Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja hij is superblij voor nu t wordt onze 3e kindje en die andere 2 waren spontaan dus hoop dat alles goed zit.. ik kom er bij dankjewel ❤️❤️❤️

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 809
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
@johanna ik vond die test van de mvm toen zo eng..maar die knalde echt super! wat fijn bij jouw ook dat geeft een geruststelling..voel je je goed?

Ja! Vobd ik ook! Ben moe, maar slaap maar 5 tot 6 uurtjes en onrustig (maar, ik heb nog geen kinderen, ;)). Misselijk met vlagen. En ik pas nu al geen broek meer . maar daar klaag ik zeker niet over. Ben veel te blij.

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

@johanna vreselijk maar super dat het gelukt is! is je harstikke gegunt..en klagen mag best😁 als je eenmaal zwanger bent kom je in de volgende fase en die is niet altijd leuk;) vandaar dat ik toen vroeg in zwanger te gaan kletsen hoop niet dat ik daar iemand mee voor het hoofd stoote wand dat was uitteraard niet de bedoeling. maar als je bezig bent wil je gewoon ff niks hore over die stomme kwaaltjes

Geplaatst
@johanna vreselijk maar super dat het gelukt is! is je harstikke gegunt..en klagen mag best😁 als je eenmaal zwanger bent kom je in de volgende fase en die is niet altijd leuk;) vandaar dat ik toen vroeg in zwanger te gaan kletsen hoop niet dat ik daar iemand mee voor het hoofd stoote wand dat was uitteraard niet de bedoeling. maar als je bezig bent wil je gewoon ff niks hore over die stomme kwaaltjes

Welnee! Superlogisch! Ik knijp echt in mn handjes hoor, we hebben de afgelopen jaren veel meegemaakt ook op andere vlakken en dan nu wel zwanger, dat maakt heel veel goed. Ik zal er hier verder over ophouden ;)

Ik duim voor jullie lieverds!! Dikke zonnestralen uit Spanje!!

Geplaatst
Het betekend dus wel dat mijn behandeling gelukt is nu alleen hopen dat het ook goed blijft gaan

Dat is zeker zo en ik wil je ook zeker niet ongerust maken, maar voelde wel dat ik het met je wilde delen. Gefeliciteerd meid en geniet van je mooie test!! 😃

Geplaatst

@johanna geniet er lekker van in spanje! ik ga wat doen in huis.. ben er deze keer hellemaal niet gerust op dat bevruchting goed gaat na zo een slechte eicelopbrengst! ben blij als ik uitslag heb

Geplaatst
Dat is zeker zo en ik wil je ook zeker niet ongerust maken, maar voelde wel dat ik het met je wilde delen. Gefeliciteerd meid en geniet van je mooie test!!

Dat me kruidvat testen licht waren vind k vreemd maar blijkbaar zit er wel genoeg hcg voor een clearblue test waarop staat 1-2 weken en het ziekenhuis zegt dat het ook overeenkomt met de datum van terugplaatsing dus dat k blij mag zijn en ze feliciteerde me ook al .. ik probeer het positief te bekijken en dan zal het wel goed komen zo niet dan zien we dat wel tegen die tijd ben voor nu superblij dankjewel dames voor de danes die nog bezig zijn met ivf heel veel succes en geluk hoop goed nieuws te krijgen van jullie allen en hopelijk worden we allemaal binnenkort mama

Geplaatst
@johanna geniet er lekker van in spanje! ik ga wat doen in huis.. ben er deze keer hellemaal niet gerust op dat bevruchting goed gaat na zo een slechte eicelopbrengst! ben blij als ik uitslag heb

Pfff. Ik duim voor je hoor! Mss juist wel 100% juist omdat alleen de allerbeste er nu gerijpt zijn. Duim hier gewoon door ;)

Geplaatst

lief! het was gister ook best even schrikken dat er maar 4 gevonden werden.. dat betekend in het beste senario dat ik nog 1 ronde met cryo's heb.. wat kan je jezelf gek maken in dit traject:)

Geplaatst
lief! het was gister ook best even schrikken dat er maar 4 gevonden werden.. dat betekend in het beste senario dat ik nog 1 ronde met cryo's heb.. wat kan je jezelf gek maken in dit traject:)

Ja joh! Kom ik dan met mn 18 eitjes. Uiteindelijk nu nog 3 kansen in de vriezer. Het zegt gewoonweg geen drol. Ga jezelf lekker afleiden, het is toch wat het is.

Geplaatst
Dat me kruidvat testen licht waren vind k vreemd maar blijkbaar zit er wel genoeg hcg voor een clearblue test waarop staat 1-2 weken en het ziekenhuis zegt dat het ook overeenkomt met de datum van terugplaatsing dus dat k blij mag zijn en ze feliciteerde me ook al .. ik probeer het positief te bekijken en dan zal het wel goed komen zo niet dan zien we dat wel tegen die tijd ben voor nu superblij dankjewel dames voor de danes die nog bezig zijn met ivf heel veel succes en geluk hoop goed nieuws te krijgen van jullie allen en hopelijk worden we allemaal binnenkort mama Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Amalia gefeliciteerd met je zwangerschap!! Geniet ervan!! Eslief ik duim ook voor jou !! Minima durf je het al aan om te testen? Johanna veel plezier in Spanje!ik lees overal op het internet dat men geen of nauwelijks bijwerkingen heeft van de ovitrelle. Nou wat ben ik dan een geluksvogel 😝. Mijn lijf voelt zich zwanger maar ik ben het niet. Ik blijf met vlagen die menstruatie achtig gevoel houden. Gevoelige tepels en ontzettend moe. We hebben trouwens het zaadonderzoek niet kunnen doen want was echt alleen op dinsdag 😣. Stonden we daar voor niks! We hebben maar besloten nog een keer iui gestimuleerd te doen want volgende week wordt ik alweer bijna ongesteld dus het heeft dan geen meerwaarde meer. Komt dan toch dichtbij de iui.( als hij doorgaat tenminste) dan weten we de uitslag ook.
Geplaatst
Amalia gefeliciteerd met je zwangerschap!! Geniet ervan!! Eslief ik duim ook voor jou !! Minima durf je het al aan om te testen? Johanna veel plezier in Spanje!ik lees overal op het internet dat men geen of nauwelijks bijwerkingen heeft van de ovitrelle. Nou wat ben ik dan een geluksvogel 😝. Mijn lijf voelt zich zwanger maar ik ben het niet. Ik blijf met vlagen die menstruatie achtig gevoel houden. Gevoelige tepels en ontzettend moe. We hebben trouwens het zaadonderzoek niet kunnen doen want was echt alleen op dinsdag 😣. Stonden we daar voor niks! We hebben maar besloten nog een keer iui gestimuleerd te doen want volgende week wordt ik alweer bijna ongesteld dus het heeft dan geen meerwaarde meer. Komt dan toch dichtbij de iui.( als hij doorgaat tenminste) dan weten we de uitslag ook.

Dankjewel! Pfff, wat stom hee! Hadden ze ook wel even kunnen zeggen! Zou het di alsnog gewoon doen. Liever weten of iui een optie is en ermee doorgaan dan weer een maand extra wachten met weinig kans. Maar goed, dat is aan jullie natuurlijk! Heb mn vriend foliumzuur en zink laten slikken, zijn zaadtelling was bij de iscipoging 2x zo hoog dan ooit te voren. Wil niet zeggen dat het een wondermiddel is, er zijn altijd meer factoren natuurlijk. Maar het hielp zeker. Succes meis!

Geplaatst
7d39eed3026fbb39264b4896eba7b397.jpgVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zie je nou wel Amalia je bent gewoon zwanger lieverd !! Gefeliciteerd 🎉 Tis wel prilletjes maar ga uit ban het goede en blijf positief je bent zwanger en nu moet t gaan oplopen Spannend heej 🤗 Nou Meis geniet er gewoon van dikke knuff 💋 Trouwens op welke dag had jij voor t eerst getest na je terugplaatsing??
Geplaatst

Amalia van harte gefeliciteerd, als de cb test dit aangeeft ben je voor nu gewoon hartstikke zwanger. Wat er morgen of de dag erna gebeurd weet je niet, maar geniet er nu gewoon van.

Eslief waar zit jij nu in het traject? heb je alweer bijna een punctie?

Christel tegen mij is ook gezegd zink en foliumzuur voor de man, dit kan zaad iets verbeteren.

Nou dames ik ben van het wachtbankje gevallen. Vanmorgen getest en spierwit. Vandaag dag 8 na een blastocyste. Morgen was officiele testdag. Van de week al heel emotioneel geweest en nu ben ik er redelijk rustig onder. Had hem ook al zien aankomen. De rugpijn die ik elke keer vanaf de terugplaatsing heb ga ik toch maar eens bespreken met mijn dokter.

Ik wens de meiden op de wachtbank nog succes. en de andere succes met poging of volgende poging. Ik zal even wat afstand nemen van het forum.

Geplaatst
Amalia van harte gefeliciteerd, als de cb test dit aangeeft ben je voor nu gewoon hartstikke zwanger. Wat er morgen of de dag erna gebeurd weet je niet, maar geniet er nu gewoon van.

Christel tegen mij is ook gezegd zink en foliumzuur voor de man, dit kan zaad iets verbeteren.

Nou dames ik ben van het wachtbankje gevallen. Vanmorgen getest en spierwit. Vandaag dag 8 na een blastocyste. Morgen was officiele testdag. Van de week al heel emotioneel geweest en nu ben ik er redelijk rustig onder. Had hem ook al zien aankomen. De rugpijn die ik elke keer vanaf de terugplaatsing heb ga ik toch maar eens bespreken met mijn dokter.

Ik wens de meiden op de wachtbank nog succes. en de andere succes met poging of volgende poging. Ik zal even wat afstand nemen van het forum.

He getver wat balen!! Ik had het je zo gegund! Logisch dat je even afstand neemt. Veel sterkte!

Geplaatst
Zie je nou wel Amalia je bent gewoon zwanger lieverd !! Gefeliciteerd Tis wel prilletjes maar ga uit ban het goede en blijf positief je bent zwanger en nu moet t gaan oplopen Spannend heej Nou Meis geniet er gewoon van dikke knuff Trouwens op welke dag had jij voor t eerst getest na je terugplaatsing??

Dankjewel ❤️ben superblij. Ik ben begonnen met testen 7 dagen na terug plaatsing en ene keer was de test licht en andere keer donker met kruidvat en dacht weet je wat ik doe clearblue dogital gebruiken dan weet ik het gewoon zeker. Dat met streepjes wisselt zich steeds af van kleur maar er staat 1-2 en volgens het ziekenhuis komt dat overeen met 3-4 weken zwangerschap en ik zou nu indd 4 weken zijn en 2 dagen wat volgens haar super is.

Geplaatst

Dankjewel ❤️❤️vreemd dat kruidvat die vanaf minder hcg toch heel licht is en clearblue vanaf 25 hcg weer positief maar gisteren zag ik ook verschil in de kruidvat test van ochtend en middag en die van de middag was weer iets donkerder dus ik laat het nu voor wat het is de vervolgafspraak heb ik gekregen en hoop dat het goed zal gaan tot die tijd ik ga proberen te genieten

Geplaatst

Wat jammer voor nu, maar Misschien ben je nog vroeg met testen test op dag 10 nogmaals het kan zijn dat je niet zo snel hcg aanmaakt..ik hoop dat het veranderd en dat je snel een positieve test in je handen zult hebben

Geplaatst
Amalia van harte gefeliciteerd, als de cb test dit aangeeft ben je voor nu gewoon hartstikke zwanger. Wat er morgen of de dag erna gebeurd weet je niet, maar geniet er nu gewoon van. Eslief waar zit jij nu in het traject? heb je alweer bijna een punctie?Christel tegen mij is ook gezegd zink en foliumzuur voor de man, dit kan zaad iets verbeteren. Nou dames ik ben van het wachtbankje gevallen. Vanmorgen getest en spierwit. Vandaag dag 8 na een blastocyste. Morgen was officiele testdag. Van de week al heel emotioneel geweest en nu ben ik er redelijk rustig onder. Had hem ook al zien aankomen. De rugpijn die ik elke keer vanaf de terugplaatsing heb ga ik toch maar eens bespreken met mijn dokter. Ik wens de meiden op de wachtbank nog succes. en de andere succes met poging of volgende poging. Ik zal even wat afstand nemen van het forum.
Minima jakkes meid!! Wat ontzettend balen zeg! Heel goed te begrijpen dat je afstand neemt. Heel veel sterkte en een dikke knuffel 🤗
Geplaatst
Dankjewel! Pfff, wat stom hee! Hadden ze ook wel even kunnen zeggen! Zou het di alsnog gewoon doen. Liever weten of iui een optie is en ermee doorgaan dan weer een maand extra wachten met weinig kans. Maar goed, dat is aan jullie natuurlijk! Heb mn vriend foliumzuur en zink laten slikken, zijn zaadtelling was bij de iscipoging 2x zo hoog dan ooit te voren. Wil niet zeggen dat het een wondermiddel is, er zijn altijd meer factoren natuurlijk. Maar het hielp zeker. Succes meis!Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Johanna ik heb mijn vriend 3 maanden geleden aan de multivitamine voor de man gezet en libido plus van kruidvat. Wellicht dat hij daarom bij de 3e iui wel genoeg had? Zijn telling was: 600000 840000 en 2,3 miljoen. In de libido plus zit maca dit zou ook goed zijn voor de aanmaak van zaadcellen.
Geplaatst
Johanna ik heb mijn vriend 3 maanden geleden aan de multivitamine voor de man gezet en libido plus van kruidvat. Wellicht dat hij daarom bij de 3e iui wel genoeg had? Zijn telling was: 600000 840000 en 2,3 miljoen. In de libido plus zit maca dit zou ook goed zijn voor de aanmaak van zaadcellen.

Dat klinkt positief inderdaad! Mijn vriend bleef bij de 1 a 2 miljoen steken en toen zeiden ze direct icsi. Iui heeft geen zin. Bijzonder dat ze dit bij jullie dan wel voorstellen? Toen het echt telde zat hij op bijna 4 miljoen. Hoe dan ook: hoop dat het helder wordt voor jullie en vooral dat je snel zwanger bent, hoevdan ook ;)

Geplaatst

@minima shit zeg.. wat jammer..hier gister punctie gehad.. 8 eiblaasjes maar maar 4 eicellen gevonden.. ik hoor elk moment of ze ook goed bervrucht zijn

Geplaatst
@minima shit zeg.. wat jammer..hier gister punctie gehad.. 8 eiblaasjes maar maar 4 eicellen gevonden.. ik hoor elk moment of ze ook goed bervrucht zijn

Spannend duim voor je mee op vier mooie bevruchtingen!!

Geplaatst

Ja las het net was k** zeg deze ene wel al goed doorgedeelt??

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden