Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
owhh sorry meiden verjaardag gehad.. 3 daagse embryo vanochtend 8 cellig en met de tp al aan het delen geweest dus iets meer.. goed regelmatig gedeeld dus dat is positief.. toch niet echt een goed gevoel erover maar dat komt vast doordat deze maand k*t is gelopen. we wachten maar af

Voor nu goed nieuws. Ik duim dat deze maand beter afsluit ;) x

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

• Reacties 809
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
owhh sorry meiden verjaardag gehad.. 3 daagse embryo vanochtend 8 cellig en met de tp al aan het delen geweest dus iets meer.. goed regelmatig gedeeld dus dat is positief.. toch niet echt een goed gevoel erover maar dat komt vast doordat deze maand k*t is gelopen. we wachten maar af
Eslief wat fijn dat je de tp hebt gehad! Nu lekker warm houden je kleintje . Nu het wachtbankje met hopelijk een positief resultaat 😙
Geplaatst
8 cellig is een topper op dag 3! Veel geluk! 🍀
Geplaatst

Ben ff paar daagjes niet op het forum geweest , had het druk met verjaardagen en oma die is komen logeren...

@ Eslief wat fijn dat de tp goed is gegaan en dat je je toppertje teruggeplaatst hebt gekregen en nu hopen dat t lekker gaat nestelen 🙏🏾

Ik zit vandaag 11 dagen na Ovitrelle en dus op Wachtdag 5 van een 4 dagen oude embryo waarbij de vellen niet meer te tellen waren dus ben benieuwd deze ronde.

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk helemaal niets voel dan behalve zo nu en dan last van me onderbuik rechtsonder 🤷🏾*♀️ Ik hoop dat hij zij is ingenesteld 😊

Geplaatst
Ben ff paar daagjes niet op het forum geweest , had het druk met verjaardagen en oma die is komen logeren...

@ Eslief wat fijn dat de tp goed is gegaan en dat je je toppertje teruggeplaatst hebt gekregen en nu hopen dat t lekker gaat nestelen 🙏🏾

Ik zit vandaag 11 dagen na Ovitrelle en dus op Wachtdag 5 van een 4 dagen oude embryo waarbij de vellen niet meer te tellen waren dus ben benieuwd deze ronde.

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk helemaal niets voel dan behalve zo nu en dan last van me onderbuik rechtsonder 🤷🏾*♀️ Ik hoop dat hij zij is ingenesteld 😊

Ik hoop het ook! heb je fijne dagen gehad? Lekker ook even de afleiding nu. Weet je oma het?

Geplaatst
Ik hoop het ook! heb je fijne dagen gehad? Lekker ook even de afleiding nu. Weet je oma het? Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Ja ik was blij dat we best een druk weekend hadden want kon die afleiding goed gebruiken deze wachtweken is zo ellendig kon je maar slapen en wakker worden wanneer je zou moeten testen 😂😂Mijn oma weet het nog niet maar ben wel van plan om het te vertellen als me moeder dat al niet gedaan heeft nog geen gelegenheid gehad ze was op pad met me ma en pa ze weet wel dat het op de natuurlijke manier niet meer gaat Ik ben heel close met haar dus ga dr denk ik vandaag vertellen dat er een embryootje aan boord is 😂
Geplaatst
Duim voor je lieve Miranda ! 🍀
Dankjewel sas ik waardeer het ❤️ Hoop zoooo dat t goed zitWat voelde jullie ? Tijdens de wachtweekjes kwa klachten symtonen tijdens wachtweken ??? Ikzelf ben positief Mr soms sluipt er toch weer een gedachte van voel niks dus zal niet zwanger zijn zo gek
Geplaatst

Ja, fijn dat je zo close bent met je oma. Toch bijzonder dat je dat nog kunt delen. Succes met wachten! Wanneer wil je gaan testen?

Geplaatst
Dankjewel sas ik waardeer het ❤️ Hoop zoooo dat t goed zitWat voelde jullie ? Tijdens de wachtweekjes kwa klachten symtonen tijdens wachtweken ??? Ikzelf ben positief Mr soms sluipt er toch weer een gedachte van voel niks dus zal niet zwanger zijn zo gek

Ik had steekjes rechts in mn onderbuik en mijn borsten waren rond wd 10 ineens een cup groter. Ik dacht nog dat ik me aanstelde en het te graag wilde, maar mn bh's pasten niet meer echt lekker. Deden pijn na een paar uur. Toch maar grotere gekocht toen. Verder niet zoveel eigenlijk. Ik dacht dat het niet gelukt zou zijn.

Geplaatst
Haha nou ik had alles wat je maar kunt bedenken. Maar de vorige keren dat t niet raak was had ik ook heel wel symptomen maar misschien praatte ik me deze wel aan 😊 Ik heb een lijstje bijgehouden.. - Dag 4 heel misselijk - Steeds gevoeligere borsten en tepels soms brandt het- Melkklieren voelen- Zachte borsten en tepels- Vlaag van misselijkheid- Slechte eetlust maar wel honger- Na het eten gevoel alsof t heel hoog zit- Menstruatiekramp- Steken rechtsonder buik - Steken rechterlies en pijn- Opvliegers overdag- Gekke dromen - Vaak plassen - Slecht slapen - Borrelende darmen- Diarree of obstipatie - Veel lucht in buik - Emotioneel, veel huilen- Moe - Bij plotselinge bewegingen of hoesten en lachen steek in baarmoeder - Zwaar gevoel onderin buik- Afscheiding - Opgezette buik, niet meer kunnen inhouden - Zenuwachtig gevoel - Hoge temperatuurHoop dat je er wat aan hebt 😊! Vooral een hoge temperatuur na je nod is een heel goed teken! Ik heb nu een temperatuur van 37,3 / 37,4
Geplaatst

@ Johanna en sas. Was ff eten had opeens zo'n honger 🤣Johanna ja ik wil best wel vroeg testen Teminste als ik aanstaande wk doorkom wil ik zaterdag een test wagen dan zit ik op wd 11 dacht ik of 10. Oh Johanna jij voelde ook niet veel idd en jij weer wel sas ...alle vrouwen zijn Verschillend natuurlijk en hebben allemaal wel wat van overeenkomsten.Dat pijn in de onderbuik en rechts bij liezen enzo dat ik herken ik wel 16 Juni is Mn nod ben benieuwd Heb wel gelezen dat een embryo echt op max dag 10 na bevruchting echter wel ingenesteld zou moeten zijn en dat de innesteling compleet is op dag 12 want het innestelen gebeurd in 3 fasen 🤣

Geplaatst

Spannend ik durfde niet meer vroeg te testen omdat k zo onzeker ervan werd en verdrietig. Was t nou niet gelukt of had ik te vroeg getest? Had ik nog een kans.... ? Ik heb dit keer ook echt pas 3e dag na mijn nod getest. Ik was 3 dagen over tijd toen had ik er vertrouwen in! En mijn temperatuur bleef hoog. En een knaller van een streep 😊

Geplaatst

Ja. Ik heb ook even terug gelezen. Ik ben voor en na de punctie heel ziek geweest. Dus dat stuk tel ik even niet mee.

Wd 5 had ik hoofdpijn. Misselijke vlagen. Wd7 chagrijnig en moe, opgeblazen gevoel en benauwd. Uiteindelijk ben ik net na mn nod nog een keer in het zh geweest voor die benauwdheid maar het meeste vocht was toch al weg gelukkig. Bij loopt het een beetje door elkaar omdat ik op hrt randje van overstimulatie zat. Dus ik weet niet zo goed wat waarvan is. Hmm, toch meer dan ik dacht. Geluklig snel vergeten. Pfff

Geplaatst

Spannend miranda!! Hopelijk goede voortekenen! Jij gebruikt nu verder geen medicatie toch? Dus daar kunnennde steekjes iig niet vandaan komen.

Je kan niets anders dien dan wachten wachten. Wat dat betreft is de naam van het forum heel toepasselijk 😉

Succes 🍀🍀

Nu dag 2 aan de estradiol, bah wat een misselijkmakende pillen 😷

Geplaatst
Ben ff paar daagjes niet op het forum geweest , had het druk met verjaardagen en oma die is komen logeren...@ Eslief wat fijn dat de tp goed is gegaan en dat je je toppertje teruggeplaatst hebt gekregen en nu hopen dat t lekker gaat nestelen 🙏🏾 Ik zit vandaag 11 dagen na Ovitrelle en dus op Wachtdag 5 van een 4 dagen oude embryo waarbij de vellen niet meer te tellen waren dus ben benieuwd deze ronde. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk helemaal niets voel dan behalve zo nu en dan last van me onderbuik rechtsonder 🤷🏾*♀️ Ik hoop dat hij zij is ingenesteld 😊
Miranda wat spannend!! Ik duim voor je hoor!!😚 ik kan je helaas niet helpen met de kwaaltjes. Het is voor iedereen verschillend denk ik. Ik heb zelf ook kwaaltjes maar ik denk dat ik gewoon best wel op de ovitrelle reageer. Ik zit pas op dag 7 na de spuit.
Geplaatst

@ sas ja dat kan ik me goed voorstellen heb de afgelopen rondes ook vroeg getest en elke keer een teleurstelling geweest en verdrietig Ik ga het wel proberen vol te houden. Tot nod of langer ook

@ Johanna ochja helemaal vergeten dat jij last had van vochtvasthouden en benauwdheid en ook nog es bijna tegen overstimulatie zat ... dan had je degelijk wel klachten idd ...nou lekker vergeten want je bent lekker zeanger 🤗❤️

@ Pino thxx nee ik doe meestal cryo tp in natuurlijke cyclus maar spuit wel de Ovitrelle om exact me eisprong als het ware te bepalen maar geen utro bollen enzo ... jij die pillen ik heb er nooit van gehoord voor wat zijn ze ?

@ christal. Spannend heej vindt ik wel ... wanneer mag jij testen?? En ga je eerder testen of wacht je braaf tot de officiële testdatum Ik mag officieel 15 dagen na tp 21 juni zijn .. was het bij jouw een verse of een cryo ?

Geplaatst

Ik doe deze ronde in onnatuurlijke cyclus. Wil iig alle opties geprobeerd hebben en wellicht kan dit helpend zijn.

Deze medicatie zorgt voor opbouw baarmoederwand en legt eigroei stil. En vanaf tp ustrogan gebruik.

Geplaatst
Ik doe deze ronde in onnatuurlijke cyclus. Wil iig alle opties geprobeerd hebben en wellicht kan dit helpend zijn. Deze medicatie zorgt voor opbouw baarmoederwand en legt eigroei stil. En vanaf tp ustrogan gebruik.
Oké duidelijk Ja nu jij het zo zegt zet je me wel aan t denken want ik heb bij de cryo terugplaatsingen elke keer een natuurlijke cyclus gedaan met de gedachte van Wrom me lijf met medicatie stoppen terwijl t ook op deze manier kan Maar tot nu toe nog geen succes Ik hoop dat deze blijft zitten 9 maandjes lang mocht het niet zo zijn dan ga ik dit ook aankaarten en vragen of ik t in een gestimuleerde cyclus het ook es kan proberen Alles idd proberen
Geplaatst
Maar dat hoef jij helemaal niet te vragen, wang ze blijft lekker zitten :-).
Neeeee ik hoop t ook niet Ben er wel positief in deze keer en voel me goed dus nog ff afwachten en hoop dat ik aankomend weekend een dikke streep zie 🙏🏾
Geplaatst
@ sas ja dat kan ik me goed voorstellen heb de afgelopen rondes ook vroeg getest en elke keer een teleurstelling geweest en verdrietig Ik ga het wel proberen vol te houden. Tot nod of langer ook @ Johanna ochja helemaal vergeten dat jij last had van vochtvasthouden en benauwdheid en ook nog es bijna tegen overstimulatie zat ... dan had je degelijk wel klachten idd ...nou lekker vergeten want je bent lekker zeanger 🤗❤️@ Pino thxx nee ik doe meestal cryo tp in natuurlijke cyclus maar spuit wel de Ovitrelle om exact me eisprong als het ware te bepalen maar geen utro bollen enzo ... jij die pillen ik heb er nooit van gehoord voor wat zijn ze ?@ christal. Spannend heej vindt ik wel ... wanneer mag jij testen?? En ga je eerder testen of wacht je braaf tot de officiële testdatum Ik mag officieel 15 dagen na tp 21 juni zijn .. was het bij jouw een verse of een cryo ?
Uhmm geen van beide 😊 wij zouden iui gestimuleerd doen maar die was gecanceld omdat mijn lijf de eitjes al had laten springen. De ovitrelle was dus voor niks. Paar uur na ovitrelle zijn ze gesprongen in de nacht van zondag op maandag. Wij hadden wel gemeenschap op vrijdag en die bewuste zondagavond. Ik heb geprobeerd de ovitrelle "uit mijn lijf te testen" ik heb de streepjes minder zien worden maar nog steeds aanwezig. Sinds gisteren last van pijnlijke borsten. Wanneer was bij jou de ovitrelle niet meer zichtbaar? Als ik de bijsluiter moet geloven moet ik na woensdag negatief testen? 10 dagen?
Geplaatst
Uhmm geen van beide 😊 wij zouden iui gestimuleerd doen maar die was gecanceld omdat mijn lijf de eitjes al had laten springen. De ovitrelle was dus voor niks. Paar uur na ovitrelle zijn ze gesprongen in de nacht van zondag op maandag. Wij hadden wel gemeenschap op vrijdag en die bewuste zondagavond. Ik heb geprobeerd de ovitrelle "uit mijn lijf te testen" ik heb de streepjes minder zien worden maar nog steeds aanwezig. Sinds gisteren last van pijnlijke borsten. Wanneer was bij jou de ovitrelle niet meer zichtbaar? Als ik de bijsluiter moet geloven moet ik na woensdag negatief testen? 10 dagen?
Ohja ook vergeten ... nou het weekendje met al de verjaardagen ben ik echt alles vergeten..klopt .. jij kreeg een pijn en bleek je ei al gesprongen te zijn kut natuurlijk maar je hebt wel geklust hoop dat t raak is 🙏🏾 Ja bij mij is de Ovitrelle zeker te weten op dag 10 uit mijn lijf heb t nu tot nu toe 2 keer getest en t klopte Dua je mag er echt wel vanuitgaande dat t dan al weg is maargoed sommige vrouwen kunnen er langer over doen .. pregnyl dat is echt pas met 14 dagen eruit Teminste zo heb ik t begrepen
Geplaatst

@tien, kom je er een uit samen et je man?

@minima, ga/kan jij ook wer verder.

@christel, zou wat zijn zeg als je nu toch gewoon zwanger bent, haha. Hoop het voor je!

@danlo, eslief, maaike en mjranda, we duimen door!! 🍀🍀🍀🍀4 op hetwachtbankje nu toch, of mis ik iemand...?

@marii, nog duidelijkheid gekregen waarom de volgende niet ontdooid is. En klap een beetje kunnen verwerken om weer verder te gaan?

@amalia, hoe gaat het met je? Begin je je een beetje zwnger te voelen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden