Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Thanks danlon,

Hopelijk ben je nu dan wel helemaal klaar voor de volgende ronde.

@eslief, ziet er goed uit 🎉

Hoop zo je snel te vokgen🍀🍀

• Reacties 809
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoe gaat het nu met je, Butterfly?

Ik duim voor een mooi teruggeplaatst embryo morgen!

dank je wel, Johanna! genieten? weet ik nog even niet zo. Ik ben in ieder geval niet meer zo bang als aan het begin van de week. Ik merk wel dat ik vrolijker en energieker ben dan normaal. Die arme leerlingen van mij ( ben muziekdocente), die krijgen aan het eind van het schooljaar ineens van alles over zich heen gestort.

Bij mijn dochter kwamen de kwaaltjes vanaf 5,5 week. Ik was zo moe en zo misselijk... Ik kan me nu niet zo goed indenken hoe dat moet met een peutertje van 2. Maar het zou wel als een bevestiging voelen als ik me wat meer zwanger zou voelen. Komt vast vanzelf als het goed is. Met mijn dochter was ik lang brak ( tot 21 weken) daarna voelde ik me tot het einde top. Vond het heerlijk om zwanger te zijn en miste het na de bevalling echt. De beloning is gelukkig ook prachtig!

Geplaatst
Ziet er goed uit meid!! Ben benieuwd wanneer je je echo hebt.
Hoi! Ik heb vandaag de fm gehad. Helaas was er niets zichtbaar omdat er een 2e cyste bij is gekomen van 3cm. Oestradiol laten prikken en zondag opnieuw echo. Baarmoederslijmvlies was 6mm dus wel in opbouw. Dus hij vermoed dat de follikels achter de cyste verstopt zitten. Hij vond de bijwerkingen die ik dacht te hebben van de ovitrelle een beetje vreemd en vond het eerder passen bij een bevruchting die niet goed was gegaan. Maar ja we zullen het nooit weten.
Geplaatst
Hoi! Ik heb vandaag de fm gehad. Helaas was er niets zichtbaar omdat er een 2e cyste bij is gekomen van 3cm. Oestradiol laten prikken en zondag opnieuw echo. Baarmoederslijmvlies was 6mm dus wel in opbouw. Dus hij vermoed dat de follikels achter de cyste verstopt zitten. Hij vond de bijwerkingen die ik dacht te hebben van de ovitrelle een beetje vreemd en vond het eerder passen bij een bevruchting die niet goed was gegaan. Maar ja we zullen het nooit weten.

Mmmm beetje tegenvaller dus. Maar hopelijk zitten de eitjes mooi verstopt.

Gaan ze iets aan de cystes doen? Want zitten die niet in de weg daar?

Wat is oestradiol prikken?

Tja die symptomen, ik vind de hormonen die ke krijgt bij iui en ivf en de bijbehorende symptomen erg overeenkomen meg zwangerschapsverschijnselen. Dacht een paar keer dat hey echt wel gelukt was, want alles voelde zo in mijn lijf. Maar toch niet... :-(.

Al ben ik overtuigd dat bij mij al meerdere malen het vruchtje afgestoten is, want had die symptomen ook toen we nog niet mbv zkh bezig waren.

Maar idd je zal het nooit weten. Ook maar niet teveel iver nadenken, want wijzer wordt je er toch van.

Hoop voor je dat er zondag wel wat te zien is 🍀

Geplaatst

Wordt wel eens tijd dat er weer mensen op het wachtbankje komen ;-). Er zit nu helemaal niemand op (toch?)

Dus butterfly, poekie en ikzelf, we zullen hem komende dagen eens lekker gaan bezetten. En hoprlijk sluiten er nog een paar aan. En dat het maar succesvol mag zijn!! 🍀🍀🍀

Geplaatst

Hier morgen naar zk kijken naar me 🥚🥚🥚 ben benieuwd ben prikken goed zat kom er moeilijk door

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Wordt wel eens tijd dat er weer mensen op het wachtbankje komen ;-). Er zit nu helemaal niemand op (toch?)

Dus butterfly, poekie en ikzelf, we zullen hem komende dagen eens lekker gaan bezetten. En hoprlijk sluiten er nog een paar aan. En dat het maar succesvol mag zijn!! 🍀🍀🍀

Ja ik denk dat het een prima plan is. In doe hitte bleef het bankje wel warm, maar het begint kouder te worden dus het wordt tijd dat er weer wat mensen neerploffen. Ook allemaal mooi om de dag: butterfly zaterdag, jij maandag ik woensdag. Hopelijk gaat alles goed en laten we daarna de rubriek zwanger overlopen :-) het is daar al lekker druk maar ik wil me er graag bij proppen

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
Hier morgen naar zk kijken naar me 讀讀讀 ben benieuwd ben prikken goed zat kom er moeilijk door

Waar gaan ze morgen naat kijken? je hebt iets van icoontjes gebruikt waar mijn tablet niets van kan maken.;-)

Hopelijk kan je snel verder!!

Geplaatst
Waar gaan ze morgen naat kijken? je hebt iets van icoontjes gebruikt waar mijn tablet niets van kan maken.;-)

Hopelijk kan je snel verder!!

Haha naar me eieren had eitjes gedaan doe pakt die dus niet bin iedereen

Geplaatst
Haha naar me eieren had eitjes gedaan doe pakt die dus niet bin iedereen

Haha... hopelijk zijn alle eitjes mooi doorgegroeid en kan de punctie snel ingepland worden.

Succes morgen!!

Geplaatst
Succes morgen amf!

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Thx jij ook!!

Geplaatst
spannnendd:) ik heb vandaag gebelt mag 19 juli voor een echo komen bij rutte

Spannend ooo zo'n lieve arts!! Ik kreeg van haar een persoonlijk kaartje namens haar en collega's

Hadden haar ook de hemel in geprezen met tp toen omdat ze erg rustig deed

Geplaatst

Ben erg benieuwd wie ik krijg met punctie en welke verpleegkundige met de laatste punctie eentje die infuus niet goed deed en arts moest hem zetten hoorde haar nog zeggen pas op voor je witte broek... dus bloed spoot er al uit maar ik heb het niet gezien me vriendin toen wel

Geplaatst

Ik vind haar ook een ontzettende lieve arts en van veen ook..ik belde de verpleging en die wist meteen wie ik was.. echt top mensen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden