' actie. Maar als we dit vertellen roepen we direct hysterisch dat alles nog mis kan gaan. Dus ergens wacht ik nog op wanneer het sein 'alles veilig' gegeven wordt. En aan de ander kant durven we steeds vaker te dromen van echte baby's in ons huis ..

Hoe hebben jullie dat dan meiden?

Liefs Inge

Geplaatst

Ik ben nu 16 weken zwanger en zeg nog steeds: als alles goed mag gaan....

Morgen weer naar de vk. Kijk erg uit naar hartje luisteren. Nu vind ik het in ieder geval weer reuze spannend.

En nog meer naar kindje voelen, zodat ik tussen de controle's door ook weet dat hij/zij er echt nog is.

geduld, geduld, geduld.

Maar het blijft onwerkelijk... gaan we straks echt die maxicosi, kinderwagen, box etc weer gebruiken?

Geplaatst

Bij ons zij de arts bij de 10 weken echo dat het nu voor 98% goed zat en waarschijnlijk niet meer mis zal gaan. Zo fijn om te horen, maar het onzekere gevoel blijft toch.

Mijn vriend kon echt niet meer wachten, dus we zijn zo langzaam aan alle belangrijke mensen in ons leven aan t inlichten. Iedereen reageert zo lief! Ze hebben ook erg met ons meegeleefd de afgelopen jaren.

Ik ben vandaag begonnen aan een naaicursus, ik ga m'n eigen positiekleding maken. Als eerst een simpele rok met zo'n buikband. Super leuk!

Geplaatst
Bij ons zij de arts bij de 10 weken echo dat het nu voor 98% goed zat en waarschijnlijk niet meer mis zal gaan. Zo fijn om te horen, maar het onzekere gevoel blijft toch.

Mijn vriend kon echt niet meer wachten, dus we zijn zo langzaam aan alle belangrijke mensen in ons leven aan t inlichten. Iedereen reageert zo lief! Ze hebben ook erg met ons meegeleefd de afgelopen jaren.

Ik ben vandaag begonnen aan een naaicursus, ik ga m'n eigen positiekleding maken. Als eerst een simpele rok met zo'n buikband. Super leuk!

Dat is heel goed nieuws leuk hoor van harteIk kan ook niet wachten tot ik hoor dat alles goed gaat. Eigen positiekleding maken leuk hoor geniet ervan hoop dat ik ook snel die eerste echo achter de rug heb dan kan ik ook wat meer genieten nu geloof ik het nog niet echt ondanks alle testen en klachten

Geplaatst

Hey ladies, hier inmiddels 7 wk en 4 dagen zwanger. Ik vind het zo vreemd dat ik nergens last van heb. Mijn rugpijn is ook gezakt. En ben 2 kg afgevallen, terwijl ik hetzelfde eet. Urine is wel nog steeds oranje haha. Over een week heb ik weer een echo. Ben benieuwd.

Zijn er meer mensen die geen last hebben van symptomen?

Geplaatst

Ik heb in het begin ook helemaal geen symptomen gehad tot aan mijn bekkeninstabiliteit vanaf de 20 weken ong. Dat is het enige waar ik last van heb. Nu ook wel wat krampjes af en toe, maar dat hoort erbij met nog maar 6 weken te gaan.

Geplaatst

Wat een eng verhaal Danlon hoop echt voor jullie dat t vrijdag goed zit! Dat is wel echt ff schrikken. Ik duim voor je.

Judy. Hoe heeft de arbo besloten dat je minder moest gaan werken waar begon het mee? Een gesprekje met je leidinggevende dat je veel pijn hebt en minder wil gaan werken of hoe gaat dat. Moet je meteen een afspraak maken met de arboarts. Of een briefje van je vk Volensmij geven ze dat niet meer zo snel tegenwoordig.

Mijn bekkenbanden zijn fors gevoelig en heel erge pijn aan mn stuitje. Zitten en liggen met omdraaien doet erg pijn.

Amalia , welkom terug. Wat fijn dat je test veel donkerder is kan me inderdaad herinneren dat je streepje licht was en niet echt donkerder werd toch. Hopelijk zit nu alles wel goedd! Spannend ❤️

Ash ik heb wel heel veel symptomen en kwaaltjes gehad en nu nog steeds. Denk dat je blij mag zijn dat je een van de weinigen bent zonder klachten. In t begin is het normaal dat je afvalt hebben meerdere gehad hier.

Geplaatst

Sas, ik heb nog geen arbo arts gezien. Ik had het met mijn baas overlegd om nog 50% te gaan werken. Hij heeft dat met uwv geregeld, die hebben mij gebeld met een hoop vragen en moest ook doorgeven als ik nog minder ging werken of stoppen. Ben nu toch 2 weken eerder gestopt, maar niks meer gehoord.

Geplaatst

Christel: 23-10-2017

Shannah: 20-12-2017

Wilhelmina: 24-12-2017

Magicwoman: 17-01-2018

Judy1990: 19-01-2018

Sas25: 21-01-2018

Missblueeye:21-01-2018

Johanna: 27-01-2018

Maaike: 25-02-2018

Eslief: 28-02-2018

Fab: 12-03-2018

Moon32: 06-04-2018

MariaG: 07-04-2018

Inge35: 12-04-2018

Ash: 27-04-2018

Danlon : 03-05-2018

Echo:

Johanna: 13-09-2017 GUO 20 weken echo16-10-2017 echo Dr. Papa

Christel: 14-09-2017

Danlon: 15-09-2017

Ash: 19-09-2017

MariaG: 19-09-2017

Inge35: 21-09-2017

Wilhelmina: 27/09 en 10/10 pret echo

Sas25: 02-10-2017 4d echo Dr. Papa

Ash: 04-10-2017

Maaike: 12-10-2017 20 weken echo

Afspraak gyn/vk/etc:

Maaike: 12-09-2017 vk

Christel: 14-09-2017

Wilhelmina: 19-09-2017 vk

MariaG: 19-09-2017 vk intake

Ash: 20-09-2017

Danlon: 28-09-17 verloskundige

Sas25: 27-10-2017 verloskundige

Geplaatst
Sas, ik heb nog geen arbo arts gezien. Ik had het met mijn baas overlegd om nog 50% te gaan werken. Hij heeft dat met uwv geregeld, die hebben mij gebeld met een hoop vragen en moest ook doorgeven als ik nog minder ging werken of stoppen. Ben nu toch 2 weken eerder gestopt, maar niks meer gehoord. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Oke dus overleggen met je leidinggevende. Want ik hoorde dat ze soms om een verklaring vragen van je arts of vk ofzo maar dat wordt niet meer zo snel gegeven begreep ik... vanaf wanneer ging jij minder werken en hoe heb je dit afgebouwd?
Geplaatst
Oke dus overleggen met je leidinggevende. Want ik hoorde dat ze soms om een verklaring vragen van je arts of vk ofzo maar dat wordt niet meer zo snel gegeven begreep ik...

Ik heb niks geen verklaring moeten geven. Gynaecoloog zei altijd dat ik het zelf moest aangeven bij mijn baas, omdat hij natuurlijk niet voelt wat ik voel. Ik zou gewoon eerst met de leidinggevende gaan praten, kijken wat zij zeggen. Bij mij waren ze heel begripvol.

Geplaatst
Ik heb niks geen verklaring moeten geven. Gynaecoloog zei altijd dat ik het zelf moest aangeven bij mijn baas, omdat hij natuurlijk niet voelt wat ik voel. Ik zou gewoon eerst met de leidinggevende gaan praten, kijken wat zij zeggen. Bij mij waren ze heel begripvol. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Oké Dankje! Heb jij een vast contract?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden