Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Amalia28, ja zou dan toch misschien van de pregnyl kunnen zijn, alleen wel raar dat hij dan donkerder werd. Of wel een innesteling en dat het hierna misgegaan is. Helaas is dit ook een nadeel van vroegtesten. Sterkte.

Pino ja ik zou ook nog even doorgaan als ik jou was. Fijn dat je nog een spankje hoop hebt.

Ja inderdaad mei was een beter bankje. Ik ga vrijdagmorgen testen, dag 9 na een terugplaatsing van een blasocyste. Hopelijk maak ik het bankje nog een beetje groen. Al heb ik er niet veel vertrouwen in.

@Tien hoe is het nu met je, nog met je man gesproken?

Ja vindt t wel raar als de pregnyl nog in mijn bloed zit zet je heel erg aan het twijfelen ik heb er nog een kruidvat achteraan gegooid had teveel testen in huis is mijn eerste ivf dus dacht maar gelijk gebruik van ik doe morgen niks meer tot vrijdag dan mag ik ze bellen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 809
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ja vindt t wel raar als de pregnyl nog in mijn bloed zit zet je heel erg aan het twijfelen ik heb er nog een kruidvat achteraan gegooid had teveel testen in huis is mijn eerste ivf dus dacht maar gelijk gebruik van ik doe morgen niks meer tot vrijdag dan mag ik ze bellen

b06f21c516c79c486e6fc127010ba8d0.jpg

Geplaatst

@amalia Is dit een nieuwe test op de foto? Hier is het streepje wel weer duidelijker te zien....

@minima, spannend! Hopelijk hrb jij meer succes

@tien hoe is het met jou? Hoe verder?

Geplaatst
@amalia Is dit een nieuwe test op de foto? Hier is het streepje wel weer duidelijker te zien....

@minima, spannend! Hopelijk hrb jij meer succes

@tien hoe is het met jou? Hoe verder?

Ja dit is een test van een uur geleden en vanochtend was tie weer lichter hij is iets donkerder nu dus begrijp niks meer van ik dacht zal wel wit zijn of heel wazig maar hij is beter te zien dan vanochtend bij mijn eerste wc bezoek vreemd hè miss is het daarom indd niet een goed idee om eerder te testen ik heb tot vrijdag als er dan een streep te zien is hoe licht ook dan mag ik bellen van haar in de ochtend

Geplaatst
Ja dit is een test van een uur geleden en vanochtend was tie weer lichter hij is iets donkerder nu dus begrijp niks meer van ik dacht zal wel wit zijn of heel wazig maar hij is beter te zien dan vanochtend bij mijn eerste wc bezoek vreemd hè miss is het daarom indd niet een goed idee om eerder te testen ik heb tot vrijdag als er dan een streep te zien is hoe licht ook dan mag ik bellen van haar in de ochtend

Vreemd hoor.... wat zal jij in de war zijn.

Maar met middagurine een streepje, lijkt mij dan wel weer positief..

Ik zou geloof ik heel de drogist leegkopen en alle merken testen 😂

Geplaatst
Vreemd hoor.... wat zal jij in de war zijn.

Maar met middagurine een streepje, lijkt mij dan wel weer positief..

Ik zou geloof ik heel de drogist leegkopen en alle merken testen

Ja echt vreemd en geen menstruatie te bekennen alhoewel kan het nog doorbreken aankomende 2 dagen maar zo voel m me niet .. ja ik heb een hele voorraad gehaald en heel vreemd indd maar ik wacht nu echt netjes af tot vrijdag met een clearblue denk ik dan

Geplaatst

De testen van de action gaven een veel duidelijkere streep bij mij vond ik.

Geplaatst

Uitslag bloedonderzoek binnen. Schildklier en suiker zijn allebei goed. :-)

Maar waarom het dan niet wil lukken zwanger te worden...????

Geplaatst

Heel duidelijk sas25 hoeveel dagen na terugplaatsing was die van kruidvat?

Geplaatst

Ziet er heel mooi uit ❤️❤️❤️❤️

Geplaatst

Dat is op zich goed nieuws. Maar ook frustrerend kan ik me voorstellen! Ik hoop dat het jullie nu ook snel gegund is.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

Vreemd is dat hè ik heb 2 kinderen en ben schildklierpatient waarvan mijn schildklier wel goed is ingesteld. Alleen ben ik nu bijna 5 jaar verder eb wil her ook nog noet lukken en nu na de eerste ivf geef ik de hoop ook bijna op.. voor de dames die mislukte ivf pogingen mee hebben gemaakt wanneer zijn jullie ongesteld geworden?ba de punctie?

Geplaatst
Vreemd is dat hè ik heb 2 kinderen en ben schildklierpatient waarvan mijn schildklier wel goed is ingesteld. Alleen ben ik nu bijna 5 jaar verder eb wil her ook nog noet lukken en nu na de eerste ivf geef ik de hoop ook bijna op.. voor de dames die mislukte ivf pogingen mee hebben gemaakt wanneer zijn jullie ongesteld geworden?ba de punctie?

Ik werd ongesteld 16 dagen na de punctie.

Had wel al vanaf dag 14 bruine afscheiding.

Utstrogan houdt het tegen.

Geplaatst
Ik werd ongesteld 16 dagen na de punctie.

Had wel al vanaf dag 14 bruine afscheiding.

Utstrogan houdt het tegen.

Oké vandaag zit ik dag 17 na de punctie en toch test ik nog licht dus ik hoop toch dat het miss wel goed is want als ik niet had getest afgelopen dagen tot vandaag dan zou ik deze laatste test als positief zienmaar nu ben ik aan het twijfelen dus ik hoop dat ik niet ineens ongesteld ga worden. Wel als het niet gelukt is natuurlijk dat wachten maakt het lastiger

Geplaatst

Ik kreeg op dag 13 na de punctie gekleurde afscheiding dwars door de utrogestan heen. De dag erna heb ik getest en testte ik negatief. Ik ben toen ook direct met de utro gestopt en weer twee dagen later brak mn menstruatie goed door. Zolang je nog een streepje ziet zou ik proberen nog hoop te houden en af te wachten. Ik voelde mn menstruatie ook echt al wel aankomen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst

14 dagen na de pregnyl spuit moet het echt weg zijn dus denk toch dat hij je eigen hcg constateerd.

Als ze lichter worden heb je waarschijnlijk een vroege miskraam .als hij dnkerder word gewoon zwanger ik heb de eerste keer ook heel licht 15 dagen na de punctie positief getest en was toch egt zwanger .de streepjes kunnen nogal varieren in kleur on dat de hcg nog heel laag is en je urine niet elke keer even geconcetreerd is .

De tweede keer teste ik ook 12 dagen na de ovitrelk

Le positief hetzelfde als pregnyl .en was toen/nu zwanger.

Geplaatst
14 dagen na de pregnyl spuit moet het echt weg zijn dus denk toch dat hij je eigen hcg constateerd.

Als ze lichter worden heb je waarschijnlijk een vroege miskraam .als hij dnkerder word gewoon zwanger ik heb de eerste keer ook heel licht 15 dagen na de punctie positief getest en was toch egt zwanger .de streepjes kunnen nogal varieren in kleur on dat de hcg nog heel laag is en je urine niet elke keer even geconcetreerd is .

De tweede keer teste ik ook 12 dagen na de ovitrelk

Le positief hetzelfde als pregnyl .en was toen/nu zwanger.

Als ik een vroege miskraam zou hebben nu dan zou ik toch wel iets van buikpijn moeten hebben of kan dat ook lang duren? Ik voel echt helemaal niks me borsten doen alleen erg pijn maar dat komt door die utrogestan denk k .. ik wacht netjes 2 dagen af en als de menstruatie miss toch onverwachts aankomst dan laat ik t gelijk weten ik hoop natuurlijk van niet

Geplaatst

Nou hier Wachtdag 1 vandaag ik voel me goed zojuist kleine kleine steekjes rechtsonderin me buik maar voorderest voel ik niet zoveel Heb wel 2 Utrogestan bollen ingebracht had over een halve strip dus ga die gewoon gebruiken elke dag 2 inbrengen dan zijn ze op.

@ Minima ja ik had nog een cryo ban mijn eerste punctie omdat ze dachten dat al mijn cryoos al teruggeplaatst waren waardoor ik dus een verse behandeling ben ondergaan dua bij de brief die je thuis krijgt hoeveel embryo's er ingevroren waren stond erbij dat ik nog een geringer oren cryo had van 2012 dus datt Spannend je gaat mirge een testje wagen??

@ Pino blijf toch hoop houden en Amalia jij ook hoor Ik heb een aantal keren gelezen dat vrouwen op Wachtdag 13 negatief teste en op Wachtdag 15 toch wel een streeppie hadden dus t kan...in dit traject is alles mogelijk joh niets is wat t lijkt Ik duim voor jullie 🙏🏾

@ tien hoe Is het met jou?

Sas en Johanna dat gaat lekker he Toppie had je nou je echo al gehad ?? Zal bast en zeker goed zitten !💪🏾 Johanna jij had m later he ivm vakantie geniet ervan hier is t weer beetje minder geworden met de zon

Ik kan op zn vroegst op Wachtdag 10 Testen .. ik kijk t aan hoe ik me voel of ik vroeg ga testen ja of nee maar liefst wacht ik als ik t vol ken houden 😂😂🙏🏾

Geplaatst

Een miskraam in dit stadium voel je vaak niks van .mensen die niet met ivf bezig zijn weten dan vaak niet dat ze zwanger zijn geweest en zien het dan aan vvoor hun menstruatie. Ik heb dit vorige ronde ook gehad na een paar dagen na mijn nod werd mijn test wit en toen ik gestopt was met de utro brak ook de miskraam door die goed te vergelijken was met eem normale menstruatie.

Geplaatst
Als ik een vroege miskraam zou hebben nu dan zou ik toch wel iets van buikpijn moeten hebben of kan dat ook lang duren? Ik voel echt helemaal niks me borsten doen alleen erg pijn maar dat komt door die utrogestan denk k .. ik wacht netjes 2 dagen af en als de menstruatie miss toch onverwachts aankomst dan laat ik t gelijk weten ik hoop natuurlijk van nietVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het kan zijn dat je heel traag hcg aanmaak en dat hij vandaar nog te licht is als je vrijdag zou testen zou hij in princiepe als je zwanger bent iets donkerder worden want hcg verdubbeld per 2 dagen dacht ik ... maar aan de andere kant binne 14 dagen moet pregnyl of Ovitrelle echt uit je lichaam weg zijn maar elke lichaam is anders de een heel snel de ander juist niet Maar zolang je nog geen rooie duivels ziet zou ik me niet al te druk maken Probeer positief te blijven❤️😘
Geplaatst
Oké vandaag zit ik dag 17 na de punctie en toch test ik nog licht dus ik hoop toch dat het miss wel goed is want als ik niet had getest afgelopen dagen tot vandaag dan zou ik deze laatste test als positief zienmaar nu ben ik aan het twijfelen dus ik hoop dat ik niet ineens ongesteld ga worden. Wel als het niet gelukt is natuurlijk dat wachten maakt het lastiger Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Amalia wat ontzettend onzeker! Ik zou er ook helemaal gek van worden. Wanneer mag je voor een bloedtest? Dan heb je echt zekerheid. Voor nu fingers crossed 🙏🙏🙏🙏
Geplaatst
Een miskraam in dit stadium voel je vaak niks van .mensen die niet met ivf bezig zijn weten dan vaak niet dat ze zwanger zijn geweest en zien het dan aan vvoor hun menstruatie. Ik heb dit vorige ronde ook gehad na een paar dagen na mijn nod werd mijn test wit en toen ik gestopt was met de utro brak ook de miskraam door die goed te vergelijken was met eem normale menstruatie.

Na mijn eerste punctie dat menstruatie door brak had ik echt veel last veel bloed en veel krampen leken net op weeen

Met de cryo tp's geen last gehad en was de menstruatie normaal

Geplaatst

Ik heb bezoek vandaag en sta zowat de hele dag in de keuken en nu heb ik ineens zo een pijn aan mijn liezen jeetje als ik er een warme handdoek op leg dan trekt t een beetje weg het is vooral me rechterlies maar allebei voel k nu ineens sinds een uur

Geplaatst
Heel duidelijk sas25 hoeveel dagen na terugplaatsing was die van kruidvat?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De kruidvat (eerste foto) is op dag 11 na terugplaatsing van een cryo blastocyste. Met mijn verse poging werd ik pas ongesteld na het stoppen van de utro , 2 dagen erna werd ik ongesteld geloof dag 16. Had ook veel pijn na de punctie. Keren na cryo was het een normale menstruatie.
Geplaatst
Ik heb bezoek vandaag en sta zowat de hele dag in de keuken en nu heb ik ineens zo een pijn aan mijn liezen jeetje als ik er een warme handdoek op leg dan trekt t een beetje weg het is vooral me rechterlies maar allebei voel k nu ineens sinds een uur Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Vervelend meis al eerder gehad? Misschien voortekens van een naderende menstruatie of denk je aan iets anders? Duim voor je dat t iets anders betekent. Sterkte! 💋

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden