Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Wat een prachtig nieuws @Sas25 ! Genieten zeg!@eslief welkom terug op het wachtbankje. Ik duim voor je dat het allemaal goedgaat dit keer!@minima welkom. Ook voor jou weer spannend!@johanna82 mooi dat je er weer tegenaan kunt en dat je van het weekend hebt genoten.Ikzelf vond het weekend verschrikkelijk traag gaan. Nu de eerste werkdag er alweer op en gaat de tijd een stukje sneller. Fijn! Kan niet wachten om ook te gaan testen (maar doe het toch maar hahaha)Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
het poeki welke wachtdag zit je nu ? 7 ? egt wel vet spannend word het nu knap dat je nog niet hebt getest ik kon me met 6 dagen al niet meer inhouden vandaag nog 1 keer een test gedaan de clearbleu digitaal indicator die gaf vandaag 2 - 3 weken aan !:)
  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
het poeki welke wachtdag zit je nu ? 7 ? egt wel vet spannend word het nu knap dat je nog niet hebt getest ik kon me met 6 dagen al niet meer inhouden vandaag nog 1 keer een test gedaan de clearbleu digitaal indicator die gaf vandaag 2 - 3 weken aan !:)

Dat is echt wel tof zeg! Ja vandaag idd wachtdag 7. Was jouw tp op dag 3 of dag 5? Of maakt dat niet uit voor de dag waarop je kan testen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

de meeste mensen testen vanaf 10 dagen na punctie positief vanaf 12 bijna iedereen en na 14 dagen nog niet positief moet je je serieus zorgen maken..bij een cryo trek je de dagen dat ie oud is eraf;)

Geplaatst
de meeste mensen testen vanaf 10 dagen na punctie positief vanaf 12 bijna iedereen en na 14 dagen nog niet positief moet je je serieus zorgen maken..bij een cryo trek je de dagen dat ie oud is eraf;)

Kijk, handig rekenen zo. Dankjewel!

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

@judy Nu al 2-3 getest met de cb.. nou in dat geval ga ik je al feliciteren hoor, want je hcg is al hoog

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
@judy Nu al 2-3 getest met de cb.. nou in dat geval ga ik je al feliciteren hoor, want je hcg is al hoog Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ooh doet me goed dat te horen yamila dankjewel lieverd ! nu jij nog een mooie test binnenkort! liefs
Geplaatst
Heel heel fijn! En op dezelfde dag als magicwoman dus de echo!

Geniet er lekker van!

Ik heb hem inderdaad ook zeven juni. Toevallig dat ze het dezelfde dag hebben.

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Geplaatst
Ja zeker weten! Maar er valt nu al een hele last ban mijn schouders met mn hcg waarde en testen.. ❤️ Pff wat heb ik in de zenuwen gezeten🙈. Ga proberen te genieten vanaf nu! Jij ook he lieverd. Als je de echo hebt gehad laat dan ff weten welke datum je bent uitgerekend ben ik dat waarschijnlijk ook haha! Ik heb op freya 20 januari 2018 uitgerekend. 2 dagen voor mijn vaders verjaardag. Mooier kado kun je niet wensen natuurlijk voor aanstaande opa!👴🏻👵🏻

Ik op 19 januari. We hebben net 1 dag verschil

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Geplaatst
Ik op 19 januari. We hebben net 1 dag verschil Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk
straks bevallen we alledrie op dezelfde datum hahaha
Geplaatst

Goeie avond dames ff alles geprobeerd bij te lezen @Sas25 GEFELICITEERD lieverd !!!!!!!🎉🎉🎉🎉🎉 ik ben zo blij voor je 🤗🤗🤗 Het is je Zo gegund (iedereen hoor) maar vond het zoo spannend voor je. Hahah en nu toch gewoon echt maar dan echt zwanger !!! Geniet ervan en knap dat je toch pas op Wachtdag 11 heb getest Ik zei t je 😘❤️💪🏾@ minima Welkom !! En succes !!!@Pino wat balen dat je og bent geworden Maar kop op volgende keer gaat t zeker lukken Positief blijven en weer gaan voor de cryo to🙌🏾@poeki moet je deze hele week werken want dan heb je lekker afleiding maar eerlijk is eerlijk die 2e wachtweken ben je altijd ongeduldiger dan ooot zeg maar ... heel herkenbaar Komt goed @ Johanna Wat fijn te horen dat je een leuke weekend hebt gehad Nog even volhouden schat Komt vast wel goed en dit keer gaat t lukken !!!!🤞🏾@sharlee sorry boor t laat reageren maar ik moet deze week og worden en dan krijg ik ergens begin juni een cryo tp met Gods wil🙏🏾@eslief fijn dat je er weer bent en Succes!!Iedereen die nog in de wachtweken zit Succes lieverds en Positief blijven Ik duim voor jullie dat jullie een dikke mooie test in handen krijgen@ sas25 magicwoman en judy jullie nogmaals gefeliciteerd en geniet ervan 😘 Ik begrijp goed dat magicwoman en sas beide echo hebben 7 juni?? Spannend Succes ik hoor/lees t graag

Geplaatst

@ Yamilla leuk hoop dat alles goed gaat en dat je woensdag je tp hebt 🙌🏾@ Maaike als ik alles goed heb bijgelezen had jij vandaag of morgen een tp ? Hoe is het gegaan?@ amf Hoelang is je schema vervelend dat je net 3 spuite deca mist wellicht heeft er iemand hier nog wat liggen

Geplaatst
Goeie avond dames ff alles geprobeerd bij te lezen @Sas25 GEFELICITEERD lieverd !!!!!!!🎉🎉🎉🎉🎉 ik ben zo blij voor je 🤗🤗🤗 Het is je Zo gegund (iedereen hoor) maar vond het zoo spannend voor je. Hahah en nu toch gewoon echt maar dan echt zwanger !!! Geniet ervan en knap dat je toch pas op Wachtdag 11 heb getest Ik zei t je 😘❤️💪🏾@ minima Welkom !! En succes !!!@Pino wat balen dat je og bent geworden Maar kop op volgende keer gaat t zeker lukken Positief blijven en weer gaan voor de cryo to🙌🏾@poeki moet je deze hele week werken want dan heb je lekker afleiding maar eerlijk is eerlijk die 2e wachtweken ben je altijd ongeduldiger dan ooot zeg maar ... heel herkenbaar Komt goed @ Johanna Wat fijn te horen dat je een leuke weekend hebt gehad Nog even volhouden schat Komt vast wel goed en dit keer gaat t lukken !!!!🤞🏾@sharlee sorry boor t laat reageren maar ik moet deze week og worden en dan krijg ik ergens begin juni een cryo tp met Gods wil🙏🏾@eslief fijn dat je er weer bent en Succes!!Iedereen die nog in de wachtweken zit Succes lieverds en Positief blijven Ik duim voor jullie dat jullie een dikke mooie test in handen krijgen@ sas25 magicwoman en judy jullie nogmaals gefeliciteerd en geniet ervan 😘 Ik begrijp goed dat magicwoman en sas beide echo hebben 7 juni?? Spannend Succes ik hoor/lees t graag

Begin juni weer een cryo tp dus. Duim dat het voor jou raak zal zijn deze keer!

Geplaatst

Goede avond dames...

Heb me weer effe proberen in te lezen, jeetje wat een nieuwe berichtjes iedere keer als je effe niet bent geweest:)

Maar Sas25 super gefeliciteerd...

En minima welkom en succes met wachten..

En johanna82 hopelijk heb je een leuk weekendje gehad met veel afleiding, snapte je helemaal..

Ik t3l de daagjes ook mag woensdag testen..

pfff dus deze daagjes duren ontzettend langgggg....

Geplaatst
Goede avond dames...

Heb me weer effe proberen in te lezen, jeetje wat een nieuwe berichtjes iedere keer als je effe niet bent geweest:)

Maar Sas25 super gefeliciteerd...

En minima welkom en succes met wachten..

En johanna82 hopelijk heb je een leuk weekendje gehad met veel afleiding, snapte je helemaal..

Ik t3l de daagjes ook mag woensdag testen..

pfff dus deze daagjes duren ontzettend langgggg....

Oh! Spannend zeg!! Nog een paar nachtjes slapen! Zet hem op, houd vol! Je bent er bijna. Wat zegt je gevoel?

Geplaatst
straks bevallen we alledrie op dezelfde datum hahaha
Wat grappig dames haha! Zou wat zijn! Samen komen we de zwangerschap wel door 😍🙏
Geplaatst

Ik had ook weer een hoop te lezen ☺

Sas25 van harte gefeliciteerd !!!

Johanna ik hoop dat je weer wat lekkerder in je vel zit . En dat je een leuk ontspannen weekend hebt gehad.

Pino ik had afgelopen week de intake . Ze hebben bloed afgenomen voor hiv en hepatitis en daar word ik deze week over gebeld als dat goed is dan hebben we officieel groen licht.

Volgende week maandag krijg ik de medicatie prik instructies en schema en gaan we beginnen .

Ik slik nu de pil. Voel me daar al klote van borsten twee maten gegroeid en zeer pijnlijk en moe moe moe. .. bizar vroeger had ik nooit last van de pil.

Ik las iets over gonal f zelf betalen? Dat krijg je toch vergoedt Door je ziekenfonds ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Geplaatst

Tx! Dat is inderdaad lekker duidelijk. Wij zaten nog te dubben hoe lang we zouden wachten

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

@ Miranda , Dankjewel voor je lieve berichtje! Ja het wachtten is beloond gelukkig! Ik kan het nog niet helemaal bevattten! Het voelt geweldig maar ook ongeloofwaardig! Kan niet wachtten tot 7 juni onze eerste echo! 😊👶🏻

Vanavond hebben we het aan alle aanstaande opa en oma's verteld en ook aan tante en oom. Plus overgrootouders! Iedereen moest huilen en zijn super gelukkig. Ik was zo zenuwachtig om het te vertellen maar had goede smoesjes verzonnen en t is gelukt! Ik had anderhalfjaar geleden rompertjes laten maken met de tekst: only the best parents get promoted to be grandparents. ❤️

Dankjulliewel voor alle steun, duimen en lieve berichtjes!!!

Geplaatst

Ik had trouwens nog een vraagje aan jullie . Ik hoorde dat in het ziekenhuis waar ik loop de terug plaatsing al op de 2e dag gebeurt dus 2 dagen na de punctie en het bij elkaar brengen van de ei en zaadcel is dat normaal??

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Geplaatst

butterfly36.. bij ons in het ziekenhuis was dat ook zo had zondag de punctie en dinsdag hoorde ik of ik een tp hd..

johanna82.. ja ik weet het niet zo goed, ik ga maar uit van nikss (beetje zelfbescherming) hoewel me lichaam wel andes voelt laatste daagjes misselijk, en hele pijnlijke borsten.. maarja kan ook door die hormonen komen natuurlijk..

Geplaatst

@butterfly de meningen over wanneer terug plaatsen zijn verdeeld:) uiteindelijk zou het voot het slagen van de behandeling niet uitmaken. het eene ziekenhuis plaatst zo snel mogelijk terug omdat ze van mening zijn dat een menselijk lichaam de beste plek is. Andere ziekenhuizen plaatsen pas op dag 5 terug..en dit is dan weer omdat er gebleken is dat veel van de embryo's stoppen met delen op dag 4. dus dag 2 hellemaal normaal:)

Geplaatst
Goeie avond dames ff alles geprobeerd bij te lezen @Sas25 GEFELICITEERD lieverd !!!!!!! ik ben zo blij voor je Het is je Zo gegund (iedereen hoor) maar vond het zoo spannend voor je. Hahah en nu toch gewoon echt maar dan echt zwanger !!! Geniet ervan en knap dat je toch pas op Wachtdag 11 heb getest Ik zei t je ❤️@ minima Welkom !! En succes !!!@Pino wat balen dat je og bent geworden Maar kop op volgende keer gaat t zeker lukken Positief blijven en weer gaan voor de cryo to@poeki moet je deze hele week werken want dan heb je lekker afleiding maar eerlijk is eerlijk die 2e wachtweken ben je altijd ongeduldiger dan ooot zeg maar ... heel herkenbaar Komt goed @ Johanna Wat fijn te horen dat je een leuke weekend hebt gehad Nog even volhouden schat Komt vast wel goed en dit keer gaat t lukken !!!!🤞🏾@sharlee sorry boor t laat reageren maar ik moet deze week og worden en dan krijg ik ergens begin juni een cryo tp met Gods wil@eslief fijn dat je er weer bent en Succes!!Iedereen die nog in de wachtweken zit Succes lieverds en Positief blijven Ik duim voor jullie dat jullie een dikke mooie test in handen krijgen@ sas25 magicwoman en judy jullie nogmaals gefeliciteerd en geniet ervan Ik begrijp goed dat magicwoman en sas beide echo hebben 7 juni?? Spannend Succes ik hoor/lees t graag

Spannend miranda! Ga alvast duimen voor je🤞🏻

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Hoe gaat t missblueeye heb je al een testje gewaagt? En poekie, hoe gaat t met jou?

Geplaatst
Hoi meiden ik ben om 5.00 uur opgestaan kon het niet langer volhouden! Maar ben trouw gebleven aan mezelf, ik heb vandaag pas getest wachtdag 11! Ik kan het niet geloven maar ik denk dat ik ZWANGER ben!!!!!!!! Het allermooiste verjaardagscadeautje ooit!!!! Volgende week wordt ik 26. 🙏❤️🍀👶🏻 Ik ben zooo gelukkig! Ik ga vanmiddag al bloed prikken ik wil t weten hoe hoog mijn hcg is dus duim dat dat ook goed is 🤞🏻☺️ Dankjewel voor al het duimen en lieve berichtjes dames, het heeft geholpen!!
Sas wat geweldig!! Super gefeliciteerd met je zwangerschap!! Kun je het al een beetje geloven??

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden