Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Yvje, Ja ik voelde niks, het was wel een emo momentje, zit je zo met die prik :) ja doet wel wat met me , maar het zetten ging makkelijk nu alleen branderig.

Ik snap het niet he, ik lees in de bijsluiten over de bijwerkingen en waar je op moet letten na het zetten van de prik ( stel dat je allergisch er voor bent etc) dan hebben ze het ook over buiikpijk enz en gewichtstoename en daar moet je op letten want dat kan dan een verhoogde activiteit betekenen van de eierstokken, maar Decapeptyl legt het toch juist stil de hele boel... ik vind dat raar...

Hoe is het met jou, waar sta jij nu op dit moment in deze ja reis mag ik het wel noemen...:)

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Yamila heb je nog getest?

Ja ik heb in de ochtend weer een testje gedaan, nou witter kan niet..

Nou vraag ik me echt af of het gewoon niet al einde oefening is..vandaag wachtdag 10.

Maar aan de andere kant maak ik laat hcg aan, altijd na nod.

Wat als ik op mijn nod negatief test en dus gelijk met de medicatie moet stoppen, terwijl ik een paar dagen na nod toch een positieve test zou kunnen hebben?

Lijkt me zonde om al te stoppen met progynova en utro, dan zou ik over enkele dagen mn menstruatie al op gang laten komen..

En wie weet heb ik zelf een miskraam zou veroorzaakt?

Maar dan denk ik weer, als het nu toch een echte negatief is, waarom nu al niet stoppen met medicatie en ongesteld worden zodat ik weer snel naar ivf2 kan..

Of zeg ik nou iets geks?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Zo mijn eerste decapeptyl prik zit erin, apart en raar gevoel dat je iets injecteerd om dit doel te bereiken.

Heb er echt even een me momentje van gemaakt , maak het bijzonder en sta er echt even bij stil..

Vind het wel een beetje jammer dat ik geen container heb van het ziekenhuis om de gebruikte injecties in te doen, of krijg je die niet en moet je daar zelf voor zorgen?

Mijn menopur heb ik ook nog niet maar ja die ga ik pas gebruiken op 8 mei na de uitgangsecho.

Ik heb wel een draaiinjectie die je kan stellen, pregnyll? meen ik.. die zet je toch 36 uur voor de punctie?

Masseren jullie eigenlijk na het zetten van de prik, dit omdat ik brandende sensantie voel. of is het prik erin klaar, ontsmetten jullie het/?

Bij de menopur schijn ik alcohol doekjes te krijgen maar bij deze zit dat niet.. ook apart,ik heb mijn buik gewoon goed gewassen en mijn handen voor de prik lijkt me afdoende toch

Dames een fijne dag vandaag allemaal het word bloedhit las ik dus dat beloofd wat :D

Trouwens mag je weleens een wijntje drinken bij deze prikken?

Je kan de containertje gewoon bij de apotheek krijgen meid.

Ook de alcohol doekjes.

Menopur/pregnyl voor 36 u idd..

Geplaatst

Nou vraag ik me echt af of het gewoon niet al einde oefening is..vandaag wachtdag 10.

Wat als ik op mijn nod negatief test en dus gelijk met de medicatie moet stoppen, terwijl ik een paar dagen na nod toch een positieve test zou kunnen hebben?

Lijkt me zonde om al te stoppen met progynova en utro, dan zou ik over enkele dagen mn menstruatie al op gang laten komen..

Maar dan denk ik weer, als het nu toch een echte negatief is, waarom nu al niet stoppen met medicatie en ongesteld worden zodat ik weer snel naar ivf2 kan..

Of zeg ik nou iets geks?

Dat lijkt me een lastige beslissing. Ik zou doorslikken en maandag bellen en overleggen. Zeker omdat je van jezelf weet dat je laat hcg aanmaakt. Maar volg je hart, dat klopt altijd.

Heb je symptomen van je menstruatie?

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

Ja echt he..

Nee ik heb geen symptomen van menstruatie.

Ze zeiden dat ik ook niet ongesteld word zo met progynova en utrogestan.

Vorige keer werd ik ook niet ongesteld totdat ik stopte met de utrogestan.

Maar ik had eerst een positieve test op mn nod en 2 dagen erna werd het negatief allebei met cb digitaal.

Nu heb ik nog geen positief nog gezien, moeilijk

Geplaatst
Ja echt he..Nee ik heb geen symptomen van menstruatie.Ze zeiden dat ik ook niet ongesteld word zo met progynova en utrogestan.Vorige keer werd ik ook niet ongesteld totdat ik stopte met de utrogestan.Maar ik had eerst een positieve test op mn nod en 2 dagen erna werd het negatief allebei met cb digitaal.Nu heb ik nog geen positief nog gezien, moeilijkVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ik.zou even overleggen.of je anders een bloedtest mag doen rond je nod en tot die tijd gewoon doorslikken .liefs
Geplaatst
Hoi Yvje, Ja ik voelde niks, het was wel een emo momentje, zit je zo met die prik :) ja doet wel wat met me , maar het zetten ging makkelijk nu alleen branderig.

Ik snap het niet he, ik lees in de bijsluiten over de bijwerkingen en waar je op moet letten na het zetten van de prik ( stel dat je allergisch er voor bent etc) dan hebben ze het ook over buiikpijk enz en gewichtstoename en daar moet je op letten want dat kan dan een verhoogde activiteit betekenen van de eierstokken, maar Decapeptyl legt het toch juist stil de hele boel... ik vind dat raar...

Hoe is het met jou, waar sta jij nu op dit moment in deze ja reis mag ik het wel noemen...:)

Het is ook een raar psychisch ding om jezelf te injecteren...gelukkig is mijn man verpleegkundige en heeft hij de eerste 2 dagen ze gezet..kon ik weer even wennen aan het gevoel. Ik heb ook injecties gehad die veel branderige waren dan andere..geen idee waardoor dit komt. Van te voren ontsmetten heb ik nooit gedaan...ook niet bij de pregnyl. Allergische reactie is meestal een rode plek in de huid rondom de injectieplaats en jeuk. Die bijsluiters maken mensen altijd extra onrustig...lees ze daarom zelf nooit 😉 Wel wisselde ik dagelijks af met links en rechts en wanneer de hormonen erbij komen zetten ik bijvoorbeeld de decapeptyl links en de Gonal-f rechts en de dag erna precies andersom. Op het laatst ging het gevoel van injecteren mij tegenstaan, huid wordt ook gevoeliger na al die injecties...MAAR het is voor een goed doel en daarmee verleg je al je grenzen!!

Ik zelf ben in maart opnieuw begonnen met ivf voor een 2de kindje. Eerste poging met verse tp is helaas een miskraam geworden, had wel een positieve test op de testdag maar ik was ook begonnen met vloeien en 2 dagen later is het er al afgekomen. Ik wilde ook meteen door omdat we 1 cryo over hebben gehouden van deze poging en was dus gestart met Progynova, maar bij de echocolade bleek mijn baarmoederslijmvlies nog niet helemaal hersteld. Nu medicatie vrij ben ik aan het wachten op mijn menstruatie, waarvan ik inmiddels dagelijks het gevoel heb dat deze door gaat breken maar wat nog niet het geval is... Afwachten dus...zoals het hele traject eruit ziet....wachten wachten wachten 🙄

Geplaatst

Of zeg ik nou iets geks?

Klinkt helemaal niet gek en ik zou dit gewoon aankaarten bij ziekenhuis en inderdaad luisteren naar je eigen gevoel. Wel vervelend dat je zo laat pas zelf duidelijkheid krijgt van je lichaam.. blijf duimen dat je test toch nog positief gaat zijn 🍀🍀🍀

Geplaatst
ik.zou even overleggen.of je anders een bloedtest mag doen rond je nod en tot die tijd gewoon doorslikken .liefs

Ja ik wacht wel af, zal wel moeten..

Hopelijk gebeurd er een wonder..maar ik zie dat wel somber in

Geplaatst
Klinkt helemaal niet gek en ik zou dit gewoon aankaarten bij ziekenhuis en inderdaad luisteren naar je eigen gevoel. Wel vervelend dat je zo laat pas zelf duidelijkheid krijgt van je lichaam.. blijf duimen dat je test toch nog positief gaat zijn

❤️

Geplaatst
Het is ook een raar psychisch ding om jezelf te injecteren...gelukkig is mijn man verpleegkundige en heeft hij de eerste 2 dagen ze gezet..kon ik weer even wennen aan het gevoel. Ik heb ook injecties gehad die veel branderige waren dan andere..geen idee waardoor dit komt. Van te voren ontsmetten heb ik nooit gedaan...ook niet bij de pregnyl. Allergische reactie is meestal een rode plek in de huid rondom de injectieplaats en jeuk. Die bijsluiters maken mensen altijd extra onrustig...lees ze daarom zelf nooit  Wel wisselde ik dagelijks af met links en rechts en wanneer de hormonen erbij komen zetten ik bijvoorbeeld de decapeptyl links en de Gonal-f rechts en de dag erna precies andersom. Op het laatst ging het gevoel van injecteren mij tegenstaan, huid wordt ook gevoeliger na al die injecties...MAAR het is voor een goed doel en daarmee verleg je al je grenzen!!

Ik zelf ben in maart opnieuw begonnen met ivf voor een 2de kindje. Eerste poging met verse tp is helaas een miskraam geworden, had wel een positieve test op de testdag maar ik was ook begonnen met vloeien en 2 dagen later is het er al afgekomen. Ik wilde ook meteen door omdat we 1 cryo over hebben gehouden van deze poging en was dus gestart met Progynova, maar bij de echocolade bleek mijn baarmoederslijmvlies nog niet helemaal hersteld. Nu medicatie vrij ben ik aan het wachten op mijn menstruatie, waarvan ik inmiddels dagelijks het gevoel heb dat deze door gaat breken maar wat nog niet het geval is... Afwachten dus...zoals het hele traject eruit ziet....wachten wachten wachten 

Ja wachten wachten wachten idd, is helaas mijn slechtste kant ;)

Ik liep net langs de koelkast en dacht kon ik maar nog een spuit zetten dan gaat het wat sneller hahah

Want jammer dat de eerste poging helaas niet gelukt is, moet echt een klap zijn dan he bah.

Ik hoop voor je dat de menstruatie zich snel laat zien (nu wel haha) en dat je snel weer mag beginnen. Heb jij al een kindje middels ivf? en hoe snel is dit toen gelukt.

Geplaatst

Yamila dank je wel ik dacht /had begrepen na het gesprek over de medicatie dat ik een container mee kreeg en alcohol doekjes... ik krijg de medicatie op de afdeling ik hoef niet naar de apotheek zeg maar.

Ik zou als ik jou was toch nog even door gaan met de utrogestan etc. Dit omdat je weet dat je laat hcg aanmaakt, gewoon vd zekerheid en maandag zoals je al aangegeven is overleggen.

Ik hoop echt voor je dat dit gewoon komt door late hcg aanmaak en dat je alsnog een posi test krijgt, sterkte! en heel veel succes!

Geplaatst
Ja wachten wachten wachten idd, is helaas mijn slechtste kant ;)

Ik liep net langs de koelkast en dacht kon ik maar nog een spuit zetten dan gaat het wat sneller hahah

Want jammer dat de eerste poging helaas niet gelukt is, moet echt een klap zijn dan he bah.

Ik hoop voor je dat de menstruatie zich snel laat zien (nu wel haha) en dat je snel weer mag beginnen. Heb jij al een kindje middels ivf? en hoe snel is dit toen gelukt.

De klap viel gelukkig mee...het was vooral de onduidelijkheid (vloeien + positieve test) wat ik lastig vond. Het scheelt ook dat ik al een dochter van bijna 3 hier heb rondlopen, zij is ook via ivf poging 1 (verse tp). We hebben gelukkig nog een hele mooie cryo over en daar heb ik veel vertrouwen in, dus laat die menstruatie maar komen 👍

Geplaatst

Wow 1 poging was gelijk raak! mooi is dat . Geeft mij altijd heel veel positiviteit . Je stuurde het ook op een mooi tijdstip 14:14 zie ik nu in je bericht. Ik geloof wel in het spirituele , meestergetallen (dubbele nummers zien en hun betekenis

Ik wens je heel veel succes en hoop dat je snel kunt starten!

Geplaatst

kastig yamila..vooral naar je eigen gevoel luisteren etc. ik weet bijvoorbeeld dat als ik op wd 10 negatief test dat het gedaan is voor mij.. al mijn positieve testen waren op wd7 ook als het een miskraam werd..ik stop dus op wd 10 ook met medicatie om weer door te gaan..maar in jouw geval met trage aanmaak zou ik zeker niet stoppen voor je nod dag. die paar dagen maakt ook niet uit. vaak zie je dat als de medicijnen je nod tegen houden je de maand erna iets eerder je nod hebt en dat het dus niks uitmaakt om die paar dagen eerdee te stoppen

Geplaatst
Wow 1 poging was gelijk raak! mooi is dat . Geeft mij altijd heel veel positiviteit . Je stuurde het ook op een mooi tijdstip 14:14 zie ik nu in je bericht. Ik geloof wel in het spirituele , meestergetallen (dubbele nummers zien en hun betekenisIk wens je heel veel succes en hoop dat je snel kunt starten!
Butterfly ik ben ook wel van het spirituele. Je zei iets interessants over gelijke getallen. Ik zie die heel vaak.wa betekent dat precies? Ik ben ook vandaag begonnen met spuiten van gonal f. Ik heb nog steeds de iui maar nu met hormonen. Ik vond het ook erg meevallen. Yamila wat lastig heel veel sterkte. Ik zou anders ook bloed laten prikken dan weet je meer.
Geplaatst

Lastig, yamila, hopelijk inderdaad trage aanmaak. Lijkt me ook het beste om nog even door te gaan tot je nod.

Yvje, hoop dat je niet te lang hoeft te wachten, we wachten al zo veel. Raar ook hè, ene keer hoop je dat je menstruatie niet komt en de volgende keer kan hij niet snel genoeg komen.

Butterfly, ik kreeg het containertje de eerste met bij medicatie maar dat zal wel per ziekenhuis verschillen. Ontsmetten heb ik nooit gedaan. Voor zover ik weet is decapeptyl inderdaad nodig om eigen cyclus stil te leggen dus die bijwerkingen kan ik ook niet plaatsen.

Hier gaat het wachten erg goed. Maar dat komt denk ik om omdat ik weet dat ik nog niks kan voelen omdat hij sowieso nog niet ingenesteld kan zijn. Maar ik merk ook dat de 'druk' nu minder is. Ben zo dankbaar en gelukkig met mijn twee wondertjes. Ook een beetje het gevoel dat ik het anderen die al lang bezig zijn voor hun eerste kindje het meer gun. Al weet ik natuurlijk dat het niks met eerlijk zijn te maken heeft en dat het niet de één of de ander is.

Is er hier nog iemand bij Nij Geertgen onder behandeling?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Geplaatst
Butterfly ik ben ook wel van het spirituele. Je zei iets interessants over gelijke getallen. Ik zie die heel vaak.wa betekent dat precies? Ik ben ook vandaag begonnen met spuiten van gonal f. Ik heb nog steeds de iui maar nu met hormonen. Ik vond het ook erg meevallen. Yamila wat lastig heel veel sterkte. Ik zou anders ook bloed laten prikken dan weet je meer.

Hoi Christel,

Jij doet dus IUI , ik wist niet dat je dan ook hormonen moest spuiten, Gonal F is dat een stimulerend middel voor de eitjes?

Ik zit nu aan de decapeptyl, om eerst alles plat te leggen .

Voor wat betreft het stukje over de dubbele getallen, bijvoorbeeld op de klok etc is dit alvast een link.

Daar zie je ook de betekenis van de dubbele getallen. Er zijn veel meer linken je moet maar eens op onderzoek uitgaan ;)

https://tinekevanurk.nl/begrippen/dubbele-getallen/

Geplaatst

Goedemorgen ,

Wat is het rustig hier, hoe is het met iedereen?

Ik heb zojuist de 2e prik gezet, ging weer goed. Toch wel fijn om nu echt bezig te zijn.

Vraagje dronken jullie weleens een drankje met bijvoorbeeld mooi weer of een feestje etc?

Ik dacht zelf dat het nu met alleen de deca wel kon maar dat als ik straks echt ga stimuleren ik dit niet meer doe, hoe staan jullie hier in?

Iedereen een fijne dag gewenst!:toothy4:

Geplaatst
Goedemorgen ,

Wat is het rustig hier, hoe is het met iedereen?

Ik heb zojuist de 2e prik gezet, ging weer goed. Toch wel fijn om nu echt bezig te zijn.

Vraagje dronken jullie weleens een drankje met bijvoorbeeld mooi weer of een feestje etc?

Ik dacht zelf dat het nu met alleen de deca wel kon maar dat als ik straks echt ga stimuleren ik dit niet meer doe, hoe staan jullie hier in?

Iedereen een fijne dag gewenst!:toothy4:

Tja. Dat is een beetje een gewetensvraag he? Ik dronk de afgelopen 2 jaar heel weinig meer, omdat alcohol een negatief effect heeft op je vruchtbaarheid. Man en vrouw. Je vent moet trouwens er rekening mee houden dat het 3 maanden duurt voor het niet of wel drinken van dingen effect heeft, omdat zaad van start aanmaak tot ejaculatie er zo'n 3 mnd over doet.

Anyway, ik dronk heel weinig meer. Als ik zeker wist niet zwanger te zijn heb ik nog weleens een feestje goed meegevierd ;) ik heb 2 weken geleden nog een keer een biertje gedronken, na de tp dus. Halverwege voelde ik me schuldig... Je hebt nog niet eens een bloedband.. Pfff. Maar nee. Ik dronk in principe niet. Tot 6 weken zwanger heb je geen bloedband nog met je kind. Masr ik voelde me er toch ongemakkelijk bij.

Geplaatst

Ja kijk als ik zwanger ben drink ik helemaal niet niks natuurlijk . En tijdens het stimuleren ook niet maar ik dacht nu met alleen de deca en het platleggen van alles ik best wel een glaasje wijn mag van mijzelf. Straks dus niet meer met stimuleren en punctie en tp etc.

Hoe is het trouwens met je Johanna hoe voel je je

Geplaatst
Ja kijk als ik zwanger ben drink ik helemaal niet niks natuurlijk . En tijdens het stimuleren ook niet maar ik dacht nu met alleen de deca en het platleggen van alles ik best wel een glaasje wijn mag van mijzelf. Straks dus niet meer met stimuleren en punctie en tp etc.

Hoe is het trouwens met je Johanna hoe voel je je

Ja, je hebt gelijk hoor! Heb me ook nog even mooi te goed gedaan aan sushi en biefstuk, haha.

Ik voel me best ok. Mijn buik is sinds alle hormonen wat meer opgezet en dat blijft. Ik slaap niet heel best. Verder voel ik me goed! Af en toe wat steekjes, vooral rechts. Maar dat hoort erbij. Door onze vakantie pas bij 8 weken en 3 dagen de eerste echo, 20 juni. Spannend! Nu vooral hopen dat het blijft plakken en goed blijft gaan.

Geplaatst

Fijn dat je je goed voelt, en ja die opgezette buik hoort erbij, die word straks alleen maar groter :D

Wel lekker dat jullie er even tussen uit gaan, lekker even ontspannen na alles.

Dat word een mooie echo straks, spannend hoor! Ben erg benieuwd! :happy7:

Geplaatst
Fijn dat je je goed voelt, en ja die opgezette buik hoort erbij, die word straks alleen maar groter :D

Wel lekker dat jullie er even tussen uit gaan, lekker even ontspannen na alles.

Dat word een mooie echo straks, spannend hoor! Ben erg benieuwd! :happy7:

Ja! Wij ook! Superblij mee!

En ik hoop dat het voor jullie deze poging ook raak is! Sterkte meis!

Ik denk dat een aanral dames overgestapt zijn naar het andere onderwerp :)

Geplaatst

Welk ander onderwerp , je bedoelt de vrouwen die nu zwanger zijn? haha ja groot gelijk :D

Ik hoop ook dat wij net zo veel succes mogen hebben, dat wens ik voor een ieder hier!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden