Ga naar inhoud

ivf/icsi starten in juni/juli


eslief

Aanbevolen Berichten

Zojuist weer een spierwitte test..

Het is over en uit deze poging.

Ik ga morgen bellen of ik al kan stoppen met de progynova en utrogestan en met de pil kan beginnen..

Ivf nr 1 is over. Next ivf nr 2

 

Ps. Ik drink zelf nooit alcohol ben ben gek op koffie! Maar dat drink ik ook niet als ik met ivf bezig ben en al helemaal niet in de wachtweken.

Nu mn poging is mislukt ga ik lekker ff detoxen met koffie

Voordat ik weer begin met mn nieuwe poging

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

@yamila klote hoor hopekijk ivf 2 een mooi aantal eitjes. ikzelf drink ook bijna nooit maar wel koffie:) in de behandeling schakel ik over op een enkel bakje en thee

 

Ik hoop het!

Ja ik ook, en dan cappuccino of latte.

Alleen de wachtweken alleen theïne thee

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik latte caramel ach zo af en toe kan prima.. ik drink dan weer gewoon smaakjes thee.. eet voldoende fruit en verse groente..maak smooties en weinig zuivelproducten en koken in rijsteollie..

 

Hmmm heerlijk

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nemen jullie trouwens extra supplementen? Ik neem visolie capsules foliumzuir uiteraard vitamine B en D en C. Soms een selium tablet en kelp. Verder probeer ik zo gezond mogelijk te eten . Verder eigenlijk alles t zelfde

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nemen jullie trouwens extra supplementen? Ik neem visolie capsules foliumzuir uiteraard vitamine B en D en C. Soms een selium tablet en kelp. Verder probeer ik zo gezond mogelijk te eten . Verder eigenlijk alles t zelfde Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Ik heb de eerste keren van alles geprobeerd en geslikt tot acupunctuur aan toe. Heeft niks geholpen. Laatste keer alleen foliumzuur met vitamine d erin geslikt van de Etos en daarnaast af en toe tatwekiemolie capsules. Verder helemaal niks en lekker mezelf gebleven. Geprobeerd niet teveel mee bezig te zijn en te relaxen. En het is gelukt 👍🏻🍀
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste icsi foliumzuur en meer niet tp mislukt

 

Tweede icsi foliumzuur en acupunctuur gedaan en gelukt

 

Cryo tp foliumzuur en acupunctuur gedaan en alle twee de keren niet geholpen..

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Accupunctuur heb ik de eerste poging ook gedaan.. bij een bekende fertiliteits kliniek.

De enige waar ik baat aan had is dat ik echt tot rust kwam daar.. maar verder niet geholpen met het traject helaas

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik prena fem van orthica, vit c en d, tarwekiemolie, foliumzuur, visolie, vitamine b12 met methylcobalamine/adenosylcobalamine en magnesium. Met zorg met dieetiste uitgezocht.

 

Na tp gezond eten, en drink granaatappelsap.

 

Vorige ronde accupuntuur gehad. Werd er wel heel rustig van, maar tot nu dit heeft dit alles niet geholpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend gebeld met de negatieve uitslag, en ik kan idd gelijk stoppen met de utro en progy en wachten op mn menstruatie , de derde cyclusdag moet ik aan de pil.

Ze sturen me de rooster en recept voor medicatie meteen toe.

Ik zit nu officieel in deze hoekje ipv wachtbankje mei

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yamila, ja eigenlijk wist je het zelf al he, maar het blijft erg jammer (zacht uitgedrukt) wel fijn dat je zo snel weer door kunt! Nieuwe ronde , nieuwe kansen.

Je komt erg rustig over , vind ik knap van je. Ik zal denk ik helemaal van de kaart zijn..

Houdt moed meid het komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yamila, ja eigenlijk wist je het zelf al he, maar het blijft erg jammer (zacht uitgedrukt) wel fijn dat je zo snel weer door kunt! Nieuwe ronde , nieuwe kansen.

Je komt erg rustig over , vind ik knap van je. Ik zal denk ik helemaal van de kaart zijn..

Houdt moed meid het komt goed!

 

Ja zon voorgevoel had ik zeker dat het einde oefening is..

Het is zeker jammer dat het niet is gelukt, je verheugd je toch op goed nieuws..

En ja gelukkig kan ik ook gelijk door, want ik ben echt iemand die doorgaat no matter what.

Ik ben wel rustig erdoor , voel verder geen verdriet ofzo. Maar heb wel het vertrouwen dat het ooit gaat lukken.. alleen wanneer is DE vraag

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag mijn 3e sluit gezet. Ik voelde het letterlijk naar mijn navel lopen dit x haha. Verder voel ik me anders. Rustig beetje ja stoned, en moe . Trek meer naar binnen toe. Het gevoel is lastig te omschrijven maar het komt Door de deca dat zeker . Dinsdag laatste pil innemen en dan enkel de deca door spuiten ik ben benieuwd of ik een bloeding ga krijgen dat kon namelijk gebeuren werd mij verteld . Afwachten maar☺

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

 

Ik klets ook mee. Ik begin pas in Juli. Ik heb ontslag genomen wij gaan trouwen(geregistreerd partner) Dus wij hebben besloten om Juli te starten voor poging 2.

 

Succes! En ik duim mee.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!Ik klets ook mee. Ik begin pas in Juli. Ik heb ontslag genomen wij gaan trouwen(geregistreerd partner) Dus wij hebben besloten om Juli te starten voor poging 2.Succes! En ik duim mee.heel verstandig wij hebben ook gewacht tot na het huwelijk .de hormonen kunnen je anders maken .zowel in karakter als aankomen .wel zo leuk om je trouwdag als echt jezelf te beleven .ben nog steeds blij dat wij daarom een half jaar hadden uitgesteld .heel veel plezier op jullie dag geniet ervan voor je het weet is de dag om !:) kun je je daarna 100 procent op de gezinsuitbreiding focussen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden