Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hoi meiden ik ben om 5.00 uur opgestaan kon het niet langer volhouden! Maar ben trouw gebleven aan mezelf, ik heb vandaag pas getest wachtdag 11! Ik kan het niet geloven maar ik denk dat ik ZWANGER ben!!!!!!!! Het allermooiste verjaardagscadeautje ooit!!!! Volgende week wordt ik 26. ❤️ Ik ben zooo gelukkig! Ik ga vanmiddag al bloed prikken ik wil t weten hoe hoog mijn hcg is dus duim dat dat ook goed is 爛☺️ Dankjewel voor al het duimen en lieve berichtjes dames, het heeft geholpen!!

Gefeliciteerd!! Hopelijk een goede Hcg en blijft hij/zij goed zitten! 🎉💋

Geplaatst
Woensdag 7 juni hebben we de zeven weken echo

Spannend

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Lekker snel! Hoop dat alles goed blijkt. Hoe is je gevoel er nu bij?

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

Haha vind het echt lang duren. Ben beetje bang steeds dat het geluk me alsnog word afgepakt. Kan er nog niet van genieten. Zo suf is dat. Terwijl ik volop vertrouwen heb in mijn lichaam.

Geplaatst
Haha vind het echt lang duren. Ben beetje bang steeds dat het geluk me alsnog word afgepakt. Kan er nog niet van genieten. Zo suf is dat. Terwijl ik volop vertrouwen heb in mijn lichaam.

Ja, dat snap ik wel. Je hebt er ook zo je best voor moeten doen! Blijf vertrouwen houden, positieve energie je buik in stralen.

Geplaatst
Hoi meiden ik ben om 5.00 uur opgestaan kon het niet langer volhouden! Maar ben trouw gebleven aan mezelf, ik heb vandaag pas getest wachtdag 11! Ik kan het niet geloven maar ik denk dat ik ZWANGER ben!!!!!!!! Het allermooiste verjaardagscadeautje ooit!!!! Volgende week wordt ik 26. ❤️ Ik ben zooo gelukkig! Ik ga vanmiddag al bloed prikken ik wil t weten hoe hoog mijn hcg is dus duim dat dat ook goed is 🤞🏻 Dankjewel voor al het duimen en lieve berichtjes dames, het heeft geholpen!!

Ooooow Sas!!!! Ik ben zoooo blij voor je!!! Super gefeliciteerd meid! Geniet er volop van

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Kijk maar wat het beste is van jou hoor xxx

Ik ben nu 2 dagen ook met de utrogestan begonnen naast de Progynova, en as woensdag staat de tp geplant (als de cryo het ontdooiproces overleeft)

Spannend allemaal weer zeg. Zou zo mooi zijn als het allemaal lukt! Gun het je. Ook zo leuk om te lezen dat Sas zwanger is. Vorige keer hadden we nog samen een TP en mislukte het bij ons beiden nu is ze zwanger, echt super leuk. Next one ben jij! 🤞🏻

Geplaatst

Klopt het dat er niemand nu met de behandeling bezig is en gonal f gebruikt? Ik heb nog over en dat moet deze maand gebruikt worden. In het zh gooien ze het weg. Vind ik zo zonde, zeker omdat er meiden zijn die ervoor moeten betalen.

Geplaatst
Hoi dames, even een vraagje wat houdt precies de hcg injectie in? Dienen ze die toe in het ziekenhuis of moet ik die ook thuis gaan spuiten ? Ik heb hem namelijk nog niet mee gekregen. Ik hoor het wel ! Dankje !

Hcg injectie? Of bedoel je ovitrelle of pregnyl. Ik had alles meegekregen meteen bij de start. En alles zelf gezet.

Geplaatst
Klopt het dat er niemand nu met de behandeling bezig is en gonal f gebruikt? Ik heb nog over en dat moet deze maand gebruikt worden. In het zh gooien ze het weg. Vind ik zo zonde, zeker omdat er meiden zijn die ervoor moeten betalen.

Volgens mij alleen willeke. En amf en butterfly starten eind van de maand weer. (Als ik het goed heb).

Bij ons in het zkh, kan je de ongeopende op de afdeling afgeven. Die gebruiken ze als het ineens snel moet bijv. (Heb ik gehad met de iui en ovitrelle) en als je toch langer nodig hebt (had ik ook omdat d gonal f in 1e instantie niet aansloeg). En kreeg het rechtstreeks van de verpleegkundige. Die gonal f spuiten zijn 1000euro per stuk... dus loont wel.

Idd apotheek gooien het weg.

Geplaatst
Volgens mij alleen willeke. En amf en butterfly starten eind van de maand weer. (Als ik het goed heb).

Bij ons in het zkh, kan je de ongeopende op de afdeling afgeven. Die gebruiken ze als het ineens snel moet bijv. (Heb ik gehad met de iui en ovitrelle) en als je toch langer nodig hebt (had ik ook omdat d gonal f in 1e instantie niet aansloeg). En kreeg het rechtstreeks van de verpleegkundige. Die gonal f spuiten zijn 1000euro per stuk... dus loont wel.

Idd apotheek gooien het weg.

Ik heb helaas al 1 dosis gebruikt. Er zit nu nog 300 eenheden in. En die moeten dus ook deze maand op. Als het niet anders is.. Zonde!

Geplaatst

Ik heb hier nog ustrogestan en progynova liggen. Weet ook niet wat ik ermee kan doen. Is het toegestaan om het aan iemand te geven die bezig is? Of mag dat niet maar zo?

Geplaatst
Ik heb hier nog ustrogestan en progynova liggen. Weet ook niet wat ik ermee kan doen. Is het toegestaan om het aan iemand te geven die bezig is? Of mag dat niet maar zo?

Officieel niet nee, want er mag niet gehandeld worden in medicijnen. Maar ik vind het zo zonde om weg te gooien...

Geplaatst
Dankje lieverd. Jouw beurt komt ook! Nog even geduld hebben en tot die tijd op de natuurlijke weg proberen. Veel succes en wie weet lukt t wel! Dikke knuffel

Thnx Sas!

Geplaatst
Spannend allemaal weer zeg. Zou zo mooi zijn als het allemaal lukt! Gun het je. Ook zo leuk om te lezen dat Sas zwanger is. Vorige keer hadden we nog samen een TP en mislukte het bij ons beiden nu is ze zwanger, echt super leuk. Next one ben jij! 🤞🏻

Ja zeker spannend..

klopt we waren met zn 3en ook zo dicht bij elkaar.. Bij Sas is het nu gelukt en bij jou gaat het ook lukken hoor..zo gaan die dingen.

Vandaag heb ik weet gehoord dat een vriendin van me die ook al zolang in deze molen zit zwanger is..

Ik word steeds nerveuzer nu.. van mij mag het snel woensdag zijn voor het verlossende telefoontje. Hopelijk positief, dan krijgen we meteen de tp.

Volgens mn arts 90% dat de blastocyste goed ontdooit. En anders moet ik weer beginnen aan de 2 de poging met spuiten

Geplaatst

Zou ik die van je over kunnen nemen? De utro?

Geplaatst
Hoi meiden ik ben om 5.00 uur opgestaan kon het niet langer volhouden! Maar ben trouw gebleven aan mezelf, ik heb vandaag pas getest wachtdag 11! Ik kan het niet geloven maar ik denk dat ik ZWANGER ben!!!!!!!! Het allermooiste verjaardagscadeautje ooit!!!! Volgende week wordt ik 26. ❤️ Ik ben zooo gelukkig! Ik ga vanmiddag al bloed prikken ik wil t weten hoe hoog mijn hcg is dus duim dat dat ook goed is 🤞🏻 Dankjewel voor al het duimen en lieve berichtjes dames, het heeft geholpen!!

Gefeliciteerd meid !! Wauwie echt een knaller

Heb je ook de cb digitaal gebruikt? Er staat vast 2-3

Geplaatst

Dag lieve dames het leek een eeuwigheid te duren maar heb net mijn hcg te horen gekregen. Het is officieel ik ben zwanger!!!! Ik en mn vriend hebben hard gehuild. Niet te geloven dit!!! 🍼Mijn hcg is 260 !!!! 7 juni onze eerste echo 👶🏻❤️ Ben zo gelukkig dit voelt echt heel gek...

Geplaatst
Ja zeker spannend..

klopt we waren met zn 3en ook zo dicht bij elkaar.. Bij Sas is het nu gelukt en bij jou gaat het ook lukken hoor..zo gaan die dingen.

Vandaag heb ik weet gehoord dat een vriendin van me die ook al zolang in deze molen zit zwanger is..

Ik word steeds nerveuzer nu.. van mij mag het snel woensdag zijn voor het verlossende telefoontje. Hopelijk positief, dan krijgen we meteen de tp.

Volgens mn arts 90% dat de blastocyste goed ontdooit. En anders moet ik weer beginnen aan de 2 de poging met spuiten

Ooow spannend allemaal weer!!! Ik ga zeker voor je duimen! Moet goed komen!!! Aan de ene kant heerlijk om er nu zelf niet mee bezig te zijn maar aan de andere kant mis ik het wel dat ik niet met jullie mee kan doen. Nog twee nachtjes slapen en dan weet je het, maar het komt vast goed🤞🏻

Geplaatst
Dag lieve dames het leek een eeuwigheid te duren maar heb net mijn hcg te horen gekregen. Het is officieel ik ben zwanger!!!! Ik en mn vriend hebben hard gehuild. Niet te geloven dit!!! 🍼Mijn hcg is 260 !!!! 7 juni onze eerste echo 👶🏻❤️ Ben zo gelukkig dit voelt echt heel gek...

Heel heel fijn! En op dezelfde dag als magicwoman dus de echo!

Geniet er lekker van!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden