Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Goede middag dames

Super om zo te lezen dat het bij

iedereen goed gaat..

Ik ben vandaag 22+5dagen en had vandaag

Me intake met de kraamzorg super leuke vrouw

En gisteren bij de verloskundige geweest,

En ons lieve mannetje is zo druk aan het

Bewegen dat ze hem moest volgen in ze hartslag

Te horen haha was een leuk gezicht

En zaten dinsdag samen op de bank

En zag ineens me buik bewegen zo gaaf

Snel me man ze hand erop en ja hij voelde

Ook een stevige duw ertegen

En sinds dien viel ik de hele dag duwtje

In me buik zo leuk...

Andere ook al van die mooie momentjes??

Ja! Gaaf hè? Sinds een week zie ik mijn buik bewegen. En mijn vriend kan nu om de paar dagen een schop voelen. Ik voel de kleine een paar keer per dag nu. Zo bijzonder! Lekker genieten! En fijn dat je een fijne kraamhulp hebt. Ik vind die van ons ook echt een fijne vrouw. Geeft rust om nu al te weten wie er zeer waarschijnlijk gaat komen.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wij gaan niet voor een 3d of 4 d echo manlief vind het maar op alien lijken haha.

En we vinden het wel zo leuk om nog iets aan de verassing over te laten .

Ik heb nu onmiddels ook een bekkenband van de fysio gekregen .hoe gaat het met jou pijn sas ? Mooi buikje ook missybleu:)

Wij hebben dacht ik pas week 30 een intake met de kraamzorg . Ben heel benieuwd

Slaan jullie ook alles vast in ? Pampers doekjes switsal etc heb echt een mega voorraad al staan.

Geplaatst

Mensen ik ben vandaag 6 weken zwanger heb een hele opgeblazen buik rommelende darmen en sinds vandaag als ik wat eet wordt ik achteraf gelijk misselijk heb ook darmkrampen heeft iemand dit ook want ik hoop niet dat t een of andere buikgriep is

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Mensen ik ben vandaag 6 weken zwanger heb een hele opgeblazen buik rommelende darmen en sinds vandaag als ik wat eet wordt ik achteraf gelijk misselijk heb ook darmkrampen heeft iemand dit ook want ik hoop niet dat t een of andere buikgriep is

Ja! Ik had t met 6+1... In eerste instantie 2 dagen griep, mn man had t ook... Bij mij is t niet weggegaan hij was na 2 dagen klaar... Zit nu op 8+1 en heb t nog steeds...

Gemberpillen halen... Is t enige wat bij mij t draaglijk maakt... Oh en ik heb altijd een emmer bij de hand

Darmen is normaal en weinig aan te doen alleen opletten met voeding.. Wordt aan de kant gedrukt door kleine.. En daardoor opgeblazen..

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Geplaatst
Ja! Ik had t met 6+1... In eerste instantie 2 dagen griep, mn man had t ook... Bij mij is t niet weggegaan hij was na 2 dagen klaar... Zit nu op 8+1 en heb t nog steeds...

Gemberpillen halen... Is t enige wat bij mij t draaglijk maakt... Oh en ik heb altijd een emmer bij de hand

Darmen is normaal en weinig aan te doen alleen opletten met voeding.. Wordt aan de kant gedrukt door kleine.. En daardoor opgeblazen..

Ja echt niet normaal ik werd heel vroeg wakker vanochtend met misselijkheid en ging na half uurtje zo weg en hele dag is t een beetje blijven hangen en ik heb net warm gegeten en achteraf liep ik al te kokhalzen met rommelende darmen heb echt een opgezette buik lijk al 4/5 maanden zwanger verschrikkelijk.

Geplaatst
Ja echt niet normaal ik werd heel vroeg wakker vanochtend met misselijkheid en ging na half uurtje zo weg en hele dag is t een beetje blijven hangen en ik heb net warm gegeten en achteraf liep ik al te kokhalzen met rommelende darmen heb echt een opgezette buik lijk al 4/5 maanden zwanger verschrikkelijk.

Ja herken ik... Ik heb t ook... Mijn man moet koken..

Moet wel zeggen dat de ene dag beter gaat als de andere.. Soms kan ik t binnen houden... Soms komt t eruit..

Snachts wordt ik wakker van de misselijkheid... Ik geef daar de ene baby de schuld van en de andere overdag hihi..

Maar wees gerust... Dit is een teken dat je hcg goed opbouwt... En dan maar hopen dat t met 12 wk weg is!

Geplaatst

Jep, herkenbaar. Ik had droge maria biscuits op mn nachtkastje zodat ik eerst wat kon eten voor ik eruit ging. Veel gemberthee gedronken. Ik vind de gember en citroen van yogi tea de beste.

Mijn buik werd na week 11/12 weer wat minder en toen werd het ook meer zwanger buik ipv darmen opgeblazen buik

Sterkte dames!

Geplaatst
Jep, herkenbaar. Ik had droge maria biscuits op mn nachtkastje zodat ik eerst wat kon eten voor ik eruit ging. Veel gemberthee gedronken. Ik vind de gember en citroen van yogi tea de beste.

Mijn buik werd na week 11/12 weer wat minder en toen werd het ook meer zwanger buik ipv darmen opgeblazen buik

Sterkte dames!

Die thee heb ik ook haha

Geplaatst

Heb je die band van de fysio gekregen judy? Ik heb er zelf een gekocht al een paar weken geleden. Gebruik m alleen nog niet echt veel. Want verslapt je spieren ook weer en ik heb juist oefeningen gekregen om mn buik aan te spannen en mn spieren te verstevigen in mn rug en bil.

De pijn wordt steeds erger eigenlijk. Volgende week een afspraak met mn leidinggevende over 50% ziek melden. Kan niet anders... 😐

Geplaatst
Ja wij, 16 oktober. Dan ben ik 25+2. Opa's en oma's gaan dan ook mee :) Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Super leuk!! 💓 Bij mij gaan de oma's mee en me schoonzus.
Geplaatst
Super leuk!! Bij mij gaan de oma's mee en me schoonzus.
Balen dat je zoveel bekkenpijn hebt! Hoop dat minder werken helpt!

Hoe is het minder werken jou bevallen deze week, Judy?

Leuk om met de dames samen te gaan, veel plezier!

Geplaatst

Ja ik heb hem van de fysio gekregen we wilden het zolang mogelijk uitstellen omdat het indd functie overneemt maar ik heb nu ook nog zenuwonsteking in mijn bil erbij en ze denkt dat het komt door het teveel belasten en verkeerd door de bekkeninstabiliteit .als je pijn hebt gebruik je je spieren anders .

Ik heb ook alle oefeningen gekregen om alles sterker te maken maar ik loop nu al bijna 10 weken bij de fysio dus valt op dat gebied helaas niet zoveel meer te halen. Dus nu helaas dan toch de nekkenband erbij.maar ook niet de gehele dag ze wil dat ik hem alleen gebruik bij zwaarder inspannen zoals werken of boodschappen doen of als ik toch eigenwijs ga stofzuigen:p

@marije het mindere werken bevalt me goed het word niet minder maar ook niet erger in ieder geval . Dat is al heel wat Haha.

@sas ik denk ook dat 50 procent je goed zal doen .in ieder geval er weer even mee vooruit kan. Zo ging het bij mij ook .Ik moet nu nog 9.5 week tot aan mijn verlof en hoop dat zo nog even uit te houden .

Geplaatst

Ik heb gelukkig nog geen last van de misselijkheid maar met mijn darmen kan ik een concert beginnen...

Geplaatst
Ik heb gelukkig nog geen last van de misselijkheid maar met mijn darmen kan ik een concert beginnen...

Hahahahha toch nog iets goeds aan rommelende darmen dus de misselijkheid is vandaag iets minder maar komt ook weer met vlagen op en neer maar over het algemeen gaat het wel goed heb net weer een dutje gedaan ik kan de hele dag slapen

Geplaatst

Ok ok ik heb me er heeeelemaal aan overgegeven!

Vandaag geshopt; leggings, grote truien, stoere sneakers zwangerschaps t-shirts hahaaa

Ik kan echt niet meer met goed fatsoen kleren aan! Jeeeee spannend maar ik durf het gewoon!

Geplaatst

Goed bezig Inge! Heerlijk dat shoppen en we hebben er zo lang op moeten wachten dat ik het helemaal gerechtvaardigd vind!

Ik heb ook vier broeken, een legging, vier jurkjes en een trui gekocht

Geplaatst

Goed bezig Inge! Heerlijk dat shoppen en we hebben er zo lang op moeten wachten dat ik het helemaal gerechtvaardigd vind!

Ik heb ook vier broeken, een legging, vier jurkjes en een trui gekocht

Ooh echt?? Haha! Eindelijk he!

Waar ben jij geweest?

Geplaatst

Hey dames, iemand wel es een keer een druppeltje bruin bloed verloren? T was echt minuscuul dus zal geen kindje zijn geweest denk ik... Twas ook eenmalig... Maar toch... T blijft spoken..

Geplaatst

He dat zou me ook wel wat stress geven Danlon. Maar mijn ziekenhuis zegt ook dat dit bij 70% van de vrouwen gebeurt, dit heel normaal is en ook dat je dan 48 uur rust moet nemen!

Het is vast niets Danlon, ik heb dit ook heel vaak gehoord!

Liefs

Geplaatst

Ik heb dat rond de 12 weken ook een beetje gehad. Had ook meteen schrik, maar normaal is dat gewoon nog een beetje oud bloed. Zolang het niet helder is, zou ik er gewoon van uit gaan dat alles nog gewoon goed is. Al weet ik hoe moeilijk dat is!

Geplaatst

Wat heerlijk al die shopverhalen! Lekker in de zachte stofjes waarbij je niet merkt dat je net iets teveel van je avondeten naar binnen hebt gewerkt

@danlon ik heb inderdaad ook gehoord dat dat vaak voorkomt. Ik raak ook van alles in paniek dus was blij dat ik dat vooraf nu wist.. al weet ik niet of ik zelf ook niet alsnog even in de stres zou schieten..

Geplaatst

Nieuwe fase hier! Iets minder misselijk overdag, maar nu beetje misselijk bij het wakker worden. En ineens hele pijnlijke borsten. Dat viel tot dit weekend nog wel mee..

En die krampen van je darmen zijn vervelend. Ben steeds bang dat het ander soort pijn is. Hebben jullie ook buikpijn?

Danlon hoe is het vandaag?

Liefs!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden