Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
@Pino, nee geen ziekenhuis gebeld de pijn is uit te houden en had wat lichte verhoging maar die is nu gezakt gelukkig.

Hoe is het met jou?

@Johanna hoe gaat het met jou en hoe voel je je?Mag ik vragen op welke dag na de punctie bij jouw de terugplaatsing was, dit omdat het in het ziekenhuis waar ik loop het al op dag 2 gedaan word.

@Yamila spannend voor je zal voor je duimen dat je straks een vette positieve test in handen mag hebben

Hai! Ik ben vandaag 4 weken, 4 dagen zwanger, vandaag was mijn bloedwaarde 632, een verdubbeling van maandag! De punctie was op zaterdag, op dinsdag de verse tp. Fijn dat je je wat beter voelt. Bij mij in het zh zeggen ze altijd bellen, wij zien je liever een keer extra dan een keer laat. Dus ik zou toch even contact zoeken hoor met je pijn. Wie weet hebben ze het met iets kleins verholpen.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik ben gisteren ongesteld geworden. Had afgelopen zondag al mijn hoop verloren toen mijn humeur ernstig daalde en een paar uur later het bruinverlies begon.

Ik ben ook de tuinmeubelen gaan behandelen met olie en impregneer... iets wat ik nooit zou doen als ik nog hoop had op een zwangerschap.

Op naar cryo zes dus... even kijken hoe dat uitkomt deze maand, want er staat een drukke tijd voor de boeg.

Mijn dochter is gelukkig weer beter, maar nog wel hangerig en pieperig.

Geplaatst
Ik ben gisteren ongesteld geworden. Had afgelopen zondag al mijn hoop verloren toen mijn humeur ernstig daalde en een paar uur later het bruinverlies begon.

Ik ben ook de tuinmeubelen gaan behandelen met olie en impregneer... iets wat ik nooit zou doen als ik nog hoop had op een zwangerschap.

Op naar cryo zes dus... even kijken hoe dat uitkomt deze maand, want er staat een drukke tijd voor de boeg.

Mijn dochter is gelukkig weer beter, maar nog wel hangerig en pieperig.

Hè, getver! Wat balen! Jammer dat het doorgezet heeft. Hoop dat je een fijne hemelvaart in het zonnetje hebt en je dochter zich snel nog wat beter voelt.

Geplaatst

wat goed @johanna gefeliciteerd

hier is de ongie vanacht goed doorgebroken.. vandaag gebelt of ik meteen mocht starten..natuurlijk feestdag dus eigenlijk zat het er niet in dat ik de meds zou kunnen ophalen... na wat zeuren word het toch overlegd met de gyn en word ik straks terug gebelt

Geplaatst
wat goed @johanna gefeliciteerd

hier is de ongie vanacht goed doorgebroken.. vandaag gebelt of ik meteen mocht starten..natuurlijk feestdag dus eigenlijk zat het er niet in dat ik de meds zou kunnen ophalen... na wat zeuren word het toch overlegd met de gyn en word ik straks terug gebelt

Bleugh! Je had het al verwacht. Toch balen! En weer helemaal opnieuw beginnen nu. Ik hoop ook dat je meteen door mag. Sterkte!!

Geplaatst

@johanna ja ik wist het wel al vanaf maandag:) precies de ongieklachten..na alle behandelingen weet ik precies wanneer het foute boel is.. dan kan ik het ook snel verwerken en me erbij neerleggen.. baal alleen dat het dan net op een feestdag valt

Geplaatst
@johanna ja ik wist het wel al vanaf maandag:) precies de ongieklachten..na alle behandelingen weet ik precies wanneer het foute boel is.. dan kan ik het ook snel verwerken en me erbij neerleggen.. baal alleen dat het dan net op een feestdag valt

Ja! Zou fijn zijn als je morgen alsnog kunt starten weer. Maar dan moet je wel de medicatie kunnen halen natuurlijk. Ik heb wel 2 decap nog liggen? Mocht het echt moeten, regelen we dat wel. :)

Geplaatst

ja helaas gebruik ik lucrin inplaats van decap:( lief aangeboden! normaal heb ik een voorraadje thuis liggen maar heb nu alles hellemaal op.

Geplaatst
ja helaas gebruik ik lucrin inplaats van decap:( lief aangeboden! normaal heb ik een voorraadje thuis liggen maar heb nu alles hellemaal op.

Even afwachten dan dus! Duim voor je!

Geplaatst
Ik ben gisteren ongesteld geworden. Had afgelopen zondag al mijn hoop verloren toen mijn humeur ernstig daalde en een paar uur later het bruinverlies begon. Ik ben ook de tuinmeubelen gaan behandelen met olie en impregneer... iets wat ik nooit zou doen als ik nog hoop had op een zwangerschap.Op naar cryo zes dus... even kijken hoe dat uitkomt deze maand, want er staat een drukke tijd voor de boeg.Mijn dochter is gelukkig weer beter, maar nog wel hangerig en pieperig.
Ahh dus toch! Niet leuk meid. Hoop dat je gauw doorkomt en dat cryo 6 jullie plakkertje wordt. Probeer een beetje te genieten van t mooie weertje. 💋
Geplaatst

als het volgende maand is is het ook geen ramp natuurlijk..maar persoonlijk ben ik dan iemand die gewoon door wil en niet wil zitten wachten.

Geplaatst
wat goed @johanna gefeliciteerdhier is de ongie vanacht goed doorgebroken.. vandaag gebelt of ik meteen mocht starten..natuurlijk feestdag dus eigenlijk zat het er niet in dat ik de meds zou kunnen ophalen... na wat zeuren word het toch overlegd met de gyn en word ik straks terug gebelt
Wat balen zeg niet leuk! Hoop dat je de medicijnen alsnog krijgt en meteen doorkunt. Sterkte 🌸
Geplaatst

O even spannend dus Eslief wie weet komen we elkaar nog tegen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
@amf daar zat ik ook al aan te denken..jij bent nu aan de pil en hebt binnenkort de uitgangsecho ofzo? ben het eveb kwijr

13 juni echo

Geplaatst

spannend dan zouden we echt gelijk oplopen..en dat is je echo om te straten met stimuleren toch? spannend weer! succes..als ik nu niet start zal het rond 21 juni zijn dat ik begin te stimuleren

Geplaatst

Wat balen, Maaike. Hoe dat je ernaast zat. Maar als je al een tijdje in dit traject zit dan heb je meestal wel gelijk. Bij mij was het de zevende cryo raak dus hou moed.

Vanochtend ben ik gebeld dat hij goed ontdooid was en er mooi uitzag. Nu al half uur aan het wachten op tp. Spannend weer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Geplaatst
Wat balen, Maaike. Hoe dat je ernaast zat. Maar als je al een tijdje in dit traject zit dan heb je meestal wel gelijk. Bij mij was het de zevende cryo raak dus hou moed.

Vanochtend ben ik gebeld dat hij goed ontdooid was en er mooi uitzag. Nu al half uur aan het wachten op tp. Spannend weer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Jeeuh!! Duim voor je dat deze blijft plakken en mooi doordeelt!

Geplaatst
spannend dan zouden we echt gelijk oplopen..en dat is je echo om te straten met stimuleren toch? spannend weer! succes..als ik nu niet start zal het rond 21 juni zijn dat ik begin te stimuleren

Ja klopt mag 3 juni starten met de deca

Geplaatst
wat goed @johanna gefeliciteerdhier is de ongie vanacht goed doorgebroken.. vandaag gebelt of ik meteen mocht starten..natuurlijk feestdag dus eigenlijk zat het er niet in dat ik de meds zou kunnen ophalen... na wat zeuren word het toch overlegd met de gyn en word ik straks terug gebelt
balen zeg je zag het helaas al aankomen he.hopelijk kan je snel door en is de volgende je plakkertje .was bij je eerste ook uit poging drie toch ? dus alles kan nog .
Geplaatst

@judy die is uit poging 5 dus hopelijk wil deze wel wat sneller

zojuist contact gehad en ik mag gelijk starten..zometeen de meds ophalen en morgen de uitgangsecho

Geplaatst
Ik ben gisteren ongesteld geworden. Had afgelopen zondag al mijn hoop verloren toen mijn humeur ernstig daalde en een paar uur later het bruinverlies begon. Ik ben ook de tuinmeubelen gaan behandelen met olie en impregneer... iets wat ik nooit zou doen als ik nog hoop had op een zwangerschap.Op naar cryo zes dus... even kijken hoe dat uitkomt deze maand, want er staat een drukke tijd voor de boeg.Mijn dochter is gelukkig weer beter, maar nog wel hangerig en pieperig.
he Maaike balen zeg dat dit hem niet is geworden .je had er al zo'n voorgevoel van he ? laten we duimen en hopen dat 6 je geluksnummey word !scheelt igg dat je kleine nu niet meer ziek is kun je zelf ook wat rustiger aan doen in de wachtdagen..
Geplaatst
@judy die is uit poging 5 dus hopelijk wil deze wel wat sneller

zojuist contact gehad en ik mag gelijk starten..zometeen de meds ophalen en morgen de uitgangsecho

Dat is wel heel fijn! Jammer dat het nodig is. Maar wel fijn!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden