Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ah das klote zeg ik kan me dat gevoel heel goed voorstellen. Ik heb een abces daar gehad met een ontstekingswaardevan 333 en dat voelde ook beurs en dat je amper rechtop kon staan . Heb je vandaag de punctie gehad? Of nog eerder dit omdat je zegt dat je woensdag de terugplaatsing pas hebt. Ik voel met je mee..sterkte hoor

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja de mijne ligt er ook al haha beetje vroeg en beetje raar want ik kreeg die en de deca mast nog niet de menopur of krijg je die pas bij de uitgangsecho.. morgen ff belle

Geplaatst

Ik merk dat ik ongeduldig raak ja nu al. Stom he dan zie ik die prikken liggen en dan denk ik kon ik maar weer 1 doen dan gaat t sneller haha. Ben wel ineens doodmoe ik zit in de tuin en echt totaal geen energie. Heb nu nog de pil erbij ben blij als ik die het raam uit mag gooien want daar werf ik na 3 weken al doodmoe van en slik t nu al 2 maanden .

Geplaatst

Trouwens op mij afspraak de 22e toen ik nog bloed moest prikken voor hiv enz toen kreeg ik nog ff die echo waarbij ze die l. Eierstok niet in beeld kregen , toen meten ze mijn baarmoederslijmvlies en die was 4 mm was dus ruime week voor de deca slikte toen de pil is dit goed?

Geplaatst

ik krijg gelijk alles in 1x:) ook de utro bollen al..maar grote kans dat je die krijgt tijdens de echo omdat je dan meteen uitleg krijgt over hoe te gebruike

Geplaatst

Ja is die 4 mm ook goed van het baarmoederslijmvlies? Ik stort ineens in steeds . Was door die pil al doodmoe maar nu erger ineens vandaag dat kan toch nog niet na 2 prikken

Geplaatst

ja hoor kan:) ik word ook altijd moe van de hormonen je lichaam is druk bezig. 4mm is afhankelijk van wanneer je echo was normaal.. net na je ongesteldheid of tijdens is 4 normaal.. hij gaat steeds dikker opbouwe

Geplaatst

Buterfly36, ik herken je moeheid. Van die moeheid die je ineens overvalt. Ik krijg trouwens ook altijd de medicatie voor hele traject al mee. Ovitrelle ken ik ook. Moet zeggen dat ik die fijner vond dan de pregnyl. Omdat het al een kant en klare spuit was.

Mijn punctie was afgelopen vrijdag. Omdat mijn emmies (nu drie stuks) in de embryoscoop zitten krijg je pas na vijf dagen (als ze goed blijven delen) de terugplaatsing. Ik hoop dat tenminste een dit stadium gaat halen.

Geplaatst

@minima dat is heel spannend! maar de slagingskans ligt veel hoger van een 5daagse emmy.. dus als er 1 het blijft doen heb je een veel grotere kans..ik snap niet dat ze dat in nl niet doen hoor.. er is al bij zoveel onderzoek gebleken dat de meeste emmy's stoppen op daf 4 met delen

Geplaatst

Aha kan dus wel ja ben heel raar moe ineens . Soort stilte van binnen weet niet hoe het te verwoorden. De echo werd gemaakt toen ik net met de nieuwe strip was begonnen ( moest doorslikke) zat denk op dag 9 van de 2e pilstrip. Ben nu al 2 maanden niet ongesteld geweest

Geplaatst

Je gevoel van door willen zo snel mogelijk snap ik ook. Alleen is dit traject stapje voor stapje en helaas kun je er bij elke stap uitvallen. Hoeveelste poging is dit voor je!

Geplaatst
Ik loop trouwens in het umcg yamila

Oh, ik ook

Mcl/umcg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

@eslief, ja dat had ik ook gelezen. Dit is ook een van de redenen dat wij naar Düsseldorf over gestapt zijn. Ook hebben ze deze keer imzi toegepast. Ben benieuwd of dit ook het gewenste resultaat heeft. Ze hebben ook al vier bevruchte eicellen op dag twee de vriezer ingedaan. Echt zo anders dan in Nederland..

Geplaatst

wij gaan poging 3 in..inmidels alweer ruim een jaar bezig. dit is zeer waarschijnlijk de laatste poging in nl daarna gaan we over naar dussedorf

Geplaatst

Minima ik ben pas net begonnen zit nog aan de pil met vandaag pas de 2e spuit decapeptyl erin. Is dat niet snel. Wat spannend voor jou maat ergens snap ik er niks meer van. Waarom krijg ik dan een terugplaatsing 2 dagen na de punctie. ? Wat heb jij dan voor behandeling

Geplaatst
Mooie gedachte eslief om een embryo aan een ander kinderloos stel te schenken. Dat gaat mij zelf weer een stapje te ver. Ik zou het niet aankunnen...

yamila hoeveel spuit je nu?

Buterfly36 waarom is het middel van moeders voor moeders nu niet meer beschikbaar?

pino spannend morgen een terugplaatsing. Ik duim voor je. Wij lopen dan een beetje gelijk als mijn terugplaatsing woensdag doorgaat.

Ik spuit nu nog niks schat, ik zit net in een negatieve uitslag cryo tp.

Maar ik spoot 150i Gonal F .

Ik moet nog beginnen met een nieuwe ivf poging nr2

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

@minima zeker weten..de afstand van 2.5 uur is hier een overweging.. maar in augustus hebben we in elk geval een gesprek.. de embryoscoop,extra onderzoeken ,imsi/assitend hatching en hogere dosis medicijnen geven doorslag voor overstappen. mijn man wilre poging 3 nog hier doen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden