Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dank je Poekie en Judy..

Ja het gaat wel goed op zich met me en het schiet nu eindelijk wel op..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ja idd .. die punctie .. maar zoals jij het zegt valt het mee .. ik weet dat ik iig pijnstillers krijg maar een roesje weet ik niet?! Ga ik vrijdag even vragen. Bedankt voor je berichtje !

Het is fijn om je goed te laten informeren idd. Ik kende toevallig iemand die in hetzelfde ziekenhuis al eens een punctie had gehad en wist daardoor al een beetje hoe het zou gaan. Dat vond ik erg fijn! Gewoon vragen stellen in je ziekenhuis, het is allemaal al spannend genoeg.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

sas: morgen weer een ontdooing en als het goed gaat zondag ( moederdag!) weer een terugplaatsing.

Ze bellen meestal tussen 2 en half vier en morgen heb ik net om twee uur een repetitie... dus hoe ik dat nu weer netjes ga oplossen... ze hebben mijn mans nummer ook gelukkig, dus ik hoop dat ik mijn hoofd er een beetje bij kan houden. Deze keer in ieder geval veel minder last van de pregnyl. Ik geloof dat dat ook bij jou het geval was? Erg bijzonder dat dat zo kan verschillen.

Ik heb wat moeite om jullie allemaal te volgen. Ik doe wel mijn best, maar merk ook dat ik gewoon al het één en ander heb meegemaakt en mezelf een beetje bescherm tegen de achtbaan van emoties die we met zijn allen meemaken. Mijn eigen achtbaan is genoeg. Maar ik ben natuurlijk ook gewoon wel ontzettend nieuwsgierig.

Geplaatst
Het is fijn om je goed te laten informeren idd. Ik kende toevallig iemand die in hetzelfde ziekenhuis al eens een punctie had gehad en wist daardoor al een beetje hoe het zou gaan. Dat vond ik erg fijn! Gewoon vragen stellen in je ziekenhuis, het is allemaal al spannend genoeg.

Dat scheelt idd al heel wat. Zeker allemaal heel spannend maar het komt vast goed. Positief blijven

Geplaatst
Dank je Poekie en Judy..

Ja het gaat wel goed op zich met me en het schiet nu eindelijk wel op..

Fijn he als je weer een beetje het idee hebt dat je weer vooruit gaat? Ik vind ook de momenten waarop er eigenlijk niets gebeurt lastiger... dan wacht je maar een beetje...

Geplaatst
Dat scheelt idd al heel wat. Zeker allemaal heel spannend maar het komt vast goed. Positief blijven

Dat probeer ik inderdaad ook te doen!

Geplaatst
sas: morgen weer een ontdooing en als het goed gaat zondag ( moederdag!) weer een terugplaatsing.Ze bellen meestal tussen 2 en half vier en morgen heb ik net om twee uur een repetitie... dus hoe ik dat nu weer netjes ga oplossen... ze hebben mijn mans nummer ook gelukkig, dus ik hoop dat ik mijn hoofd er een beetje bij kan houden. Deze keer in ieder geval veel minder last van de pregnyl. Ik geloof dat dat ook bij jou het geval was? Erg bijzonder dat dat zo kan verschillen. Ik heb wat moeite om jullie allemaal te volgen. Ik doe wel mijn best, maar merk ook dat ik gewoon al het één en ander heb meegemaakt en mezelf een beetje bescherm tegen de achtbaan van emoties die we met zijn allen meemaken. Mijn eigen achtbaan is genoeg. Maar ik ben natuurlijk ook gewoon wel ontzettend nieuwsgierig.
op moederdag een terugplaatsing als dat geen voorteken is :)
Geplaatst
Dank je Poekie en Judy..Ja het gaat wel goed op zich met me en het schiet nu eindelijk wel op..het hele traject bestaatuit wachten wachten en wachten frustrerend is het . maar weet zeker dat ook bij jou het lange wachten zal worden beloont .
Geplaatst
sas: morgen weer een ontdooing en als het goed gaat zondag ( moederdag!) weer een terugplaatsing.Ze bellen meestal tussen 2 en half vier en morgen heb ik net om twee uur een repetitie... dus hoe ik dat nu weer netjes ga oplossen... ze hebben mijn mans nummer ook gelukkig, dus ik hoop dat ik mijn hoofd er een beetje bij kan houden. Deze keer in ieder geval veel minder last van de pregnyl. Ik geloof dat dat ook bij jou het geval was? Erg bijzonder dat dat zo kan verschillen. Ik heb wat moeite om jullie allemaal te volgen. Ik doe wel mijn best, maar merk ook dat ik gewoon al het één en ander heb meegemaakt en mezelf een beetje bescherm tegen de achtbaan van emoties die we met zijn allen meemaken. Mijn eigen achtbaan is genoeg. Maar ik ben natuurlijk ook gewoon wel ontzettend nieuwsgierig.
Oh super meiss! Hoop voor je dat de ontdooiing goed gaat en je zondag een tp krijgt. Inderdaad goed voorteken! Hoeveel cryo's heb je nog? Ik had inderdaad minder last van de pregnyl dit keer moest 5000 spuiten. Merk sowieso dat dat scheelt met 10.000 voor de punctie. Gelukkig voel jij je ook goed 😊 Succes spannenddd duim ook voor jou!
Geplaatst
Ik ben hier een tijd niet geweest door het drukke werk.. het is hier echt druk geworden idd.. hou het bijna niet meer bijGisteren had ik de echo , baarmoederslijmvlies was 9,9mm, dus netjes en alles zag er goed uit.Morgen begin ik met de utro weer.Aankomende dinsdag gaat mn cryo uit de vriezer en hopelijk ontdooit die goed. En woensdag dan de tp.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ohh wat spannend ook voor jouw aanstaande woensdag😊 Succes en hou ons op de hoogte als je wil hoe het is gegaan ❤️
Geplaatst

Sas het gaat de goeie kant op he !!! Ik hoop dat het weekend snel voorbij is en je een testje mag wagen!!🙏🏾🙏🏾🙏🏾 Ik duim met je mee Je gaat knallen 💪🏾Derest allemaal succes !! Nog even volhouden !!! Komt goed 😘😘😘💪🏾

Geplaatst
Sas het gaat de goeie kant op he !!! Ik hoop dat het weekend snel voorbij is en je een testje mag wagen!!🙏🏾🙏🏾🙏🏾 Ik duim met je mee Je gaat knallen 💪🏾Derest allemaal succes !! Nog even volhouden !!! Komt goed 😘😘😘💪🏾
Dankjewel lieverd. Ik hoop dat het wegblijft en ik een heel leuk weekend ga hebben! 😊🙏 maandag een testje doen dan! Bedankt voor de lieve woorden.
Geplaatst
Dankjewel lieverd. Ik hoop dat het wegblijft en ik een heel leuk weekend ga hebben! 😊🙏 maandag een testje doen dan! Bedankt voor de lieve woorden.

Wat kan dat je nog niet getest hebt sas! Ik duim voor je mee dat je het weekend goed doorkomt! Hoe voel jij je?

Ik moet zeggen dat ik me echt prima voel. Heb helemaal nergens last van, maar weet nou niet of dit een goed teken is of niet

Geplaatst

Zo even 2,5 pagina bijgelezen ;-)

@judy en magic woman 🎉🎉

@sas, spannend weekend, maar voor alsnog gaat het de goed kant op. We duimen door 🍀🍀

@maaike, heel veel succes morgen. Moet toch idd goed gaat komen op moederdag 😃. Succes!!

@willeke, ik vond de punctie echt meevallen, had echt geen pijn. Maar idd iedereen ervaart het weer anders. Maar niet te druk over maken. Alles voor het goede doel.

@yamila, fijn dat je weer verder kan! Dat wachten is maar niets he.. op naar dinsdag!!

@poekie, hoe voel je op wachtdag 5?

@christel, fijn dat nu de zaadkwaliteit goed was. Dat geeft toch al meer vertrouwen. Dat ze elkaar nu maar mogen vinden, de eitjes en zaadjes, en lekker gaan innestelen 🍀

@miranda, en wij wachten verder samen, zodat we weer verder :-)

Geplaatst
Zo even 2,5 pagina bijgelezen ;-)

@judy en magic woman 🎉🎉

@sas, spannend weekend, maar vopr alsnog gaat het de goed kant op. We duimen doof 🍀🍀

@maaike, heel veel succes morgen. Moet toch idd goed gaat komen op moederdag 😃. Succes!!

@willeke, ik vond de punctie echt meevallen, had echt geen pijn. Maar idd iedereen ervaart ht weer anders. Maar niet te druk over maken. Alles voor het goede doel.

@yamila, fijn dat je weer verder kan! Dat wachten is maar niets he.. op naar dinsdag!!

@poekie, hoe voel je op wachtdag 5?

@christel, fijn dat nu de zadkwaliteit goed was. Dat geeft toch al meer vertrouwen. Dat ze elkaar nu maar mogen vinden, de eitjes en zaadjes, en lekker gaan innestelen 🍀

@miranda, en wij wachten verder samen, zodat we weer verder :-)

Het! Ja bijhouden is lastig op het moment hahaha. Ik voel me eigenlijk prima! Mentaal is het allemaal goed te doen zeker op de werkdagen. Nu is het natuurlijk weekend dus we zullen zien hoe het dan gaat.

In mn lichaam voel ik me volledig normaal. Is erg fijn maar op zich zou ik het ook niet erg vinden om s ochtends misselijk te zijn of zo nu hebben we gewoon helemaal nog geen flauw benul of het gaat lukken dit keer. Maar goed... we wachten gewoon af....

Geplaatst
Sas echt heel knap !en een goed teken dat je nog niet bent gaan vloeien normaal al wel toch ? ik heb er wel een goed gevoel over .Ben benieuwd sas zou wel super grappig zijn dan zouden we straks dezelfde datum zijn uitgerekend !ik stop nu met testen vanmorgen nog 1 keer getest en weer een ker anders maak ik mezelf gek als ik halverwege volgende week nog steeds goed gaat ga ik contacten met het ziekenhuis.voor nu ga ik een kaarsje voor ons alle branden dat het mast een goede afloop mag hebben .houd je me op de hoogte? liefs
Geplaatst
Het! Ja bijhouden is lastig op het moment hahaha. Ik voel me eigenlijk prima! Mentaal is het allemaal goed te doen zeker op de werkdagen. Nu is het natuurlijk weekend dus we zullen zien hoe het dan gaat. In mn lichaam voel ik me volledig normaal. Is erg fijn maar op zich zou ik het ook niet erg vinden om s ochtends misselijk te zijn of zo nu hebben we gewoon helemaal nog geen flauw benul of het gaat lukken dit keer. Maar goed... we wachten gewoon af....Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
poeki wachtdag 5 spannend begint het dan te worden !weet je al wanneer je gaat testen ? geloof dat je wilde wachten tot het mocht toch? maar dat je niks voelt hoeft niks te betekenen hooriedereen ervaart het anders .ik begin nu wel echt te merken dat ik zwanger ben .maar zit nu ook al op wachtdag 10 na een cryo.gezwolle pijnlijke borsten en gistere ochtend na me bakkie koffie moest ik overgeven .gek genoeg vond ik het een heel fijn idee haha .in ga met je mee duimen draaien op een mooie test en over 9 maanden een wondertje :) liefs
Geplaatst
Zo even 2,5 pagina bijgelezen ;-)@judy en magic woman 🎉🎉@sas, spannend weekend, maar voor alsnog gaat het de goed kant op. We duimen door 🍀🍀@maaike, heel veel succes morgen. Moet toch idd goed gaat komen op moederdag 😃. Succes!!@willeke, ik vond de punctie echt meevallen, had echt geen pijn. Maar idd iedereen ervaart het weer anders. Maar niet te druk over maken. Alles voor het goede doel.@yamila, fijn dat je weer verder kan! Dat wachten is maar niets he.. op naar dinsdag!!@poekie, hoe voel je op wachtdag 5? @christel, fijn dat nu de zaadkwaliteit goed was. Dat geeft toch al meer vertrouwen. Dat ze elkaar nu maar mogen vinden, de eitjes en zaadjes, en lekker gaan innestelen 🍀@miranda, en wij wachten verder samen, zodat we weer verder :-)
dankjewel !;) begin nu pas beetje voorzichtig te geloven en blij te worden .weer een mooie test gehad vanmorgen dus nu laat ik het rusten geen testen meer voor mij .je kan jezelf zo gek maken ermee .
Geplaatst
poeki wachtdag 5 spannend begint het dan te worden !weet je al wanneer je gaat testen ? geloof dat je wilde wachten tot het mocht toch? maar dat je niks voelt hoeft niks te betekenen hooriedereen ervaart het anders .ik begin nu wel echt te merken dat ik zwanger ben .maar zit nu ook al op wachtdag 10 na een cryo.gezwolle pijnlijke borsten en gistere ochtend na me bakkie koffie moest ik overgeven .gek genoeg vond ik het een heel fijn idee haha .in ga met je mee duimen draaien op een mooie test en over 9 maanden een wondertje :) liefs

Haha nou we hebben het er nog niet echt over gehad wanneer we gaan testen. Ik ben niet erg ongeduldig, als ik zwanger ben zal de test dat ook een paar dagen later wel aangeven. Ik denk dat ik tuurstreepjes lastiger en onzekerder zou vinden om te interpreteren dan dat ik wacht en gewoon nog eventjes niks weet. Maar goed dat is op wd 5 makkelijk zeggen, want testen heeft nu nog niet zo heel veel nut, haha.

Jij had al heel vroeg je eerste test gedaan toch?

Fijn dat bij jou alles goed gaat. En nu lekker laten groeien en over een paar maanden als mooi gezond kind op de wereld komen. Van koffie zou ik trouwens ook moeten kotsen, maar dat heb ik al jaren ;-)

Geplaatst
Haha nou we hebben het er nog niet echt over gehad wanneer we gaan testen. Ik ben niet erg ongeduldig, als ik zwanger ben zal de test dat ook een paar dagen later wel aangeven. Ik denk dat ik tuurstreepjes lastiger en onzekerder zou vinden om te interpreteren dan dat ik wacht en gewoon nog eventjes niks weet. Maar goed dat is op wd 5 makkelijk zeggen, want testen heeft nu nog niet zo heel veel nut, haha.Jij had al heel vroeg je eerste test gedaan toch?Fijn dat bij jou alles goed gaat. En nu lekker laten groeien en over een paar maanden als mooi gezond kind op de wereld komen. Van koffie zou ik trouwens ook moeten kotsen, maar dat heb ik al jaren ;-)Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
hahaha geen koffie liefhebber dus :p ik ben nu eenmaal een stuk of ongeduld hoor .alleen maar beter om te wachten .ik tesste al vroeg positief ja op wachtdag 6 en denk zelfs dat jij op 5 ook al wel streepje zou hebben gegeven .maar ik had ook beter kunnen wachten tot vandaag dan had ik teminste ook gelijk een duidelije test gehad .en me 4 testen bespaard
Geplaatst
hahaha geen koffie liefhebber dus ik ben nu eenmaal een stuk of ongeduld hoor .alleen maar beter om te wachten .ik tesste al vroeg positief ja op wachtdag 6 en denk zelfs dat jij op 5 ook al wel streepje zou hebben gegeven .maar ik had ook beter kunnen wachten tot vandaag dan had ik teminste ook gelijk een duidelije test gehad .en me 4 testen bespaard

Best fijn om dat te horen, dat stimuleert me dan om het nog eventjes uit te stellen. Ik moet zeggen dat ik jouw testen behoorlijk duidelijk vond hoor die je online hebt geplaatst!

Geplaatst

Maaike succes met de tp. Ik duim voor je dat je zwanger word!!!

Sas ben zo nieuwsgierig of je positief test

Ga het maandag even goed in de gaten houden 😉

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Geplaatst

Dag lieve dames! As far so good😊👍🏻 Voel me toppie en ben heeel blij tot nu toe gaat alles goed. Hoop dat ik een goede nachtrust heb en morgen ook de hele dag doorkom. Dan maandag testen (wachtdag 11). 🙏🍀🤞🏻 Ik ga echt zooooo blij zijn en de hele dag door huilen van blijdschap. Hoop echt zooo dat het ons gegund is dit keer❤️👶🏻

Geplaatst
Dag lieve dames! As far so good😊👍🏻 Voel me toppie en ben heeel blij tot nu toe gaat alles goed. Hoop dat ik een goede nachtrust heb en morgen ook de hele dag doorkom. Dan maandag testen (wachtdag 11). 🙏🍀🤞🏻 Ik ga echt zooooo blij zijn en de hele dag door huilen van blijdschap. Hoop echt zooo dat het ons gegund is dit keer❤️👶🏻
ik hoop het ook echt voor je meis .ik vind super goed teken dat je nog niet ongesteld bent al 1 dag overtijd toch ? bijna 2 nog zwangerschapskwaaltjes ? liefs
Geplaatst
ik hoop het ook echt voor je meis .ik vind super goed teken dat je nog niet ongesteld bent al 1 dag overtijd toch ? bijna 2 nog zwangerschapskwaaltjes ? liefs
jaa hoop het ook echt☺️🙏 Ja mijn tepels doen pijn en borsten gevoelig vooral zijkant. Soms nog menstruatieachtige krampjes. En ik heb ook steken af en toe in mn rechterlies. 🙃🍀🤞🏻

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden