Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Johanna82 het is misschien inderdaad een idee om van te voren een echo te vragen. Morgen nog een dagje rust en dan heb ik vijf dagen op de bank vertoefd... bedankt voor jullie reactie.

Ik zou hoe dan ook even overleggen. Sterkte, niets leuks aan. Duim dat jouw tp ook door kan gaan!!

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Mijn embryo zit weer on board :-).De eerste was meteen goed ontdooid, dus nig 5 over.Maar hoop zo, dat deze lekker blijft zitten. Het is iig warm genoeg in mijn buikje ;-).Yamila, balen. Succes bij de volgende ronde.
Succes meid ! 🍀🍀🍀
Geplaatst
Mijn embryo zit weer on board :-).De eerste was meteen goed ontdooid, dus nig 5 over.Maar hoop zo, dat deze lekker blijft zitten. Het is iig warm genoeg in mijn buikje ;-).Yamila, balen. Succes bij de volgende ronde.
@ Pino wat fijn dat je embryo terug geplaatst is !!! 😃 En zo goed dat t meteen goed ontdooid is, je hebt dan nog 5 cryo pogingen over Maar laten we hopen dat die nog niet gebruikt hoeven te worden en dat deze echt 9 maandjes lang mag blijven plakken Ik ga voor je duimen🙌🏾 Spannend en vreselijk weer die wachtweken heej... ik kom je binnenkort vergezellen op t wachtbankje, heb morgen de echo afspraak in t ziekenhuis Succes en dit keer blijft hij /zij plakken 🙏🏾
Geplaatst

@ Yamilla wat jammer En balen natuurlijk, ik hoop dat je snel weer door kan gaan. Succes lieverd en hoop je te zien op het wachtbankje Juni🙌🏾

@ minima Goeie oogst 3 in de vriezer en een aantal in de broedstoof. Ik heb bij mijn punctie van April nog een weekje last gehad van pijn en opgezette buik leek wel zwanger Nu nog hoor is wel gezakt Mr denk toch vanwege dat je eierstokken die vergroot zijn tijdens behandeling bij stimulatie ofzo en het aanprikken. Dus dat is wel normaal denk ik maar let idd op wat Johanna zegt, gewicht in de gaten houden en goed blijven drinken helpt. Spannend !! Morgen als t goed is de terugplaatsing? Wens je veel succes en dat t allemaal goed verloop💪🏾

@ tien hoe gaat t nu met jou??

@ christel en butterfly36 hoe gaat het met de medicatie bij jullie

vergeef het me als ik sommige door elkaar haal , zoveel berichtjes wanneer je ff paar daagjes er niet op bent geweest.😬

@ sas25 Johanna82 en Juddy1990 magicwoman en missblueeyes Hoe gaat het met de pregnant ladies ?? Binnenkort echo voor jullie allemaal of t hartje klopt enzovoorts Spannend Ik ga ervanuit dat alles goed is en dat jullie een mooie echo hebben ❤️

@ Eslief Jij mocht geloof ik meteen door he? Begonnen met medicatie al?

Geplaatst

@miranda hoe gaat het met jouw? na een goede uitgangsecho ben ik vrijdag gestart..maandag echo en ergens volgende week de punctie

Geplaatst

Hee Miranda, hoe is het met jou? Op verzoek geen updates meer hier van de zwangere dames maar alleen in het zwanger 2017 topic. So far, so good :)

Geplaatst
@miranda hoe gaat het met jouw? na een goede uitgangsecho ben ik vrijdag gestart..maandag echo en ergens volgende week de punctie
Ohw gelukkig dat alles goed Is gegaan Spannend Ik duim voor je en hoop dat het dit keer raak gaat zijn en dat je lekker zwanger wordt en blijft 9 maandjes lang🙏🏾💪🏾🤞🏾 Ik heb morgen mijn uitgangsecho dus ben benieuwd
Geplaatst
Hee Miranda, hoe is het met jou? Op verzoek geen updates meer hier van de zwangere dames maar alleen in het zwanger 2017 topic. So far, so good :) Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Ohja helemaal vergeten .. het verzoekje .. begrijp t wel misschien dat het onbedoeld vervelend kan zijn voor andere op t wachtbankje ofzo Dat ken natuurlijk ik heb er geen lat van maar wellicht anderen idd Iedereen is verschillend Nou in iedergeval heel mooi en fijn om te horen dat t nog steeds goed gaat Ik zal dan af en toe meelezen in het zwangere topic dan weet ik hoe het verloop met degene die zwanger zijn 😊 Met mij gaat t goed hoor heb heerlijk genoten van het lekkere warme weer de laatste dagen en morge heb ik de echo en hoor ik hoe of wat
Geplaatst
Ohja helemaal vergeten .. het verzoekje .. begrijp t wel misschien dat het onbedoeld vervelend kan zijn voor andere op t wachtbankje ofzo Dat ken natuurlijk ik heb er geen lat van maar wellicht anderen idd Iedereen is verschillend Nou in iedergeval heel mooi en fijn om te horen dat t nog steeds goed gaat Ik zal dan af en toe meelezen in het zwangere topic dan weet ik hoe het verloop met degene die zwanger zijn 😊 Met mij gaat t goed hoor heb heerlijk genoten van het lekkere warme weer de laatste dagen en morge heb ik de echo en hoor ik hoe of wat

Oh spannend! Ben benieuwd morgen! Hoop dat alles ok is voor je!

Geplaatst

o spannend Miranda13 dus voor jou ook alweer bijna van start. Heb je lang of kort protocol?

Maar jij hebt dus nu nog last van een opgezette buik? hier ook echt alsof ik vier maanden zwanger ben. Kleding zit ook niet lekker. Ik hoop dat die opgezette buik snel afgelopen is. Jij hebt toen wel een terugplaatsing gehad?

Eslief hoe gaat het met jou en je medicatie? heb je er veel last van?

@ minima Goeie oogst 3 in de vriezer en een aantal in de broedstoof. Ik heb bij mijn punctie van April nog een weekje last gehad van pijn en opgezette buik leek wel zwanger Nu nog hoor is wel gezakt Mr denk toch vanwege dat je eierstokken die vergroot zijn tijdens behandeling bij stimulatie ofzo en het aanprikken. Dus dat is wel normaal denk ik maar let idd op wat Johanna zegt, gewicht in de gaten houden en goed blijven drinken helpt. Spannend !! Morgen als t goed is de terugplaatsing? Wens je veel succes en dat t allemaal goed verloop<span style=💪🏾">

Geplaatst
@ Yamilla wat jammer En balen natuurlijk, ik hoop dat je snel weer door kan gaan. Succes lieverd en hoop je te zien op het wachtbankje Juni🙌🏾@ minima Goeie oogst 3 in de vriezer en een aantal in de broedstoof. Ik heb bij mijn punctie van April nog een weekje last gehad van pijn en opgezette buik leek wel zwanger Nu nog hoor is wel gezakt Mr denk toch vanwege dat je eierstokken die vergroot zijn tijdens behandeling bij stimulatie ofzo en het aanprikken. Dus dat is wel normaal denk ik maar let idd op wat Johanna zegt, gewicht in de gaten houden en goed blijven drinken helpt. Spannend !! Morgen als t goed is de terugplaatsing? Wens je veel succes en dat t allemaal goed verloop💪🏾@ tien hoe gaat t nu met jou??@ christel en butterfly36 hoe gaat het met de medicatie bij jullievergeef het me als ik sommige door elkaar haal , zoveel berichtjes wanneer je ff paar daagjes er niet op bent geweest.😬@ sas25 Johanna82 en Juddy1990 magicwoman en missblueeyes Hoe gaat het met de pregnant ladies ?? Binnenkort echo voor jullie allemaal of t hartje klopt enzovoorts Spannend Ik ga ervanuit dat alles goed is en dat jullie een mooie echo hebben ❤️@ Eslief Jij mocht geloof ik meteen door he? Begonnen met medicatie al?
Miranda heel veel succes morgen!! Hopelijk ziet alles er top uit! Minima erg vervelend lijkt me zo'n gespannen buik. Heb je ook buikpijn? Wanneer is je tp? Duim voor een heel mooi embryo! Eslief hoe gaat het met jou? Pino hoe voel je je? Hier gaat het spuiten goed. Geen last van bijwerkingen, maar ja ik spuit maar 50ie. Zondag de fm. Hopelijk 2 mooie eitjes! En dan is het erop of eronder met manlief 😯. Hopelijk is het goed en maken we een mooie kans deze maand. Zo niet dan begin ik volgende maand ook met de eerste poging ivf.
Geplaatst

@ minima ja ik denk zoizo dat mn buik gezet is vanwege de hormonen die gespoten moeten worden..maar ik denk dat iedereen dat wel heeft tijdens de behandeling 😂 maar geen pijn ofzo meer, dat was echt alleen een weekje aangehouden na de punctie de arts gaf toen ook aan bij de tp dat mijn rechter eierstok toen nog vergroot was en dat dat overeen kan komen met de klachten die ik omschreef Dusja maar gek genoeg bij mijn eerste punctie had ik helemaal geen pijn or what so ever terwijl er meer eitjes waren toen om aangeprikt te worden Gek hoe je lichaam kan reageren

Geplaatst

@ christel81 Ja spannend ook zeg .. ik hoop dat t deze maand goed gaat en dat t lukt dan hoef je niet te beginnen aan je eerste IVF behandeling dus ik ga duimen dat het niet zover komt Succes 🙏🏾

@ Johanna thx ja hoop idd dat alles OK is en geen rare fratsen zijn weet je wel Hahah maar komt vast wel goed.

@ minima ik had bij allebij de puncties het korte schema dus op Cyclusdag 1 Triiptofem wat bij ons voorheen decapeptyl was en op Cyclusdag 3 spoot ik de Gonal F 150 IE erbij voor de stimulatie tot Cyclusdag 12 en op Cyclusdag 13 spoot ik de Ovitrelle en had meestal dan 2 dagen later de punctie en dan meestal 3 dagen later de verse tp zeg maar

Geplaatst

@christel spannend ook voor jullie dus nu. doen jullie nu iui?

@Miranda, ja buik was sowieso al iets meer opgezet maar zoals nu dat ken ik niet van mijn vorige puncties. Jij heb er dus ook al een aantal achter de rug. Hopelijk is het dan nu de laatste keer beginnen en nog maar een punctie. Waarom doen jullie het korte traject. Ik moet zeggen dat ik het korte traject wel prettiger vond voor mijzelf.. minder hormonen.

Geplaatst

@miranda, thanks, hopelijk kan jij morgen je tp plannrn en kom je snel gezellig naast mij zitten op het bankje.

@christel, voel mij oke. Ben niet zo heel optimistisch. Vorige weekend weer een aankondiging van een vriendjn die zwanger is, dat is de 7e is 3 maanden tijd. En bij mijn andere vriendjnnetje (nr8) is meteen de 1e ivfpoging gelukt. Allemaal superleuk en superfijn, gun niemand dat en zeker fijn als meteen de ivf lukt. Daar door je heg toch voor. Maar voor mijn zelfvertrouwen is het niet echt goed. Waarom zij wel, en ik niet, wat is er mis met mij etc. Dat soort gedachten.

Daarnaast zeg ik steeds dat het 3e eitje het gaat worden, dus dat zou de volgende zijn.

En dan staat ook nog heek mijn hoofd vol bulten, soort krentenbaard lijkt het, dus zie er ook nig niet uit, haha. Huisarts gaf aan dat dit ws komt doordat de hele hormoonhuishouding in de war is geschopt. Dus al met al laat ik het maar allemaal even gebeuren en wachten we af.

Oja en dan sta ik net bij de apotheek om zalf te halen voor mijn gezicht. Met lage hormonen etc ivmmogelijke zwangerschap. Zegt de apotherassisente, klopt het dat allemaal zo laag moet zijn? U bent zeker zwanger....

Ben helemaal geen zeurder, maar ff lekker zeiken mag af en toe even, lucht op ;-)

Wanneer heb jij 1echo, waarin je eigroei kan zien?

@tien suces morgen!!

Geplaatst
@miranda, thanks, hopelijk kan jij morgen je tp plannrn en kom je snel gezellig naast mij zitten op het bankje.

@christel, voel mij oke. Ben niet zo heel optimistisch. Vorige weekend weer een aankondiging van een vriendjn die zwanger is, dat is de 7e is 3 maanden tijd. En bij mijn andere vriendjnnetje is meteen de 1e ivfpoging gelukt. Allemaal superleuk en superfijn, gun niemand dat en zeker fijn als meteen de ivf lukt. Daar door je heg toch voor. Maar voor mijn zelfvertrouwen is het niet echt goed. Waarom zij wel, en ik niet, wat is er mis met mij etc. Dat soort gedachten.

Daarnaast zeg ik steeds dat het 3e eitje het gaat worden, dus dat zou de volgende zijn.

En dan staat ook nog heek mijn hoofd vol bulten, soort krentenbaard lijkt het, dus zie er ook nig niet uit, haha. Huisarts gaf aan dat dit ws komt doordat de hele hormoonhuishouding in de war is geschopt. Dus al met al laat ik het maar allemaal even gebeuren en wachten we af.

Ben helemaal geen zeurder, maar ff lekker zeiken mag af en toe even, lucht op ;-)

Wanneer heb jij 1echo, waarin je eigroei kan zien?

@tien suces morgen!!

Groot gelijk meis, het is ook pittig! Ik mag 3 babyshowers doen in 3 weken. Dit jaar worden er 8 kindjes gebeuren in onze omgeving. Pfff. Uiteraard gun je het een ander, dat staat ook los van je eigen wens. Maar het steekt mij af en toe ook. Dikke knufffel lieverd!

Geplaatst

Weten jullie waarom er bij de 1 gekozen word voor het korte protocol en bij de andere voor het lange?

Ik ben bang dat ik straks als ik een opgezette buik krijg van het stimuleren iedereen hier in de buurt denkt dat ik zwanger ben ofzo...en je dus ook dat soort vragen krijgt, ben je zwanger vreselijk! ik ben volslank dus ik heb de vraag al eens gehad ik kan daar moeilijk mee omgaan..

Ik vermijdt sowieso contacten merk ik de afgelopen tijd...ben liever op mijzelf nu en de deca lijkt het alleen maar te versterken..

Geplaatst
Weten jullie waarom er bij de 1 gekozen word voor het korte protocol en bij de andere voor het lange?

Ik ben bang dat ik straks als ik een opgezette buik krijg van het stimuleren iedereen hier in de buurt denkt dat ik zwanger ben ofzo...en je dus ook dat soort vragen krijgt, ben je zwanger vreselijk! ik ben volslank dus ik heb de vraag al eens gehad ik kan daar moeilijk mee omgaan..

Ik vermijdt sowieso contacten merk ik de afgelopen tijd...ben liever op mijzelf nu en de deca lijkt het alleen maar te versterken..

Ja, lekker die impertinente vragen. Vrienden en familie weten het. Zijn vooral kennissen die zeggen joh je moet niet te lang wachten hoor! Pfff. Bedankt!

Ik zeg altijd: als ik zwanger ben, vertel ik je dat. Je hoeft het me niet te vragen. Sterkte! En tijdens de stimulatie heb ik wijdere kleding gedragen omdat mijn broek niet meer dicht kon :s

Geplaatst
@johanna, bij jou nog alles goed toch? Met de zwangerschap. Je komt wat onzeker over.

Dat ben ik ook een beetje. Nog niet ongesteld. Maar moet weer wat vertrouwen bouwen in mn lijf. En heb een beetje vreemd voorgevoel. Maar goed, dat kan net zo goed angst zijn. Over 3 weken pas de echo. Dus moet gewoon wachten ;) we gaan eind deze week 12 dagen weg. Dus dat is ook wel lekker dan. Afleiding ;)

Geplaatst

ik heb gelukkig nog niet van die vragen gehad, maar ik zou nu niet raar staan te kijken als iemand het zou vragen. pff ik lijk ook echt wel zwanger. Ik merk ook dat ik minder zin in sociale contacten heb.

Johanna, is het al een keer eerder mis gegaan dat je nu wat onzeker bent? ik snap dit wil. Je hebt de wachtweken tot aan de test en dan heb je de verlengde wachtweken tot aan de eerste echo. en dan verder.

Pino af en toe even lekker van je afschrijven kan opluchten dus lekker blijven doen. En juist hier omdat we allemaal weten in welk schuitje je zit.

Butterfly ik heb eerdere keren het lange protocl gehad, nu juist het korte. Er werd gezegd dat het lange protocol beter voor het ziekenhuis is omdat ze beter kunnen plannen. Ook reageer ik heftig op de stimulatie en juist door eerst de pil te gebruiken zijn de eierstokken nog gevoeliger. Ook heb ik altijd veel eitjes (hoge AMH waarde) en wilden ze nu kort stimuleren voor minder eitjes maar betere kwaliteit. hierdoor dus korte protocol bij mij. Nu moet het nog uitwijzen of het ook daadwerkelijk beter is.

Geplaatst
Dat ben ik ook een beetje. Nog niet ongesteld. Maar moet weer wat vertrouwen bouwen in mn lijf. En heb een beetje vreemd voorgevoel. Maar goed, dat kan net zo goed angst zijn. Over 3 weken pas de echo. Dus moet gewoon wachten ;) we gaan eind deze week 12 dagen weg. Dus dat is ook wel lekker dan. Afleiding ;)

Snap het wel, het vertrouwen in je lichaam raak je idd wel kwijf door het hele traject.

Probeer toch positief te zijn, en vertrouwen te hebben. En geniet ervan!

Hopelijk geeft je vakantie meer rust en positiviteit

Geplaatst
Snap het wel, het vertrouwen in je lichaam raak je idd wel kwijf door het hele traject.

Probeer toch positief te zijn, en vertrouwen te hebben. En geniet ervan!

Hopelijk geeft je vakantie meer rust en positiviteit

Komt goed hoor! Even een dipje ;)

En ik duim dat het goed komt, niet deze tp dan de volgende voor je!

Geplaatst

Ja vragen of je zwanger bent in deze is erg naar... zacht uitgedrukt.

Ik heb de vragen al vaker gehad en word daar erg depri van op zo'n moment de domheid van sommige mensen echt. ...

Johanna ik kan mij jouw onzekerheid heel goed voorstellen . De 1e drie maanden zijn gewoon erg kwetsbaar ik hoop zo op een mooie echo voor jouw. Heb je nog last van je kwaaltjes daar kun je misschien ook aan voelen/merken dat het hcg toeneemt?

Minima. Als het echt alleen makkelijk voor het ziekenhuis id het lange protocol vind ik dat erg.. al die hormonen zijn zo slecht voor ons dat het het zo kort mogelijk gegeven moet worden toch...

Hoe bedoel je dat Door de pil de eierstokken nog gevoeliger worden? Die worden toch lam gelegd juist? Ik moest zeggen dat ik ook nog steeds pijn heb aan mijn linker eierstok . Vandaag laatste pil innemen en da doorgaan met de deca tot echo 8 juni....

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Geplaatst

butterfly tegen mij werd gezegd dat als je eerst de pil slikt dit toch iets doet met je eierstokken. Ze zijn hierdoor wat gevoeliger ook voor de hormonen die hierna komen. Voor low responders kan dit misschien wel goed zijn maar voor mij is dit juist niet goed omdat ik al zo snel/ heftig reageer op de medicijnen en ik juist wat minder eitjes moet hebben.

Je zult nooit zeker weten of het lange protocol alleen maar beter is voor het ziekenhuis, ik denk het zelf niet maar het zal wellicht meespelen. Mijn gyn in Nederland zei ook ja het lange protocol is voor ons beter te plannen, verder was er volgens haar niet zoveel verschil. Maar zoveel artsen zoveel meningen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden